Služba mojeID překonala hranici čtvrt milionu účtů

MojeID podle CZ.NIC podporují řádově tisíce obchodů, využívají je také komunitní weby nebo obce pro identifikování občanů při pořádání anket či referend.

Služba mojeID umožňující bezpečné přihlašování k různým webovým službám pomocí jediné univerzální kombinace jména a hesla eviduje od včerejšího dne více než 250 000 účtů. Od letošního května se jejich počet zvýšil o 50 tisíc. MojeID provozuje sdružení CZ.NIC, správce české národní domény.

Služba nabízí registraci a přihlašování, ověřené kontaktní údaje uživatelů a bezpečnost uložených dat. MojeID je pro uživatele zdarma a zájemci se s ním mohou nejčastěji setkat na stránkách internetových obchodů, médií nebo komunitních serverů. Sdružení CZ.NIC provozuje tuto službu od 26. října 2010.

UX16

„MojeID je zajímavé pro řadu webových služeb komunitního typu, které pro svoji činnost potřebují ověřovat uživatele. Takovýmito webovými službami jsou například Jízdomat.cz nebo VotočVohoz.cz. MojeID je samozřejmě ve velké míře využívané také mezi provozovateli e-shopů. Mezi nejznámější patří například CZC.cz, Parfums.cz nebo Mironet.cz," říká marketingový ředitel sdružení CZ.NIC Ondřej Písek.

MojeID podle něj podporují řádově tisíce obchodů. Službu využívají také internetové mediální domy nebo třeba města a obce, pro které mojeID představuje nástroj pro ověření identity občanů a voličů při referendech a anketách pořádaných místní samosprávou. Za tímto účelem službu implementovaly například Rožmitál pod Třemšínem, Droužkovice či Hořice v Podkrkonoší.

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »