Skoro na den přesně po dvou měsících po půlmiliardové investici začali Socialbakers utrácet v Česku. Jako první akviziční vlaštovku si vybrali pětičlenný tým Ataxo Social Insider Josefa Šlerky.
Breaking news at #babeltalk: @socialbakers acquired Social Insider – @josefslerka just announced :) pic.twitter.com/Bg3TIiyWMf
— Babel Guide (@babelguide) April 17, 2014
„Byla to pro nás příležitost získat skvělý tým, který v technologické divizi Ataxa je,“ tvrdí v rozhovoru pro server iHned šéf firmy Jan Řežáb, s tím, že další nákupy by měly následovat.
@michalblaha jsem novej sef R&D u Socialbakers
— Josef Šlerka (@josefslerka) April 17, 2014
Šlerka od spojení očekává hlavně možnost spolupráce na globálním projektu. „Ono se to nezdá, ale plno našich nápadů jsme nemohli na českém trhu realizovat, protože tu je prostě málo lidí. A navíc, hlavně jsme neměli žádné zahraniční obchodníky a to se teď změní,“ vysvětluje Šlerka.
Všech pět lidí ze Social Insideru, tedy technologické i analytické divize Ataxa, se stalo zaměstnanci Socialbakers dnes vpodvečer, v okamžiku ohlášení akvizice. A to se vším všudy. Nebudou tak čekat na nové karlínské kanceláře rychle rostoucího vlastníka. „Na začátku příštího týdne se stěhujeme do nových kanceláří,“ říká Šlerka v rozhovoru pro Lupu.cz.
Nové logo na vizitkách ale neznamená automaticky konec Šlerkových projektů jako je třeba Klábosení.cz, Lajkování.cz nebo Obrazení.cz. Spíš naopak. „Dá se očekávat, že některé z našich menších projektů rozšíříme i o mezinárodní verzi,“ vysvětluje novopečený šéf vývoje v milionovém startupu.