Hlavní navigace

Služba mojeID má 100 000 uživatelů

Redakce

Služba mojeID, kterou od 26. října 2010 provozuje sdružení CZ.NIC, získala svého 100 000. uživatele. Cílem sdružení bylo přitom dosáhnout této mety do tří let od spuštění služby. Stabilní rozšiřování uživatelské základny potvrzuje, že mojeID získává v rámci českého internetu na popularitě. I nadále se budeme intenzivně věnovat rozvoji služby, aby uživatelům i provozovatelům přinášela komfort a zajímavé funkce. Naším cílem je v rámci českého internetu vybudovat z mojeID standardně nabízenou…

Služba mojeID, kterou od 26. října 2010 provozuje sdružení CZ.NIC, získala svého 100 000. uživatele. Cílem sdružení bylo přitom dosáhnout této mety do tří let od spuštění služby.

Stabilní rozšiřování uživatelské základny potvrzuje, že mojeID získává v rámci českého internetu na popularitě. I nadále se budeme intenzivně věnovat rozvoji služby, aby uživatelům i provozovatelům přinášela komfort a zajímavé funkce. Naším cílem je v rámci českého internetu vybudovat z mojeID standardně nabízenou možnost přihlášení k webovým službám, uvedl výkonný ředitel sdružení CZ.NIC Ondřej Filip.

Přihlašování přes mojeID výrazně zvyšuje uživatelský komfort v online prostředí. Pro přístup na participující weby stačí jedna kombinace uživatelského jména a hesla, což eliminuje překlepy, ale především komplikace se ztracenými přístupovými údaji.

Řadu výhod mojeID přináší také provozovatelům a zákazníkům e-shopů. Systém novým zákazníkům automaticky vyplňuje a spravuje kontaktní údaje, čímž je ušetří zdlouhavé registrace, a eliminuje riziko chybných či falešných objednávek.

Rovněž může sloužit jako účinný nástroj pro ověření věku například při nákupu alkoholických nápojů. Služba také jako jediná na českém trhu zároveň nabízí ověřené kontaktní údaje, přičemž respektovaný provozovatel služby garantuje bezpečnost uložených dat.

Kromě více než sedmi tisíc e-shopů mojeID využívají například zpravodajské weby Mladé fronty nebo Internet Info, služba pro sdílení souborů Úschovna.cz, sociální web Líbímseti.cz, freemail Volný.cz, populární VotočVohoz.cz nebo Jízdomat.cz a další.

Právě komunitní služby typu Jízdomat.cz nebo VotočVohoz.cz, které kladou velký důraz na důvěryhodnost uživatelů, vnímáme jako perspektivní pro další rozvoj mojeID. Neověření uživatelé, kteří by chtěli do takovýchto komunitních projektů vstoupit, se totiž bez ověření prakticky neobejdou – ověřená identita usnadňuje překonání počátečních bariér spojených se zapojením do komunity. mojeID posiluje význam důvěryhodnosti uživatelů na Internetu, což je jeden z klíčových aspektů této služby, dodává Ondřej Písek, marketingový ředitel sdružení CZ.NIC.

Našli jste v článku chybu?