Hlavní navigace

Názor k článku Senzory Martina Malého: Když není zákazníkem geek, ale obyčejný člověk

  • 11. 1. 2017 11:39

    klik je cvik (neregistrovaný) 84.19.86.---

    Ani

    .. "do jisté míry" ... Souhlasím tohle platí v dnešním standardu kdy Vámi zmíněná konvice má připojení k 220,voda se do ní leje a následně se ohřívá na základě mechanického zapnutí a navíc její design je nadčasový a ladí přeci k interiéru a pohodlí zákazníka se společně s jeho image zvýšilo aniž bych jako zákazník musel zvyšit zaběhnutý standard a co víc má přeci záruku a důvěru k výrobci ..

    Stop !

    "do chvíle " Než zákazník bude muset komunikovat s prodejcem jen kvůli tomu že zakoupil varnou konvici s nutností připojit ji k IoT. Varná konvice sice jde ale v domácnosti nekomunikuje a to i přesto že dostal v akci od výrobce dáné konvice 5 triček s potiskem ve kterých chodí celá rodina .. pohodlí a image v tzv. digitální domácnosti i přesto bylo vážně narušeno ... Proč ? Protože při pořízení "IoT konvice" zákazník nepřímo odmítl přispůsobit se nárokům díky svému zaběhnutému standardu svůj standard změnit protože tu konvici chtěl hned ... To však prodejci nepřizná a bude po něm vyžadovat perpetum mobile ...

    Marketing není všemožný viz příklad nicku Petr M .. ten kdo ví jak složíté je dnes něco vyrobi,udat na trh a v neposlední řadě prodat ví že v případě IoT je to v první řadě zákazník,který by ve svém zájmu měl chtít zvýšit svou gramotnost,protože se může stát že z image a pohodlí tzv. digitální domácnosti se stane hodně drahý blázinec pod tlakem ..

    Proč ? Ne jen že neměl třeba certifikaci k základnímu používání ale neví jaký certifikát používá jeho "IoT konvice".