Hlavní navigace

Služebně starší více nakupují

Martin Kopta

Jiří Hlavenka na Živě ve stručnosti komentuje marketingový průzkum společnosti comScore (Živě neuvádí odkaz), podle nějž větší nákupní apetit na Internetu mají služebně starší uživatelé. S délkou užívání Internetu pravděpodobně roste i důvěra uživatelů v něj. Podobná závislost se dá vysledovat i u uživatelů s rychlým připojením – broadbanďáci utrácejí na Internetu jako o život, nebo tak něco.

Jiří Hlavenka na Živě ve stručnosti komentuje marketingový průzkum společnosti comScore (Živě neuvádí odkaz), podle nějž větší nákupní apetit na Internetu mají služebně starší uživatelé. S délkou užívání Internetu pravděpodobně roste i důvěra uživatelů v něj. Podobná závislost se dá vysledovat i u uživatelů s rychlým připojením – broadbanďáci utrácejí na Internetu jako o život, nebo tak něco.

Našli jste v článku chybu?