Seznam chystá televizní projekt — pro líné a unavené

Seznam chce dobýt obýváky líných 75 procent. Navazuje na zkušenost s Mixér.cz.

Seznam pracuje na televizním projektu, kterým naváže na pojetí služby Mixér.cz. Právě Mixérem si vyzkoušel udělat službu, která od uživatele očekává jen minimální interakci, a „sama“ ho baví.

Nyní chystá televizní projekt, kterým chce od osmi večer ve vašem obýváku soutěžit s tradičním televizním vysíláním. Chce jím oslovit „líných 75 procent populace“. Prozrazuje to generální ředitel Seznamu Pavel Zima v rozhovoru pro Hospodářské noviny.

Projektem se osobně zabývá Ivo Lukačovič, předseda představenstva Seznamu, jenž se před koncem roku po šesti letech opět aktivně zapojil do činnosti ve vedení společnosti, a to patrně mimo jiné právě proto, aby osobně dohlédl na tento projekt. Včasné dobytí obýváků a televizorů cílové skupiny Seznamu může mít pro Seznam velký dlouhodobý význam.

Pavel Zima dále v rozhovoru prozrazuje, že Ivo Lukačovič se ani po návratu nevěnuje běžné „exekutivě“, nýbrž právě jen vývoji produktů.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 1. 2. 2013 12:32

Školení Instagram pro firemní i osobní marketing

  •  
    Jak zakládat a používat účty.
  • Jak publikovat a vyhodnocovat.
  • Jak si poradit s hastagy.

Detailní informace o školení Instagram»