Hlavní navigace

Soutěž Shop roku 2009 ovládli prodejci parfémů

Jiří Macich ml.

Server Heuréka.cz zveřejnil výsledky soutěže Shop roku 2009, kde mohli uživatelé Internetu hodnotit tuzemské internetové obchody. Soutěž byla rozdělena do dvou částí: cena popularity a cena kvality. O ceně popularity mohli rozhodovat všichni uživatelé, kteří se rozhodli v anketě hlasovat. O ceně kvality ovšem měli rozhodovat jen uživatelé, kteří v tomto kalendářním roce aktivně na Internetu nakupovali. V obou částech ankety možná trochu překvapivě vyhráli online prodejci parfémů, což může být…

Server Heuréka.cz zveřejnil výsledky soutěže Shop roku 2009, kde mohli uživatelé Internetu hodnotit tuzemské internetové obchody. Soutěž byla rozdělena do dvou částí: cena popularity a cena kvality. O ceně popularity mohli rozhodovat všichni uživatelé, kteří se rozhodli v anketě hlasovat. O ceně kvality ovšem měli rozhodovat jen uživatelé, kteří v tomto kalendářním roce aktivně na Internetu nakupovali. V obou částech ankety možná trochu překvapivě vyhráli online prodejci parfémů, což může být do značné míry ovlivněno složením uživatelské komunity kolem serveru Heuréka.cz.

Cenu popularity získal e-shop Parfums.cz. Na druhém místě skončil internetový obchod Alza.cz. Třetí příčku obsadil další prodejce parfémů: Elnino.cz. Cena kvality připadla e-shopu parfemy-elnino.cz. Na druhém místě skončil e-shop Topgal.cz specializující se na galanterii. O třetí příčku se dělí online obchody Parfemy.cz a Parfums.cz. Konečné výsledky druhého ročníku soutěže, včetně výsledků v jednotlivých oborových kategoriích, naleznete na jeho výše odkazovaném webu nebo v tiskové zprávě.

Našli jste v článku chybu?
26. 11. 2009 23:37
VfB (neregistrovaný)
přesně tak, ta cena se uděluje na základě referencí zákazníků (reálných) kteří na daném eshopu nakupovali
26. 11. 2009 16:23
krteQ (neregistrovaný)
Tady nejde o nejprodavanejsi zbozi. Cena kvality je obrazem spokojenosti zakazniku, na poctu objednavek nebo sortimentu nezalezi. Pokud se teda nepletu...