Hlavní navigace

Názor k článku Senzory Martina Malého: Když není zákazníkem geek, ale obyčejný člověk

  • 11. 1. 2017 9:19

    Klik je cvik (neregistrovaný) 84.19.86.---

    Kdo nečte návod nebo úvod škodí tomu komu je návod nebo uvod určen ...

    Komunikace byla,je a bude hlavní podstatou společenského aspektu lidského života a její změny přímo či nepřímo vždy zasáhly snad každou oblast společenského života - práci, vzdělávání, vědu, masmédia, politiku, rodinu, péči o zdraví, hledání partnera apod.

    Od kouřových signálu k IoT ? Obávám se že autor otevřel pandořinu skříňku digitální kompetence zákazníků a moc si tohoto vážím,protože využitelnost potenciálu digitálních technologií je skutečně závislá na tom, zda lidé dokážou vnímat jejich přínos, zda budou schopni je ovládat a zda je budou umět prakticky zprovoznit a v neposlední řadě hlavně využít dřív než poletí na ten Mars :)

    Za sebe s klidným svědomím říkám jedno: Ne ! také Nerozumím všemu,ale klidně jako zákazník příjmu možnost,aby mne výrobce nebo prodejce před koupí přímo či nepřímo vzdělával,protože jen tam může vzniknout ,,hrozba,, že se ze mne stane dlouhodobý a spokojený zákazník.