Seznam.cz hledá novou reklamní agenturu, účast potvrdilo sedm zájemců

Seznam.cz na začátku února oslovil osm reklamních agentur, aby vymyslely kreativní koncept nové reklamní kampaně pro českou internetovou jedničku. Včera pak posunul termín dodání podkladů, a to na 22. únor. Vítěz výběrového řízení bude tedy znám do konce února. Agentury, které potvrdily svoji účast ve výběrovém řízení jsou: Dark Side, HullaBaloo, Loosers, McCann Erickson, Outbreak, Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam. Z oslovených se neozvaly jen Kaspen, Leagas Delaney. Naopak se mezi…

Seznam.cz na začátku února oslovil osm reklamních agentur, aby vymyslely kreativní koncept nové reklamní kampaně pro českou internetovou jedničku. Včera pak posunul termín dodání podkladů, a to na 22. únor. Vítěz výběrového řízení bude tedy znám do konce února. Agentury, které potvrdily svoji účast ve výběrovém řízení jsou: Dark Side, HullaBaloo, Loosers, McCann Erickson, Outbreak, Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam. Z oslovených se neozvaly jen Kaspen, Leagas Delaney. Naopak se mezi účastníky objevili Loosers, kteří mezi oslovenými původně nebyli.

Důvody výběrového řízení vysvětluje na jednom z blogů Seznamu manažer značky Martin Šámal: „Výběrové řízení jsme vyhlásili, protože se domníváme, že po upevnění základů značky komunikací v minulém roce máme nyní možnost stavět nové patro. Chceme vidět pohled na to, jak by mohla naše komunikace vypadat z různých úhlů. Hledáme tedy nejzajímavější pohled, který přestaví Seznam.cz, zjednodušeně řečeno jako portál, který nabízí informace a zábavu pro uživatele internet.”

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »