Názory k článku
SMS bude zachraňovat životy
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 10. 2008 7:15
Nový
Úroveň praxe autorky
celé vlákno
je zřejmá. Ačkoliv Lupa není žádný supeodborný server, přece jen je, dle mého názoru, poněkud výše. Takovéto články bych asi čekal v Mladé frontě apod.
samsa (neregistrovaný)
16. 10. 2008 9:19
Nový
toto je komercni sdeleni
celé vlákno
Nebylo zvykem oznacovat reklamu na produkty (zde Photosynth) psanou zastupci spolecnosti (zde Microsoft) jako reklamu?
Hovno (neregistrovaný)
16. 10. 2008 10:17
Nový
Clanek o hovne
celé vlákno
Jdete s clanky tohoto typu nekam jinam ... diky
Kybernet (neregistrovaný)
16. 10. 2008 11:41
Nový
Re: Clanek o hovne
celé vlákno
Jdi nekam s takovymi komentari. Me se glosa libila, o tech SMSkach jsem nemel tuseni. A jestli sam nemas z vlastni zkusenosti co ostatnim rict, nevim, proc by nemohli ostatni.
17. 10. 2008 12:17
Nový
Re: Clanek o hovne
celé vlákno
V tom clanku byla tato informace: "Krome nouzoveho telefonovani bude brzo mozne odeslat i nouzovou SMS."
Neco takoveho by napadlo i skolaka, ale ten by to napsal maximalne jako zpravicku, rozhodne ne jako clanek.
Neco takoveho by napadlo i skolaka, ale ten by to napsal maximalne jako zpravicku, rozhodne ne jako clanek.
cc (neregistrovaný)
18. 10. 2008 8:39
Nový
Re: Clanek o hovne
celé vlákno
Něco tam nablábolit musela. Za větičku se moc neplatí...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 10. 2008 12:24
Nový
RE: SMS bude zachraňovat životy
celé vlákno
Jak článek o SMS souvisí se serverem o českém internetu? A tato paní autorka bude na Lupu psát častěji? To pak budou mít Wolf & Macich konkurenci v soutěži o nejtragičtějšího autora Lupy.
melkor (neregistrovaný)
16. 10. 2008 13:04
Nový
RE: SMS bude zachraňovat životy
celé vlákno
Nic proti nicemu, ale v soutezi o nejtragictejsiho autora vede o parnik nekdo uplne, ale uplne jiny.
brm (neregistrovaný)
17. 10. 2008 13:47
Nový
RE: SMS bude zachraňovat životy
celé vlákno
tipnu si: V. Bednář.
16. 10. 2008 13:08
Nový
A bude fotka z mobilu přípustná u soudu?
celé vlákno
Trochu bych se bál, aby si oběť focením zločinců nezavařila...
krakonoš (neregistrovaný)
16. 10. 2008 14:31
Nový
Re: A bude fotka z mobilu přípustná u soudu?
celé vlákno
Nechtěl bych vidět tu databázi u nás. Kdyby tam měl být každý kapsář, feťák, výtržník, a t. d. bylo by asi jednodušší dát tam fotky lidí, kteří žádný vroubek nemají. A jak známo, když se vás pokusí někdo okrást a vy mu nějak ublížíte, nebude potrestám zloděj, ale vy, protože jste chudinkovi ubohému, uděla(a) bebínko! A to je móóóc špatné, to je velmi závažné porušení lidských práv!!! Kdy už konečně dostane někdo rozum a napíše do ústavy, že lidských práv se smí dovolávat jen ten, kdo neporušuje zákony?!?
Mysel (neregistrovaný)
16. 10. 2008 15:13
Nový
Re: A bude fotka z mobilu přípustná u soudu?
celé vlákno
Vy to mate tak srovnane, moc Vam zavidim.
Jen si nejsem jist, jak byste pak reagoval v situaci, kdy prodavacka v samoobsluze rozstrili na kusy treba Vaseho syna ci vnuka, protoze ukradl lizatko. To je totiz presne akce, jejiz legalizaci vyse pozadujete. :o))
Jen si nejsem jist, jak byste pak reagoval v situaci, kdy prodavacka v samoobsluze rozstrili na kusy treba Vaseho syna ci vnuka, protoze ukradl lizatko. To je totiz presne akce, jejiz legalizaci vyse pozadujete. :o))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 10. 2008 15:31
Nový
Re: A bude fotka z mobilu přípustná u soudu?
celé vlákno
Proč rozstřílela? Ale kdyby mu nařezala, nic bych proti tomu neměl. Maximálně by doma chytl ještě další nářez, kdyby si stěžoval...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 10. 2008 1:44
Nový
Re: A bude fotka z mobilu přípustná u soudu?
celé vlákno
Demagogicky nazor.
I kdyby... tak si nema co privlastnovat cizi majetek... Ja s Krakonosovym nazrem naprosto souhlasim, kdo porusuje cizi prava, sam se jich vzdava...
I kdyby... tak si nema co privlastnovat cizi majetek... Ja s Krakonosovym nazrem naprosto souhlasim, kdo porusuje cizi prava, sam se jich vzdava...
:-) (neregistrovaný)
17. 10. 2008 8:08
Nový
Re: A bude fotka z mobilu přípustná u soudu?
celé vlákno
Tak to je pěkně dementní názor, laskavě si uvědomte, že např. právo na život patří mezi základní lidská práva... Takže kdyby o ně měl člověk automaticky přijít jakýmkoli porušením zákona, tak už by jste stál u zdi rozstřílenej samopalem na hadry!!!
Stačí k tomu jediná mp3, kterou jste zkopíroval kamarádovi nebo někomu vypálil na CD. Nebo jediná hra nebo malinký placený prográmek, který jste si nainstaloval třeba jen na půl hodiny s crackem...
Navíc můžete porušovat zákon, o kterém ani nevíte a neznalost zákona neomlouvá!
Nebo měl jste někdy víc jak 14dnů propadlou občanku? Tak taky ke zdi!!!
Navíc spousta zákonů se mění s režimi - ti, co byli v roce 1989 ještě největší kriminálníci, čekala je poprava a spáchali zločiny daleko těžší jak vraždy - totiž vlastizradu... Tak přes noc z nich byli hrdinové, dostávali nejvyšší státní ocenění a lukrativní pracovní místa :-)))
Proto by lidská práva měla platit i pro nejtěžší zločince, protože mezi zločincem a hrdinou je tenká linie, ale lidskou bytostí zůstává člověk na jakémkoli místě Země, v jakémkoli státě s jakoukoli vládou a zákony!
Stačí k tomu jediná mp3, kterou jste zkopíroval kamarádovi nebo někomu vypálil na CD. Nebo jediná hra nebo malinký placený prográmek, který jste si nainstaloval třeba jen na půl hodiny s crackem...
Navíc můžete porušovat zákon, o kterém ani nevíte a neznalost zákona neomlouvá!
Nebo měl jste někdy víc jak 14dnů propadlou občanku? Tak taky ke zdi!!!
Navíc spousta zákonů se mění s režimi - ti, co byli v roce 1989 ještě největší kriminálníci, čekala je poprava a spáchali zločiny daleko těžší jak vraždy - totiž vlastizradu... Tak přes noc z nich byli hrdinové, dostávali nejvyšší státní ocenění a lukrativní pracovní místa :-)))
Proto by lidská práva měla platit i pro nejtěžší zločince, protože mezi zločincem a hrdinou je tenká linie, ale lidskou bytostí zůstává člověk na jakémkoli místě Země, v jakémkoli státě s jakoukoli vládou a zákony!
17. 10. 2008 9:05
Nový
Re: A bude fotka z mobilu přípustná u soudu?
celé vlákno
Co to je zase za sračku. Další "zelenej" magor. Uvědomte si, že když vás přepadne zloděj, tak samozřejmě nechcete své věci dát zadarmo, začne boj, zloděj je agresivní tak schytá pár do nosu. No a pak přijde magor jako vy a zavře oběť protože porušila práva chudáčka ubožáčka...Právo naruby...
melkor (neregistrovaný)
17. 10. 2008 14:16
Nový
Re: A bude fotka z mobilu přípustná u soudu?
celé vlákno
A nejhorsi na tom je, ze i neco takoveho ma volebni pravo ...
Nekdo snad chtel nejake decko rozstrilet na hadry za kradez lizatka? Ukazte kde!
Narezat na zadek, to ano. Ale to snad neni rozstrileni na hadry, voni Dzamilo?!
Co by voni delali v pripade, ze vpadnou lupici do banky s kverama? Nabidli pohosteni nebo rovnou i sex?
Nekdo snad chtel nejake decko rozstrilet na hadry za kradez lizatka? Ukazte kde!
Narezat na zadek, to ano. Ale to snad neni rozstrileni na hadry, voni Dzamilo?!
Co by voni delali v pripade, ze vpadnou lupici do banky s kverama? Nabidli pohosteni nebo rovnou i sex?
Ondrej SanTiago Zajicek (neregistrovaný)
17. 10. 2008 17:58
Nový
Re: A bude fotka z mobilu přípustná u soudu?
celé vlákno
> Nekdo snad chtel nejake decko rozstrilet na hadry za kradez lizatka? Ukazte kde!
Krakonos psal: 'Kdy už konečně dostane někdo rozum a napíše do ústavy, že lidských práv se smí dovolávat jen ten, kdo neporušuje zákony?!'
Je pravda, ze ta veta neni zcela jasna, pokud ji budu interpretovat jako 'Clovek porusujici zakony by mel pozbyt lidskych prav', pak Krakonos hlasa, ze dite, ktere ukradne lizatko (cimz porusilo zakon, i kdyz nespachalo trestni cin), by melo pozbyt lidskych prav, a tedy i prava na zivot.
Krakonos psal: 'Kdy už konečně dostane někdo rozum a napíše do ústavy, že lidských práv se smí dovolávat jen ten, kdo neporušuje zákony?!'
Je pravda, ze ta veta neni zcela jasna, pokud ji budu interpretovat jako 'Clovek porusujici zakony by mel pozbyt lidskych prav', pak Krakonos hlasa, ze dite, ktere ukradne lizatko (cimz porusilo zakon, i kdyz nespachalo trestni cin), by melo pozbyt lidskych prav, a tedy i prava na zivot.
cc (neregistrovaný)
18. 10. 2008 8:41
Nový
Re: A bude fotka z mobilu přípustná u soudu?
celé vlákno
jo jo, demagogie je krásná věc...
Petr (neregistrovaný)
17. 10. 2008 1:18
Nový
BZ
celé vlákno
ItBiz, Lupa... Je všude :-) Jen doufám, že se nejedná o nějaký reklamní plán Microsoftu. Nevím, co si mám myslet o někom, kdo si na svém "blogu", provozovaný v podivně lokalizovaném komerčním softwaru, pod každý článek dává odstavec, co všechno zná a kde všude byla. No a taky ta ilustrace od Nenad Vitas, uf :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 10. 2008 15:41
Nový
nšco vám povím
celé vlákno
přesně takovým, kteří se neštítí dělat pro hnusy jako je TV PRIMA přepadení přeji
CTc (neregistrovaný)
22. 10. 2008 2:04
Nový
u nas uz to jde
celé vlákno
u nas uz to jde nejakej patek 603 111 158
PetraS (neregistrovaný)
22. 10. 2008 20:21
Nový
Už jsem na to zapomněla
celé vlákno
Ahoj Báro, ten článek je sice trochu o ničem, ale zjistila jsem, že jsem vlastně na to přepadení už úplně zapomněla. 20 let... petrasdl@gmail.com