K tem rozdilnym slovum u "Empire" a ostatnich, existuje jeste jedno mozne vysvetleni: vsichni udavaji vyhledavaci fraze (cela slovni spojeni), Empire mozna uvadi vyhledavana slova (i v ramci delsich spojeni). Toto by vam meli presneji sdelit poskytovatele dat...
Take u te unikatnosti se mi nezda spekulace v poradku. Myslim, ze vyssi pocet unikatnich dotazu Webfastu (oproti Centru) je dan jeho nizsi navstevnosti...
Take je potreba udavat, za jake obdobi je dotaz unikatni (predpokladam mesic, jina cisla by byla pro den).
Dobra pripominka. Unikatni vyrazy u sluzeb NetCentra se tykaji jednoho dne. V mesici by jich bylo urcite mene.
Empire opravdu udava slova, coz je presne to, oc jsem pozadal. Premyslel jsem, jestli jeho vysledky oddelit do samostatne tabulky ... vidim, ze jsem mel.
Osobne si myslim, ze ta frekvence slov je u nekterych spise pranim mit takovou frekvenci slov a neodpovida realite. Nechci sahat provazovatelum vyhledavacu do svedomi, ale mam pocit, ze se snazi vzbudit poptavku po tech slovech.
To snad ledaže by se mezi sebou dohodli. Vyjma té mafie jsem nenašel v podkladech žádné slovo, které by významně vybočovalo a nevyskytovalo se u konkurence.
O kterém klíčovém slovu si myslíte, že je nastrčené? Práce? Reality? Dlouho jsem váhal nad "obaly", ale pak mi doslo, ze jde nejspis o "obaly na cd" (holt nekradu, tak to neznam :-). Mobilní telefony jsou často vyhledávané i v Alence, takže bych to nepovažoval za způsob, jak prostřednictvím mých článků nalákat inzerenta.
Predne musim rict, ze nevidim do duse ceskemu uzivateli internetu, nejsem moc typicky v tomhle smeru. Nevim, jak velky je rozdil mezi prvnim a desatym slovem. Nevidim moc duvodu, proc by zebricek slov mel byt na ruznych vyhledavacich ruzny, pokud jsou statistiky dostatecne velke (myslim, ze zde je zakopany nejvetsi pes).
Podezrelych slov je docela dost. Proc je na Centrumu 9. "nokia", ale na Webfastu 4. "siemens"? "Jizdni rady", "telefonni seznam" a "precislovani" u Seznamu a "pozadi na plochu" u Tiscali jsou taky divna. Nechce se mi verit, ze by hodne lidi psalo tak dlouhe nazvy. U "ivka" netusim, co si pod tim mam predstavit. Odkazy na konkurencni vyhledavace u Tiscali jsou vubec podivne. Ze by si uzivatele pletli kolonky tak casto?.
Pokud tedy data nejsou rovnou podvrzena (nemyslim si, ze by to delali kvuli reklame ve Vasem clanku), tak jsou velmi znacne zkreslena (malou statistikou a/nebo upravami majitelu vyhledavacu) a jako takova maji velmi malou informacni hodnotu. V takovych datech je manipulace celkem jednoducha.
Zajímavé je, že před již téměř rokem bylo zveřejněno pořadí hledaných slov na Quicku a sex a spol. tam naopak téměř chyběl (podrobnosti), vyhrála Nokia. Čím vysvětlujete tyto rozdíly?
Žádnou cenzurou. Žebříček hledaných slov je na QUICK.CZ dostupný veřejně (viz search.quick.cz a ve spodní částí link TOP nebo tak nějak) - a vpodstatě se shoduje s tím co je uveřejněno v článku. Každý měsíc lze zjistit aktuální výsledky, stejně jako jsou tak k dispozici archivní údaje.
A zveřejňovano bylo vždy všechno - pokud tedy jde o cenzuru, tak nejpsíš u někoho, kdo čerpal z kompletních údajů nebo zapomněl sdělit o jaké údaje vlastně šlo - novinářům se běžně poskytoval "erotický" a "neerotický" žebříček.
neni mysleno powerballem superbowl??? :-))) Ne, ze bych byl rejpal, chci si jenom zvysit PR v Googlu, jak jsem se doslechl nedavno v seo@naewbu.cz :-))))