Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Seznam, nic problémovějšího neznám?

Pavel Spálený
Pavel Spálený (neregistrovaný)
24. 5. 2005 6:51 Nový

spam filtr

celé vlákno
Ještě mi chybí rýpnutí do skvělého spamu na seznamu...

Poté, co mi začal dávat "dobré" mejly do spam. složky, jsem si spam filtr vypl... a nestačil se dovit - on si vesele pracuje dál...

blacklist seznam zná, ale whitelist už ne - a to je dost špatný...
Ondřej
Ondřej (neregistrovaný)
24. 5. 2005 10:30 Nový

Re: spam filtr

celé vlákno
Spam si radši filtruji sám a tak jsem si ten jejich taky vypnul. Asi tak od pátku mi ale skoro všechny maily začaly chodit do složky Spam a viry přestože obsahovaly hlavičku z jejich SpamAssasinu se skore 1.6 a Spam=No. (Teď už je to snad v pořádku).
WagoOn
WagoOn (neregistrovaný)
24. 5. 2005 12:40 Nový

Re: spam filtr - dalsi problem

celé vlákno
Mi zase pri vybirani posty outlook vesele stahuje zpravy ze slozky SPAM a inbox ho nechava chladnym. Odpoved z helpline seznamu cekam uz 4 dny:) ... teda :(
Ma nekdo jeste taky takovy problem?
Mem
Mem (neregistrovaný)
24. 5. 2005 13:28 Nový

Re: spam filtr - dalsi problem

celé vlákno
Mne se zase nahodile po nekolika mesicich stane, ze se VESKERE zpravy v Inboxu (kterych jsem tam mel treba 5000) nejak oznaci jako neprectene pro POP3 a Outlook mi je zacne zase vesele stahovat, takze mi tam vzniknou duplicity.

I proto jsem se konecne rozhoupal a zaridil si jiny e-mail, za tyhle nervy to fakt nestoji :-/
J
J (neregistrovaný)
24. 5. 2005 15:26 Nový

Re: spam filtr - dalsi problem

celé vlákno
Kdyby jen to ;), ono je to jeste lepsi. Maily mazu po stazeni pres POP3, ale kupodivu cas od casu (uz se mi to stalo 3x) se na seznamu opet urodi, klidne za rok i vice zpet. Nastesti tu schranku uz moc nepouzivam, jen ze zvyku a kdyby nahodou ... . Jinak mam vlastni MTA s vastni domenou.
Pavel Spálený
Pavel Spálený (neregistrovaný)
24. 5. 2005 19:17 Nový

Re: spam filtr - dalsi problem

celé vlákno
jo, tak to se mi děje taky a je to na zastřelení...

z helpdesku na seznamu mi řekli, že problém je na mojí straně - ale jak tak vidím, tak tomu tak nejspíš není
Roman
Roman (neregistrovaný)
24. 5. 2005 19:44 Nový

Re: spam filtr - dalsi problem

celé vlákno
Máte pravdu, to už se mi několikrát taky stalo, že se mi zničeho nic stahly přes POP3 všechny e-maily do Outlook Expressu znovu, i když už byly označené jako přečtené. Občas se mi to stalo, ale vždycky po docela dlouhé době.
Ritchie
Ritchie (neregistrovaný)
25. 5. 2005 12:25 Nový

Re: spam filtr - dalsi problem

celé vlákno
POP3 protokol nezná nic jako přečtený mail. Pomocí POP3 protokolu lze jen zjistit UID (unique-id) mailu příkazem UIDL. Je na MUA, aby si udržoval seznam UID s atributy, že se jedná o již přečtený mail atp. Tedy pokud se nezměnilo UID mailu, což považuji za málo pravděpodbné, tak je to jednoznačně chyba MUA, v tomto případě Outlook Expressu. K nastudování doporučuji RFC 1939.
WagoOn
WagoOn (neregistrovaný)
25. 5. 2005 13:12 Nový

Re: spam filtr - tim to neni

celé vlákno
Tohle roznva nebude chyba seznamu, ale chyba outlooku. Resi to nejaky servicepack pro offisy, chyba se vyskytuje u pomalych pripojeni.

Dusan
Dusan (neregistrovaný)
25. 5. 2005 15:29 Nový

Re: spam filtr - tim to neni

celé vlákno
Mne se takhle chova sem tam i The Bat!, ktery ma jinak veci kolem post docela vymakane. Navic se mi to nikdy nestalo na jinem ze sesti accountu co mam. Takze bych chybu tipoval spise na Seznam.
Mem
Mem (neregistrovaný)
26. 5. 2005 15:00 Nový

Re: spam filtr - tim to neni

celé vlákno
Presne tak, na zadnem jinem e-mailovem uctu se mi tohle nestalo
Mem
Mem (neregistrovaný)
26. 5. 2005 15:03 Nový

Re: spam filtr - tim to neni

celé vlákno
Chapu, ze 1024/256 (realne 850/256) s pingem na Seznam.cz pod 20ms neni buhvijak rychle pripojeni, ale u jinych e-mailovych accountu se mi to nikdy nestalo (tim netvrdim, ze chyba nemuze byt v Outlooku, diky za tip, mrknu se na patche)
Pavel Spálený
Pavel Spálený (neregistrovaný)
26. 5. 2005 18:18 Nový

Re: spam filtr - tim to neni

celé vlákno
já mám patche všechny a dělá to furt. A jenom na seznamu... u žádného jiného účtu ne...
neo
neo (neregistrovaný)
24. 5. 2005 20:59 Nový

Re: spam filtr

celé vlákno
ještě máte svůj mejl na yucikala@seznam.cz ?

myslím že asi ne ...

otec zakladatel se vám o něj brzo postará .... jako o všechny kritiky svého "díla" ....
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
24. 5. 2005 8:15 Nový

Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Tomáš Obšívač složil úspěšně maturitu a teď se dále prhlubuje v aplikované informatice . Pro jeho aplikovanou informci by měl tedy vědět, že provozovat stránky s 1.000.000 návštěvníků za den způsobuje trochu jině problémy než třeba provoz Lupy s méně než 10.000.
Určitě mají Služby seznamu spostu chyb a s tolika uživateli je také více postižených. Pokud by byla situace tragická jak se snaží autor-student naznačit, asi by Seznamu návštěvníků ubývalo. Pravda je však opačná - viz iaudit. Seznam roste dokonce rychleji než konkurence.
Horší než generalizace drbů je však záměrné šíření pomluv "nespokojeného inzerenta" i s opakováním jeho adresy. Pokud si pan Obšívač prostuduje alespoň materiál na těchto stránkách tak snad pochopí, že seriozní jednání v tomto sporu pochází ze strany Seznamu. Ostatně, jistě se zmšnou vyhledávání na Seznamu zhoršily výsledky některým serverům, pokud však autor chyběl při hodinách logiky tak mu pomohu - jiným se nejspíše výsledky zlepšily?
Franta
Franta (neregistrovaný)
24. 5. 2005 8:34 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Koukám Seznam má novýho mluvčího ...
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
24. 5. 2005 20:49 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Ahoj,
spise ma staronoveho mluvciho. Jak se na svem blogu tvrdi je jeho advokat prolezly Vnitrem tam a zpet, ktery mu uz nejednou pomohl na ukor vlastnich zajmu.
Lukáš
Lukáš (neregistrovaný)
24. 5. 2005 8:38 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Bože, v den, kdy se starší lidé přestanou navážet do mladších jen kvůli jejich věku a kdy uznají, že i mladí jsou stejně inteligentní jako oni, dám na modlení. :( Pane Pallasi, vaše narážky na věk a studium pana Obšívače jsou pro účely článku naprosto irelevantní a je od vás velice ubohé, že používáte takové pseudoargumenty.
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
24. 5. 2005 8:44 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Naopak, souvisí to s tématem. Autor se chce věnovat aplikované informatice a zde měl možnost se pořádně zamyslet. O jeho věku nemluvím, to že studuje nic neznamená, já dodělal první vysokou v pětatřiceti.
Plysak
Plysak (neregistrovaný)
24. 5. 2005 9:35 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Jirko, ja rozumim tomu, ze s Ivem hrajete bowling a jste kamaradi, ale myslim, ze spousta veci v clanku je pravda at delas co delas. Ty sluzby zkratka maji posledni dobou vic problemu nez jen to, ze jsou pod brutalni zatezi.
Znam tu problematiku z obou stran a opravdu to tezko bude nahoda, ze se zrovna ted vyrojilo tolik lidi, kteri Seznam hani. Zrejme pouzivaji vsichni ten samy Seznam a maji s nim tedy ty same potize...

Plysak
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
24. 5. 2005 9:49 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Potize jsou vzdy a pokud dobre ctes, tak Seznam za chyby neomlouvam. Clanek vsak je na hony vzdaleny od neceho cemu se rika objektivni informace.
Pachollini
Pachollini (neregistrovaný)
24. 5. 2005 10:01 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Však je to taky glosa.
Jirka Hradil
Jirka Hradil (neregistrovaný)
24. 5. 2005 11:26 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Objektivni informace je mytus, ktery se predklada ze zvyku, avsak neexistuje. Zadna informace, ovlivnena poznanim a zkusenostmi neni objektivni. Jinymi slovy, ten kdo rika, ze je informace objektivni vzdy keca.
ldx
ldx (neregistrovaný)
25. 5. 2005 12:15 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
To asi mělo být jen píchnutí do diskuze, doufám že to nemyslíte vážně :-(
CGC
CGC (neregistrovaný)
25. 5. 2005 13:46 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Objektivní informace samozřejmě existuje, dokonce i v novinařině a říká se jí zpráva ("13. 6. se narodil pepa vocásek").

Ale tohle opravdu není zpráva a je to dobře, protože zpráva není jediný literární ani žurnalistický útvar. Je tu totiž spousta formátů, které ani nemají za cíl být objektivní: komentář, názor, glosa, sloupek ...
dmatej
dmatej (neregistrovaný)
30. 5. 2005 15:15 Nový

Konstatuji,

celé vlákno
že pan Obšívač to napsal tak mírně a objektivně, jak to jen šlo. Já mám mail na seznamu nějakých 7 let, spokojenost postupně klesá, poslední dobou spíše upadá, proto jsem se již částečně usadil i na centrum.cz, které funguje mnohem lépe.
Pokud jde o spam, ano, dělá chyby, naštěstí je to u mě ještě v toleranci.
Stránky jsem ze swebu stáhl už asi před rokem a půl - špatná dostupnost, slabá podpora, málo místa.

Mimochodem, se seznamem jsem poslední dobou také poněkud "na nože" kvůli přidávání odkazů do "katalogu", kde o textu ani zařazení prakticky nerozhoduje ten, koho se to týká, nýbrž nějaký idiot ze seznamu, systematicky odkazy a jejich popisy měnící, ba dokonce nesmyslně odmítající jejich zařazení.
Mem
Mem (neregistrovaný)
24. 5. 2005 9:57 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Já v tom vidím spíš efekt sněhové koule, kdy službu prodává reklama a stávající počty zákazníků, problémy těchto služeb (třeba u toho e-mailu to je už několik let, a nikdo to nebyl schopný/ochotný doposud opravit) jsou prostě fakt.

Pokud podle auditu zákazníků přibývá, tak jsem rád, že jdu proti proudu. Po mnoha letech, kdy jsem se snažil soukromý e-mail na Seznamu používat "na celý život" jsem se konečně odhodlal ho opustit a používat vlastní na svém hostingu. Akorát si asi bude muset Seznam nakoupit větší disková pole, až se mu začnou opuštěné 2GB schránky nespokojených zákazníků plnit spamem, který už nebude nikdo mazat (byť je tam i nějaká automatika).
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
24. 5. 2005 14:03 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Zrovna clanek zde publikovany minuly tyden mne nepresvedcil o profesionalite Seznamu a korektni (= pravdive) prezentaci jeho sluzeb....
tomas
tomas (neregistrovaný)
24. 5. 2005 14:18 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Jirko, myslim ze ty to stavis strasne a zbytecne moc do odborne roviny - glosa je podle me spise o pocitech. Myslim ze problem je nekde jinde - v Cechach lide nemusi monopol, kolosy. Seznam uz je tak velky, ze ho lide zacinaji chapat jako Telekom, Windows, Ceske posty a jiny firmy a produkty ktery zblajznuly cely trh kde pusobi. Tyto kolosy se stavaji pro mnoho lidi nesympatickymi, proste jen proto ze to lide u nas nemaji radi - ze zadneho jineho duvodu. Nerozhoduje tedy kvalita, kvantita, navstevnost ani jine odborne polozky. A proto at chces nebo ne tak bude vice clanku, vice nastvanych firem, vice poznamek na ucet Seznamu. Windows take kazdy pouziva, ale kazdy na nej nadava, kazdy si z nej dela srandu a kazdy proti nemu bojuje. A to ne proto ze by nebyl dobry OS, ani ze by mel vice chyb - proste jen tak z principu. Tom
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
24. 5. 2005 14:46 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Samozrejme je glosa o pocitech, ale nelze ji oddelit od celku. Celek, tedy Lupa, se stal smetistem kam se na Seznam hazi spina. Tato konkretni glosa neprinasi ani milimetr nove informace, natoz myslenky.
Aleš Miklík
Aleš Miklík (neregistrovaný)
24. 5. 2005 15:38 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Vazeny pane Pallasi, respektuji a ocenuji Vase obavy o nezavislost Lupy, nicmene mi nezbyva nez poukazat na to, ze spojeni "hazet spinu" je prilis "o pocitech" a ponekud neobjektivni oznaceni situace. Muzete mi prosim konkretneji ukazat, kdy a kde jsme se dopustili chyby, at uz to pro Vas znamena cokoliv?
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
24. 5. 2005 15:51 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Ne ne, omyl. Toto neni nic osobniho proti Seznamu. Proste jen po serialu, maly patny blogger, tu mame serial velky spatny seznam. Zkratka chteji mit tech svych par clanku denne tak to vyplni vzdycky takovou glosou na tema nejakeho "tridniho nepritele". Ja bych si to byt Vami moc nebral a proste Glosy preskakoval. Jinak je tu celkem kvalitni obsah porad...
Mem
Mem (neregistrovaný)
24. 5. 2005 14:57 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Proboha jake pocity, kolosy?

Pokud vim, tak si dlouhodobe stezuji UZIVATELE sluzeb Seznamu (jako treba ja), to, kdo nebo co Seznam je, je mi jako pragmaticky smyslejicimu cloveku pomerne jedno, jedno mi ale neni, jak nektere sluzby "funguji"
Marabu
Marabu (neregistrovaný)
24. 5. 2005 17:37 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
"Tyto kolosy se stavaji pro mnoho lidi nesympatickymi, proste jen proto ze to lide u nas nemaji radi - ze zadneho jineho duvodu."

Tohle doufám myslíte jen jako nadsázku, zkuste si porovnat nabídku Telekomu proti zahraničí, zkuste si porovnat nabídku oligopolu českých bank proti zahraničí a podobně. O windows se hádá pár geeků ale argumenty proti bankám, telekomu, české poště vážně nejsou jen o "lidé nemají rádi".
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
24. 5. 2005 17:54 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
V tomhle s Vami nesouhlasim. Nemuzete srovnavat ceny operatora, ktery sve technologicke zazemi muze nakupovat v radove jinych poctech, takze pote muze mit na toto i nizsi ceny. To same plati o personalu apod. Proste na vsem tomto muze byt daleko vetsi "agregace" nez u ceskeho operatora, ktery pokryva jen par milionu lidi... A u bank je to zase o tom, ze ceske banky kolik lidi jeste nenaucili pouzivat kartu, az je to nauci, muzou krizovym financovanim jim zrusit treba poplatky za vedeni. Ale to jak je to ted se mi libi.

Vic sve nazory na tyto temata mam rozvedene ve svem blogu, viz. rubrika Nazory a uvahy http://brouzdej.cz/blogy/jiborg/?pg=rubrika&rubrika=30

Konkretne ten telecom treba tady:
http://brouzdej.cz/blogy/jiborg/285.html
J
J (neregistrovaný)
24. 5. 2005 20:48 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Toto je ovsem vrcholna blbost.

A) pokud me pamet neklama, zadny z nasich operatoru neni pouze lokalni. Je o pobocky velmi velkych operatoru, kteri kupodivu jinde, ac s prokazatelne vyssimi naklady (platy) provozuji levnejsi sluzby.
B) Banky, viz A) + s kartama to nema NIC spolecneho. Cim to, ze mi opet banka VSE zdrazila ? Zeby byla ve ztrate ? Nejak sem si nevsim. Neznam jiny obor podnikani, kde by podnikateli nekdo dal sve $ a jeste mu za jejich pouzivani platil. Takto funguji nase banky. Dam jim sve penize, ktere ony investuji a ja jim jeste musim platit za to, ze pouzivaji ME penize. Pochopil bych kuprikladu poplatek za vyber, nikoli uz poplatek za vklad. Nebo vam by snad prislo normalni, kdyby jste provozoval obchod, ja bych prisel, vzal si zbozi a jeste po vas zadal poplatek za transakci (= odnos zbozi)? O tom ze bych NIC nezaplatil za zbozi samotne ani nemluve.
Marabu
Marabu (neregistrovaný)
24. 5. 2005 22:04 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Já zase nesouhlasím s vámi. Český telekom měl dostatečně dlouho monopol, aby si ty náklady za poslední míli uhradil.

