Hlavní navigace

Slovenská trojka ve srovnávání cen vstupuje do Česka

Jan Beránek

Na tuzemský víceméně rozdělený trh vstupuje nová konkurence ze Slovenska. Pricemania chce do konce roku ulovit 1000 spolupracujících e-shopů.

Heureka nebo Zboží.cz a další velké srovnávače si postupně vybojovaly své podíly na tuzemském trhu. Slovenská Pricemania si ale myslí, že je u nás ještě místo. 

„Do konce roku bychom měli v Česku minimálně 5000 unikátních uživatelů denně, 1000 zaregistrovaných e-shopů, jeden milion unikátních produktů a pět milionů nabídek e-shopů,“ tvrdí Bára StředováPricemanie

To, ve srovnání s výkony tuzemské konkurence, nejsou příliš ambiciózní plány. Tuzemská jednička Heureka má totiž podle NetMonitoru skoro 220 tisíc unikátů denně. Zboží.cz se pohybuje kolem hranice 150 tisíc.

START17

Na domovském trhu Pricemania se pere s měsíční návštěvností kolem 400 tisíc unikátních uživatelů o druhou příčku s konkurenčním Najnákup.sk. Jedničkou na Slovensku je ale skupina webů kolem Heureka.sk s jejími sesterskými Zoznamtovaru.skKauf.sk. Jejich návštěvnost se pohybuje kolem 1,3 milionu měsíčně. 

Specialitou Pricemanie jsou speciální individuální konzultace vedené šéfem firmy Michalem Králem nebo série školení v rámci Pricemania Academy. Zároveň Králův tým stojí i za slevovým portálem Zlavomania.sk a bazarem Bazarmania.sk.

Našli jste v článku chybu?
7. 7. 2014 7:34
Amero (neregistrovaný)

Ja Vam palce drzim, treba na tych cechoch zarobit.... ale som skor pesimista, osobne by som predal/vypol vsetko nepodstatne ako bazarmania, zlavomania... a z pricemania.sk urobil nieco ine, ako kopiu heureky - lebo tak sa to vnima. co by to malo byt, to ma len tak z fleku nenapada, len vychadzam z toho, ze heureka ma taky obrat v oboch krajinach, ze robit priamu konkurenciu sa jej neda - a preto treba vyuzit tych existujucich navstevnikov a ponuknut nieco odlisne.

6. 7. 2014 20:42
Michal Král (neregistrovaný)

Máte pravdu a dobrý prehľad. Uvidíme, čo sa stane v nasledujúcich rokoch :-)