Hlavní navigace

Servis 24 s delší prodlevou před změnou čísla pro ověřování

Jiří Macich ml.

Česká spořitelna zareagovala na vlnu phishingových útoků, o které jsme na Lupě již nejednou psali, změnou v zabezpečení internetového bankovnictví. Změna čísla mobilního telefonu, přes které se verifikují různé transakce, je nyní provedena až po 24 hodinách od zadání příkazu ke změně přes rozhraní služby Servis 24. Dříve byla tato prodleva poloviční. Klientovi v případě změny telefonního čísla dojde informační SMS i na původní číslo, takže nyní má dvojnásobnou dobu na to, aby zareagoval, pokud…

Česká spořitelna zareagovala na vlnu phishingových útoků, o které jsme na Lupě již nejednou psali, změnou v zabezpečení internetového bankovnictví. Změna čísla mobilního telefonu, přes které se verifikují různé transakce, je nyní provedena až po 24 hodinách od zadání příkazu ke změně přes rozhraní služby Servis 24. Dříve byla tato prodleva poloviční. Klientovi v případě změny telefonního čísla dojde informační SMS i na původní číslo, takže nyní má dvojnásobnou dobu na to, aby zareagoval, pokud to nebyl on, kdo žádal o změnu čísla pro zasílání verifikačních SMS zpráv. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
29. 3. 2008 15:07
powalec (neregistrovaný)
Změna je podmíněna zadáním vybraných číslic z bezpečnostního kódu, 24 hodin je také dostatečná doba, tohle řešení se mi zdá dostatečně blbuzvdorné.
29. 3. 2008 14:35
Strejka (neregistrovaný)
To je nedostatečné, změna čísla kam se zasílají kódy pro transakce má být možná pouze na pobočce po předložení OP (viz. ČSOB). Pokud je možné to změnit přes internet, tak to celé postrádá smysl...