Co se týče bank, tomu se lze jen zasmát. Že by lidi kartou neplatili protože se jim to nevyplatí? Ne, to přece nemůže být pravda... apropo, na kolik VÁS přijde platba 230 EUR v Řecku platební kartou? A na kolik výběr 150 EUR z bankomatu (podotýkám že Řecko je v EU, kdybyste náhodou nevěděl)? Jak dlouho trvá ve vašem případě převod částky 8.000 Kč z vašeho účtu na účet ve stejné bance (tedy přesun jedné částky v jedné databázi). A kolik času si vaše banka nechává pro převod do jiné banky? A opravdu si myslíte, že s takovými podmínkami by banka v zahraničí měla šanci?
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
25. 5. 2005 11:21 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Ano uhradil, ale myslite ze ty draty potom uz nepotrebuji udrzbu?

A nerikam ze se to lidem nevyplati! Nevyplati se to pouze lidem kteri tu kartu nepouzivaji, protoze tem zdrazi zbozi o poplatek pro banku i kdyz kartu nepouzivaji.

A ty prevodni casy, tam jste uplne vedle! Tohle je narizeni CNB, musi to jit pres jeji clearingove centrum, kde se to dale monitoruje a ochranuje proti podvodum(tedy jak to chapu ja)
Kazdopadne dukaz je treba tady:
http://www2.ziba.cz/corporate/platebni_styk/clearingove_centrum_ceske_narodni_banky.html
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
25. 5. 2005 14:01 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Ano ty draty potrebuji udrzbu, ale odhlednu-li od investicnich a mzdovych nakladu, myslite si, ze ta udrzba opravdu musi stat tolik, co CTc? Kdyz to neumi, at jde na buben, ja nehodlam financovat jeho neschopnost...
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
25. 5. 2005 14:16 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
No kdyby tam vynucene nemusel zivit nejake pijavice alternativnich operatoru, nemuseli by jste platit tolik...
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
26. 5. 2005 1:28 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Opravdu si myslíte, že AO můžou za vysoké ceny ČTc? Já to vidím právě naopak, ČTc (ostatně asi většina firem) zlevňuje jen tehdy, když jek tomu tlačen konkurencí.

Ceny, za jaké nakupují AO služby od ČTc, jsou buď stanoveny vzájemnou dohodou, nebo je stanoví ČTÚ tak, že spočítá oprávněné náklady ČTc + přiměřený zisk.

Tak pomalu s těmi pijavicemi.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
26. 5. 2005 10:54 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
A to je panecku nahodicka, ze s prichodem pijavic se snizily ceny :-)
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
25. 5. 2005 14:05 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Pro Vasi informaci i kdyby to slo pres CNB, tak v jedne davne se to zuctuje z uctu, v druhe davce to jde na ucet prijemce... pokud vim, tech davek v prubehu dne je v CNB nekolik, co treba okolo 11:00, 13:00 a 17:00 (kdo je klientem opravdove on-line Banky, vi, jak jsem k tem casum prisel) - tak ted mi vysvetlete, kde jste nabral tech 24 hodin na odecteni castky z uctu klienta a dalsich 24 hodin na pripsani na jiny ucet... Vite, ono je to totiz takova mala verejne trpena kradez na lidech, banka si to z uctu strhne hned jak to jde, ale udela s tim co ma az na hranici zakonneho terminu... - prijde Vam to spravne? Mne ne...
Datel
Datel (neregistrovaný)
25. 5. 2005 10:21 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Takze chcete rict, ze ceny sluzeb telekomunikacnich firem jsou zavisle na poctu zakazniku a ne treba na konurenci (jak si myslime my ostatni prostacci ;) ? To by ale americke telekomunikacni firmy, ktere maji mensi pocet zakazniku nez cesky telekom, museli mit taky vyssi ceny. Zvlast kdyz maji vetsi naklady na zamestnance. A urcite by museli byt drazsi nez jejich vetsi americti konkurenti. Co myslite, jsou nebo nejsou? ;-)
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
25. 5. 2005 11:12 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
A vite jiste ze maji vlastni (tedy nepronajatou)infrastrukturu a ze na tomto maji zisk?

Protoze je jasne ze to taky jde delat krizovym financovanim, kdy napriklad prodavaji draz firmam. Ale hlavne v americe existuje daleko vic tzv. virtualnich tel. operatoru, kteri jen preprodavaji sluzbu jinych
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
25. 5. 2005 14:05 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Preprodavaji sluzby jinych a presto se uzivi, zkuste se u nas na preprodeji uzivit... co treba ADSL, to by bylo terno...:-)
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
25. 5. 2005 14:00 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Jenze ten nas milovany operator dostal fakticky 15-ti lety monopol na mnoho sluzeb, mel moznost se rozvijet, expandovat... udelal to? Neudelal, spalil vice jak stovku mld jako investici do sve site, jakmile ma prijit s kloudnyma sluzbama, tak se cuka, ze jeho "moderni" sit to nezvladne a ze by byly treba dalsi mohutne investice, do zahranici zacal expandovat az pote, co pravne ztratil monopol apod. A pak mi neco rikejte o promarnenych prilezitostech... on Deutsche Telecom na tom neni financne nijak slavne, KPN taky sel ke dnu a neni v Evrope moc Telekomu, kteri by na tom byly financne podstatne lepe nez nas...
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
25. 5. 2005 14:14 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Tak to jiste. Ale mel vubec na to tehdy expandovat? A diky tem investicim se aspon vsude zavedl kabel a dalsi do budoucna uzitecne veci. Jinak by jeste tel. draty byly vsude po sloupech.

A hodne tech financi musel vynalozit na budovani tzv. univerzalni sluzby a budek po kazdem zapadakove. TO si taky vyzadalo hodne prostredku.

Jiste spoustu veci se udelalo spatne, ale to bylo tim ze jej vedl vice mene stat a lidmi kteri o tom moc nevedeli, takze klidne vsadili treba na osvedcene, ale neperspektivni IDSN misto ADSL atd.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
25. 5. 2005 14:26 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Co to placate? Vite co to je a jak funguje financovani univerzalni sluzby? Pokud ta univerzalni sluzba byla a je opravnene tak ztratova, tak se na jeji financovani podili VSICHNI operatori s licenci na nasem uzemi! A opravdu nemam dojem, ze par desitek mio rocne by CTc financne ruinovaly (ostatne, rocne na pokutach za nesportovni chovani vyplati vice nez svuj vklad na konto univerzalni sluzby)....

A montovat dohromady - jak technologicky, tak urcenim - ADSL a ISDN ve mne evokuje Vas naprosty diletantismus...

Pachollini
Pachollini (neregistrovaný)
25. 5. 2005 15:53 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Mylím, že to není problém velikosti nebo monopolu Seznamu.
Mě osobně spíš trošku popíchne, když se ve stejný den, kdy Ivo Lukačovič v rozhovoru prohlašuje, jak mají všecko 10x předimenzované nedostanu ani naponěkolikáté do své schránky. Kdyby řekli, sorry, máme to teď rozhašený, děláme velký upgrady, nevadilo by mi to.
BTW: na mamuta (oproti myši Seznamu) Google si stěžuje málokdo.
ToOb
ToOb (neregistrovaný)
24. 5. 2005 14:32 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Děkuji za komentář k mé glose. Těším se na příležitost napsat názor k nějakému Vašemu dílku. :)

Delší reakci, včetně vysvětlení toho, co je to glosa, jsem dal na svůj blog.

Mem
Mem (neregistrovaný)
24. 5. 2005 15:05 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Moc pekna a smirliva reakce (sam bych asi tak chladnou hlavu neudrzel ;-), jsem zvedav na odpoved, bude-li.

Jinak bych chtel doplnit, ze glosa plne vyjadruje moje pocity frustrovaneho uzivatele Seznamu
Kebule
Kebule (neregistrovaný)
24. 5. 2005 15:13 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Miluju starý a zkušený ostřílený bardy ve všech profesích, který vedou tuhle planetu k světlým zítřkům. Ach...

Petr Svoboda
Petr Svoboda (neregistrovaný)
24. 5. 2005 18:41 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Mnoho lidí, ikdyž si stále stěžuje na problémy s POP3 serverem, na hlášky u webového rozhranní, u timeout u "vedlejsich " sluzeb Seznamu atd, Seznam používá a to ze zvyklosti, né proto, že by zrovna oni byli méně postižení těmito chybami. Seznam je vnucován ve školách, v různých kurzech atd. Seznam měl i problénmy s konektivitou do Internetu, takže kolikrát měli problémy na Seznamu jen uživatelé určitého ISP atd.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
25. 5. 2005 15:49 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Maturitu uz jsem slozil pred delsi dobou a i v te aplikovane informatice jsem jiz neco zazil, takze si troufnu nesouhlasit.
Ve skutecnosti je to presne naopak. Cim vice mate uzivatelu (navstevniku) tim mene problemu byste mel mit. Pochopitelne za predpokladu, ze mate rozumny business plan (tj. uzivatele vam prinasi penize ze kterych lze sluzbu financovat). Az po dosti vysokou mez je totiz levnejsi zajisteni sluzby pro jednoho uzivatele (jednotkova cena) pri rekneme 1.000.000 uzivatelich nez pro 10.000 uzivatelu. Klasickym prikladem jsou americke weby, ktere maji minimum problemu, prestoze maji obrovske (proti CR) navstevnosti. Napriklad takove Tom's Hardware, CNET a podobne makaji spolehlive cely den, zatimco www.zive.cz se zlomkovou navstevnosti je na ustech nekolikrat denne. Problem nedostupnosti sluzeb ceskych serveru neni dle meho nazoru zpusoben ani tak prilisnymi pozadavky na ne kladenymi jako spise nedostatecnymi investicemi zpusobenymi malymi prijmy (nedostatek uzivatelu).
Vysoka zatez je samozrejme problem, ktery neni snadne resit. Ovsem jiz leta jsou na trhu (byt treba nikterak levne) technologie, ktere umoznuji zvladnout i opravdu velke zateze.
J
J (neregistrovaný)
25. 5. 2005 17:03 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Jako priklad "serveru" s vysokou (dalo by se mozna rict gigantickou) zatezi bych si dovolil uvest google ;). Kupodivu na hubu narozdil od nekterych CZ serveru nepada.

BTW: zajistit v CZ podminkach provoz serveru 24/7 na dejme tomu 4 devitky neni zase tak drahe. Milion uzivatelu neni zase tak moc jak by se mohlo zdat.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
25. 5. 2005 18:12 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Je to sice trochu mimo tema, ale preci jenom mi to neda se ozvat. Zajistit dostupnost serveru na 4 devitky je skoro nemozne a i tri devitky jsou zatracene drahe. Verte mi delam kolem HA systemu poslednich pet let vlastne nepretrzite a nemluvime-li o spolehlivosti jedne komponenty, ale celeho systemu tak garantovana tridevitkova dostupnost znamena extremni naklady, ktere u nas plati akorat banky a telekomy, zatimco ctyrdevitkova a vyssi dostupnost uz je spise chimerou. Nebavime se tu ovsem o nejakem linuxovem serveru jehoz root se vytahuje rocnim uptimem, ale o slozitem IT systemu slozenem s mnoha komponent a poskytujicim sluzby vetsimu mnozstvi klientu s garantovanym SLA.
Ono je to trosku jako, ze ctyrmegabit od UPC mate za dva tisice a naprostou vetsinu casu jede stejne rychle jako garantovany ctyrmegabit od bezneho ISP. Proc tedy ten druhy stoji radove tolik? S moznou dostupnosti a garantovanou dostupnosti je to stejne.
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
25. 5. 2005 18:13 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Ne ne, i Google ma obcas problemy se zatezi. Treba nedavno se objevil jakysi virus, ktery vyhledaval cile utoku pres google a kvuli nemu, nez to Google osetril, se google znatelne zpomalil.

A potom taky nedavno sputeny test Web Acceleratoru, ten je ted taky beznadejne pretizeny a uz radeji nebere dalsi uzivatele...
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
26. 5. 2005 13:33 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Google neni jeden server, ale tisice a padaji na hubu docela casto - obcas to probubla i k zakaznikovi, kdyz nedostane ocekavany response... (treba mne). Je fakt ale, ze problemy technickeho razu se snazi vtiptne skryvat pomoci sve technologie a zpusobu komunikace s okolim...
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
25. 5. 2005 17:14 Nový

Re: Milión návštěvníků za den je složitější než maturita

celé vlákno
Panove mluvite pouze o technice, ale jsou zde i jine aspekty - helpdesk obsluhuji lide...
PaVoL
PaVoL (neregistrovaný)
24. 5. 2005 8:22 Nový

Seznam, uz nikdy nekoho jako je Lukacovic!

celé vlákno
To, ze se Seznam dostal do 100 obdivovaných firem povazuji za nehoráznost. Je to dokonce dukaz o nesmyslnosti teto "souteze". Jednou z kategorii, která se hodnoti je treba prace se zamestnanci. V Seznamu něco otresneho.

Nechapu jak se tam muze dostat firma v ktere desitky lidi dostali padaka "na hodinu" za tak iracionalni a hlavne nepracovni veci jako v Seznamu.

Nechapu jak tam muze byt firma v ktere si nikdo neni jisty dnem ani hodinu, kdy jeho pracovni pomer bude bez jakehokoliv varovani ukoncen a jeste na nej bude vyvijen tlak aby podepsal dohodu.

O sluzbach, ktere Seznam dela se da rici tolik: jsou takove jaci jsou lide, kteri je delaji. Jsou tam i sikovni a chytri lide, ale mnohdy nedostanou prilezitost. Pokud tedy nemaji zaludek na to, aby hrali s Lukacovicem jeho pisnicku.
cray
cray (neregistrovaný)
24. 5. 2005 8:30 Nový

Re: Seznam, uz nikdy nekoho jako je Lukacovic!

celé vlákno
pokud je to teda tak drsny, proc nekdo z tech zamestnancu nezazaluje seznam? V CR jeste zamestnanec nevyhral pracovnepravni spor nad zamestnancem, soudy jsou vdycky na strane neopravnene vyhozenych zamestnancu.
PaVoL
PaVoL (neregistrovaný)
24. 5. 2005 8:40 Nový

Re: Seznam, uz nikdy nekoho jako je Lukacovic!

celé vlákno
Lidi se boji, aby jim to nezpusobilo problemy pri hledani dalsiho zamestnani. Tady to neni amerika a kdyz uz vemete jak vse dlouho trva...

A kdyby vam jeste nekdo vyhrozoval, ze vam zaridi aby jste uz nikdy nenasel praci, soudil by jste se?
J
J (neregistrovaný)
24. 5. 2005 8:48 Nový

Re: Seznam, uz nikdy nekoho jako je Lukacovic!

celé vlákno
Nesoudit, lepsi je mu upravit vizaz rucne a zaridit, ze si ty svy prachy uz vzivote neuzije.
shrek
shrek (neregistrovaný)
24. 5. 2005 22:27 Nový

Re: Seznam, uz nikdy nekoho jako je Lukacovic!

celé vlákno
To samozrejme zaridit lze, ale nelze zarucit, ze si to ten "upravovatel" neodskace. Zvlast, pokud rucne znamena vlastnorucne. Jestli je takovy postup v poradku, neresim; na to si musi kazdy odpovedet sam.
JardaC
JardaC (neregistrovaný)
24. 5. 2005 8:52 Nový

Re: Seznam, uz nikdy nekoho jako je Lukacovic!

celé vlákno
To je blbost :-)))

Seznam neni vsemohouci a Lukacovic neni zadnej buh. Rozhodne Vam nezaridi, aby Vas nekde jinde nezamestnali. Naopak, pokud jste fakt sikovnej existuje spousta firem i na internetu (konkurentu), ktera Vas s radosti zamestna. Vybornejch lidi je na trhu malo a pokud s nimi zachazi Seznam tak jak uvadite, tak je to jeho cesta do pekel ...
Petr
Petr (neregistrovaný)
24. 5. 2005 10:48 Nový

Re: Seznam, uz nikdy nekoho jako je Lukacovic!

celé vlákno
Obávám se, že ani všemocný seznam.cz nemá takovou moc, aby Vám zajistil, že práci již nikdy nenaleznete. Souhlasím s předchozím příspěvkem, kdy máte možnost zaměstnavatele, který Vám toto provedl, žalovat. Osobně mi nepřijde adekvátní toto probírat v diskusi k tomuto článku.
A otázka zda seznam.cz patří mezi top 100 v uvedené kategorii? Kolik firem na internetu dosáhlo toho co Seznam ?
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
24. 5. 2005 11:01 Nový

Re: Seznam, uz nikdy nekoho jako je Lukacovic!

celé vlákno
nechce dovody sporu trochu konkretizovat. Vyhozeni zamestnanci nemaji objektivni pohled.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
24. 5. 2005 14:14 Nový

Re: Seznam, uz nikdy nekoho jako je Lukacovic!

celé vlákno
Ale to, ze lidi (=za mestnanci) ze sebe delaji tupe stado vidim furt okolo sebe... pokladni s hmotnou odpovednosti, smenovym provozem (dokonce snad na 3 smeny), bez jakychkoli nadstandardnich vyhod (nez jsou zakotveny v Zakoniku prace) za 7.500 hrubeho mi prijde fakt trochu ujete - myslite si, ze ve svem okoli nenaleznete podobne priklady? A opravdu je ve vasem regionu tak velika nezamestnanost pro lidi, kteri opravdu maji kvalifikaci a chteji pracovat? (= dale se vzdelavat)
J
J (neregistrovaný)
24. 5. 2005 8:50 Nový

spam

celé vlákno
On hlavne seznam spamuje vsechny ty svy dozivotni schranky. Ze pry je nutne, abych se prihlasil pres web, coz nejde bez odsouhlaseni novych podminek, o ktere nestojim.
highway
highway (neregistrovaný)
24. 5. 2005 9:52 Nový

Seznam? Problem?

celé vlákno
Priznam se, ze jsem vubec nezaregistroval nejake problemy na Seznamu. Asi pred rokem, kdy nebylo ve schrance mozno vymazat celou slozku a vyhazovalo to chyby zminene v clanku a po nekolika nechutnych reklamach, na Seznam nechodim. Vzdyt existuji jine katalogy, jine freemaily a jine weby zdarma.
camlost
camlost (neregistrovaný)
24. 5. 2005 11:25 Nový

Re: Seznam? Problem?

celé vlákno
Jsem na tom podobně, jen nepoužívám seznam už několik let. Vyhledávání vždycky patřilo k tomu nejhoršímu, co mohl člověk na internetu potkat, e-mail k smíchu (btw. co myslíte, opraví si seznam chybně nakonfigurované smtp servery do konce května, jak slíbil?), přístup k uživatelům katastrofální.

PS: Nikoho nenutím, aby nepoužíval seznam, jen popisuju své zkušenosti.

Btw. blog.lide.cz je nedostupný.
Lukas Pelikan
Lukas Pelikan (neregistrovaný)
24. 5. 2005 10:29 Nový

Taky se vám stalo ?

celé vlákno
Nemá někdo zkušenost s vyřazením stránky z full textu na seznamu ? Až do včerejška jsem měl svoje stránky www.tipcar.cz v pohodě zaregistrované a full text je dokonce zobrazil na první stránce při zadání slova "autobazar"... to stejne se mi stalo s doménou www.byty-domy-pozemky.cz ... Navštěvnost na obou doménách mám v řádech stovek, ale přesto se mi zdá jakoby seznam.cz nechtěl mít ve svém katalogu (možná i full textu) konkurenci pro své weby (proto možná došlo k nahrazení jyxa svým enginem). Což mi příjde opravdu dětinské, nemám ambice být největší inzertní server v ČR...
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
24. 5. 2005 11:24 Nový

Re: Taky se vám stalo ?

celé vlákno
Přiznám se, že nás poslední dobou Seznam docela dobře živí. A to nejenom, že lidé chtějí být na prvních místech ve fulltextu, ale i naopak: že se propadli.

Mohu říci jedno: ne-SEO-spamujte, ne-SEO-spamujte, ne-SEO-spamujte.

Ovšem pak jsou zde i změny vah. Musím říci, že jsou mnohem častější než na Googlu. Takže jeden den děláte to, druhý ono. Optimalizace pro Seznam je nyní jako jízda na divokém oři.

Lukas Pelikan
Lukas Pelikan (neregistrovaný)
24. 5. 2005 12:02 Nový

Re: Taky se vám stalo ?

celé vlákno
Yay, tak myslíte, že to je způsobeno SEO spamem ? Proč to, ale seznam neřeší stejně jako google, prostě penalizaci - propadnutím na x-tou stránku? Úplně odstranit stránku z databaze mi nepřipadá zrovna košér. Jen pro info, po jaké době seznam vzal Vaše zákazníky zpět "na milost" a znovu je začal zobrazovat ?
Fermentol
Fermentol (neregistrovaný)
25. 5. 2005 3:55 Nový

Re: Taky se vám stalo ?

celé vlákno
Mam pocit ze google po opakovanem SEO spamu take vyrazuje, ovsem pripad od pripadu. Jinak ale pri letmem pohledu na HTML tipcaru vidim ze mate v Meta prohozene polozky keywords a description :)
Lukas Pelikan
Lukas Pelikan (neregistrovaný)
25. 5. 2005 12:03 Nový

Re: Taky se vám stalo ?

celé vlákno
Opravil jsem to - diky :) V každým případě mě dnes seznam zase začal zobrazovat ve full textu. Alelůjá
dna
dna (neregistrovaný)
24. 5. 2005 17:16 Nový

Re: Taky se vám stalo ?

celé vlákno
> full text je dokonce zobrazil na první stránce při zadání
> slova "autobazar"

nebude to tim, ze na uvedene strance se slovo 'autobazar' vubec nevyskytuje? (pominu-li titulek)

vubec nechapu, cemu se divite
Lukas Pelikan
Lukas Pelikan (neregistrovaný)
24. 5. 2005 17:31 Nový

Re: Taky se vám stalo ?

celé vlákno
slovo autobazar jsem tam mel opravdu temer vsude. Dneska jsem to odstranil, abych nebyl diskriminovan za seo spam...
dna
dna (neregistrovaný)
25. 5. 2005 9:35 Nový

Re: Taky se vám stalo ?

celé vlákno
abyste to zase neprehnal :))
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
24. 5. 2005 10:59 Nový

email

celé vlákno
Pouzivam jen seznam email, a nejaka chyba pri mazani tam uz je dlouho, ale da se s ni zit. POP3 FUNGUJE DOBRE. Zda se mme ze posledni dobou chodi vice SPAMu, ale bot vi cim to je.
mim33
mim33 (neregistrovaný)
24. 5. 2005 11:11 Nový

neznámá chyba systému

celé vlákno
A co třeba proslulá "neznámá chyba systému" při odesílání příspěvků do fóra na Novinkách. Když jí to hodí, což se stává často, veškerý obsah toho, co člověk napsal, je ztracen, což potěší jen málokoho. Chyba se objevuje už řadu měsíců, spousta lidí si na ní stěžovala i přímo ve fórech, ale je zřejmě naprosto mimo schopnosti správců Novinek s tím něco udělat.
Hugo
Hugo (neregistrovaný)
24. 5. 2005 11:30 Nový

data u mejlu

celé vlákno
No, nevim, co nohsled Iva Lukacovice rekne na to, ze v mem mejlu nesou vsechny mejly, ktere dorazily pred 16. breznem 2005, datum 16. brezen 2005. To se bude dit pri kazdem upgradu? Mejl na cely zivot - s denne aktualizovanymi zpravami :)
cuba
cuba (neregistrovaný)
24. 5. 2005 11:57 Nový

no

celé vlákno
No,já musím říci, mám opačný problém, jsem na emailu od seznamu skoro celý den,a jako jediný, kromě centra z českýmch emailů funguje jak má, opravdu ojediněle se stane jejich slavná chyba 500, ale to je opravdu u mé schránky jen vyjímečné. Jinak grafiku by změnit už mohli, kdyby se inspirovali u Gmailu,a udělali ho vlastěn česky, bylo by to opravdu super.
Zdenda
Zdenda (neregistrovaný)
26. 5. 2005 14:09 Nový

Re: no , Gmail - dotaz

celé vlákno
dival jsem se na stranky Gmailu a nako jsem nepochopil jakym zpusobem se da pro normalniho smrtelnika tento e-mail zalozit. mohl byste mi poradit? dekuji.
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
26. 5. 2005 15:41 Nový

Re: no , Gmail - dotaz

celé vlákno
Musi Te nekdo, kdo tam ma ucet pozvat. Chces pozvanku?
Karel
Karel (neregistrovaný)
24. 5. 2005 17:47 Nový

ČS spořtelna už týden nejede online

celé vlákno
Takový ptákoviny tu řešíte, ale že České spořitelně už téměř týden nefunguje vůbec online banking a odkonce vypnuli i infolinku o tom nikde ani slovo....
Mem
Mem (neregistrovaný)
24. 5. 2005 21:04 Nový

Re: ČS spořtelna už týden nejede online

celé vlákno
Jj, hlavne ze tam porad maji informaci ze "odpoledne uz to pojede" :-/ A tohle neni nejaky free e-mail na Seznamu, ale drsne placena sluzba :-(
ToOb
ToOb (neregistrovaný)
24. 5. 2005 21:26 Nový

Re: ČS spořtelna už týden nejede online

celé vlákno

ČS provedla tak dokonalý víkendový upgrade s cílem posílit dostupnost aplikace, že jsou teď všechny požadavky vyřizovány přímo astronomickou rychlostí. :)

Vážně k tomu můžu napsat jen tolik, kolik bylo dnes ve zprávách ČT. Klienti nebudou internetbanking za květen platit (25 Kč za Servis 24). Mluvčí také slibovala náhradu škod, pokud je klient prokáže, a brzké zprovoznění služby (nejpozděj zítra ráno).

ToOb
ToOb (neregistrovaný)
25. 5. 2005 6:01 Nový

Re: ČS spořtelna už týden nejede online

celé vlákno

A ráno opravdu web i Servis 24 fungují (demoverze internetbanky jede svižně a na první pohled jedinou výhradu mám k "posílání otazníčků" místo stránky kódované v mnou požadované znakové sadě).

Pod záložkou Kariéra je možné se doklikat k celkem 16 pozicím v IT (např. Portál manažer, Specialista infrastruktury IT/záloh. a archiv., 5 pozic v testování, chce se říci s křížkem po funuse).

Karel
Karel (neregistrovaný)
25. 5. 2005 10:37 Nový

Re: ČS spořtelna už týden nejede online

celé vlákno
Tak už zase nic. Ale dostaname 25,- Kč. :-)
Kaaia
Kaaia (neregistrovaný)
27. 5. 2005 10:50 Nový

Re: ČS spořtelna už týden nejede online

celé vlákno
Jak - s křížkem po funuse? To přece hledají celý nový tým jako náhradu za ten původní, ne? ;)
Smrt Seznamu!!!
Smrt Seznamu!!! (neregistrovaný)
24. 5. 2005 18:47 Nový

Jsou to bolševici

celé vlákno
Dovolil jsem si u Seznamu kritizovat problém s opakovanými změnami popisku u registrovaných odkazů. Změněny byly provedeny bez vědomí "vlastníků" odkazu. Popisky byly často změněny opravdu k nepoznání. Nějaký postadolescentní "pražský jupíček" jménem Lukáš Prstek ze Seznamu, mi řekl, že pokud se mi u nich nelíbí, můžu táhnout jinam. Tak za takové extrabolševické výroky se v dobrých dobách vyhazovalo na minutu z práce - velmi hrubé porušení pracovní kázně. Tak to dopadá, když firmu vlastní a řídí postadolescenti (byť komerčně úspěšní - ale nic nemusí být na věčné časy). Trošku mi to všechno připomíná Telecom.
DreamKeeper
DreamKeeper (neregistrovaný)
24. 5. 2005 23:43 Nový

Jak donutit seznam.cz opravit antispam

celé vlákno
Můj kámoš řeší nedokonalost AntiSpamu docela chytře. Po zkušenostech s helpdeskem se rozhodl udělat si vlastní atnispam filtr a všechno co tento filtr chytne pošle na helpdesk. Věří že jednou ten jejich opraví :)
Pavel K
Pavel K (neregistrovaný)
25. 5. 2005 11:13 Nový

Sluzba Seznamu, za kterou by se meli stydet.

celé vlákno
Nejsem priznivce kvantity, ale spise kvality, ale to co Seznam jako spolecnost predvedl se sluzbou SBAZAR je ostuda a ten kdo je za ni zodpovedny by mel byt "nahrazen". Chapu, ze seznam bude vzdy valcovat konkurenci navstevnosti a silou, ale mel by se zabyvat taky rozvojem sluzeb a jejich odladenim.
Konkretne: sluzba SBAZAR ma byt malym ceskym ebayem...ale
* chybi hodnoceni prodavajicich a kupujicich (klicova vec)
* chybi moznost zalozeni vlastniho shopu (ala ebay store)
* je mozne behem inzerce (aukce) menit cenu, takze mohu umele navysovat
* mohu zrusit prodej, kdyz se mi nelibi napriklad cena vydrazeni
* kontrola novych inzeratu nekdy trva docela dlouho, nez projdou a objevi se na strankach (v mem pripade 4 dny)
* HRUZNY katalog kategorii - mohli se alespon zkusit podivat ke konkurenci
* vyhledavani ma drobne problemy - zkousel jsem hledat 6600 Nokia a nehctelo to nic najit.

No...proste chtelo by to jeste chvilku prace a pak mozna bz to stalo za to, ale zatim...bohuzel nic moc.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem