Povědomí o Seznamu je obrovské, důvěra v Seznam ze strany uživatelů je vysoká, takže pokud se podaří Seznamu pokrýt kvalitně regiony, na úspěch má zaděláno. Navíc, možné investice do reklamy jsou někde jinde než u Slevomatu, ale také prostředky k zajištění zajímavějších nabídek jsou značně lepší. Seznam má také široké portfolio služeb, se kterými by slevový server mohl propojit, nebo je využít, plus Seznam disponuje velice zajímavými statistikami ohledně nákupního chování apod.
Takže Seznam na malém českém trhu, kde velká část populace vnímá Seznam jako samotný Internet, je pravděpodobné, že uspěje. Zajímavější bude sledovat Groupon vs Google.
Neohrozí? Myslíte, že existuje něco jako "věrnost slevovému serveru"? Proč?
Prostě projedu nabídky a když mě něco zaujme, tak nakoupím. A jestli je to u pana A nebo pana B je mi srdečně jedno. Stejně službu nebudu konzumovat u pana A ani pana B, ale u pana C, který je úplně někdo jiný.
Podle dosavadních zkušenosti se lze spálit kdekoliv a žádný slevový server neovlivní chování poskytovatele slevy. Už bylo dost případů, že lidé např. v restauraci s kuponem byli druhé kategorie, dostali malé porce a ještě se na ně obsluha mračila. To se stalo i Slevomatu a peníze rozhodně nevraceli (viz http://www.cuketka.cz/?p=5118 )
A čím si tu imidž Slevomat vydobyl? Chytrým názvem?
Ručí za kvalitu zakoupené služby a to, že odpovídá popisu a fotkám? Vracejí peníze, pokud je všechno jinak?
Kdepak. Například na polochcíplé a miniaturní "stejky" v Solidní nejistotě narazil skoro každý a co udělal ten slavný imidžový Slevomat? Nic!
Stejně jako majitelé desítek ostatních serverů. Sežerou 20 - 30 procent provize a víc je nezajímá.
Já to vnímám jinak, kdybych viděl dvě velmi podobné nabídky na Slevomatu a nějakém jiném serveru, zvolil bych Slevomat.
Hromadné nakupování je víc než jakékoli jiné nákupní rozhodnutí založené na emocích, proto je pro mě důležitá v první řadě image serveru. Dobrou slevu umí dát každý, získat dobrou reputaci už ne.
...kdo má do prdeIe díru má Slevový server. Jsem překvapen jen tím jak málo fantazie tkví ve vynalézavích českých hlavách.
Ještě víc jsem pak překvapen, jak jsou firmy ochotné utopit miliony jen aby hrubou silou protlačili něco kde nakonec stejně budou paběrkovat a pohybovat se na hranici mezi podvodem a čestným jednáním.
Vážený pane Kutna, musíme se ohradit ohledně Vašeho příspěvku.
"Například na polochcíplé a miniaturní "stejky" v Solidní nejistotě narazil skoro každý a co udělal ten slavný imidžový Slevomat? Nic!" - Steaky které nabízíme, jsou dle gramáže 200g a surovin takové jak jsme uvedli na slevomatu či v jídelním lístku naší restourace, pokud jste měl s jídlem nějaký problém měl jste říci obsluze (provoznímu) on by jistě vzniklý problém vyřešil (nebo napsat email)! Opradu nemáme problém jídlo vyměnit pokud je chyba na naší straně! A tohle opakujeme vše zákazníkum!!
Na obranu Slevomatu - ti nám záporné i kladné reakce zákazníků posílaji a my je pak řešíme! Dokonce i oni si pár voucherů zakoupili...a byli spokojení.
Ale jak jistě uznáte sám, zavěčit všem lidem lidí, kteří si voucher koupili je nemožné.
S pozdravem
Radka Nováčková
Solidní nejistota
info@solidninejistota.cz