Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Sledování Londýňanů odstartovalo. Je to bezpečnostní průšvih

VfB
VfB (neregistrovaný) 85.132.169.---
13. 10. 2010 7:30 Nový

co na to naši komunisté?

celé vlákno
mohli by se na tom docela pěkně zahojit, protože s myšlenkou "každý občas fízl a práskač" přišli oni, tedy pokud nejde o licenci z Moskvy a to že to britové drobně technologicky vylepšili? to je jen logický pokrok

takže kdo má patent "na takové to domácí fízlování"?
Huxley
Huxley (neregistrovaný) ---.bcl.cz
13. 10. 2010 7:35 Nový

RE: Sledování Londýňanů odstartovalo. Je to bezpečnostní průšvih

celé vlákno
Petr
Petr (neregistrovaný) 212.11.119.---
13. 10. 2010 8:41 Nový

False alarm rate

celé vlákno
Dost by mě zajímalo, jak se systém bude bránit proti falešným poplachům. Bude-li falešných poplachů ohledně krádeže jen deset-dvacetkrát víc nežli odhalených krádeží, tak systém nebude mít jediného zákazníka. Pokutovat "brigádníky" za hlášení falešných poplachů asi taky nejde, to by se tam nikdo nehlásil. A nějaká poloundergroundová organizace nebo fb skupina určitě dokáže za den naprosto nenápadně nahlásit deset tisíc falešných poplachů.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 9:08 Nový

Re: False alarm rate

celé vlákno
facebookovská těžko, fb má velké bratry rád, takže taková by asi byla z fb rychle odstraněna
Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.ctpinfo.cz
13. 10. 2010 9:14 Nový

Re: False alarm rate

celé vlákno
to udělají jednou... pak si na ně došlápne VBratr, pár jich dostane koupel v sudu hlavou dolů, pár na 4 měsíce zavřít za šifrování disků, někomu se přišije nějaký pxxno...

a internetový hrdinové budou jen brblat, protože díky tomu co se v GB děje budou rádi že je nechají farmařit slepice ve virtuálu a nepošlou je někam na převýchovu....
Martin Strnad
Martin Strnad (neregistrovaný) ---.srv.volvo.com
13. 10. 2010 9:31 Nový

Re: False alarm rate

celé vlákno
Systém se bude bránit velmi jednoduše. Pokud se zjistí více falešných poplachů od jednoho uživatele, tak mu prostě zruší registraci a odpojí ho. Nic víc, nic míň.
Roj aura:23
Roj
13. 10. 2010 9:41 Nový

Re: False alarm rate

celé vlákno
Jediný způsob je ty krádeže reálně přectírat se zbožím zakoupeným jinde a s účtem odjinud.
Petr
Petr (neregistrovaný) 212.11.119.---
14. 10. 2010 8:17 Nový

Re: False alarm rate

celé vlákno
Z CCD kamery v rozlišení nulanulanic nikdy nic nepoznáte jistě. Pokud odpojíte každého brigádníka s false alarmem, tak už druhý den nikoho nemáte. Pokud je ovšem tisícovka brigádníku za vašimi zády domluvená, tak za den máte několik tisíc falešných poplachů, aniž byste to dokázali statisticky odlišit od přirozených chyb.
qwert
qwert (neregistrovaný) ---.199.broadband4.iol.cz
14. 10. 2010 9:59 Nový

Re: False alarm rate

celé vlákno
no, možná bude výplata až po té, co bude pachatel odsouzen :)
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.71.broadband11.iol.cz
15. 10. 2010 0:13 Nový

Re: False alarm rate

celé vlákno
Může se to řešit jako např. reCPATCHA.. prostě každý záběr nebude sledovat jeden, ale dva nebo tři voayeři... a teprve "poplach" od více než jednoho šmíráka by se vyhodnocoval jako potvrzený.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 9:02 Nový

nemám rád blisty.cz

celé vlákno
ale proč v článku není u britských listů odkaz, zatímco u bbc je ? to je jako taková trošku cenzura na lupě nebo co ?
xdrm aura:57
13. 10. 2010 10:05 Nový

Re: nemám rád blisty.cz

celé vlákno
na blisty nikdo normalni odkazovat nemuze
Jindra
Jindra (neregistrovaný) ---.4-2.cable.virginmedia.com
13. 10. 2010 12:09 Nový

Re: nemám rád blisty.cz

celé vlákno
Přesně tak! Bolševické Listy snad již nikdo normální nemůže brát vážně...
Aminux
Aminux (neregistrovaný) ---.pel.cz
13. 10. 2010 14:03 Nový

Re: nemám rád blisty.cz

celé vlákno
Tebe taky nikdo vážně nebere.
Jindra
Jindra (neregistrovaný) ---.4-2.cable.virginmedia.com
13. 10. 2010 17:07 Nový

Re: nemám rád blisty.cz

celé vlákno
A hrozně mě to mrzí :-D.
Milanius
Milanius (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 22:41 Nový

Re: nemám rád blisty.cz

celé vlákno
Poblisty a Haló Noviny nebrat, to jsou jen odpudivé žumpy.
Honzan
13. 10. 2010 9:37 Nový

češi z O2 se nezúčastní

celé vlákno
Češi připojení přes O2 adsl se šmírování nezúčastní. Ani si o tom možná nepřečtou. O2 má totiž vyplé name servery kyslíci bez name serverů
Martin Strnad
Martin Strnad (neregistrovaný) ---.srv.volvo.com
13. 10. 2010 9:39 Nový

malá anketa

celé vlákno
Pokaždé když se nastartuje diskuze ohledně soukromí a internetu, napadá mě jednoduchá anketa:

Pokud byste si měla/měl vybrat kde budete žít raději, jakou variantu zvolíte

A) Ve městě kde panuje maximální anonymita a nejsou žádné kamery a kde je zároveň extrémní kriminalita a člověk se bojí jít v noci po ulici

B) Ve městě kde jsou sice kamery a transparentní internet, ale kriminalita je díky tomu nízká

?
xpckar
xpckar (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 9:56 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Jdi se trochu dovzdělat, chybí ti tam bod C), neboli vyvážení soukromí a bezpečnosti. A to rozhodně neni ani dnešní fašismus v Británii, ani anarchie.

Ale lidstvo je tak hloupý a otupělý, že si klidně dobrovolně nastrká svoje data černejm kloboukům a totalitním vládám pod nos:
http://www.zive.cz/titulni-strana/operacni-system-uz-nebude-potreba/sc-21-a-154179/default.aspx
Martin Strnad
Martin Strnad (neregistrovaný) ---.srv.volvo.com
13. 10. 2010 10:06 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Samozřejmě že cílem je kompromis. Variantu C) jsem ale záměrně neuváděl aby ta anketa měla smysl.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
13. 10. 2010 10:19 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
A což takhle D? Daleko od civilizace, někam, kde je celý rok 22 - 24°C, domorodý jazyk nemá výraz pro práci a tři kokosové palmy bohatě uživí celou rodinu? Při troše dobré vůle se takovéto místo dá v tichomoří najít.
Jindra
Jindra (neregistrovaný) ---.4-2.cable.virginmedia.com
13. 10. 2010 12:13 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
festr
festr (neregistrovaný) 213.194.206.---
17. 10. 2010 21:03 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
a proc tam nejste :)
jd
jd (neregistrovaný) 194.213.198.---
13. 10. 2010 9:56 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
spravne je C)

krome toho odpoved B) je treba opravit: "Ve městě kde jsou sice kamery a transparentní internet, ale kriminalita díky tomu není vidět"
nosmo
nosmo (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 9:56 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
vámi uvedené možnosti vycházejí ze základního předpokladu, že kamery sledující ulici, veřejné prostranství, snižují pouliční kriminalitu a tudíž jsou díky nim ulice bezpěčnější (nikdo neprodává před kamerou drogy vašim dětem atp.).. v tomto máte nejspíše pravdu..

ale je dobré se zamyslet i nad argumenty ochránců soukromí.. před kamerou nebudete ani vy dělat něco, o čem si myslíte, že by někdo jiný mohl považovat za vybočující z normy.. tudíž se sami bojíte svobodně myslet a konat, protože by vás někdo mohl vidět! a postupně se stáváte naprosto nesvobodným, autocenzorujete vlastní svobodné projevy své vůle! v parku neutrhnete ani růži pro svoji přítelkyni, protože by vás mohl vidět majitel a obvinit vás z ničení majetku.. jsou to drobné rebélie, které patří k lidskému životu a dělají jej zajímavým, ne naprostá konformita s "normálem" a tady díky kamerám a VEŘEJNÉMU sledování (jak píše článek) toto může postupně skončit.. komunisti hadr

před volbami do PS měli věci veřejné na svých stránkách anketu "chcete zavést kamery do městských autobusů?" - to už je opravdu šmírování na každém kroku!
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 10:09 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
ono je taky na velkou diskuzi jak je to postaveno..

je velky rozdil mit zaznam v autobusu a ukladat ho pouze v tom autobusu a kdyz se neco odehraje tak ho teprve vykopirovat se svolenim treba soudu

vs

okamzite odesilat data ze vsech kamer do centraly velkeho bratra


vs


kazdy ma pristup ke vsem datum pres internet


vs kazdy ma zdanlivy pristup ke vsem datum pres internet, ale velky bratr s nimi muze manipulovat a pozmenovat je
pepak
pepak (neregistrovaný) ---.phoenix.cz
13. 10. 2010 10:21 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno

vámi uvedené možnosti vycházejí ze základního předpokladu, že kamery sledující ulici, veřejné prostranství, snižují pouliční kriminalitu a tudíž jsou díky nim ulice bezpěčnější (nikdo neprodává před kamerou drogy vašim dětem atp.).. v tomto máte nejspíše pravdu..

Nemá. Existují poměrně rozsáhlá data pro podporu tvrzení, že kamery nemají na bezpečnost vliv, přinejmenším pokud se bavíme o závažných trestných činech.

uživatel si přál zůstat v anonymitě 194.81.54.---
13. 10. 2010 10:42 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
staci mi, ze od doby co mi na zaparkovane auto miri IP kamera z okna, se zrcatkum meho auta zhuleni teenageri vyhybaji. Staci mi, ze od doby, co mame ve vchodu IR spinane svetlo a namirenou kameru uz tam nechodi hulit a popijet. To, ze na nasi hlavni ulici behem roku zemrelo kriminalitou sest lidi to mozna nezastavilo. Mozna by jich ale bez tech kamer bylo deset.

PS tohle neni pribeh z Kocourkova
Aminux
Aminux (neregistrovaný) ---.pel.cz
13. 10. 2010 14:10 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Což ale neřeší skutečný problém. Celé toto kamerové šílenství je jen zastírání a neochota skutečně řešit problémy. Např. fetování a chlastání mladistvých apod.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.nat.praha12.net
13. 10. 2010 15:37 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
A proč by se tomu autu "zhuleni teenageri" měli vyhýbat?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.246.broadband10.iol.cz
13. 10. 2010 15:57 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
protoze anonymita uvolnuje zabrany a mit zabrany je pro spolecnost a spolecne souziti uzitecna vec
Petr
Petr (neregistrovaný) 212.11.119.---
14. 10. 2010 8:15 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Furt nechápu. Pokud mladej tu kameru nevidí, tak jako by tam nebyla. A pokud ji vidí, tak prvním šutrem rozbije ji a až druhým šutrem ty zrcátka.

Jak přesně brání záznamy z kamer řekněme bankovním loupežím nebo útokům na benzinky? Dost jasně si vzpomínám na všechny ty články o tom, že lupič vykradl již dvacátou benzinku, kamery ho zachytily, policie po něm i nadále pátrá...
uživatel si přál zůstat v anonymitě 194.81.54.---
15. 10. 2010 13:18 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Mladej tu kameru vidi. Ze zakona, platneho v UK, tam ma dokonce nalepku na skle, ze je kamerou sledovan, dokonce mu tam blika LEDka. Je mi lito pokud toto neni kompatibilni s vasi logikou, ale od doby co tam kameru mam to funguje a do auta se mi nikdo ne%^e. Pripoustim, ze u vas to muze byt jinak. Prijedte bydlet do Londyna, kupte si dum a auto a pak muzeme srovnavat, ano?
dd
dd (neregistrovaný) ---.lightspeed.hstntx.sbcglobal.net
19. 10. 2010 8:14 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Ono je asi je rozdil bydlet v homogennim slovanskem state s malickym hlavnim mestem a v multikulturnim gulasi svazanym politickou korektnosti a lety zpackane imigracni politiky, kde hlavni mesto je ohromna megapole.

Tam bych asi taky mel kameru. Uzijte si Londyn :)
V USA je to neco podobneho. V homogennich predmestich muzu nechat dvere otevrene, ale v jistych ctvrtich bych se bal i s brokovnici v posteli. To v Cr zatim nehrozi.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
13. 10. 2010 10:22 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Pokud záznam z té kamery umožní dopadnout darebáka, který o půlnoci na konečné přepadne a oloupí řidiče, tak jsem všema deseti pro! A uvědomte si jedno: Svobody každého z nás končí tam, kde začínají svobody ostatních, takže každý, kdo chce absolutní svobodu sám pro sebe omezuje až utlačuje své okolí!
Karel B
Karel B (neregistrovaný) 93.90.162.---
13. 10. 2010 13:16 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Jasně. Ale čím to, že má vaše svoboda končit až v mém obýváku?

Já jsem velkým zastáncem kamerových systémů - v obchodech online na pult ochranky, všude jinde offline. Když se pak něco semele, může se do té kamery dojít pro záznam a podívat se co se dělo. Jsem zásadním odpůrcem kamer online - když někdo sleduje "preventivně" co kdo dělá a pak z dlouhé chvíle postuje "veselé situace". Kupodivu běžná praxe je ta nejnesmyslnější - lidé se koukají online kde se kdo sťourá v nose, ale záznam z toho není. Pak na vás městská policie krčí rameny, že sice kamery jsou, ale prostě záznam přepadení ze včerejší noci neexistuje.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 15:25 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
viz. uoou.cz
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
14. 10. 2010 11:31 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Stejný dotaz by mohl položit kdokoli. Bohužel stále platí Švejkův výrok, že absolutní svoboda může být jen v blázinci, nebo když jsi na pustém ostrůvku zcela sám. V momentě, kdy jsi členem byť sebemenší komunity, musíš brát ohled na ostatní, stejně, jako oni na tebe, což je realita, kterou nejsou vyznavači ,,svobody" bohužel ochotni uznávat, takže musí nastoupit zákony a mechanismy, které umožňují vymahatelnost těchto zákonů. Takže máme dvě možnosti. Buď trvat na ,,svobodě" a být permanetně připraven na to, že budu kdykoli přepaden, okraden, podveden, znásilněn, nebo mi vykradou byt či mne zavraždí, nebo se smířit s tím, že za jakous takous míru bezpečí zaplatím tím, že budu 24 hodin denně pod kontrolou. Třetí možnost je tuto civilizaci opustit, odstěhovat se na pustý ostrov a preventivně zavraždit každého, kdo by tam chtěl být se mnou.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.cern.ch
13. 10. 2010 17:03 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Ja myslim, zze by mel byt system, kterej umozni dopadnout darebaky, kery pouzivaji nelegalne software a trapne se vymlouvaji na nerelevantni veci.

Svoboda krakonose konci tam, kde zacina svoboda Microsoftu vybirat penize.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
14. 10. 2010 11:34 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
On snad smí Microsoft vybírat peníze jen za to, že máš počítač? A ono je v pořádku, že za stejný produkt (jenže bez spyware), zaplatí číňan 120 Kč, zatímco český trouba přes 3.000 Kč?
Petr
Petr (neregistrovaný) 212.11.119.---
14. 10. 2010 8:22 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Pozor na argumenty typu "i kdyby to mělo zachránit jediný život". Tyhle argumenty totiž většinou zanedbávají jednu věc, a to jsou náklady na systém.

Například to, že za ty samé peníze, co stojí sto tisíc kamer a deset tisíc brigádníků s diskutabilním přínosem (viz londýnská statistika o (ne)úspěšnosti kamerového systému) lze mít pět tisíc profesionálních a dobře trénovaných policistů pro práci v terénu.

A mimochodem, až mě někdo o půlnoci přepadne a oloupí, tak je mi srdečně fuk, jestli ho pak chytnou. Co by mi pomohlo je, že poblíž hlídkující policista tomu přepadení zabrání. K tomu ale záznamy z kamer fakt nepomůžou.
Vladimír Kutna aura:44
14. 10. 2010 11:16 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Jenže to by ten policista nemohl sedět na služebně na prdeli a musel by trajdat po venku, v zimě a mokru.

To byste chtěl?
Cole Porter
Cole Porter (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 23:47 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Člověk může realizovat VELMI MNOHO odchylek od normálu (rebélií), aniž by se musel obávat porušení zákona, případně přestupku. Takže otázka spíš je, jestli to naopak nepovede k k úpadku obvyklé české stádnosti a většímu rozvoji exhibicionismu, jako např. v USA nebo Holandsku (kde mimochodem na oknech taky nemaj záclony a jak to tam vypadá :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
14. 10. 2010 0:25 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
nevim kde nemaji zaclony, jestli myslis u vil s zivym plotem a rozlehlou zahradou, tak aha..
Cole Porter
Cole Porter (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 10. 2010 7:51 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Myslím, že si tam lidé nechávají víc koukat do bytů než tady. (Prý to nějak souvisí s protestantismem a taky je možné, že to dělají aby bylo vidět, když jim do bytu pronikne zloděj).
Ale třeba se pletu to je fuk. Šlo mi jen o to, že ne každý, kdo se odchyluje od normy se musí strachovat.
pepak
pepak (neregistrovaný) ---.phoenix.cz
13. 10. 2010 10:10 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Ano, tomu se říká falešné dilema - nabízíte jenom dvě možnosti, přitom existují spousty přijatelných alternativ - například maximální anonymita a normální kriminalita (stav, jaký byl řekněme před 10 lety), minimální anonymita a normální kriminalita (stav, jaký pravděpodobně nastane po nasazení těch kamer, aspoň soudě podle zkušeností z jiných míst, kde už to zkusili) atd.

I kdyby nastíněné dvě možnosti byly možnostmi jedinými, najde se určité množství lidí, které dá přednost A před B.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
13. 10. 2010 10:47 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Normální kriminalita? To bychom se museli vrátit před rok 1989! A samotné kamery nic nevyřeší, pokud není pachatel okamžitě dopaden a potrestán, což je za současné situace, kdy v ulicích jen v Praze chybí několik tisíc policistů, naprostá iluze.
Honzan
13. 10. 2010 12:18 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Ve městě, kde je hromada kamer a velká zločinnost :-(

(samozřejmě především ta kravatová zločinnost - a to včetně toho, že výstupy kamer jdou mafiánům - anebo jste snad čekal něco jiného???)
Fraser
Fraser (neregistrovaný) 170.252.72.---
13. 10. 2010 12:28 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Vychazis z nepravdiveho predpokladu, ze kamery snizuji kriminalitu. To ovsem v zadenem pripade neni pravda! Zkus si o tom neco nastudovat: http://www.schneier.com/blog/archives/2008/05/londons_cameras_1.html


No a za druhe, nauc se, jak se pokladaji hodnotove neutralni otazky.
Ivan Nový
Ivan Nový (neregistrovaný) ---.218.broadband11.iol.cz
13. 10. 2010 13:48 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
No po zkušenostech se socialismem a malou kriminalitou bych si vybral A. B. je jen klam, B. je kriminalita organizovaná státem.
uplnej debil
uplnej debil (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 21:58 Nový

vas prispevek je silne manipulativni a proto nema smysl na vasi otazku odpovedet

celé vlákno
vas prispevek je silne manipulativni a proto nema smysl na vasi otazku odpovedet.

vnucovanim pouze dvou moznosti vnimaveho ctenare nepresvedcite, ze existuji jen dve mozna reseni.
Tommik
Tommik (neregistrovaný) ---.nmskb.cz
14. 10. 2010 11:19 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Myslíte, že je v Londýně nízká kriminalita ? Porovnejte nejzakamerovanější město Evropy (Londýn) s Prahou. Pokud budete sledovat statistiku kriminality zjistíte, že čím více kamer tím vyšší kriminalita (což je samozřejmě blbost). Závěr: Množství kamer kriminalitu neovlivňuje. Ale opět nám pomůže statistika: Kolik žije v Praze Mohamedů ? :-P
dd
dd (neregistrovaný) ---.lightspeed.hstntx.sbcglobal.net
19. 10. 2010 8:16 Nový

Re: malá anketa

celé vlákno
Porovnavat globalni metropoli s 14 miliony lidmi s PRahou muze jen ctenar lupy :)
Vladimír Kutna aura:44
13. 10. 2010 9:52 Nový

mě to přijde jako dobrý nápad

celé vlákno
Pokud mám volit mezi slintajícím měšťákem, který na městské fízlárně celý den sedí před kamerami, může si s nimi hýbat a zoomovat jak chce a bydlí ve stejném městě jako já a anonymními internetisty, kterým je náhodně předhazován kus streamu, pak volím náhodné internetisty!

Kamery tu jsou a budou. Záznamy sledují ochrankáři s IQ 70, měšťáci s IQ 80 a policajti s IQ 90. Tito lidé se pohybují ve stejné lokalitě jako já, možná mě znají, možná je štvu a zasedli si na mě.

Cítil bych se mnohem líp, kdyby místo nich na záznamy koukal nějaký anonymní terorista z druhého konce zeměkoule.

A úplně nejlíp bych se cítil, kdyby tuto práci dělal počítač, což je otázka pár let :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě 78.111.116.---
13. 10. 2010 13:24 Nový

Re: mě to přijde jako dobrý nápad

celé vlákno
Také se mi to jako nápad líbí a to jsem na různé špiclování jinak alergický.

Toto je ale nesrovnatelné: soukromý vlastník (Ne stát!) bude monitorovat svůj majetek stejně jako to konec koncům dělá již dnes.

Jen ho to vyjde levněji a i pro ty sledované to nakonec bude anonymnější. Díky rychlému střídání spotů pro velký počet sledovačů místo nonstop dohled od jednoho asociála sedícího za zdí 10m stranou.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 15:27 Nový

Re: mě to přijde jako dobrý nápad

celé vlákno
no jenze proc by se na to koukali, kdyz by se nemohli koukam kam chteji ?...
Karel B
Karel B (neregistrovaný) 93.90.162.---
13. 10. 2010 13:39 Nový

Re: mě to přijde jako dobrý nápad

celé vlákno
No, jak se článek snaží naznačit, ono na to hlavně budou koukat kapsáři, zloději aut a podobné existence.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 194.81.54.---
13. 10. 2010 10:13 Nový

bydlim v Britanii

celé vlákno
Bydlim v Britanii, muj soused je asocial. Drogy, alkohol, ruseni sousedu. Radnici je to jedno, policajti bez "dukazu" moc nemuzou, a to britska Policie je 10x uzitecnejsi nez ceska. Na baraku mam kvuli nemu tri kamery. Rad se do tohoto systemu zaregistruji. At se znudeni duchodci na internetu snazi. Do obrazu kamery dam baner se svoji adresou. Je to muj dum. Muzu to udelat.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
13. 10. 2010 10:51 Nový

Re: bydlim v Britanii

celé vlákno
V ,,demokratických" zemích naprosto běžný stav. Spodina si dělá, co chce, (nejsvobodnější je ten, kdo nic nemá), řadoví občané mají strach a horních deset tisíc bydlí v ohrazených a přísně střežených ghettech, kde je jakákoli kriminalita nemusí zajímat. Jestli je tohle svoboda a demokracie, tak děkuji, už jsem zvracel!
Vladimír Kutna aura:44
13. 10. 2010 11:54 Nový

Re: bydlim v Britanii

celé vlákno
Ano, toto je svoboda a demokracie v kapitalismu.

A nejde jen o fyzické ohrožení. Co jiného jsou exekuce, fikce doručení, právní náklady řádově přesahující výši pokut?

Jen možnost, jak kdykoliv jakýkoliv majetek odebrat člověku, který už něco má, ale ještě si nemůže dovolit kvalitní ochranu (ať už fyzickou nebo právní).

Opravdu bohatí lidé pobývají ve svých chráněných sídlech a mezi plebs se dostanou jen ve svém obrovském autě se zatmavenými skly.

Proto je lepší nic nemít a žít někde v koutě, kde si vás snad nikdo nevšimne.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 194.81.54.---
13. 10. 2010 15:49 Nový

střední třída rukojmí systému- Re: bydlim v Britanii

celé vlákno
I vy mate pravdu Vladimire. Snad az na to, ze vubec nic nemit obnasi i tu skutecnost, ze clovek musi fyzicky drepet ve fyzicky ohranicenem prostoru, ktery mu vymezi ten, kdo ho v prezivani udrzuje. A to byste udelal svym detem?

Stredni tride jeste porad zbyva urcita svoboda fyzickeho pohybu, jejiz velikost je primo umerna prostredky, kterymi disponujete, az i toto je dale a dale omezovano. Dan na benzin, myto, dalnicni znamka, emisni znamky na vjezd do nemeckych mest, atd, atd

Exekuce a vysoke pravni naklady jsou vsude. Ve fikci doruceni je ve fasizujicich "pravnich" tendencich Kocourkov na evropske spici. Prazsti soudruzi legistlativci dostali v Bruselu urcite cervenou hvezdicku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 194.81.54.---
13. 10. 2010 15:35 Nový

Re: bydlim v Britanii

celé vlákno
Krakonosi mate pravdu. Holland Park je treba v Londyne takovou hezkou ctvrti za ohradou. "Novy Stratford" (cast Londyna) bude take "za ohradou". To je ten, kde bude v roce 2012 Olympiada.
gofry aura:29
14. 10. 2010 0:36 Nový

Re: bydlim v Britanii

celé vlákno
Áno, to je demokracia. Ale sloboda vyzerá úplne inak. Sloboda je totiž s demokraciou v rozpore. V slobodnom svete by si sa proti tým agresorom mohol brániť sám a nemusel by si sa báť, že ťa odsúdia za neprimeranú obranu. Bohužiaľ dnes polícia slúži iba na buzerovanie tých slušných, pretože vie, že slušný človek na nich nezaútočí a pokorne zaplatí pokutu. Kdežto od agresorov môžu dostať nakladačku a nevytlčú z nich nič.
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.aztw.cable.virginmedia.com
13. 10. 2010 18:52 Nový

Re: bydlim v Britanii

celé vlákno
Eh, ehm. Já osobně jsem díky svému pobytu v Británii tuto iluzi ztratil. Obvzláště poté co britští fízlové mávli rukou nad krádeží v hodnotě asi 5 000 liber, což mi bylo potvrzeno kolegy jako normální ...
Radikál
Radikál (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
13. 10. 2010 11:11 Nový

Není zde žádný prostor pro otázky

celé vlákno
První otázkou je, jestli jsou v projektu bezpečnostní díry, nakolik je zneužitelný a jestli je profesionálně naprogramovaný a spravovaný.

Pokud je to všechno pravda. První otázkou mělo být zda se nejedná o výplod chorého mozku. A okamžitá odpověď by měla být že nepochybně, a vůbec že to celé odporuje dobrým mravům. Nechat setnout autorovi návrhu hlavu, jen tak pro výstrahu, a dále se celou blbostí nezabývat.
Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.149.110.6.adsl.nextra.cz
13. 10. 2010 16:15 Nový

Britské listy

celé vlákno
Velká škoda, že jinak seriózní Lupa se v článku opírá o tak neseriózní zdroj, jako je p. Čulík a Britské listy. Občas se divím, proč se nejmenují raději třebas Běloruské listy.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 208.53.142.---
13. 10. 2010 16:46 Nový

Re: Britské listy

celé vlákno
Na druhou stranu se clanek opira i analizu bezpecnostniho anala Martina Klubala (na Internetu znameho pod prezdivkou Emkei, nebo baron Prasil), takze je naprosto korektni a tak vyvazeny, ze by ho mohli pri stavbe Tanciciho domu pouzivat misto vodovahy.
Nevim, na co si stezujete, Vy jeden rejpale!!§
Anonymous
Anonymous (neregistrovaný) ---.mendelu.cz
25. 10. 2010 23:39 Nový

Re: Britské listy

celé vlákno
jak ubohe psat podobne nepodlozene komentare.
Já
(neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
24. 1. 2011 11:42 Nový

Re: Britské listy

celé vlákno

Hlupáku, očividně se v tom narozdíl od tebe vyzná, viz http://www.soom.cz/index.php?name=articles/show&aid=518 takže kdo je ten anál teď?

MMN
MMN (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 17:09 Nový

Re: Britské listy

celé vlákno
No rozhodně je Čulík serióznější než česká mainstreamová media.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
13. 10. 2010 17:44 Nový

Re: Britské listy

celé vlákno
to sice určitě je, ale né zas tak o moc..
Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.149.110.6.adsl.nextra.cz
13. 10. 2010 22:44 Nový

Re: Britské listy

celé vlákno
To je relativní. Já si myslím, že je to nastejno.
kubrt
kubrt (neregistrovaný) ---.88.142.82.static.b26.cz
13. 10. 2010 17:05 Nový

VPS

celé vlákno
Jak to autor myslel s tim VPS? Kde je to riziko?
Nox
Nox (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
13. 10. 2010 18:24 Nový

Likvidace kriminality

celé vlákno
Bohuzel se asi dozijeme doby, kdy bude nasazena 100% likvidaci kriminality, to jest vsechny lidi (az na bohate a mocne) proste a jednoduse postrilet.
Pri prijezdu do naseho minimestecka jsou cedule s napisem "Ve meste je nainstalovan kamerovy system". To jako si mam pred mestem nasadit kuklu a zamazat SPZku?
Tohle neni omezovani kriminality, ale likvidace soukromi. Za jak dlouho budou kamery povinne i doma? Treba proti domacimu nasili.
...
... (neregistrovaný) 77.240.99.---
14. 10. 2010 0:30 Nový

Re: Likvidace kriminality

celé vlákno
Rodiny už doma kontrolují, zatím asociály (tomu se vždy tleská), ale asi to dříve či později rozšíří.

http://www.techradar.com/news/world-of-tech/government-wants-more-cctv-cameras-in-homes-622368
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.aztw.cable.virginmedia.com
13. 10. 2010 18:58 Nový

správný systém na nesprávném místě

celé vlákno
Pokud by tento systém fungoval jen na privátních a obchodních místech, nic bych proti němu neměl (inovativní není, četl jsem o tom před pár lety). Nudící důchodci by místo čumnění z okna čumněli do počítače, vydělali by si nějakou kačku, obchody by byly spokojené také.
Problém je v kamerách na striktně veřejných místech, jako ulice, ... . Už tak je špatné že vůbec existují. Pokud by navíc ještě byly přístupné veřenosti, tak to potěš koště
Cole Porter
Cole Porter (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 10. 2010 23:07 Nový

Re: správný systém na nesprávném místě

celé vlákno
Jaký je rozdíl, mezi tím, když mě na veřejném místě vidí kamera a nebo jiný člověk? A že se na veřejném místě mohu potkat s jinými lidmi chápu tak nějak samosebou?
qwert
qwert (neregistrovaný) ---.199.broadband4.iol.cz
14. 10. 2010 9:48 Nový

Je to výborný projekt

celé vlákno
Je to výborný projekt, obrazový výstup z kamer ve veřejném prostoru by každopádně měl být přístupný veřejnosti, nikoli pouze vyhrazen vyvoleným. Plně podporuji to i Google StreetView.

Rozhodně se nemechme zahnat do kouta hlasy blbečků, kteří argumentují tím, že by mohli být přistiženi při odchodu od milenky. Pánové - ti co takhle skuhrají nejsou alfa samci a nemají do toho co mluvit, protože MY opravdoví muži nemáme problém s přistižením a klidně si do stutusu na facebooku napíšeme : MILÉ MILENKY, PRÁVĚ ODCHAZÍM OJET CELÝ BORDEL
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upcbroadband.cz
15. 10. 2010 11:22 Nový

Re: Je to výborný projekt

celé vlákno
no nevim jak zoufalej ten alfa-samec musi byt, aby vlezl na slapku, ale to je fuk..

spise k tomu prvnimu odstavci: on to nekdo provozuje a muze mit tak pristup ke vsemu, navic tam mohou byt diry a vyvoleni mohou vedet jake a mit pristup k cemu potrebuji.. narozdil od te verejnosti, ktera to ma velmi omezene.. tedy bych moc nejasal..
Amour
Amour (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 10. 2010 12:34 Nový

Už aby to bylo u nás...moc se těším..

celé vlákno
Veškerý světový systém.pravděpodobně vede k totální kontrole
ptejme se kdo to chce a jestli to chceme my?
Peanutka
Peanutka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 10. 2010 22:31 Nový

Ne

celé vlákno
Opravdu nechci, aby tohle fungovalo i u nás. Nejde jen o Velkého Bratra, ale o vážné bezpečnostní riziko i pro normální lidi. Nemám zájem na tom, aby někdo mohl zkoumat kde jsem nebo nejsem, vím, co to je, když bez doprovodu nemůžete ani vykouknout z okna, takže tohle mi přijde jako naprostá kravina vymyšlená totálním idiotem, který má pocit, že vyřeší všechny problémy světa tím, že zpřístupní v podstatě citlivé osobní informace na netu, zabezpečení stránek nezájem, a ještě si za to nechá platit. Když už nejsou lidi sami tupci a nedávají veškerá svá data na net, tak to přece můžeme udělat za ně, že. Díky, to už snad raději tu možnost A.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem