Slevomat při tažení za luxusem otevřel kamennou pobočku

Většina rostoucích internetových obchodníků se záhy dostane do situace, jim začne vadit „nepřítomnost ve fyzickém světě“. Podobně i Slevomat. Ten ji vyřešil myšácky – otevřením kamenné pobočky.

Kamenná pobočka sídlí v pražské nákupní galerii U myšáka ve Vodičkově ulici. Jde o jednoduše a střízlivě koncipovanou prodejnu, která by mohla bez problémů konkurovat prezenčním místům lepších cestovních kanceláří. 

Slevomat v nákupní galerii U myšáka
Autor: Slevomat

Slevomat v nákupní galerii U myšáka – vzdušné, jednoduché prostory.

Prodejna slouží jako distribuční a zároveň zákaznické místo Slevomatu. Uživatelé si mohou nejenom vybrat kupony, ale také – pokud jde o fyzické zboží – si jej zde vyzdvihnout. A také přímo na místě zaplatit kartou, protože ochota zákazníků platit kartou předem stále není příliš vysoká. 

Část prodejny také slouží k prezentaci zboží nabízeného Slevomatem v nedávno spuštěné sekci Móda a Luxus, kde se prodávají značkové módní doplňky a oblečení (Slevomat spouští Módu a Luxus)

Podle Tomáše Čupra, šéfa Slevomatu, jde o logický krok související s tím, že firma začala i s prodejem fyzicky distribuovaného zboží, nikoliv jen nárokových kuponů. Při distribuci fyzického zboží je Slevomat závislý na partnerech, jenže když chybují, viní z toho lidé Slevomat. Navíc objem distribuce fyzického zboží se u Slevomatu stále zvyšuje. „V únoru jsme distribuovali 200 balíčků, teď je to přes 3000 balíků,“ upřesnil nárůst počtu rozesílaných balíčků Tomáš Čupr.

Slevomat v nákupní galerii U myšáka
Autor: Slevomat

Pro první návštěvníky byla dramatická sleva na kávovary, proto jsou v poličkách už jen výstavní neprodejné vzorky – zájem o slevu byl velký. 

Trh fyzicky distribuovaného zboží módních značek je velmi lákavý a na internetu se vydělil do segmentu zvaného „nákupní kluby“. 

V Česku jsou největšími podobnými konkurenty slevomatí Módy a Luxusu firmy jako FashionDays (je dodavatelem Outletu pro Aukro) a Big Brands. Existuje celá řada dalších jako Stilago, ILoveSale, Wakama či chystající se MyPrivateBouti­que.cz

Fashion Days dosáhly v roce 2010 tržeb 73 milionů Kč a ztráty 21 milionů Kč, Big Brands své výsledky neuváděly, ILoveSale fungují od roku 2011.  

EBF16

Své fyzické klientské centrum má i Zapakatel, shodou okolností je nedaleko Slevomatu v pasáži Lucerna, v poslední době s vlastním klientským centrem přišlo také ePojištění.cz, které otevřelo první kamennou pobočku koncem března v Brně. Má mu pomoci prodávat pojistné produkty, které se přes internet prodávají obtížně, jako je životní či majetkové pojištění. 

Dlouhou dobu také provozují kamenné pobočky i velké internetové obchody – jak Kasa, Alza tak Mall mají nejenom výdejní místa, ale také showroomy, kde je zboží přímo k vidění. 

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 3. 4. 2012 14:26

Školení Google Analytics

  •  
    Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak ovládat Google Analytics a najít co potřebuji.
  • Jak měřit hodnotu objednávek z webu.

Detailní informace o školení Google Analytics »