Slevové servery v prvním čtvrletí: 690 milionů korun a růst

Slevín včera v tiskové zprávě poskytl základní informace o českém slevovém trhu. Dramatický pokles počtu serverů se nekoná, trh stále roste a začala sezóna dovolených

Podle slevového agregátoru Slevín.cz – www.slevin.cz – a platební platformy PayLo – www.paylo.cz – je obrat českého slevového trhu za první čtvrtletí tohoto roku 690 milionů korun. Jedničkou je Slevomat.cz následovaný Vykupto.cz a Zapakatel.cz. Obrat v loňském roce odhaduje Slevín.cz na 2.9 miliardy korun a pro rok letošní předpovídá růst.

TOP 6 podle obratu v 1Q 2013 (mil. Kč)
1 Slevomat.cz

202

2. Vykupto

90

3. Zapakatel

64,5

4. až 6. Pepa.cz

40

4. až 6. Hyperslevy

40

4. až 6. Nakupvakci.cz

40

Podle dat platformy PayLo je ekonomicky aktivních 93 slevových serverů a Slevín.cz uvedl, že zimní sezónu nepřežilo 29 serverů, některé z nich zmizely zcela, v některých případech měla konec jejich fungování přinést fúze.

"Nadále se bude formovat TOP 20 portálů, které mají dominantní postavení na trhu. Trh se neustále vyvíjí a má stále co nového nabídnout. Ať už rozšiřujícím se sortimentem zboží, tak pokračováním ve zkvalitňování nabídek a služeb. Slevový trh má již své stále zákazníky; rostoucí trend obratů zůstává zachován, nebo se bude nadále mírně zvyšovat,“ dodává Mario Megela, šéf platební platformy PayLo.

Nejsilnějším měsícem prvního čtvrtletí byl leden s 37% podílem na obratu.

KL_NOMINACE

TOP 5 podle obrazu za březen 2013 (mil. Kč)
1. Slevomat

neuvedl

2. Vykupto

30

3. Zapakatel

18.1

4. Hyperslevy

14.6

5. Pepa.cz

13.7

V prodávaném sortimentu se podle Slevín.cz začíná nejvýraznější projevovat  móda a módní doplňky – kde objem nabídek na konci roku sesadil i stávající jedničku, gastronomii. Nejprodávanějším produktem prvního čtvrtletí byl podle Slevín.cz MAQUI BERRY antioxidant (15 131 prodaných), následuje vstup do dětského světa (8 953 prodaných).

Slevové servery po třech letech existence potvrzují, že jsou pro firmy kvalitním marketingovým nástrojem a pro zákazníky skvělou cestou, jak levně získávat zboží a služby,“ uvádí Vladimír Hlaváček, marketingový ředitel Zapakatel.cz.

Obraty jednotlivých kategorií v procentech
Pobyty a cestování

57,13 %

Zboží

15,39 %

Péče o tělo

8,74 %

bez kategorie

5,67 %

Gastronomie

4,07 %

Zážitky, sport, fitness

3,49 %

Wellness, masáže

2,54 %

Kurzy a vzdělávání

1,64 %

nezařazené

1,04 %

Kultura

0,22 %

Párty a drink

0,07 %

Školení online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  • Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o Školení online marketingu »