Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Situace Internetu je nezdravá, je čas jednat od Elf - Je opravdu komické, když M.Čupa, který byl jedním...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 11. 2001 11:34

    Elf (neregistrovaný)
    Je opravdu komické, když M.Čupa, který byl jedním z nejvíc zodpovědných za nevhodnou internetovou politiku SPT Telecomu, se po "změně dresů" stal jedním z největších kritiků tohoto systému. Na druhou stranu je nutné připomenout, že jde o vývoj logický: je za to svým současným zaměstnavatelem velmi dobře placen.

    Překvapuje mne ale, že zkušený editor Lupy nechá zástupce jedné strany do článku o událostech před několika lety zakomponovat i své, podle mne průhledné a do očí bijící, obchodní promotion. Bude dána stejná možnost i P.Jirouškovi, zástupci druhé strany?

    Jedno ale musím M.Čupovi přiznat: vytrvalost, s kterou neúnavně prezentuje stanovisko své strany. Jeho Contactel obecně vzato nedosahuje příliš výrazných obchodních úspěchů, v oblasti dial-up připojení (ale i jinde: viz např. kauza Internet do škol) však M.Čupa hájí svou pozici na veřejnosti velmi zdatně.
  • 21. 11. 2001 12:08

    Lubor K. (neregistrovaný)
    Souhlasim. Je to PR clanek jak vysity, kdyz si vychvaluje RedBox, na ktery neni nikdo zvedavy apod. O IPM tam toho vcelku moc neni.
    Taky souhlasim, ze se prevleceni kabatu M. Cupovi asi velmi financne vyplatilo. Nevim, co je na tom pravdy, ale proslycha se, ze Cupa s tim internetem neco delat chtel i v Telecomu, ale narazel na nadrizene. Netusim ale, co je na tom pravdy. Uprimne receno, kdyz jsem zjistil, jaky PR clanek si napsal misto velmi pekneho popisu situace, jako treba napsal P.Zandl nebo O.Neff, tak tomu ani moc neverim.
  • 22. 11. 2001 0:04

    Elf 2 (neregistrovaný)
    Moje babička říkávala, že sebechvála smrdí.
    RedBox byl krutý marketingový omyl, kde moment překvapení byl Contactelu "amputován" zavedením free-internet na VOlu. Počítač samotný byl pak složen z výběhových komponent, nad kterými každý školák ohrnul nos. Nějak autor zapomněl napsat kolik "rudých-boksů" bylo prodáno.
    Situace je skoro komická - nejprve Neff proti Čupovi, pak Čupa s Neffem proti Řezníčkovi, nyní Čupa s Řezníčkem podle Jiráska "Proti všem", tj. každá vhodná příležitost využitá k útoku tu na Stádníka, tu na Girlichovou, tu na špatné zákony. Možná by bylo lepší sebrat Telekomu více zákazníků a prosadit se na trhu, to ale u C-telu není vidět.

    Argumentovat zprávou EU, když na každé konferenci Contactelu je Richard Harris, tedy její spoluautor není košer. Stavět se do pozice alternativního operátora a mít za sebou incumbenty typu Deutsche Telekomu, TelDanmarku a backbone Českého Radia, také není příliš fér.
    Ze strany C-telu lze vždy pozorovat účelové využití různých grafů a čísel, jen mi uniklo, kdy C-tel zveřejnil své výsledky a kdy se hodlá dostat do černých. Alespoň v interním dopise p. Čupy, který někdo před časem bonznul na Lupu, byly dobré výsledky slíbeny.
  • 22. 11. 2001 17:46

    MK (neregistrovaný)
    Jen pro presnost. Za C-Telem, pokud vim, Deutsche Telekom nestoji :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).