Hlavní navigace

Sony BMG chce nabídnout online hudbu za paušál

Jiří Macich ml.

Ještě letos chce přijít hudební vydavatelství Sony BMG s novým modelem online prodeje hudby. Zákazníkům hodlá nabízet neomezené stahování hudby ze své produkce za měsíční poplatek ve výši šesti až osmi euro. V rozhovoru pro včerejší vydání německého deníku Frankfurter Allgemeine Zeitung to řekl Rolf Schmidt-Holtz, šéf Sony BMG. Při nejjednodušší a nejatraktivnější variantě by to byl svého druhu paušál na hudbu pro všechny přehrávače mp3 včetně iPodu. Za měsíční příspěvek vám bude otevřen celý…

Ještě letos chce přijít hudební vydavatelství Sony BMG s novým modelem online prodeje hudby. Zákazníkům hodlá nabízet neomezené stahování hudby ze své produkce za měsíční poplatek ve výši šesti až osmi euro. V rozhovoru pro včerejší vydání německého deníku Frankfurter Allgemeine Zeitung to řekl Rolf Schmidt-Holtz, šéf Sony BMG. Při nejjednodušší a nejatraktivnější variantě by to byl svého druhu paušál na hudbu pro všechny přehrávače mp3 včetně iPodu. Za měsíční příspěvek vám bude otevřen celý svět hudby. S hudebním paušálem od nás dostanete všechno – od nejžhavějšího hitu z žebříčků až po Beethovena, cituje ho ČTK. Podle marketingového průzkumu by prý o takový přístup k hudbě byl zájem. Jestli Sony BMG nabídne tuto službu i pro české zákazníky můžeme nyní však jenom hádat, ale nezní to moc pravděpodobně. (Finanční noviny)

Našli jste v článku chybu?