Skandální odhalení

Na počátku byla malá nepříjemnost, na konci zjištění, ze kterého by se jeden posadil. Ano. Nic menšího, než objevení pravdy o největším ze všech zel. Jméno Satana zní…

Vojtěch Bednář

Ilustrace: Nenad Vitas

Žil byl jeden spokojený uživatel Internetu. Faktury platil online, s rodinou se bavil po Skypu, důvěřoval elektronickým obchodům. Asi tak před měsícem si u jednoho z nich objednal jednu maličkost. Drobná elektronika, v ceně asi tak tisíc korun. Zaplatil kartou, a jelikož zboží bylo „na skladě“, neočekával žádné problémy.

Uplynul týden, uplynuly dva. Kýžený balíček se zakoupeným předmětem nepřicházel a nepřicházel, náš entuziasta začal být nepatrně nervózní. I tak sepsal e-mail a poslal jej dotyčnému obchodu. Bez odpovědi. Počkal ještě pár dnů, a pak se rozhodl zvednout sluchátko. Paní na druhé straně linky nebyla právě z nejpříjemnějších, a co hůře, sama od sebe nemohla nic zjistit. Hovor skončil ujištěním, že když napíše ještě jeden e-mail, jistojistě mu na něj do dvou dnů odpoví. I učinil tak.

Dva dny uplynuly jako voda a světe div se – v celém domě přestal fungovat Internet. Nešťastní nájemníci se obraceli na člověka, který byl pro ně styčným bodem pro komunikaci s ISP, shodou okolností našeho entusiastu. Závada byla hlášena, pracovalo se na ní, a technik měl být na cestě. Uplynuly další dva dny, než se poněkud uřícený opravář skutečně objevil a dal do díla.

Víte, já vím, že jste tady byli dva dny bez Internetu. Nebojte se, firma se vám bude všem určitě nějak revanšovat, snažil se mladík – opravář sítí uklidnit své trochu rtuťnaté a nyní rozhodně brunátné klienty. Já to chápu, ale pochopte, dneska v době krize to tak prostě je. Všichni si holt musíme počkat. Módní fráze se stala předmětem posměchu. Řekni mi, co má krize společného s našim Internetem? zeptal se technooptimista. Mladík místo toho sbalil svá fidlátka, nechal si podepsat protokol o opravě, a zmizel, za okrajem paneláku.

EBF16

Internet ožil a pan optimista si vybral e-maily. A hle. Byla zde zpráva od e-shopu o opožděné objednávce. Převelice se omlouvali, takřka na zem poklekali. K objednané věci dárek přibalili a ihned odeslali. Omluva končila slovy že dnes, v době krize se podobné věci bohužel stávají.

Tímto byl Satan objeven, je to krize. Nepřijde opravář? Může za to krize. Zpozdí se objednané a zaplacené zboží? Žalujte krizi. Nevysvitne slunce? Ale dnes, v době krize…

22 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 3. 2009 21:02

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

  •  
    Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem pracovat s leady
  • Jak vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu

Detailní informace o školení Práce s leady v digitálním prostředí »