Hlavní navigace

Seznam.cz změnil slogan, inspiroval se v posměšcích ?

11. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Seznam.cz – najdu tam co neznám. Google.cz – najdu co hledám, vtipkuje už roky česká internetová veřejnost. Česká portálová jednička se poučila a v rámci spouštěné reklamní kampaně nasazuje nové heslo Najdu tam, co hledám. Seznam.cz přitom odmítá, že by se inspiroval v lidové tvořivosti. Nové heslo prý vychází z logiky celkového vývoje, kterým prošel Internet od doby, kdy byl vymyšlen slogan původní.

Seznam.cz – najdu tam co neznám. Google.cz – najdu co hledám, vtipkuje už roky česká internetová veřejnost. Česká portálová jednička se poučila a v rámci spouštěné reklamní kampaně nasazuje nové heslo Najdu tam, co hledám. Seznam.cz přitom odmítá, že by se inspiroval v lidové tvořivosti. Nové heslo prý vychází z logiky celkového vývoje, kterým prošel Internet od doby, kdy byl vymyšlen slogan původní.

Internet byl tehdy neznámým prostředím a tomu také odpovídal slogan Seznam … najdu tam, co neznám. Nyní už je ale internet pro většinu lidí něčím, bez čeho by se neobešli. Stal se pro nás zdrojem všeho, co zrovna hledáme. Změna sloganu je proto jen reakce na internet současné doby. říká Pavel Zima, generální ředitel portálu Seznam.cz.

BRAND24

Seznam.cz novou kampaň rozjíždí 12. ledna 2011 a jejím nosníkem bude reklamní spot, který se objeví ve všech hlavních českých televizích. Bylo jen otázkou času, kdy dosavadní česká jednička mezi vyhledávači zareaguje na masivní reklamní kampaň v médiích i na výlepových plochách, kterou v tuzemsku rozjel konkurenční Google už v loňském roce. 

Zdroj: tisková zpráva

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).