Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Vyhledávače: Seznam stagnuje, Google posiluje

uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 11. 2008 6:41 Nový

není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
buď seznam neumí indexovat stránky s frejmy a nebo s výsledky vyhledávání nechutně manipuluje ve prospěch katalogu firem. hledal jsem konkrétní slovní spojení, které se vyskytuje jen na stránce našeho zákazníka - google stránku najde a dá ji na první místo. seznam zobrazí pouze odkaz na placený záznam v katalogu firem a spoustu dalšího sena, které jsem nehledal..
Matěj Slavík
28. 11. 2008 8:22 Nový

Re: není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
Tak proč děláte stránky s framy? Jako ve vyhledávání je možná lepší Google, ale Seznam má taky hodně jiných služeb, takže se o jeho budouctnost nebojím. Jak se říká:
Seznam - najdu tam co neznám!
Google - najdu tam co hledám!
Petr Kudrhalt aura:61
28. 11. 2008 10:14 Nový

Re: není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
jednou za uherák na seznam vlezu a nejsem schopen tam něco nalézt... :-/
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 11. 2008 13:16 Nový

Re: není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
Přesně tak!
MK
MK (neregistrovaný)
29. 11. 2008 1:05 Nový

Re: není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
Seznam?
"Tam najdu vše, co nehledám (neznám)".
nebo jinak:
"Tam najdu i pravé hovno"
(a nejsem sám: http://search.seznam.cz/stats?collocation=hovno = denní průměr je 373x!)
:-D
stoural
stoural (neregistrovaný)
29. 11. 2008 11:24 Nový

Re: není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
Na seznamm staci dve slova :)

Seznam? Neznam!
jjnk
jjnk (neregistrovaný)
2. 12. 2008 21:56 Nový

Re: není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
Já to říkám trochu jinak: Seznam - nic horšího neznám...
Jindra
Jindra (neregistrovaný)
28. 11. 2008 10:13 Nový

Re: není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
No mě Seznam najde články na mojich stránkách po zadání klíčových slov s luxusem zobrazení na prvních třech místech... Na Googlu jsem nic nenašel...
Na vyhledávání na českém webu používám Seznam a pokud hledám něco celosvětově, tak google, ale třeba Cuil se lepší každým dnem...
jasně
jasně (neregistrovaný)
28. 11. 2008 14:18 Nový

Re: není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
to víš, Seznam blogísky 12 letých decek miluje :-)
rexis
rexis (neregistrovaný)
30. 11. 2008 18:08 Nový

Re: není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
Cituji:
buď seznam neumí indexovat stránky s frejmy a nebo s výsledky vyhledávání nechutně manipuluje ve prospěch katalogu firem.

Tak o tom není pochyb. Mohu potvrdit na základě 2 letého průzkumu a informacích o konkurenci. Mmch u nas na eshopu už je více příchozích z google v prumeru za posledni rok (google. com + cz cca 52/48% proti seznamu). To, že seznam manipuluje s výsledky fulltextu ve prospěch utracených peněz ve firmách a dalších "prosázených" peněz v inzerci seznamu bohužel dlouhodobě moc seznamu nepomůže. Ono když máte stránku stáří rok a + s velice relevantními texty linkovanou v řádech set a přijde kokurence z pomalu prázdnou stránkou a nelinkovanou jen posledni roky výrazně víc sype a je pred touto mladou strankou ... vysledky z tohoto konkretniho případu z mnoha - google na 4 klíčova slova vždy 1. ta sama stranka konkurence vždy přes 100. A podobných příkladu desítky a a v ramci možností analyticky dokumentovaných. U projektů, kde mame nejvice nasypano zase my tak je to presne naopak, akorát google to hodnotí asi tak jak by to mělo být. Tim nechci plakat nad kokurenci, vubec ne, všeho do času kdy to dovede lidi ke google. Ale to bude právě škoda, jeden majoritni vyhledavač nebude pro nikoho dobrý.
Bredy.vyletnici.net
Bredy.vyletnici.net (neregistrovaný)
1. 12. 2008 21:26 Nový

Re: není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
Můžu Vám garantovat, že se hluboce mýlíte.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 12. 2008 8:03 Nový

Re: není divu, že Seznam stagnuje

celé vlákno
Správná odpověď: nechutně manipuluje ve prospěch katalogu firem.
Petr Komarek aura:84
28. 11. 2008 8:32 Nový

SxG

celé vlákno
Na CIFu Martin Kopta tvrdil, že pozice seznamu je neotřesitelná. Nemám rád takové řeči, většinou to potom dopadne zcela opačně.
Dnes má Google prakticky vše lokalizované, takže se bude moci např. výrazněji soustředit na marketing. Jakmile masa pochopí kde najde relevantní výsledky, může se situace velmi rychle otočit.
Nevýhodu prozatím u Google vidím v EN názvu.
stoural
stoural (neregistrovaný)
28. 11. 2008 9:44 Nový

Re: SxG

celé vlákno
Mauta Kopta je znamy... teoretik ;-)
Alois Zahrádka
Alois Zahrádka (neregistrovaný)
1. 12. 2008 10:19 Nový

Re: SxG

celé vlákno
Asi takhle - rejpat a stourat umi kdekdo. A nepodepsta se taky nesvedci o prilisnym sebevdomi obhajit si svuj nazor. Martina Koptu znam sice jen z 1 prednasky, ale teoretik rozhodne neni. Jeho argumenty jsou odlozene realnymi daty a udaji. Je pak vcelku logicke, ze se to spouste tlučhubům nemusí líbit... Neříkám, že to je tvůj případ, ale vypadá to tak.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 11. 2008 10:14 Nový

Re: SxG

celé vlákno
Pak je ještě problém s tím, že některá videa na YouTube nejsou pro "naši zemi" k dispozici. Podezírám Seznam, že v tom má prsty a zajistil si u místních poboček hudebních vydavatelství, aby dávali videa na Stream.cz a zajistili je nepřístupnost z ČR na YouTube.
Martin Kopta aura:100
28. 11. 2008 12:26 Nový

Dožene Google Seznam v roce 2011?

celé vlákno
»Koncem příštího roku by se Google mohl dostat přes hranici 38 %, o další rok později nad 40 % a tím srovná se Seznamem krok, protože se bude pohybovat "mírně pod padesát" a Seznam zase "mírně přes padesát". Bude to opravdu rok 2011, kdy se vliv Seznamu a Google na českém trhu vyhledávačů vyrovná?«

Úvaha toho druhu by měla brát v potaz i zdroj růstu Googlu. Google zatím roste především na úkor podílu jiných vyhledavačů, než je Seznam. Takže, ano, Google možná napřesrok dosáhne svého limitu někde kolem 38 až 40 % trhu. Hodnotit ten stav 40:60 jako mírně pod padesát a mírně přes padesát mi přijde manipulativní, protože Seznam si celou dobu svůj podíl drží a náskok nad Googlem je pořád dost vysoký.

Uživatelé Seznamu jsou poměrně loajální, a tak pokud Seznam neudělá chybu, může si svůj vysoký podíl udržet klidně třeba ještě deset let (tedy deset let nemusí podíl Seznamu na vyhledávání poklesnout pod 50 %). Uvidíme, co s tím udělá prodej Seznamu na jaře 2009. ;-)

Na místě lidí v Seznamu by mě znervózňovalo hlavně to, že propásli příležitost přetáhnout uživatele českých vyhledavačů ke svému vyhledávání a přenechali tak Googlu volné působiště. Tihle lidé totiž už se ke klasické závislosti na portálu nevrátí a stanou se vyslanci Googlu mezi uživateli. Tahle příležitost už se nebude opakovat.

Milos Brejcha aura:83
28. 11. 2008 18:11 Nový

Re: Dožene Google Seznam v roce 2011?

celé vlákno
Uz dlouhou dobu mam na vec porad stejny nazor a tesi me ze se zacina naplnovat...Seznam je vyhledavac pro zacatecniky, Google pro pokrocile a Seznam na to jednou doplati.
Jde o to, ze seznam sveho casu mel pomerne masivni reklamni kampan v masovych mediich mimo internet, cimz se vryl do pameti i lidem, kteri internet nemeli/nemaji. Z vlastni zkusenosti, 99% klientu kteri si zrizuji domaci pripojeni poprve zada do prohlizece www.seznam.cz, pokud uz pred tim byli v kavarne, ve skole ci v zamestnani, maji mailovou schranku @email.cz nebo @seznam.cz (btw. vsimli jste si jak jim ten mail posledni dobou chodi "uzasne"? :)
Trva to tak pul roku nebo rok, prijdete ke klientovi neco opravit nebo upravit a ejhle..homepage je nastavena google.cz :)
Clovek prijde na internet, zna seznam, pouziva ho, znamy se zastavi na navstevu a doporuci google. Clovek ho vyzkousi a zjisti ze misto litajicich baneru ten portal obsahuje informace, ktere hleda..a to ne za stovkou sponzorovanych odkazu, ale na prvnich mistech vyhledavani. Podle me ma seznam sanci svuj podil na trhu udrzet JEN za predpokladu, ze prehodnoti svuj postoj k navstevnikum a inzerentum. Pro Google je dulezitejsi navstevnik, pro seznam inzerent. Na googlu je jasne dane kam se muze reklama prodavat a je to vymyslene tak, aby to navstevnika neobtezovalo..nebo uz jste nekdy videli pres hlavni stranku googlu litat obrovsky banner?
Google take muze stale jeste zahajit taktiku "nabirani novacku"..dokazu si dost dobre predstavit ze kdyby google rozjel kampan v massmediich mimo internet, podil seznamu pujde rychle a rapidne dolu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 94.74.219.---
13. 2. 2009 2:19 Nový

Re: Dožene Google Seznam v roce 2011?

celé vlákno
Tedy ne ze bych nesouhlasil s principy, ktere jste tu popsal a ne ze by Seznam castecne nezaspal u mlade generace a zkusenejsich uzivatelu. Ale muzete mi rict kdy naposledy jste videl na homepage Seznamu nejaky Vami popisovany litajici banner? Nebo treba i na Novinkach? Nebo tech 100 SO? SO jsou jen v katalogu a to max 4. Ve fulltextu je jen fulltext (at je jeho kvalita jakakoliv) a Sklik. Nic vic.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 11. 2008 23:05 Nový

Re: Dožene Google Seznam v roce 2011?

celé vlákno
Seznam se prodávat nebude. Ivo si vybral peníze, koupil letiště a to mu stačí. Máte špatné informace
Ondřej Kučera aura:90
28. 11. 2008 8:49 Nový

Seznam podcenil investice do technologií

celé vlákno
Jak by mohl Seznam růst, když na jeho fulltextu, který je základním kamenem firmy, pracuje jen několik nezkušených jednotlivců?

Dokonce mají i blog ( http://fulltext.sblog.cz/ ), kde se chlubí svými dílčími "úspěchy" a pak zuřivě reagují na lidi, kteří poukazují na základní chyby odhadovače (původně vyhledávače).

Firma zřejmě nemá žádný cíl ani plán, když je možné, že "fulltext tým" co týden upravuje hodnocení relevance a pak se ptá lidí, jestli to už je ono. Asi čekají, že budou tak dlouho upravovat váhy jednotlivých kriterií, až se stane zázrak a výsledky fulltextu najednou začnou být relevantní.

I pan Lukašenkič svým nákupem letiště ukázal, že už ho firma nezajímá, on si koupí svou hračku na důchod a Seznam ať táhne klidně do pekla.
bredy.vyletnici.net
bredy.vyletnici.net (neregistrovaný)
28. 11. 2008 12:32 Nový

Re: Seznam podcenil investice do technologií

celé vlákno
Tak tenhle příspěvěk mě tak pobavil, že jsem ho v kanceláři přečetl nahlas. Docela blábol. Můžetem mi prosím prozradit, z jakých informacích vycházíte? Jak víte, že ve firmě pracuje několik nezkušených jednotlivců? Definujte nezkušeného jednotlivce. Umíte si vůbec představit, jak vypadá práce týmu? Dle jakých indícií děláte závěr, že firma nemá žádný cíl ani plán?

Kritizujete blog, a přitom, kdyby nebyl, budete kritizovat, že Seznam neposlouchá své uživatele. Ale když je poslouchá, je to taky špatně.

A poslední závistivý výkřik na majitele.... Tak mu to přejte, dávno firmu neřídí, tak nevím, proč by se nemohl začít věnovat něčemu jinému. To je špatně?

Nechápu jak člověk s aurou 91 může napsat takový hloupý příspěvek. Pokud Vám však náhodou někdo neukradl identitu, pak se omlouvám.
jasně
jasně (neregistrovaný)
28. 11. 2008 14:22 Nový

Re: Seznam podcenil investice do technologií

celé vlákno
kdybys četl diskuze na Lupě časteji, vedel bys že jeho příspěvky nemají nikdy ani hlavu ani patu, píše jenom proto aby si zvýšil auru, pak si nad ní honí nejen ego ... prostě kecál všudebyl všechnoví a přitom ví hovno a ze své židle se nehnul od pádu komunizmu :-)
Mard
Mard (neregistrovaný)
30. 11. 2008 0:29 Nový

Re: Seznam podcenil investice do technologií

celé vlákno
Aura na lupě má asi stejnou relevanci jako výsledek hledání na Seznamu :-) WOW!
JT
JT (neregistrovaný)
28. 11. 2008 8:50 Nový

Seznam přece používá Google na vyhledávání ve světě

celé vlákno
Jak je to s tím vyhledávačem na Seznamu a s těmi propočty, když "vyhledávač" Seznam používá Google Search na vyhledávání ve světě?

Ty statistické výsledky už to zohledňují nebo ne?
Patrick Zandl aura:91
28. 11. 2008 9:00 Nový

Re: Seznam přece používá Google na vyhledávání ve světě

celé vlákno
No, neprojeví se to ze dvou důvodů:

1) Měří se jen návštěvnost na českých webech, Google Search na zahraniční weby se v tom tedy neprojeví.
2) Pokud vyhledávač je integrován do domény, pak se započítává pod tu doménu. Vychází se z toho, že je jedno, čí je technologie, ale jde o to, čí je to web (v otázce vlivu, nikoliv seo ovšem).
svata
svata (neregistrovaný)
28. 11. 2008 14:22 Nový

Re: Seznam přece používá Google na vyhledávání ve světě

celé vlákno
AD 1) Měří se jen návštěvnost na českých webech, Google Search na zahraniční weby se v tom tedy neprojeví.

Je to tak ze se meří návštěvnost webů využívající měření Navrcholu. Tedy ne všech českých webů ale jen části webů (celkem malé) a také úplně neplatí že musí být jen české. Jen pro uplnost:o)
Patrick Zandl aura:91
28. 11. 2008 15:06 Nový

Re: Seznam přece používá Google na vyhledávání ve světě

celé vlákno
Jo, omlouvám se, samozřejmě jsou to výsledky jen z webů používajících Navrcholu, což nejsou zdaleka všechny české weby, ale denně je to několik milionů měření, takže vzorek representativní.

Zahraniční weby nebo na zahraničí zaměřené se z těchto statistik vylučují.
Matěj Novák
3. 12. 2008 19:17 Nový

Re: Seznam přece používá Google na vyhledávání ve světě

celé vlákno
Seznam nicméně Google používá i v případě problémů vlastního vyhledávače. Nevím, jak to vypadá aktuálně, ale dřív to v některých obdobích bylo pěkných pár procent hledání.
james
james (neregistrovaný)
28. 11. 2008 9:52 Nový

no

celé vlákno
já spíš myslím, že každej je určen na něco jiného, ne?

google je dobrej na zahraničí, ale i česko. Seznam na firmy,mapy apod. Jeden je globální hráč s obrovským ziskem a zaměřením, druhý je lokální mašina pro ČR. Dle mého jde spíš o to, co člověk hledá. Něco najdu rychleji na Seznamu, něco na Googlu.......používám oboje....a spokojenost, ne?
Bradik
Bradik (neregistrovaný)
28. 11. 2008 10:38 Nový

Česká verze Seznam je lepší než Google

celé vlákno
Google je dobrý globální vyhledávač, ale jeho česká provenience je velmi slabá, což je hlavní důvod proč podíl Google na trhu roste jen velmi velmi pomalu a musí si ho kupovat.

České vyhledávání Seznamu je velmi kvalitní a odpovídající, prostě není náhoda, že tam přes 60% uživatelů stabilně chodí. Kdyby tam nic nenašly, tak tam chodit nebudou. Že Seznam neumí indexovat stránky je úplnej nesmysl, on je prostě indexuje jinak (pro české vyhledávání rozuměj lépe) než Google. Podpora katalogu ve výsledcích hledání vůbec nevadí, naopak, když obsahuje odpovídající informace, které uživatel hledá.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 11. 2008 10:50 Nový

Re: Česká verze Seznam je lepší než Google

celé vlákno
Je to sice nesmysl ale věříme že nám ho vyprávíte v dobré víře a proto vydáváme toto potvrzení abychom vám udělali radost!Seznam nesahá Googlu ani po kotníky!To zamaskovaný rudý právo je eklhaft a obzvláště na diskuzích!Zrušil jsem ta maily a už tam nelezu!S Pánembohem Sezname!
Huňa
Huňa (neregistrovaný)
28. 11. 2008 12:31 Nový

Re: Česká verze Seznam je lepší než Google

celé vlákno
Seznam nesaha Google ani po kotniky, presto ma dvojnasobny podil na thu. Opravdu zábavny. Hehehehhehehehhehehehe
NoNick
NoNick (neregistrovaný)
28. 11. 2008 20:19 Nový

Gaussova křivka

celé vlákno
To bude analogické s Gaussovou křivkou - chytrých lidí je také zásadní menšina, průměrných a pitomců většina.
pavel
pavel (neregistrovaný)
30. 11. 2008 21:24 Nový

Re: Gaussova křivka

celé vlákno
Kdyz uz mluvite Gaussove krivce - ta by rekla, ze
Chytrých lidí je malo, průměrných hodne a pitomců take malo....
Petr
Petr (neregistrovaný)
28. 11. 2008 11:58 Nový

To je sranda ten článek :-)

celé vlákno
Pokud někdo používá jen Google nebo jen Seznam,tak neumí hledat a neví,že jsou mnohem lepší služby k dispozici.

Větší vliv ale na to bude mít PR.

Tyhle čísla jsou jen díky tomu,že drtivá většina používá "one word search" a ve skutečnosti nic pořádného nenajdou.

Google aspoň poskytuje hodně operátorů,ale i s jejich použitím začíná čím dál více filtrovat stránky kvůli patentům,komerčním tlakům atp.Dá se snadno ověřit a např. Yahoo se stejným zadáním jednu stránku najde a je hned na prvním místě,zatímco u Google není na prvních 10 stránkách.Obzvláště to masivní protlačování komerčního smetí na čelní místa začíná být neúnosné

Seznam prakticky neposkytuje operátory a jeho engine se snaží přemýšlet za mně.Výsledky hledání mi ale příjdou lépe prezentované než od Google.Navíc na tom už asi moc nepracují,protože mají gramatické chyby v nápovědě k vyhledávání.Nebo ji snad ani nikdo nečte?


Kdo chce opravdu něco najít a umět pořádně hledat,tak tomu vřele doporučuji ke studiu stránku http://www.fravia.com ,budete překvapeni jak rychle jde poznat pokrok.
maras
maras (neregistrovaný)
28. 11. 2008 12:26 Nový

Re: To je sranda ten článek :-)

celé vlákno
A tenhle komentar o rozslapanych babovickach je taky super ;-)

27.11.08 17:49:37 Yuhů
Díky za relevantní připomínky. Všem ostatním, kteří tady jenom nekonkrétně nadáváte, bych chtěl vzkázat, že se taky na oznamování novinek v blogu taky můžeme vykašlat.
Petr
Petr (neregistrovaný)
28. 11. 2008 12:44 Nový

Re: To je sranda ten článek :-)

celé vlákno
Jaké rozšlapané bábovičky? ;-)
Ondřej Kučera aura:90
28. 11. 2008 12:34 Nový

Re: To je sranda ten článek :-)

celé vlákno
Ty jo, Fravia pořád ještě žije?

Ovšem koukám že se přeorientovali z reverse engineeringu... Naštěstí mirror existuje http://71.6.196.237/fravia/ jo to byly časy....
Petr
Petr (neregistrovaný)
28. 11. 2008 12:46 Nový

Re: To je sranda ten článek :-)

celé vlákno
Zatím jo a snad to dobře dopadne.Novinky tam občas přibudou,ale i to co je za tu dobu v archívech je prostě pecka.Člověk v podstatě nemusí číst nic jiného :-)
Patrick Zandl aura:91
28. 11. 2008 13:58 Nový

Re: To je sranda ten článek :-)

celé vlákno
Myslím, že většina lidí hledá proto, aby našla a ne proto, aby použili nejnej algoritmus na vyhledávání. A já většinou s Google najdu velmi dobře a na českém netu i se Seznamem. Nepotřebuju projít dvacet webů a vybrat si ten nejlepší, stačí mi zpravidla kliknout na první a vzít si z něj info, co jsem hledal.

A když vystačíte se zadáním jednoho slova či pár slov bez operátorů, je to ještě lepší. Operátory se bude učit málokdo...
Petr
Petr (neregistrovaný)
28. 11. 2008 14:16 Nový

Re: To je sranda ten článek :-)

celé vlákno
Vyhledávání není o algoritmu.S blbým algoritmem lze najít dobré výsledky,stejně jako s dobrým algoritmem lze nalézt špatné výsledky.

Seznam tak často nepoužívám,spíše jeho Slovník,Mapy a podobné.Na běžné věci Seznam nebo Google dostačují,ale často už jen s použitím operátorů,jinak člověk dostane jen hromadu komerčního smetí.

Pokud ale hledám specifické věci nebo hledám něco dlouhodobě,tak jsou tyto dva servery žalostně málo a jsou dobré leda pro počáteční představu nebo hrubé vytřídění.

Já osobně raději ty operátory,protože když použiji jedno dvě slova,tak i z Google vypadne hromada stránek otravujících reklamou,výsledky nabízející něco,co jsem vůbec nehledal atp.Těžko bude někdy vědět lépe než já,co chci najít.Tady je přesně o tomhle perfektní esej http://www.fravia.com/london/lea2tra.htm ,zaměřená sice na Ask,ale jinak přesně vystihující problém vyhledávačů,které si myslí lépe než já,co hledám a jak to může ovlivňovat výsledky.
Jaroslav Bukáček
Jaroslav Bukáček (neregistrovaný)
28. 11. 2008 12:33 Nový

Patriku, koukni i na refery v Toplistu - ten trend je fakt, ne odchylka, koukej na to

celé vlákno
Anonym
Anonym (neregistrovaný)
28. 11. 2008 15:29 Nový

Zajímavá statistika

celé vlákno
Článek mě přinutil se podívat, jak vypadá návštěvnost z vyhledávačů Google a Seznam na mém osobním webu.

Před 4 měsíci (srpen, září) Seznam vedl se 37,7%, za ním Google 20,6%. Ale během posledních 2 měsíců (říjen, listopad) Google vede s 24,4% a Seznam klesl na 21,9%. Návštěvnost přitom jen lehce poklesla.

