Hlavní navigace

Seznam spustí kontextovou reklamu

Karel Wolf

Přestože se Seznam ještě loni dušoval, že kontextovou reklamu nepotřebuje, objevila se nedávno na blogu Skliku zpráva o jejím plánovaném spuštění a to v historicky velmi krátké době. Cílení reklam na obsah textu stránky na Internetu Skliku chybělo už delší dobu. Dnes jsme začali tento způsob reklamy testovat, uvádí se ve zmiňovaném postu.

Přestože se Seznam ještě loni dušoval, že kontextovou reklamu nepotřebuje, objevila se nedávno na blogu Skliku zpráva o jejím plánovaném spuštění a to v historicky velmi krátké době. Cílení reklam na obsah textu stránky na Internetu Skliku chybělo už delší dobu. Dnes jsme začali tento způsob reklamy testovat, uvádí se ve zmiňovaném postu.

Bude mít transformace Skliku vliv na celkovou situaci na trhu s kontextovou reklamou? Dominantní pozici společnosti Google Seznam s kontextovým Sklikem asi neohrozí, otázkou je ovšem, jak se na trhu bude snášet se zbylými hráči jako je AdFox nebo BillBoard Kontext. (Sklik )

Našli jste v článku chybu?
12. 7. 2008 15:14
Lukas Nevosad (neregistrovaný)
Je sice fajn, že vzniká další konkurence, ale nadruhou stranu to zase tříští trh. Zásadním problémem českého netu je nedostatek inzerentů - je tu jen pár firem, které touhle cestou inzerují. Když srovnám EPM na CZ trhu a jinde v EU, jsme na tom velmi bídně...
12. 7. 2008 10:18
Daniel Dočekal (neregistrovaný)
S Billboard Kontext se bude snášet dobře, protože Billboard z kontextové reklamy před mnoha měsicí vycouval a nechal jí eTargetu :)