Hlavní navigace

Slevový server Hyperslevy.cz oklamal zákazníky, tvrdí nákupní rádce Heureka.cz

Martin Vyleťal

Podle serveru Heureka.cz došlo v posledních týdnech k dvěma případům, kdy internetové obchody ve spolupráci se slevovým portálem Hyperslevy.cz nabídly uživatelům nabídku, která později nebyla dodržena. Na neposkytnuté slevy upozornili server Heureka.cz přímo samotní zákazníci, kteří se cítili být tímto jednáním poškozeni. V obou případech nabízené zboží se slevou neobdrželi všichni zákazníci, kteří za něj provozovateli slevového serveru zaplatili.

Podle serveru Heureka.cz došlo v posledních týdnech k dvěma případům, kdy internetové obchody ve spolupráci se slevovým portálem Hyperslevy.cz nabídly uživatelům nabídku, která později nebyla dodržena. Na neposkytnuté slevy upozornili server Heureka.cz přímo samotní zákazníci, kteří se cítili být tímto jednáním poškozeni. V obou případech nabízené zboží se slevou neobdrželi všichni zákazníci, kteří za něj provozovateli slevového serveru zaplatili.

Poznámka redakce: Server Heureka.cz provozuje společnost Miton, která vlastní 49 procent ve firmě provozující slevový portál Slevomat.cz.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
19. 4. 2011 9:16

Mohu se zeptat, kde Heureka tvrdí že Hyperslevy.cz oklamaly zákazníky? Jako titulek samozřejmě dobrý, ale je to na můj vkus až moc invenční "psaní". Alespoň že byl dodatečně přidán odkaz na zdroj a zařazení do kontextu. Chápu že zprávičky jsou "jen" krátké aktuality, ale ani u nich by se nemělo zapomínat na profesionální práci.

18. 4. 2011 17:18

Nikdo taky netvrdí, že tato zprávička reprezentuje názor redakce. Názor nechť si na to udělá každý čtenář sám.