Údaje z mého webu nemusí být 100% správné, ale minimálně dle těchto Seznam bohužel ztrácí. Na druhou stranu optimalizaci webu dělám z různých důvodů jen pro Google.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 89.233.177.---
10. 12. 2009 23:08 Nový

Re: Zajímavá statistika

celé vlákno
Lepsi je delat optimalizaci pro uzivatele ;)
Martin
Martin (neregistrovaný)
28. 11. 2008 15:53 Nový

vyzkoušejte si hledání sami

celé vlákno
jednoduchý příklad hledání, který si okamžitě může vyzkoušet každý z vás. hledám recept na vařené uzené maso a do vyhledávače zadám dvě slova: varené uzené. a výsledek?

google
1. pozice: recept na vařené uzené koleno
2. pozice: obchodní nabídka na vařené uzené klobásky
3. pozice: recept na vařené uzené maso se zelím
4. pozice: recept na vařené uzené maso

celkově 3 recepty, z toho 2 na vařené uzené maso..

seznam:
1. pozice: odkaz do katalogu firem (hledaná slova nevidím)
2. pozice: odkaz do katalogu firem (1 hledané slovo)
3. pozice: stránka s velikonočními recepty, vařené uzené se ale na stránce nevyskytuje
4. pozice: recept na uzenou zelňačku s fazolemi

celkově: ani jeden použitelný výsledek.

nedivím se, že se seznam propadá. a bude hůř..
Petr
Petr (neregistrovaný)
28. 11. 2008 16:21 Nový

Re: vyzkoušejte si hledání sami

celé vlákno
Asi jste se ptal jiného Google,ale hezky popořadě.První je třeba umět formulovat dotaz a to varené uzené jistě není.Chcete teda něco vařeného nebo uzeného?A co vařeného nebo uzeného?Rybu,hovězí,vepřové nebo něco jiného?.....Navíc to není česky správně.

varené uzené

Google

1. Odkaz na Váš příspěvek v diskuzi aneb jak si Google honí triko s kdekterým výskytem slova Google

2. jídelní lístek restaurace

3. Technické normy ČSN

Seznam

1. Firmy

2. Recept na vánoční nádivku

3. Recept na uzenou zelňačku s fazolemi

Ač teda Seznam neukazuje to co jste asi chtěl najít,tak je to přece jen blíže

vařené uzené

Google

1. recept na vařené uzené koleno

2. Ukrajinští dodavatelé uzených klobás (:-D)

3. recept na vařené uzené maso se zelím

Seznam

První tři výsledky stejné jako u 'uzené varené' ,jenomže to,že je první Firmy ví skoro každý,kdo seznam používá a druhé dvě stejné místa jsou jasným promítnutím automatického skloňování,čili myšlení za Vás

A teď něco blíže k věci

http://www.google.cz/search?hl=cs&q=recept+na+va%C5%99en%C3%A9+uzen%C3%A9+maso&btnG=Hledat&lr=lang_cs 11.500 výsledků

http://search.seznam.cz/?q=va%C5%99en%C3%A9+uzen%C3%A9+site%3Acz&mod=f&sId=IzE_RIvXo-Kl 57.183 výsledků a zbavil jste se části firmy

http://search.seznam.cz/?q=va%C5%99en%C3%A9+uzen%C3%A9+site%3Acz+-sex&mod=f&sId=IzE_RIvXo7Pv tohle je obzvláště zásah do živého 5.875 výsledků a to jen díky eliminování slova sex.Tohle jsou přesně ty situace,kdy potřebujete najít to co chcete,chcete mít co nejméně výsledků k procházení a vyloučit úplné nesmysly (Google pak dá nějákých 10.900 výsledků,takže to není tak úplně dokonalé)

http://www.google.cz/search?hl=cs&q=va%C5%99en%C3%A9+uzen%C3%A9+%2Bkucha%C5%99ka&btnG=Hledat&lr=lang_cs mnohem lepší 3.130 výsledků

Tadáááááááá

http://search.yahoo.com/search;_ylt=A0geu_AbDDBJmegAToxXNyoA?p=intitle%3Auzen%C3%A9+%2Bintitle%3Ava%C5%99en%C3%A9&y=Search&fr=sfp&ei=UTF-8 6 výsledků,z toho je jeden nesmyslný (ČSN normy)

http://www.google.cz/search?hl=cs&q=intitle%3Auzen%C3%A9+%2Bintitle%3Ava%C5%99en%C3%A9&btnG=Hledat&lr=lang_cs 357 výsledků
Petr
Petr (neregistrovaný)
28. 11. 2008 16:25 Nový

Re: vyzkoušejte si hledání sami

celé vlákno
Oprava,u Yahoo jsou dva nesmyslné výsledky
Martin
Martin (neregistrovaný)
28. 11. 2008 17:53 Nový

Re: vyzkoušejte si hledání sami

celé vlákno
oprava: hledal jsem samozřejmě vařené uzené - za překlep při psaní příspěvku se omlouvám
graben
graben (neregistrovaný) ---.126.broadband10.iol.cz
3. 2. 2009 22:02 Nový

Re: vyzkoušejte si hledání sami

celé vlákno
YAHOO, zdá se relevantnější google a komunistickýmu seznamu taky?
bredy.vyletnici.net
bredy.vyletnici.net (neregistrovaný)
28. 11. 2008 16:27 Nový

Re: vyzkoušejte si hledání sami

celé vlákno
Nevím, kde jsi hledal, ale já mám celkem relevantní výsledky:

http://search.seznam.cz/?q=varen%C3%A9+uzen%C3%A9&mod=f

> 1. pozice: odkaz do katalogu firem (hledaná slova nevidím)
První pozice býva zpravidla odkaz na nějakou seznamáckou službu jako hint, takže skutečná první pozice je až pod ní.
Huňa
Huňa (neregistrovaný)
1. 12. 2008 15:07 Nový

Re: vyzkoušejte si hledání sami

celé vlákno
ty seš hlavně uzená vařená hlavy ty, když tady můžeš napsat takovouhle pytlovinu, která se vubec neodráží od pravdy. ty telecí hlavo!
stoural
stoural (neregistrovaný)
28. 11. 2008 18:31 Nový

Me spise rozciluje...

celé vlákno
... ze dam hledat nejaky odborny termin, napr. kolace a vyhledavace nevim proc si mysli, ze hledam koláče.
Martin
Martin (neregistrovaný)
28. 11. 2008 19:17 Nový

Re: Me spise rozciluje...

celé vlákno
seznam opět prohrává - kolace skutečně vyhledává koláče tam i tam. pokud ale zadáte termín "kolace", hledá google naprosto korektně, zatímco seznam opět nabízí koláče
bredy.vyletnici.net
bredy.vyletnici.net (neregistrovaný)
28. 11. 2008 19:31 Nový

Re: Me spise rozciluje...

celé vlákno
bredy.vyletnici.net
bredy.vyletnici.net (neregistrovaný)
28. 11. 2008 19:46 Nový

Re: Me spise rozciluje...

celé vlákno
No zkuste to takhle
http://search.seznam.cz/?q=kolace%7Bkolace%7D&mod=f

slovo{základ}

do "základ" uvedeš slovo v základním tvaru.

Ony některá slova mají víc významů a zvlášť bez háčků a čárek. Seznam často má na výběr z mnoha možností a vyhrává ta dominantnější... prostě podle toho, co se častěji vyskytuje na stránkách.
stoural
stoural (neregistrovaný)
28. 11. 2008 21:29 Nový

Re: Me spise rozciluje...

celé vlákno
Zbytecne komplikovane. Pouziti uvozovek je intuitivnejsi a praktictejsi.
Miroslav Stibůrek
Miroslav Stibůrek (neregistrovaný)
28. 11. 2008 19:58 Nový

Budoucnost leží jinde

celé vlákno
Ano, Google zobrazuje relativně relevantní výsledky, ale mě osobně irituje protlačování serveru Wikipedie, kterou nelze ani považovat za důvěryhodný zdroj a kolikrát se tam objevili nekorektní informace. Téměř na každé slovo s alespoň střední konkurencí je na prvních pozicí Wikipedia.

Budoucnost si myslim nebude přát jen Googlu, ale jiným vyhledávačům, kterých se teď objevuje víc než dost, ale ne obecný vyhledávače, ale takový, který se soustředí na jednu kategorii, například 123people.co.uk apod.

Navíc teď budu lehce parafrázovat jeden komentář k tomuto článku, Seznam.cz lépe prezentuje výsledky a navíc slouží lidem i jako katalog a zpravodajství. Lidem, kteří nemají ponětí o vyhledávačích (většina) je 'šumafuk', že relevance není až tak perfektní, ale za to získají ze Seznamu větší požitek, takzvaný lepší 'user experience'.

Ten trend jak řikáte je založený na jak přesných statistikách? Nemůžete tvrdit, že je tam nějaký trend, když nemáte přístup k přesným datům, které nejsou věřejně dostupná, jen teorizujete.

Seznam.cz se o dost zlepšuje, Google pořád protlačuje staré weby a navíc mu strašně dlouho trvá než posune pozice a nechává zastaralé informace na předních pozicích, Seznam za to je v tomhle velmi ohebný a překvapivě rychlý.
MK
MK (neregistrovaný)
29. 11. 2008 0:59 Nový

Na Seznamu nic nehledám

celé vlákno
Seznam je otřesný vyhledavač, já tam jen zkouším, jak daleko jsou mé něktweré www stránky a stránky známých a klientů - tedy na které pozici. A chodím na Lide.cz, občas na Mapy.cz a Zboží.cz a novinky.cz víc mě tam v podstatě ani nepřitahuje a SUPER.cz se mi prímo hnusí!
Na Google mám personalizovanou stranu a všechny emaily ze Seznamu mám už přesměřovány na Google. :-)
MK
MK (neregistrovaný)
29. 11. 2008 1:18 Nový

ještě poznámečka

celé vlákno
na tento zdejší článek jsem taky narazil jen díky Google :-)))))http://news.google.cz/nwshp?hl=cs&tab=wn
(jo, všichni jsou už v Mexiku, ..)
Jiří Jirout
29. 11. 2008 11:51 Nový

Seznam stagnuje - žádný div

celé vlákno
U Seznamu: Velmi časté výpadky, kdysi došlo (prý) k poruše serveru a tak jsem ztratil v maileru Seznamu obsah celé schránky, pak to sice obnovili, ale musel jsem dávat dohromady adresář kontaktů. Asi tak před 4 měsíci začal jejich mailer "padat". Při konzultaci se mne ptali, proč jako vyhledávač používám (prý) nedokonalou Operu. A aby to šlo lépe, mám zakázat cookies. Udělal jsem to, a pak už jsem se v Seznamu nedostal nikam, kde bylo potřeba přihlašovací jméno a heslo. (Patrně radili Hitlerovi, jak bojovat v druhé světové válce.) Takže bylo "bye, bye" a přešel jsem na Google.

U Googlu: Vyšší komfort, přešel jsem sice na vyhledávač Mozilla Firefox, ale mailer Googlu je podstatně komfortnější a pohodlnější a není to "jenom" mailer. Takže jsem spokojen. A hlavně - nepadá.

A nejsem v poslední době sám kdo od Seznamu "utekl". Prostě Prož "být věrný" něčemu co mi neposkytuje spolehlivé služby, že?
Ondřej Kučera aura:90
29. 11. 2008 17:29 Nový

Re: Seznam stagnuje - žádný div

celé vlákno
Ty teď používáš vyhledávač Firefox místo vyhledávače Opera?

Tak to se nedivím, že ti poradili vypnout cookies :)
Bredy.vyletnici.net
Bredy.vyletnici.net (neregistrovaný)
29. 11. 2008 23:07 Nový

Re: Seznam stagnuje - žádný div

celé vlákno
> ... (prý) k poruše serveru.

Máte tušeni, kolik odejde HW během normálního provozu serverovny. Ty počty jsou kusy na dny. Jinými slovy není den, kdy by něco neodešlo. Správci serveroven s tímto bojují jak mohou... (odchází i značkové HW, jen se nebojte). Seznam proto mnoho věcí duplikujie i triplikuje (i více), a dokonce už nyní běží dvakrát (má dvě oddělené serverovny). I tak je to jen o pravděpodobnosti, nelze úplně zamezit výpadkům, lze jen snížit jejich pravděpodobnost. Druhým omezením je pochopitelně finanční náročnost.

Podívejte se někdy na měření dostupnosti. Zjistíte, že služby Seznamu mají průměrnou dostupnost lepší než 99%

Jinak mě e-mail nepada... nebo za celou dobu co tam mám účet zatím nespadl. To Centrum (kde mám taky účet) je často dole. GMail mám taky, ale o uživatelské přívětivosti bych raději pomlčel.
maiki
maiki (neregistrovaný)
30. 11. 2008 2:02 Nový

Seznam Centrum špatný

celé vlákno
Používal jsem léta seznam ale přešel před rokem na Google. Důvod je prostý Seznam mi počal vyhledávat irelevantní či nesmyslné výsledky. Nemají to prostě vychytané. Centrum mě již delší dobu zvedá adrenalin s tím jejich slavným emailem, který neustálě rozvrtávají. Je to pomalé, částečně nefunkční, plné otravné javy a reklam. Zlatý Google - rychlý, jednoduchý přehledný, přesně tak by měl vypadat internet v prohlížeči. Brzy si zde založím email.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 11. 2008 21:29 Nový

Re: Seznam Centrum špatný

celé vlákno
Seznam přestává být použitelný a hledají tam už jen neznalí hlupáci. Výsledky ve vyhledávání je jen o trochu lepší než na Seznamu a Google, jen Atlas přešel na Google ale hned od počátku začal filtrovat přirozené "výjezdy". Tím si podřezají větev úplně.

Jedině Google !!!!!!!!!!!
future?Papageorgio
future?Papageorgio (neregistrovaný)
6. 12. 2008 22:08 Nový

Google zdá se není tím, čím se snaží jevit

celé vlákno
Snad je to tím, že stále vykazuji známky toho, že jsem "lama" a neumím si nastavit svůj explorer. Nicméně při pokusu vyhledávat přes google.com jsem automaticky přesměrován na google.cz. Pokud se to neprojeví jako má chyba, jistě zvolám: "Jaká opovážlivost!"
A další poznatek: Ukazatel nalezených odkazů se ukazuje být klamavým. Při pohledu na číslo kolem 900 000 si připadáte, že jste tak nějak "on", avšak když se pokusíte vidět nekteré z posledních, možná se stejně jako já nedostanete za nějakých 470 "nalezených" odkazů.
Je to jen marketingový trik, nebo další projev fenoménu, který pracovně nazývám: "nechutné oklešťování internetu mafiánskými způsoby špinavou rukou hrabivé státní moci"? Naší,nebo cizí - na tom nesejde. Stačí se podívat, jak rychle se stát naučil zpoplatňovat zřízení domény atd. Jak to s tím naším internetem vlastně je?
Je to jen začátek? Čím to skončí? A nebo je to tím, že jsem jen ... "lama"?
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem