Hlavní navigace

Seznam podpoří boj s duplicitním obsahem ve vyhledávání

Patrick Zandl

Seznam se hodlá přidat k iniciativě „kanonických linků“, tedy rozšíření HTML jazyka, které má pomoci vyhledávačům rozlišovat duplicitní obsah. Podporu pro rel=„canonical“ oznámil Google, přislíbilo ji Yahoo a Microsoft. Seznam bude využívání této značky na českých webech sledovat a postupně ji hodlá zohledňovat. Jak a proč se značka používá, rozebírá Seznam Fulltext Blog.

Seznam se hodlá přidat k iniciativě „kanonických linků“, tedy rozšíření HTML jazyka, které má pomoci vyhledávačům rozlišovat duplicitní obsah. Podporu pro rel=„canonical“ oznámil Google, přislíbilo ji Yahoo a Microsoft. Seznam bude využívání této značky na českých webech sledovat a postupně ji hodlá zohledňovat. Jak a proč se značka používá, rozebírá Seznam Fulltext Blog.

Našli jste v článku chybu?
18. 2. 2009 20:57
Omlouvám se, že do toho šťourám, ale jak naznačují komentáře, zprávička je poněkud zavádějící. Značka rel="canonical" rozhodně není určena k "boji s duplicitním obsahem" a nemá "pomoci vyhledávačům rozlišovat duplicitní obsah."
18. 2. 2009 16:02
Lobotom (neregistrovaný)
Problém je, že tohle je placené. Seznam to má nabídnout grátis. o původní jsme psal tady kdo-vam-krade-obsah