SocialBakers Jana Řežába nakupovalo SocialRSS

Už je zřejmé, k čemu SocialBakers hodlají použít investici 2 milionů dolarů, kterou nedávno získaly. K dalšímu rozšiřování uživatelské základny prostřednictvím akvizic.

reklama

SocialBakers tak za sebou mají druhou akvizici. Po Checkfacebook­.com, který se zabývá statistikami a demografií Facebooku, kupuje také SocialRSS. Tato služba je dnes největší službou pro import RSS do facebookových stránek, je poskytována zdarma a v prémiové verzi za poplatek. Facebook totiž sice umí RSS do stránek importovat, ale je to velmi obtížně použitelné, zatímco služba SocialRSS je velmi komfortní, ovšem ve zdarma verzi také pomalá. Její hlavní výhodou pro SocialBakers je ale obrovská uživatelská základna.

MIF14

       

Social RSS je jednoduchá postingová aplikace a nad ní budeme jeho existujícím 150 000 uživatelům nabízet naše pokročilejší nástroje – konkrétně náš Engagement Builder – ideální nástroj pro správu Facebook stránek a platforma pro produkci aplikací, vysvětluje Jan Řežáb, šéf SocialBakers, důvody akvizice. Její cena nebyla oznámena.

SocialBakers uvádějí, že nyní mají přes čtvrt milionu uživatelů, z toho cca 500 platících zá­kazníků a jsou v provozním zisku. Firma získala letos v létě investici 2 miliony dolarů od Earlybird Venture Capital.

Patrick Zandl

Patrick Zandl avatar

Autor byl v letech 2008 – 2012 šéfredaktorem serveru Lupa.cz, nyní přesedlal na energetiku a je spoluzakladatelem energomo­nitoru. Profesní životopis má na LinkedIn.

Školení SEO - jak na optimalizaci pro vyhledávače

  •  
    Analýza klíčových slov - jaká slova vybrat.
  • Metody linkbuildingu - jak získat zpětné odkazy.
  • Vyhodnocování SEO - nesledujte jen pozice.

Detailní informace o školení SEO »

       

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem