Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
SIPVZ: 884 milionů vyletělo komínem

Swamper
Swamper (neregistrovaný)
21. 7. 2003 7:26 Nový

Zodpovědnost

celé vlákno
Anketa: Samozřejmě, že nebudou - v této zemi přece nikdo za nic konkrétního NIKDY nezodpovídá.
ludek
ludek (neregistrovaný)
23. 7. 2003 20:24 Nový

Re: Zodpovědnost

celé vlákno
Zeptejte se Edvarda Kozusnika (edvard@kozusnik.cz) , on vam povi naprosto presne, jak se kradou statni penize ....
Viz jeho firma Solution (www.2s.cz). L.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 7. 2003 11:32 Nový

Re: Zodpovědnost

celé vlákno
budte konkretni nebo nepiste, ano?
jk
jk (neregistrovaný)
29. 7. 2003 0:37 Nový

Re: Zodpovědnost

celé vlákno
Puvodniho autora neznam, ale treba www.sidliste.cz
Milan Berka
Milan Berka (neregistrovaný)
21. 7. 2003 7:56 Nový

No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Co jiného se asi dá očekávat? Nic. Kecy o sqwělé centralizaci státních zakázek a miliardových úsporách z toho, že někdo ( většinou státní Telecom ), centrálně něco dodá ( teda mimo hotelu pro ministra informatiky a telekomunikací) jsou zde již dlouho. Jak to celé bude dopadat bylo zřejmé od počátku.
Toto nejsou jen jednotlivé kauzy, to je realita tohoto státu.
Díky tomu v podstatě každá firma, která chce obstát a něco dokázat se musí přizpůsobit tomuto kriminálnímu prostředí, protože jinak prostě nemá šanci.
Takže závěrem, já ani nikoho neodsuzuji. Je to prostě česká realita a jak nám to poslanci nastavili, tak v tom všichni fungujeme. V centrální Africe prostě konkurenci snědí k obědu, my máme jiná národní specifika....
NKÚ jenom ukázal, že něco dělá a tím to také celé skončí. Viděl jsem kdysi jednu "akci" NKÚ v praxi, taky to moc důvěry nevzbuzovalo ( ČKD Blansko -> dodnes se nikomu nic nestalo a mají nakradeno požehnaně, ale to je jiná kauza...).
Bo.
Bo. (neregistrovaný)
21. 7. 2003 9:09 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Bohuzel mate naprostou pravdu :-(
Antibolševik
Antibolševik (neregistrovaný)
21. 7. 2003 9:51 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
NKÚ dělá, co mu přísluší. Poslanci, když nepřijdou do práce (přestože z Nerudovky to jde i v bačkorách), tak si žádná áčka navzájem nedávají a cena guláše, která září z plasmy v parlamentní jídelně, je také stále na 1/2 ceny, kterou má hospoda u nás za rohem. Naštěstí čas od času jsou volby a všichni máme možnost ty poslance vyměnit a dopřát gulášek, áčka i bydlení v ubytovně za 1/4 miliardy zase někomu jinému ;o) Také máme jako občané možnost třeba sledovat osobně dění přímo při jednání v PSP a nečučet na interpelace a podobné slovní exhibice a masturbace jen na internetu či v noci na ČT2. No a jak se krásně v podobných prostorách nese pískot, to už jsme mohli slyšet od jedné nejmenované dívky z porcelánu :o)))
Garfild
Garfild (neregistrovaný)
21. 7. 2003 14:56 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
To musel být každému jasné že to takhle dopadne.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
22. 7. 2003 1:13 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Stejne tak musi byt kazdemu jasne ze za to nebude nikdo nikdy trestne zodpovedny. Jsme prece v Cesku.
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
21. 7. 2003 15:23 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
i kdyby o tom vědělo 100 lidí tak když si rozdělí miliardu tak sou vysmátý a všichni můžou dostat padáka a stejně si budou, žít líp než kdyby pracovali dále pro stát.
Milan Berka
Milan Berka (neregistrovaný)
21. 7. 2003 16:50 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Nemyslel jsem "nás",co jsme si nerozdělili tu miliardu, ale celou komunitu, která o tom už rok, dva diskutovala, jestli se to ma udělat tak nebo onak. Bylo to rozhodně víc než 100 lidí a proto vznikly i jiné projekty např. LINDOŠ, ktere stály i trochu méně peněz, to jest žádné...
Ti kteří si rozdělili tu miliardu tady rozhodně diskutovat NEBUDOU...
Já to tady nezmiňuji proto, že je milarda pryč, já to tady zmiňuji především pro to, že na cestě jsou další miliardy a to miliard SEDM na projekt Intranet státní správy a ty ještě nejsou úplně pryč a byl bych rád, kdyby to tak i zůstalo...
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
21. 7. 2003 18:11 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
O faktu, ze licence Linuxu jsou zadarmo snad nikdo nepolemizuje, ale tvrdit, ze ...a proto vznikly i jiné projekty např. LINDOŠ, ktere stály i trochu méně peněz, to jest žádné..., to doufam myslite jako dost odvaznou nadsazku... Ze byste to Vy a tech dalsich 99 lidi delal po vecerech zadarmo? Vzdyt i na strankach LINDOSE se pise, ze Projekt počítá se spoluúčastí státu, komerčních firem, zřizovatelů ale i koncových školských zařízení., coz podle meho rozhodne neni zadarmo... Pozor, naprosto souhlasim s tim, ze INDOS je jeden velky tunel, ale podobna tvrzeni jako Vase jsou pro podobna alternativni reseni spis kontraproduktivni.
Milan Berka
Milan Berka (neregistrovaný)
22. 7. 2003 7:33 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Múžete mi tedy vyčíslit, jaká byla v tomto případě ta spoluúčast státu???? Pochopitelně, že nic není zadarmo, ale vážil někdo jiné alternativy? A co podle Vás bude následovat? Oddlužení nemocnic převedením na IOL a Telecom? Zavedení všude technologie Microsoftu? No ale FUJ...
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
22. 7. 2003 8:55 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Cetl jste muj prispvek? Dle Vasi reakce asi ne. Na zaklade Vasich prispevku jsem si jisty, ze mate o LINDOSI zcela jiste vice informaci, nez ja, proto netusim, proc bych Vam JA mel neco vysvetlovat. Ja se jen pozastavil nas Vasim tvrzenim, ze pokud by se vse postavilo na tom UZASNEM Linuxu, tak by to bylo ...za trochu méně peněz, to jest žádné.... Coz je, nezlobte se na me, blabol typicky pro Linuxove nadsence, kteri vidi instalacky na serveru zdarma, ale dalsi naklady jaksi vice ci mene vedome ignoruji.

Jestli bylo vyberove rizeni spravne, jestli se zvazovaly alternativy atd., to je vec zcela jina, nejsem s veci obeznamen, a proto zde o tom nehodlam polemizovat...

Milan Berka
Milan Berka (neregistrovaný)
22. 7. 2003 9:41 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Tak jsem se podíval s kým diskutuji...No jo, Pavel Koza z BSP,nebo že by Autocont??? Mikrosofti technologie... Ale ja nejsem žádný Linuxový nadšenec, to jste úplně vedle a ani se nezabývám projektem Lindoš, pouze ukazuji alternativy. Linux informatikům na školách nemusí instalovat BSP nebo Autocont, mohou si ho nainstalovat sami a pokud musíme šetřit, je třeba vybírat levnější řešení a to je vše. Nejdná se jen o SW, ale i o telekomunikace a cokoliv jiného. Tady se prostě ukázalo, že centrální zakázka NENÍ nejlevnější řešení.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
22. 7. 2003 9:56 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Pane Berko, nevim, proc sem tahate osobni veci. Pokud budu chtit vystupovat za BSP, dam do prispevku adresu s @bsp.cz na konci. Take nikde neprezentuji, u pocitace jake telekomunikacni firmy prave ted sedite...

Jako clovek z VS prostredi mate o situaci na ZS, pro ktere byl projekt INDOS urcen, asi dost zkreslene predstavy. Za 9k hrubeho si ucitel/ka rozhodne jen tak z hecu nebude po nocich studovat tajna zakouti Linuxu jen proto, aby pres den detickam vysvetlovala, ze kdyz chteji na obrazovce napsat A, musi na klavesnici stisknout A...

Nedokazalo se nic, pouze to, ze je ve statnich zakazkach velky neporadek, coz ale NEMA co delat s tim, jestli na pocitacich bezi MS nebo Linux.
Milan Berka
Milan Berka (neregistrovaný)
22. 7. 2003 15:56 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Souhlasim.
Jenom jeste nekolik veci:

1. Ucit, to neni jenom o tech 9k hrubeho, to je i zapaleni pro vec a presvedceni (ale nejenom to), to asi kazdy nechape. Jinak by ucitele uz stavkovali asi 10 let.

2. Pokud chci zustat anonymni, nepodepisuji se jmenem, ale take nepouzivam firmou placenou domenu...

3. Je dobre si precist take diskusi ucitelu na serveru ceskaskola.cz, je to dost zajimave a poucne a je to o tom, co jim bylo pres jejich odpor vnuceno a kdo a jak jim plivnul do tvare a o tom to cele bylo.

4.Skutecne to nebylo o Linuxu versus Windows, a o MS Office a OpenOffice, tim nemene ovsem rocne na licence pro tyto MS systemy bude treba pro 25 000 pocitacu platit v prumeru 3 000 000 000 Kc... takze to bylo take o tom.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
22. 7. 2003 16:06 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Neutekla vám tam v bodu 4 někde nula? Vydělením mi vychází 120 000 Kč ročně na jeden počítač.
Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
28. 7. 2003 16:32 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
A proc nezminit i to, ze i kdyby si to p. ucitelka vesele nastudovala, zaci maji beztak byt pripraveni na to co je ceka, co budou pouzivat, a to budou spise windows a office nez linux a open office. Navic i volba Linux+Openoffice apod. by byla stejne zavadna z naprosto stejnych ideobych duvodu jako MS reseni, navic z meho pohledu by byla i hloupa...
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
28. 7. 2003 16:47 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Ale kdeže. Dětičky by se měly učit pracovat s webem, ne s MSIE, Mozillou nebo Operou; měly by se učit pracovat s textovým procesorem, ne s MS Wordem nebo OpenOffice.org writerem; měly by se učit pracovat s tabulkovým procesorem, ne s Excelem nebo OpenOffice.org Calc. A tak dále. Pak je podstatně menší riziko, že až přijdou za šest let do praxe, budou jen tupě zírat na to, že se používá něco úplně jiného než co měly ve škole. Protože i kdyby to byl stále ten Word a Excel, bude to úplně jiná verze než ta, která dnes zapleveluje (nejen) školy.

P.S. Opravdu si myslíte, že když své příspěvky budete stále posílat dvakrát, budou mít větší váhu? :-)

Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
29. 7. 2003 11:23 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Krasne mlzeni :-).... opravdu me zajima, jak chcete ucit web a neucit prohlizec (predevsim ten majoritni)... Browser muze zastarat stejne jako se muze zmenit koncept webu, ale jak umite ovladat okenni aplikace, jste IMHO v pohode (aspon dle mych pozorovani, ale mozna se pohybuju ve spolecnosti nadprumernych lidi)... OPRAVDU me zajima, jak chcete ucit web nebo spreadsheat bez konkretnich aplikaci... Neni to jako kdyz na gymplu jsme psali pisemky z programovani na papir (pravda, alespon ctvereckovy!!!!) Ted si tak uvedomuji, ze se to praktikovalo i NA VS!

Ale asi v tom hraje roli i mozkova vybava, ta kterou mame v rodine je nejen lepsi na ovladani okennich aplikaci, ale predevsim porovnavani textu prispevku, vy na to prosim pouzijte diff tool...
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
29. 7. 2003 12:15 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
OPRAVDU me zajima, jak chcete ucit web nebo spreadsheat bez konkretnich aplikaci...

Kdo neumí učit, ať to nedělá, nic jiného vám neporadím. K demonstraci lze použít jakoukoli aplikaci daného typu, ale ta je pouze prostředkem, nesmí být cílem. Pak je úplně jedno, jestli si to dětičky budou zkoušet v Mozille, v Opeře, v MSIE nebo třeba v Safari. Jestli budou k vyhledávání používat Google nebo třeba Jyxo - ať si pak vyberou samy, co jim nejlíp sedí. Ona většina toho, co s webem děláte, je všude stejná. Školství by opravdu nemělo produkovat existence, pro které je nepřekonatelným problémem, že se něco místo záložky jmenuje oblíbené...

Kdybych měl takové mentální bloky jako vy, absolventi linuxových školení, kde působím jako lektor, by sice uměli pracovat se SuSE 8.2 CZ, ale s Redhatem už by si neškrtli. Ve skutečnosti jim naprostá většina toho, co vykládám, bude platná na jakémkoli Linuxu a většina na jakémkoli unixovém systému. Provozovatel školení i účastníci jsou spokojeni a jsou ochotni za to platit, takže asi budu v tomto přístupu pokračovat bez ohledu na to, zda ho považujete za možný.

Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
29. 7. 2003 11:24 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Krasne mlzeni :-).... opravdu me zajima, jak chcete ucit web a neucit prohlizec (predevsim ten majoritni)... Browser muze zastarat stejne jako se muze zmenit koncept webu, ale jak umite ovladat okenni aplikace, jste IMHO v pohode (aspon dle mych pozorovani, ale mozna se pohybuju ve spolecnosti nadprumernych lidi)... OPRAVDU me zajima, jak chcete ucit web nebo spreadsheat bez konkretnich aplikaci... Neni to jako kdyz na gymplu jsme psali pisemky z programovani na papir (pravda, alespon ctvereckovy!!!!) Ted si tak uvedomuji, ze se to praktikovalo i NA VS!

Ale asi v tom hraje roli i mozkova vybava, ta kterou mame v rodine je nejen lepsi na ovladani okennich aplikaci, ale predevsim porovnavani textu prispevku, vy na to prosim pouzijte diff tool...
ROZDIL PRO MICHAELA KUBECKA :-)))
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
29. 7. 2003 12:05 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
ROZDIL PRO MICHAELA KUBECKA

Až nějakého potkám, vyřídím mu to... :-)

Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
28. 7. 2003 16:32 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
A proc nezminit i to, ze i kdyby si to p. ucitelka vesele nastudovala, zaci maji beztak byt pripraveni na to co je ceka, co budou pouzivat, a to budou spise windows a office nez linux a open office. Navic i volba Linux+Openoffice apod. by byla stejne zavadna z naprosto stejnych ideovych duvodu jako MS reseni, navic z meho pohledu by byla i hloupa...
tvi
tvi (neregistrovaný)
27. 7. 2003 2:20 Nový

Re: No ale to jsme věděli přece všichni od počátku

celé vlákno
Vážení pánové,

jako koordinátor projektu Edunix (dříve Lindoš) musím konstatovat, že o našem projektu máte poněkud podivné představy. Ve zkratce řečeno: projekt Edunix není "zadara" (v tom smyslu, jako Linux není zadara). K softwaru máte všechna práva, která vám garantuje GPL licence. To však neznamená, že jeho autoři žijí ze vzduchu či z krásných slov. Na druhé straně je jeho filosofie diametrálně odlišná od Indoše a tudíž navržená tak, aby co nejvíce finančních prostředků mohlo zůstat ve školách samotných a jelikož se pracuje (převážně) s Open Source a Free softwarem a vývojovými nástroji, jsou tím jeho náklady výrazně redukovány.

Podrobnější vysvětlení našeho stanoviska, jakož i náš pohled na zprávu NKÚ najdete na našem serveru.

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
21. 7. 2003 10:15 Nový

Fikáčkové?

celé vlákno
Je možno upřesnit text v perexu - o jaké Fikáčky jde a jak jsou namočení? Zvědavost mnou cloumá.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
21. 7. 2003 10:20 Nový

Re: Fikáčkové?

celé vlákno
Pokud jsem zpravne porozumel kontextu, tak jde o ty, kteri pracovali pro EIITE :-)
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
21. 7. 2003 10:20 Nový

Re: Fikáčkové?

celé vlákno
.. spravne ...
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
21. 7. 2003 10:31 Nový

Re: Fikáčkové?

celé vlákno
To je ten Fikáček, který provozuje tu sektu IQ-fetišistů?
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
21. 7. 2003 11:06 Nový

Re: Fikáčkové?

celé vlákno
to nevim :-)
Petr Srsen
Petr Srsen (neregistrovaný)
21. 7. 2003 13:20 Nový

Re: Fikáčkové?

celé vlákno
Mr. Fikacek z Miss Internet ted dela v IDIFu.
Petr Podhajsky
Petr Podhajsky (neregistrovaný)
21. 7. 2003 22:40 Nový

Re: Fikáčkové?

celé vlákno
V IDIFu pan Fikacek chvili delal, ale v soucasne dobe zde jiz nepusobi.
xxx
xxx (neregistrovaný)
21. 7. 2003 10:19 Nový

no co chcete?

celé vlákno
Někdy mám pocit, že polovina tohoto národa přemýšlí, jak bezpracně rychle zbohatnout, tak se nedivte, že když to chamtivý úředník dovolí, tak se někdo napakuje. Nikdo nenese za nic zodpovědnost, není postižitelný, maximálně ho propustí. Kdyby poslanci, úředníci a jiní veřejní činitelé odpovídali za svá rozhodnutí i svým majetkem, to by bylo jiné, co?!!?? Ale takhle .... :-D *těžkej smích!*
turby
turby (neregistrovaný)
21. 7. 2003 10:59 Nový

Re: no co chcete?

celé vlákno
jo jo kdyby na tom byly statni urednici stejne jako treba advokati - rucili svym majetkem - to by byla konecne ta spravne akce "ciste ruce" :o)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 7. 2003 10:57 Nový

AUTOCONT

celé vlákno
A tohle uz jste videli?

( hmm... )

Milan Berka
Milan Berka (neregistrovaný)
21. 7. 2003 11:19 Nový

Re: AUTOCONT

celé vlákno
Něco jako Dlouhého, Širokého a Bystrozrakého "Čech Šmejd"?
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
21. 7. 2003 11:36 Nový

Re: AUTOCONT

celé vlákno
Zdá se, ale myslím, že příspěvek se snažil upozornit na poněkud zarážející míru podobnosti vybraného loga s logem Autocontu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 7. 2003 11:42 Nový

Re: AUTOCONT

celé vlákno
jj:

1. Zda spolecnost autocont a.s. (prip. autor loga teto spolecnosti)
souhlasi s podobou loga

2. Zda se spolecnost autocont a.s. (prip. autor loga teto
spolecnosti) podilela na tvorbe tohoto loga

3. Zda ministerstvo bylo informovano o podobe loga s logem
spolecnosti autocont a.s.

4. Kde si mohu prohlednout VSECHNY nikoliv pouze finalisticke navrhy
zaslane do souteze


Martin Severa, mluvčí MZe:

ad 1. Otázka je zřejmě určena firmě Autokont
ad 2. Nepodílela. Naše známka je řádně zaregistrována.
ad 3. O údajné podobě bylo MZe informováno.
ad 4. K dispozici je pouze vítězný návrh. Nebudeme zveřejňovat firmy, které
neuspěly.

Autocont:

na zadost o vyjadreni k novmu logu mze od 20.6. 2003 zatim nereagoval..
dan
dan (neregistrovaný)
21. 7. 2003 12:01 Nový

Re: AUTOCONT

celé vlákno
Vyrobime spor, ktery pak za dobrou uplatu mimosoudne urovname. To je osvedcena metoda teto vlady, neni to moc prekvapive.
skeptic
skeptic (neregistrovaný)
23. 7. 2003 21:01 Nový

Re: AUTOCONT

celé vlákno
To jsem zvedavy, kolik penez za to opet Autocont dostane. Verim, ze dost a taky verim, ze to hned nebude ... to proto, aby se mohl citit "dostatecne" poskozeny.

Kez bych se ve svych odhadech mylil ....
autor
autor (neregistrovaný)
21. 7. 2003 11:18 Nový

ze se divite

celé vlákno
... 1) cz-nic monopol nad ceskou domenou, netrzni ceny, registratori muzou byt pouze velky, maly musi pouzivat konkurencnich firem, tzn. v podstate z nejakych set provideru zbude cca 10 .. ostatni budou mit videno do karet konkurenci. vadi to nekomu ve state ? nevadi ... VSE VSEM PROJDE, STAT JE ZROZEN PRO KORUPCI
... 2) kdysi krasny projekt za statistice korun .GOV.NET, podilely se na tom i nektere internetove firmy, projekt umrel, protoze to byl nesmysl, a vysledek ? NIKOMU SE NIC NESTALO.
... 3) internet do skol - miliarda sem, miliarda tam, nikomu se nic nestane, vsichni sou spokojeni, kazdej ma na baracek co se toho zucastnil, vse vysumi... nehlede na to NKU - dava pouze doporuceni , nemuze nikoho obvinit, takze pokud nikdo z ministerstva nepoda trestni oznameni coz nikdo asi fakt neudela (cela banda jsou jeden tym) tak se nikomu nic nestane, a za par let se zase provede nejaky vyhodny produkt...
...

ja nevim k cemu je tento clanek ? dyt to kazdy vi jak funguje tahle zeme, je to skoda pismenek, ...
m@m.cz
m@m.cz (neregistrovaný)
21. 7. 2003 11:30 Nový

a guru mlci?

celé vlákno
a co dela nas guru DD POOH VELKY ADMIN TELECOMU INDOSE?

nectu stale zadnou reakci:-) uz se tesim na ten vyplach:-)
Vita
Vita (neregistrovaný)
21. 7. 2003 13:18 Nový

Re: a guru mlci?

celé vlákno
No priznejme si, medvidek Pooh je jaksi jen 'radovy zamestnanec'. On se stara o portal, nema na svedomi celou tuhle boudu.

Imho ja bych take jako webdesigner nechtel aby nekdo rekl divej co on dela, a pritom to je firma co se zabyva...
.
. (neregistrovaný)
21. 7. 2003 13:22 Nový

Re: a guru mlci?

celé vlákno
Je "manazer odborne komunikace". Pokud se clovek stane mluvcim aktivity, o ktere je realne dovodit, ze se v ni deji kriminalni praktiky, nemusi byt sice lump, ale jeho moralni profil asi nebude kristalove cisty.
Michael Rostock
Michael Rostock (neregistrovaný)
21. 7. 2003 14:46 Nový

Rostockove

celé vlákno
Pane redaktore, ja o nicem nevim! Jak je to mozne ze o tom vite vice nez ja? Co si mam o Vas a Lupe myslet?
Jan Wagner
Jan Wagner (neregistrovaný)
21. 7. 2003 16:43 Nový

Re: Rostockove

celé vlákno
V cause SIPVZ jde o pana Gary Rostocka, viz
http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/Ar.asp?ARI=100792&CAI=2131. Puužití množného čísla u příjmení se používá pro označení určitého typu lidí: pánové Jiří Chvojka (Goodcom), Gary Rostock (All4web) a Jan Fikáček (EIITE) jsou v souvislosti se SIPVZ doufám dostatečně známi. Pokud jste byl již odstraněným perexem článku dotčen, omlouvám se.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
21. 7. 2003 17:00 Nový

Re: Rostockove

celé vlákno
Aneb příspěvek českému jazyku od pánů Klausů... :-)
jk
jk (neregistrovaný)
29. 7. 2003 0:51 Nový

Re: Rostockove

celé vlákno
Ne, to je mnohem starší a smutnější :-( V politických procesech 50.let byli také odsuzování rovnou pánové, jako typ. Když to od pana Klause slyším, dostavuje se mírná nevolnost.
Marek Antoš
Marek Antoš (neregistrovaný)
21. 7. 2003 17:02 Nový

Re: Rostockove

celé vlákno
Podle vysvětlení autora byl míněn jiný nositel téhož jména, Gary Rostock. Za možnou záměnu se omlouváme - z perexu článku jsme zmínku pro jistotu odstranili a vysvětlení zařadíme i do krátkých zpráv.
bakoz
bakoz (neregistrovaný)
21. 7. 2003 17:19 Nový

takže existuje trestní oznámení?

celé vlákno
Podle úvodu článku (cituji: Nejvyšší kontrolní úřad vydal závěrečnou zprávu týkající se realizace Státní informační politiky ve vzdělávání (SIPVZ). Patnáct stránek obsahuje tvrdá obvinění: porušování zákonů a jiných závazných předpisů, ...) předpokládám, že NKÚ podal i trestní oznámení, když zjistil, že byly porušeny zákony.
Arny
Arny (neregistrovaný)
21. 7. 2003 17:25 Nový

884 mil. je příliš málo

celé vlákno
za podvody se státními zakázkami byl odsouzen jen Srba a to jen proto, že s nimi nešikovně spojil pokus o zavraždění novinářky. Ostatní zlodějiny jsou zejména díky neschopnosti soudců v pohodě. Soudci jsou v klídku, protože systém je nenutí k žádné zodpovědnosti.
Necelá ukradená miliarda není tolik, aby se tím vůbec někdo vážně zabýval (možná někdo dostane 10% z platu na 2 měsíce dolů) a tak státní úředníci jsou uklidneni, že krást se dá v klidu dál. Nic pěkného nás nečeká, zvlášť když si uvědomím, že vláda chce podobně rozdělovat stále větší mnoství peněz.
Žádné 100% řešení neexistuje, ale jsem si jist, že krátkodobě by hodně pomohla fungující justice. Dlouhodobě méně přerozdělování peněz. Ani jednomu však ti, co jsme si je zvolili, moc nefandí.
thod
thod (neregistrovaný)
21. 7. 2003 19:48 Nový

jo, jo

celé vlákno
Komínem to vyletělo, ale na komíně měl někdo nastavený kapsy:))).
yyy
yyy (neregistrovaný)
22. 7. 2003 0:00 Nový

Co na to Pů?

celé vlákno
Kde je Medvěd Pů - "manažer odborné komunikace" AutoContu?
Dokáže Dočekal odborně vykomunikovat proč pracuje pro takový podnik?
Pepan
Pepan (neregistrovaný)
23. 7. 2003 10:05 Nový

To prece neni mozny nechat to jen tak...

celé vlákno
Lidi podte neco udelat... me to desne toci, tohle rozkradani... prece musi bejt nejaky zpusob, jak se branit... Nejaka petice, TV, media, rozeslem tenhle clanek s odkazem na studii a peticni stranku vsem znamym vsem lidem co kdo zna aby se pridali na tu PETICI... proste to rozmaznem... kdo je pro, napiste mi na email. Kdyz bude dost lidi, tak udelam tu peticni stranku... kdyz bude dost lidi na petici, poslu to do TV, na vsechna radia co najdu, do vsech periodik co me napadnou.... aby byli potrestani vinici, a navraceny alespon nejake prostredky takhle promrhane...
Petr Klimovic
Petr Klimovic (neregistrovaný)
23. 7. 2003 10:22 Nový

Re: To prece neni mozny nechat to jen tak...

celé vlákno
Predvadis presne to, kvuli cemu to nefunguje. Totiz pristup, kdyz bude dost lidi tak ja se pridam. Jenomze tenhle pristup maji vsichni. Takze vsichni cekaji ze to jako ti druzi rozjedou a oni se pak pridaji. V tom je vyhoda kterou maji ti zmrdi proti obcanum. Jich se musi domluvit daleko mene, aby to fungovalo.
Pepan
Pepan (neregistrovaný)
23. 7. 2003 10:30 Nový

Re: To prece neni mozny nechat to jen tak...

celé vlákno
Dik za prispevek... ja necekam az to jini rozjedou, ja rikam ze vsecko zaridim, jenom by bylo trapne, kdybych do toho sel sam a se mnou nikdo, ja se prece formou petice mohu oprit o vahu ( v Kg :o) )tech, kteri se na ni pridaji... argument ze me to jedineho stve, je o nicem. Kdyz nas bude 1000, tak uz to snad nekoho zvedne ze zidle...
LK
LK (neregistrovaný)
23. 7. 2003 11:52 Nový

Re: To prece neni mozny nechat to jen tak...

celé vlákno
Chlape, tam jde o takový černý prachy, že kdyby nás bylo 100.000, tak to s nikým ani nehne :-(
Vítmillion
Vítmillion (neregistrovaný)
23. 7. 2003 12:34 Nový

Re: To prece neni mozny nechat to jen tak...

celé vlákno
Souhlasím, že by se s tím mělo něco dělat. Ale na petice se v tomhle státě kašle a Klause máme nakonec prezidentem, i když pro něj bych věděl o daleko lepším umístění. Spíš by to chtělo, aby na základě informací z dotyčné zprávy NKÚ bylo podáno několik žalob... třeba by někomu něco i dokázali...
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem