Slovenské StartupAwards jdou do finále. Porota vybrala dvanáct nejlepších

Žádný jasný favorit, ale dost zajímavých projektů. To je letošní ročník hlavní slovenské startupové ceny, kterou zaštítil prezident Andrej Kiska.

Letos popáté. Ze slovenské startupové ceny se postupně stává velká událost. Původně komunitní akci letos zaštítil slovenský prezident Andrej Kiska a vysílat ho bude i televize. 

Slováci chtějí svou cenu proměnit na akci pro celou střední Evropu. Samotná soutěž se rozšířila o Bootcamp, ve kterém se sešlo jednadvacet projektů užšího výběru na víkendový mentoring od podnikatelů ze Slovenska, Česka a Rakouska. 

Ve čtyřech kategoriích se letos utká dvanáct startupů, které nejsou jen softwarové, ale naopak. Mezi společenskoprospěšnými projekty tak porota vybrala hydroponický CropTek nebo architektonický Eco Capsule či poradenský Youstice.

V kategorii vědy se zase třeba prosadil rozjezd výroby biologicky degradabilních polymerů na Slovensku. Uměleckou a designovou scénu zastupují světelná vlákna Fosali, GUIDE  nebo jednoduchá visačka na batoh tageme, který na Indiegogo posbíral víc než 15 tisíc dolarů.

EBF6

Klasické digitální a internetové služby reprezentují slovenské startupy – televizní Divano, výzkumnický Opineon nebo Staffinopražské Wayry. Vítěz, který může dostat ceny v hodnotě až sto tisíc eur, bude oznámen už příští pátek na galavečeru letošního ročníku ve Slovenském národním divadle.

Tuzemská internetová scéna bude předávat ceny už tento čtvrtek. V rámci Křišťálové lupy je ve startupové kategorii nominována devítka firem. A to třeba ostřílení Brand Embassy, agenturní Costlocker nebo třeba brněnský Skypicker

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »