Seznam testuje svůj vlastní PPC systém

Česká portálová jednička, Seznam.cz, v současné době provádí neveřejné testování svého PPC systému (pay-per-click, platba za proklik u inzertních odkazů ve vyhledávání). Ačkoliv zástupci portálu dlouho úvahy o PPC oficiálně odmítali, informace ze zákulisí stejně dlouho svědčily o pravém opaku a nyní se tyto úvahy potvrdily. Nová služba dostala název Sklik (dotaz na whois) a testovací odkazy můžete na některá klíčová slova („blog“, „parfémy“, „dovolená“) najít vždy na druhé straně výsledků úplně…

Česká portálová jednička, Seznam.cz, v současné době provádí neveřejné testování svého PPC systému (pay-per-click, platba za proklik u inzertních odkazů ve vyhledávání). Ačkoliv zástupci portálu dlouho úvahy o PPC oficiálně odmítali, informace ze zákulisí stejně dlouho svědčily o pravém opaku a nyní se tyto úvahy potvrdily. Nová služba dostala název Sklik (dotaz na whois) a testovací odkazy můžete na některá klíčová slova („blog“, „parfémy“, „dovolená“) najít vždy na druhé straně výsledků úplně na konci u označení Placené odkazy. Seznam se k našim dotazům o konkrétní podobě PPC systému odmítl vyjádřit s tím, že zatím stále probíhá jeho testování.

Z českých portálů provozuje vlastní PPC síť také Centrum (pod názvem AdFox), světově nejznámější PPC systém pod názvem AdWords pak patří vyhledávači Google. (BusinessWeek.cz)

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 6. 2006 7:05

Školení: Právo pro e-shopy

  •  
    Jak provozovat e-shop v souladu se zákonem.
  • Jak přistupovat k vrácení zboží a spory se spotřebiteli.
  • Jak v souladu s právem marketovat e-shop.

Detailní informace o školení Právo pro e-shopy »