Hlavní navigace

Socialbakers kupují Social Insider i s Josefem Šlerkou

17. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Socialbakers
Z nestora českého digitálu se stane šéf R&D oddělení Socialbakers. Firmy to společně oznámily na setkání #babeltalk v holešovickém klubu Cross.

Skoro na den přesně po dvou měsících po půlmiliardové investici začali Socialbakers utrácet v Česku. Jako první akviziční vlaštovku si vybrali pětičlenný tým Ataxo Social Insider Josefa Šlerky.

„Byla to pro nás příležitost získat skvělý tým, který v technologické divizi Ataxa je,“ tvrdí v rozhovoru pro server iHned šéf firmy Jan Řežáb, s tím, že další nákupy by měly následovat. 

Šlerka od spojení očekává hlavně možnost spolupráce na globálním projektu. „Ono se to nezdá, ale plno našich nápadů jsme nemohli na českém trhu realizovat, protože tu je prostě málo lidí. A navíc, hlavně jsme neměli žádné zahraniční obchodníky a to se teď změní,“ vysvětluje Šlerka. 

BRAND24

Všech pět lidí ze Social Insideru, tedy technologické i analytické divize Ataxa, se stalo zaměstnanci Socialbakers dnes vpodvečer, v okamžiku ohlášení akvizice. A to se vším všudy. Nebudou tak čekat na nové karlínské kanceláře rychle rostoucího vlastníka. „Na začátku příštího týdne se stěhujeme do nových kanceláří,“ říká Šlerka v rozhovoru pro Lupu.cz. 

Nové logo na vizitkách ale neznamená automaticky konec Šlerkových projektů jako je třeba Klábosení.czLajkování.cz nebo Obrazení.cz. Spíš naopak. „Dá se očekávat, že některé z našich menších projektů rozšíříme i o mezinárodní verzi,“ vysvětluje novopečený šéf vývoje v milionovém startupu. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).