SOS: Nabídky a ceníky operátorů jsou nepřehledné a nesrozumitelné

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) vydalo tiskovou zprávu, ve které konstatuje příliv stížností zákazníků, kteří se cítí oklamání telekomunikačními operátory a jejich akčními nabídkami. Mezi nejčastější problémy patří uvedení podmínek, za kterých lze akční nabídku využít, velmi malým, téměř nečitelným písmem, nebo uvedení pouze odkazu na Internet, říká Tomáš Liškutín, který se v SOS zabývá telekomunikačními otázkami. Podle SOS jsou nabídky a ceníky telekomunikačních operátorů pro většinu…

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) vydalo tiskovou zprávu, ve které konstatuje příliv stížností zákazníků, kteří se cítí oklamání telekomunikačními operátory a jejich akčními nabídkami. Mezi nejčastější problémy patří uvedení podmínek, za kterých lze akční nabídku využít, velmi malým, téměř nečitelným písmem, nebo uvedení pouze odkazu na Internet, říká Tomáš Liškutín, který se v SOS zabývá telekomunikačními otázkami. Podle SOS jsou nabídky a ceníky telekomunikačních operátorů pro většinu zákazníků nepřehledné a těžko srozumitelné, což prý ještě prohlubují jejich časté změny. (Tisková zpráva)

MIF16

Aleš Miklík, doplnění: Na tiskovou zprávu SOS však již reagoval Český Telecom, který vydal svoji vlastní zprávu, ve které některá tvrzení SOS vyvrací. Potvrzuje v něm například, že tarify Telefon Mini a Telefon Expres Mini bude možné využít s předvolbou operátora a také, že změny programů jsou zdarma. Český Telecom v tiskové zprávě rovněž odmítá výtku na malou informovanost o nových tarifech s tím, že přehled změn dostali všichní zákazníci spolu s vyúčtováním.

Pravda je, že se na redakci v současné době obrací zvýšený počet čtenářů s dotazy na platnost a využitelnost nových tarifů Českého Telecomu. Jeden z nejčastějších je ten, zda je skutečně možné Telefon Mini využít spolu s Internet Expresem. Odpověď zní ano, ale až od 11. května 2006. Tarif se od tohoto data také přejmenuje na Telefon Expres Mini.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 4. 2006 7:14

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »