Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Skypebijci

Jerry
Jerry (neregistrovaný)
30. 6. 2005 7:21 Nový

Proc do prehledu nezapracujete i poskytovatele v CR?

celé vlákno
napr zatim asi to nej co jsem objevil
802.VOX Kc bez DPH
Aktivace 100
mesicni pausal 10
minuty zdarma 0
mistni spicka 0,72
mezimesto spicka 0,72
mistni mimo spicka 0,5
mezimesto mimo spicka 0,5
mobilni 3,95
Slovensko 1,8
Evropa 1,8
USA 1,8
platba eBanka
Patrick Zandl
Patrick Zandl (neregistrovaný)
30. 6. 2005 7:36 Nový

Re: Proc do prehledu nezapracujete i poskytovatele v CR?

celé vlákno
Protože to není přehled, ale informace o globální konkurenci Skype - což české firmy nejsou.
Jerry
Jerry (neregistrovaný)
30. 6. 2005 8:11 Nový

Re: Proc do prehledu nezapracujete i poskytovatele v CR?

celé vlákno
a pripravujete i prehled poskytovatelu VoIP, kteri mi poskytnou bezne ceske prichozi cislo?
diky
JU
JU (neregistrovaný)
30. 6. 2005 7:40 Nový

Fayn

celé vlákno
Když jste zmínil fayn, musím upřesnit, že hardwarový telefon NP210 obsahuje e-mailového klienta (i když kvůli chybnému firmware jsou příchozí zprávy s diakritikou nečitelné)
zoul
zoul (neregistrovaný)
30. 6. 2005 8:07 Nový

Spelling nazi strikes back

celé vlákno
..."že to je trefná poznámka od firmy, která se živý prodejem hlasových sítí, se už asi jen tak nedozvíme."

Uááá, tohle my po ránu nedělejte :)
musak
musak (neregistrovaný)
30. 6. 2005 8:23 Nový

Re: Spelling nazi strikes back

celé vlákno
uááá, tohle mi po ránu taky nedělej!!!
Arima-kun
Arima-kun (neregistrovaný)
30. 6. 2005 9:23 Nový

Re: Spelling nazi strikes back

celé vlákno
:) s cim clovek zachazi...
zoul
zoul (neregistrovaný)
30. 6. 2005 12:28 Nový

Re: Spelling nazi strikes back

celé vlákno
Nechápu kde vydíte chybu...
Doli
Doli (neregistrovaný)
30. 6. 2005 13:28 Nový

Re: Spelling nazi strikes back

celé vlákno
lol :-D
Pepovaspajzka
Pepovaspajzka (neregistrovaný)
30. 6. 2005 13:44 Nový

Re: Spelling nazi strikes back

celé vlákno
Tak to je sila, kdyz se motate v pravidlech CJ a nevidite hrubku.
crax
crax (neregistrovaný)
30. 6. 2005 14:05 Nový

Re: Spelling nazi strikes back

celé vlákno
která se živý prodejem hlasových sítí

je to nejspíš záměrná hrubka a nebo zde na serveru nejdou provádět korektury...

to si toho nikdo z redakce opravdu nevšiml?

Aleš Miklík
Aleš Miklík (neregistrovaný)
30. 6. 2005 14:23 Nový

Re: Spelling nazi strikes back

celé vlákno
Vsiml :) Pozde, ale prece... Diky za upozorneni.
name
name (neregistrovaný)
30. 6. 2005 8:24 Nový

USA zdarma

celé vlákno
Hele vzdyt v USA telefonuji beznym zpusobem zadarmo ne? Alespon mi to rikal kamarad, kterej tam zije.
Libb
Libb (neregistrovaný)
30. 6. 2005 8:38 Nový

Re: USA zdarma

celé vlákno
i do ČR? :-)
Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
30. 6. 2005 9:31 Nový

Re: USA zdarma

celé vlákno
ne... ale zase maji velmi dobre fungujici 'internet call' za smesne ceny, resp. u sluzby, kterou pouzivam ja, neni inzerovano, ze jde o nejakou formu 'internet call', z kvality hovoru to nepoznam ale z ceny se tak mohu domnivat.. takze se cenami transkontinentalnich hovoru jeste porad nedostaneme na ceny mistni na nasem trhu (odhad, mozna to nekdo propocita a nakonec to nebude pod)
Erchamion
Erchamion (neregistrovaný)
30. 6. 2005 8:57 Nový

Re: USA zdarma

celé vlákno
Co ja vim, tak v USA je bezne mistni volani zdarma (presneji receno za pausal), za tzv. long distance volani (mezimesto, mezistatni, mezinarodni...) se plati.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
30. 6. 2005 12:10 Nový

Re: USA zdarma

celé vlákno
To je pravda, ovsem s ohledem na jejich vzdalenosti a pocty ucastniku maji oproti nam ponekud posunute pojmy "mezimesto, mezistatni, mezinarodni". Jsou oblasti kde mistni volani u nekterych operatoru zahrnuje vice ucastniku nez ma Ceska republika obyvatel. :-)
Libb
Libb (neregistrovaný)
30. 6. 2005 8:39 Nový

Skype OUT

celé vlákno
Podařila se mně nemilá věc. Kamarád chtěl zkusit Skype, tak jsem mu svou VISA kartou nabil účet. Jenže jsem nepostřahl, že Skype zavedlo změnu v tom smyslu, že jakmile použijete kartu pro jeden Skype účet, nemůžete s ní už nabít jiný. Takže teď nejsem schopný si svou VISA kartou zaplatit kredit na mém účtu... Nevíte někdo, jak z toho ven? Se svojí angličtinou nejsem bohužel schopný se Skype komunikovat na dostatečné úrovni... :-(
Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
30. 6. 2005 9:37 Nový

Re: Skype OUT

celé vlákno
poslete text ja vam ho prelozim...
Libb
Libb (neregistrovaný)
30. 6. 2005 10:28 Nový

Re: Skype OUT

celé vlákno
viz. mail, ta komunikace nebude na jeden mail, kamarád to ohledně svého účtu už také (neúspěšně) řeší, stalo se mu to samé.
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
30. 6. 2005 10:33 Nový

Re: Skype OUT

celé vlákno
tak nabit pres MooneyBrokers. Pokud si pojmenujete ucet u MB presne stejne jako ucet v bance (odkud bude posilat penize do MB), tak s tim nejsou problemy.
Tom Tobula
Tom Tobula (neregistrovaný)
30. 6. 2005 11:24 Nový

Re: Skype OUT

celé vlákno
Zkuste jako prostředníka PayPal.
Oršulik
Oršulik (neregistrovaný)
18. 7. 2005 23:43 Nový

Re: Skype OUT

celé vlákno
Já jsem to vyřešil tak,že se loguji na SKYPE PL,platba poštou v Polsku,zajedu do Bohumína a hned za hranicemi v Chalupkách to zaplatím.Poplatek 2.50 zl.Adresa se udává česká.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
30. 6. 2005 10:06 Nový

není všechno zlato

celé vlákno
Autor je zjevně unesen tím, jak je Skype jednoduché pro prostého uživatele, takže v článku vyjmenovává pouze výhody. Ale jak to vypadá pro méně prostého uživatele? Tam už se začínají projevovat i nevýhody. Konkrétně to, že klient se skutečnou IP adresou je automaticky používán jako "retranslační stanice" pro maškarádované, by samo o sobě stačilo k tomu, abych ztratil jakýkoli zájem…
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
30. 6. 2005 10:38 Nový

Re: není všechno zlato

celé vlákno
mate pravdu, ale jedna se o par KB, neni to problem ani s nasimi datovymi limity.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
30. 6. 2005 15:01 Nový

Re: není všechno zlato

celé vlákno
Ono internetove radio taky neni problem, ale kdyz mate 10Mbit pripojku a 1000 lidi v baraku, tak uz to nekoho zacne zajimat....:-)
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
30. 6. 2005 15:12 Nový

Re: není všechno zlato

celé vlákno
to je jen 10Kbit na kazdeho, to uz pak je opravdu problem. To mate horsi agregaci nez ADSL a to uz je co rict.

Cetl jsem ze Skype si kontroluje zatizeni linky a podle toho ridi proxi funkci.

Porad nevim jestli je Skype s verejnou adresou pouzije jen pro navazeni spojeni Skypu s neverejnymi adresami, nebo jestli pres tu Skype proxi jde cely hovor???
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
30. 6. 2005 15:15 Nový

Re: není všechno zlato

celé vlákno
No to nevim, ale je to celkem putna, protoze si troufam vyslovit hypotezu, ze vetsina hovoru jde mezi neverejne routovanymi ucastniky - a tady to proste z principu musi jit cele pres proxy...
insider outsider
insider outsider (neregistrovaný)
1. 7. 2005 10:29 Nový

Re: není všechno zlato

celé vlákno
Kdyz jsou po ceste NATy nebo neco tak se spojeni realizuje proti retranslacnimu uzlu (pocitac s verejnou IP bez firewallu) - mne to jelo na nekterem hovoru az pres 4 relaye. Kdyz jsme mluvili ze stejne site 192.x za NATem, tak to nejdriv vyskocilo ven do relaye pak zpet bylo tam 300ms zpozdeni - meli jsme tu pomalou wifi linku, tak proto. Kdyz to ma verejnou IP nebo presmerovany port z teto IP tak to jede primo pres UDP. Na TCP to skoci kdyz nejdou UDP pakety - typicky maskaradujici NAT.
Jakubec Petr
Jakubec Petr (neregistrovaný)
1. 7. 2005 13:14 Nový

Re: není všechno zlato

celé vlákno
ono tech problemu je jaksi povicero. nezavaznejsi je, ze jde o uzavreny protokol, coz mimo jine znamena, ze pokud se Skype dostatecne rozsiri mame tu dalsi firmicku s monopolem (poznamka o víru novych navstevniku je velmi trefna).
ze ma zavreny kod je dalsi neprijemnost. a pod linuxem ma zasadni potize se zvukem (porad nepouziva ALSA ale oss).
PJ.
pje
pje (neregistrovaný)
4. 7. 2005 15:06 Nový

Re: není všechno zlato

celé vlákno
U mne se potíže se zvukem pod Linuxem nějak neprojevují - co rozumíte "potížemi"? Není rozumět? Zvuk je viditelně zkreslený? Chrčení či jiné modulační anomálie?
Setapoux
Setapoux (neregistrovaný)
30. 6. 2005 10:16 Nový

Doplnění

celé vlákno
Pro lidi, kteří nejsou schopni si v SIPovém teloefonu vyplnit správně pár konfiguračních položek připravila firma X-ten (skvělý softphone pro Windows a PocketPC) variantu ineen (www.ineen.com). Prostě spustíte instalaci, během níž Vám to vytvoří účet a potom už hned voláte - to co tu bylo prezentováno jako "výhoda" Skype. Balíček obsahuje PRO verzi X-tenu, takže fungují i videokonference (tedy, pokud máte dostatečně lustý drát :-)).
A co třeba volání na zelená čísla v Americe? Potřebovali byste? Zřiďte si účet na FreeWorldDialup a máte je - zcela zdarma!
Navíc s použitím programů od firmy, co předtím vyvinula Napster, bych byl trochu opatrný, nikdo Vám nezaručí, co v těch datech teče (kromě hlasu i obsah disku apod.) - tohle si se SIPem alespoň můžete zkontrolovat.
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
30. 6. 2005 10:30 Nový

Videokonference

celé vlákno
Skype používáme jak pro komunikaci uvnitře firmy, tak se zákazníky.

Jenom je občas problém s odezvou (a to máme 4 Mbps ADSL) a co mě štve nejvíce, nemožnost pořádat videokonference.

Jo, a kdyby ještě bylo nějaké propojení s Outlookem a adresářena v Nokiích, bylo by to skvělé.

Myslím, že Skype by mohl skvěle vydělávat na službách pro korporátní klientelu, jako jsou právě videokonference.
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
30. 6. 2005 10:36 Nový

Re: Videokonference

celé vlákno
na propojeni s Outlook je AddOn.
video for skype
video for skype (neregistrovaný)
30. 6. 2005 12:24 Nový

Re: Videokonference

celé vlákno
Ale konference jsou s eskype mozne pomoci plug-inu -- www.video4skype.com, www.vskype.com
Petr Silon
Petr Silon (neregistrovaný)
4. 7. 2005 9:05 Nový

Re: Videokonference

celé vlákno
Roberte,
brzy se dočkáte.
V neveřejných betaverzích se už videokonferencuje :o)

Petr (český překlad Skype)
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
30. 6. 2005 10:41 Nový

kvalita zvuku

celé vlákno
Chtelo by to take srovnani kvality zvuku/hlasu jednotlivych VoIP reseni. A hlavne srovnani kvality volani na pevne/mobilni linky do CR (porad to neni idealni). Jeden z hlavnich dovodu rozsireni Skype byla prave kvalita volani PC<->PC. Pak teprve prislo SkypeOut, SkypeIn a hlasova schranka.
Richi
Richi (neregistrovaný)
30. 6. 2005 10:47 Nový

Re: kvalita zvuku

celé vlákno
To by si ale autor musel založit všech poskytovatelů účty a nabít kredity, což si myslím je trochu zbytečný ne?
Jitka
Jitka (neregistrovaný)
30. 6. 2005 11:08 Nový

Re: kvalita zvuku

celé vlákno
Proč? Stačilo by sehnat stávající uživatele různých služeb. Třeba mě osobně SkypeOut vyhovuje, ale někdy je kvalita hovoru neúnosná - výpadky, ozvěna, zpoždění > 2s, takže to musím položit. Naštěstí se to neděje moc často. Jinak nějaké slyšitelné zpoždění tam je téměř vždy. Pokud narazíte na druhém konci drátu na nějakou hysterickou babu, která vám zkouší skákat do řeči, nejde vůbec nic domluvit.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
30. 6. 2005 12:07 Nový

Re: kvalita zvuku

celé vlákno
Mne se s hysterickou babou casto nedari domluvit ani tvari v tvar, takze to nemusi byt Skypem. :-)
Tom Tobula
Tom Tobula (neregistrovaný)
30. 6. 2005 11:27 Nový

10 miliard minut čeho?

celé vlákno
Zajímalo by mne, kde je zdroj originální informace, že těch 10 miliard je služby Skype-Out a že nezahrnuje z valné části pouze počet minut, které provolali uživatelé Skype mezi sebou zadarmo?
Tom Tobula
Tom Tobula (neregistrovaný)
30. 6. 2005 12:03 Nový

Re: 10 miliard minut čeho?

celé vlákno
Minutes served: ten billion
dosáhli jsme 10 miliard minut volání Skype-to-Skype ... Vzpomeňme. Skype byl vypuštěn v srpnu 2003. Dosáhli jsme 1 miliardu minut někdy v červenci 2004. Nyní to je 10 miliard v červnu 2005. ... Oslavíme 100 miliard v květnu 2006?

Skype Signs 4 Carrier Agreements for SkypeOut...
23.7.2004: ...Smlouvy jsou uzavřeny pro přípravu brzy uvedené služby Skype-Out, která umožňuje lidem volat jakékoliv telefonní číslo na světě odkudkoliv pomocí softwar Skype...

IMHO je těch 10 miliard minut tedy obecně Skype-to-Skype. Navíc příjmy ze Skype-Out nejdou celé pro Skype, ale bude to jen zlomek (20-30% ?). Fakt je, že někteří zahraniční komentátoři těch 10 miliard také pochopili jako od Skype-Out. Inu to je ta mánie kolem.

PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
30. 6. 2005 15:01 Nový

Re: 10 miliard minut čeho?

celé vlákno
Klidne budu proxyna, ale tak jako si za to necha zaplatit Skype, chci taky desatek, ze ho nenabizi? At si trhne nohou...:-)
parnik
parnik (neregistrovaný)
30. 6. 2005 16:33 Nový

Re: 10 miliard minut čeho?

celé vlákno
ano Patrick se "sekl", coz se casto nestava ;-)

Pro doplneni, Skype ohlasil nekdy v dubnu/kvetnu, ze z cca 40 milionu registrovanych uzivatelu Skype je 1 milion take uzivateli SkypeOut. Ciliz minimalni trzby (pri cene voucheru 10 EUR) jsou 10 megaEUR...
Patrick Zandl
Patrick Zandl (neregistrovaný)
1. 7. 2005 9:53 Nový

Re: 10 miliard minut čeho?

celé vlákno
Omlouvám se, je to moje chyba. Skutečně tech 10 miliard jsou volání všechna. Bohužel jsem narazil na jinou informaci ve dvou textech a i tam předpokládali, že je to SkypeOut. Ostatně, není jasné, jak to u důsledně P2P technologie počítají, i to mne vedlo k tomu, že je to jen skypeout.
Tom Tobula
Tom Tobula (neregistrovaný)
6. 7. 2005 11:52 Nový

Re: 10 miliard minut čeho?

celé vlákno
Ano, to se stane. Nejasností je okolo Skype vskutku hodně. Nakonec i když ekonomicky nelze počty minut volané zdarma triviálně (elasticita poptávky) srovnávat s placenými (v Telecomu apod.), přesto je to zajímavé podívat se na to i těmito očima. Upozornění na konkurenční služby je také plus!

Jak tady někdo psal, známé číslo je 1 mil. už. Skype-Out na jaře letos, platících aspoň základ 10 euro (platné na půl roku) takže při procentu marže 25% (můj odhad) je hrubá marže Skype za prvních půl roku asi 2,5 mil euro.
Petr
Petr (neregistrovaný)
6. 7. 2005 23:02 Nový

Re: 10 miliard minut čeho?

celé vlákno
10 euro není na půl roku, je to bez časového omezení. Ale každého půl roku musíte provést alespoň 1 placený hovor.

Jo, kdyby to takhle fungovalo u žlutejch pijavic...
Tom Tobula
Tom Tobula (neregistrovaný)
8. 7. 2005 15:45 Nový

Re: 10 miliard minut čeho?

celé vlákno
Máte pravdu. To jsem si vyložil jako u našich mobilních operátorů s nabíjecími kartami. Ti takové politiky omezené doby čerpatelnosti kreditu zpravidla mají. Telecom má pochopitelně fixní paušály bez volání úplně.
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
30. 6. 2005 11:44 Nový

Jajah x Skype

celé vlákno
Jak mohu ze Skype volat na Jajah? Opačným směrem to dokážu. Povedlo se to někomu, nebo ne?
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
30. 6. 2005 14:41 Nový

Konkurenti Skype

celé vlákno
Pravym kokurentem Skype je otevreny svet, kde se dovolas kazdemu - nikoliv jen tomu, kdo ma klienta nebo PTSN telefon :-)

Skype a jeho primi konkurenti jsou posledni vyvojove stadium sveho druhu - operatora hlasovych linek.

Fermentol
Fermentol (neregistrovaný)
1. 7. 2005 17:11 Nový

Re: Konkurenti Skype

celé vlákno
To jako kde se dovolate i tomu kdo zadneho klienta nema ? :) Ano bylo by take hezke mit moznost poslat email nekomu kdo nema emailovy ucet :)
Sven Siegmund
Sven Siegmund (neregistrovaný)
30. 6. 2005 22:49 Nový

Co znamená SIP?

celé vlákno
Promiňte, ale jako laikovi mi v článku chybí vysvětlení co to je SIP. Na lupě zdaleka nečtu všechny články a tak se v takovýchto pojmech moc nevyznám.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
30. 6. 2005 23:52 Nový

Re: Co znamená SIP?

celé vlákno
Nechce se mi věřit, že byste byl takový laik, že byste nebyl schopen použít vyhledávač. Zkusil jsem cvičně zadat do Google "SIP" a z prvních šesti odkazů vypadá pět celkem relevantně…
Sven Siegmund
Sven Siegmund (neregistrovaný)
1. 7. 2005 0:16 Nový

Dík

celé vlákno
Omlouvám se, funkce vyhledávání jsem si na lupě zatím nevšiml a v googlu se mi to hledat nechtělo, protože jsem se bál, že SIP může být kde co. (Ale i goolge nabízí správnou odpověď dokonce jako první odkaz.) Nu, beru si z toho ponaučení.
Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
1. 7. 2005 12:09 Nový

Re: Dík

celé vlákno
myslim ze jste nepochopil I am feeling lucky funkci a princip razeni odkazu..
Sven Siegmund
Sven Siegmund (neregistrovaný)
1. 7. 2005 0:20 Nový

Ale přesto...

celé vlákno
Ovšem stále si myslím, že by se autorovi článku taky houby stalo, kdyby za první výskyt zkratky SIP napsal do závorky co to znamená. Případně mohl SIP taky nalinkovat někem na vysvětlení.
astray
astray (neregistrovaný)
1. 7. 2005 6:45 Nový

Re: Ale přesto...

celé vlákno
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
1. 7. 2005 10:40 Nový

Re: Ale přesto...

celé vlákno
SIP:

http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3758
JOJO
JOJO (neregistrovaný)
3. 7. 2005 9:21 Nový

Re:Volání zdatrma...........

celé vlákno
nejlepší je volat zdarma do všech siti
Filip
Filip (neregistrovaný)
2. 7. 2005 13:27 Nový

ICQ

celé vlákno
Mozna jste jeste zapomneli na ICQ, ja sice take pouzivam skype, pac jak pise autor clanku v jednoduchosti je sila, ale znam spoustu lidi co pro hlasovou komunikaci vyuzivaji jiz predem zminene ICQ, preci jenom v CR je ICQ velmi oblibene a jen co nastoupil na scena Skype, tak ICQ dlouho nezahalelo a hlasovou komunikaci taky poskytuji ... samozrejme mezi uzivateli ICQ zdarma. POdle me, je jen otazka casu kdy to vychytaji a udelaji i ICQout bo jak se tomu rika i Skypu :) ... ale tohle je jen muj nazor a v clanku jsem o ICQ nic nepostrehl.

Preji prijemny den.
Pecolik
Pecolik (neregistrovaný)
26. 7. 2005 11:25 Nový

Re: ICQ

celé vlákno
ICQ narozdíl od Skype neprojde přes řadu firewallů...
ML
ML (neregistrovaný)
2. 7. 2006 11:24 Nový

Re: ICQ

celé vlákno
Taky není špatné zkusit MSN, nebo Live messenger. Mnohem lepší, než ICQ a asi i než Skype.
Dave
Dave (neregistrovaný)
3. 7. 2005 12:46 Nový

Jak ziskat britske tel. cislo?

celé vlákno
Vedel by nekdo, jak ziskat napr. britske cislo a vyuzivat ho v CR? Mam ADSL a router s 4xethernet. diky.
Tom Tobula
Tom Tobula (neregistrovaný)
4. 7. 2005 11:25 Nový

Re: Jak ziskat britske tel. cislo?

celé vlákno
Treba Vonage
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
5. 7. 2005 12:15 Nový

Desetina...

celé vlákno
Touto cifrou je míněno co? Obrat Telecomu jako celku, nebo zisk z provozu pevných linek? Na Skype je online průměrně kolem 2 800 000 uživatelů; Telecom má kolem 3 000 000 pevných linek (dnes už možná méně). Zajímalo by mne (a možná i jiné), kolik Telecom vydělal na provozu pevných linek (pokud vůbec) a kolik vydělal mnohem levnější Skype.
Jany
Jany (neregistrovaný)
11. 7. 2005 11:02 Nový

Skype

celé vlákno
Jó, Skype je jednička. Mimochodem - nevíte jak zprovoznit telefonování přes ICQ.
MP
MP (neregistrovaný)
15. 7. 2005 12:47 Nový

Softphone

celé vlákno
Nevite nahodou, zda u softphone:
- je hlaska o nedostupnosti cisla pro volajiciho zdarma (jako u mobilu)
- uz umi zobrazit spravne cislo volajiciho?

diky

MP
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 3. 2006 10:18 Nový

otázka

celé vlákno
Chtě bych se zeptat co znamená v češtině slovo Skype?
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
15. 10. 2006 23:18 Nový

Konkurence Skype - Wengophone

celé vlákno
Zaráží mě fakt, že v článku není ani zmínka o již existujícím SW na VoIP telefonii velice podobnou Skype službě a hlavně podporující i protokoly ICQ, Jabber, Yahoo a další mesengery. To všev jednom programu. Wengophone je dostupny ke stažení na http://www.openwengo.org a je určen pro Windows i linux a myslím že i pro Mac OS. Doporučuji vyzkoušet.
Alif
Alif (neregistrovaný)
17. 10. 2006 10:48 Nový

Nahrazení skype! Ale na stejném protokolu??

celé vlákno
Na skype můžu říct toto, je moc jednoduchý a nedá se tam nic nastavit když se mi něco nelíbí! Proto bych uvítal nejaky nahrazující software, který by byl na bázi skype. Něco jako je miranda oproti icq - podle mě je to ten samej případ. Neví náhodou někdo jestli něco takového neexistuje?? Předem díky za odpověd a jestli můžu poprosit o to kdyby to náhodou někdo věděl aby mi tu informaci poslal na icq(324405006)?? Dík
enigmatic
enigmatic (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
6. 8. 2009 12:26 Nový

Gizmo

celé vlákno
Gizmo neznáte?
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem