Seznam spustí PPC systém Sklik začátkem roku

Portálová jednička Seznam dnes oznámila, že svůj PPC systém Sklik uvede do ostrého provozu již začátkem roku 2007. Nějaký čas ovšem Sklik běží v testovacím provozu a využívá jej údajně už 6 tisíc firemních účtů. Na stránkách výsledků vyhledávání Seznamu se nyní střídá celkem 30 tisíc aktivních inzerátů. Zobrazují se v pravém sloupci a na stejné stránce také dole pod výsledky. Všechny inzeráty dohromady zaznamenají denně kolem 190 tisíc prokliků uživatelů. Minimální cena prokliku je 20 haléřů za…

Portálová jednička Seznam dnes oznámila, že svůj PPC systém Sklik uvede do ostrého provozu již začátkem roku 2007. Nějaký čas ovšem Sklik běží v testovacím provozu a využívá jej údajně už 6 tisíc firemních účtů.

Na stránkách výsledků vyhledávání Seznamu se nyní střídá celkem 30 tisíc aktivních inzerátů. Zobrazují se v pravém sloupci a na stejné stránce také dole pod výsledky. Všechny inzeráty dohromady zaznamenají denně kolem 190 tisíc prokliků uživatelů. Minimální cena prokliku je 20 haléřů za jedno kliknutí na inzerát. (Tisková zpráva)

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení App Store optimalizace

  •  
    Jak dostat svou mobilní aplikaci mezi lidi
  • Jak na akvizici uživatelů mobilních aplikací na českém i světovém trhu
  • Jak správně spustit, propagovat, měřit a vyhodnotit svoji aplikaci v Google Play i v Apple App Store

Detailní informace o školení App Store optimalizace »