Hlavní navigace

Sociální vyhledávání podle Microsoftu

Marek Janouš

Microsoft se snaží svým vyhledávačem Bing odpovědět na to, jakým způsobem Google integruje do vyhledávání sociální signály získané prostřednictvím Google+. Že Microsoft nemůže vytěžit vlastní společenskou síť, obrátil se na Facebook. Postupně chce zapojit také Twitter, a i z Googlu+ se prý pokusí získat, co půjde získat veřejně.

Microsoft se snaží svým vyhledávačem Bing odpovědět na to, jakým způsobem Google integruje do vyhledávání sociální signály získané prostřednictvím Google+. Že Microsoft nemůže vytěžit vlastní společenskou síť, obrátil se na Facebook. Postupně chce zapojit také Twitter, a i z Googlu+ se prý pokusí získat, co půjde získat veřejně.

Novinku prozatím zavádí pouze pro uživatele ve Spojených státech, a to ještě postupně, nikoli všem najednou. Podporován je zatím jen Facebook, a uživatel si musí na Facebooku přidat aplikaci Bingu.

UX17

Microsoft se rozhodl jít cestou úplně protichůdnou proti Googlu a výsledky rozdělit do několika sloupců. Na nový sloupec „sociální“ si udělal na stránce výsledků místo úpravou už v týdnu minulém. Skrze nový sloupec půjde přímo se při hledání obracet na přátele z Facebooku. Bing se totiž pokusí podle dostupných dat odhadnout, kdo by vám mohl k vyhledávanému dotazu něco poradit. A tedy jazyk je zřejmě tou překážkou, pro kterou není služba zaváděna celosvětově.

Kdopak zná dobrou restauraci?
Autor: Microsoft

Kdopak zná dobrou restauraci?

Zdroje: Mashable, Microsoft

Našli jste v článku chybu?