Seznam spustí PPC systém Sklik začátkem roku

Portálová jednička Seznam dnes oznámila, že svůj PPC systém Sklik uvede do ostrého provozu již začátkem roku 2007. Nějaký čas ovšem Sklik běží v testovacím provozu a využívá jej údajně už 6 tisíc firemních účtů. Na stránkách výsledků vyhledávání Seznamu se nyní střídá celkem 30 tisíc aktivních inzerátů. Zobrazují se v pravém sloupci a na stejné stránce také dole pod výsledky. Všechny inzeráty dohromady zaznamenají denně kolem 190 tisíc prokliků uživatelů. Minimální cena prokliku je 20 haléřů za…

Portálová jednička Seznam dnes oznámila, že svůj PPC systém Sklik uvede do ostrého provozu již začátkem roku 2007. Nějaký čas ovšem Sklik běží v testovacím provozu a využívá jej údajně už 6 tisíc firemních účtů.

Na stránkách výsledků vyhledávání Seznamu se nyní střídá celkem 30 tisíc aktivních inzerátů. Zobrazují se v pravém sloupci a na stejné stránce také dole pod výsledky. Všechny inzeráty dohromady zaznamenají denně kolem 190 tisíc prokliků uživatelů. Minimální cena prokliku je 20 haléřů za jedno kliknutí na inzerát. (Tisková zpráva)

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »