Share-rapid přijímá investice od 99 korun

Se zajímavou možností spolupodílnictví a investice do projektu přišel český server pro ukládání souborů Share-Rapid. Zájemci do něj mohou vložit částku od 99 korun výše a za to budou dostávat podíl z výnosů projektu. Při investici nad tisíc korun dostanou i přístup do přehledu výnosů serveru, jinak se musí spokojit s důvěrou ve vyplacenou částku.

Se zajímavou možností spolupodílnictví a investice do projektu přišel český server pro ukládání souborů Share-Rapid. Zájemci do něj mohou vložit částku od 99 korun výše a za to budou dostávat podíl z výnosů projektu. Při investici nad tisíc korun dostanou i přístup do přehledu výnosů serveru, jinak se musí spokojit s důvěrou ve vyplacenou částku.

Protože výnosy nejsou jednoduše definovatelné, na stránkách s popisem celé nabídky je i něco jako investiční kalkulačka, současný výnos se pohybuje na fantastických 23% p.a.

EBF6

Nabídka má i své stinné stránky. Server například nikde jasně neuvádí provozovatele. Podle údajů u registrace domény jím má být Jaroslav Urban bytem Seattle v USA, případné nároky tak nemusí být snadno vymahatelné, už pro svou vágní definici. Obezřetnost je tedy více, než na místě. Jako forma shánění investic do serveru je to ovšem zajímavá varianta.

Share-rapid.com je server pro ukládání a stahování souborů, podobný RapidShare. I mezi českými službami je spíše menší (těm vévodí czshare a uloz.to), navíc již dříve měl potíže s transparentností. Původní projekt totiž nabízel sdílený placený přístup k souborům na RapidShare, ale to je v rozporu s podmínkami Rapidshare a takovému přístupu bylo zamezeno. Projekt se pak transformoval na vlastní ukládání a stahování souborů, jenže někteří uživatelé si stěžovali, že chtějí své peníze zpět a o novou službu nemají zájem. Ohlasy na toto téma jsou například na blogu cchrerkks.blog­spot.com.

17 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 29. 7. 2013 9:37

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

  •  
    Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem pracovat s leady
  • Jak vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu

Detailní informace o školení Práce s leady v digitálním prostředí »