Když sleduji v průběhu několik a let spam . Jak se projevuje, jaké má specifika v kontextu s mailovou adresou zemí původu. Nebo zdroje kde se spammer k adrese dostal. Možná taky mě napadá, že spam přestává fungovat. Tedy procentuálně, protože nám roste základ.
Nádherně je vidět jak také nefunguje globalizace a multikultůrní-kult, protože spamy jsou často cíleny na užší skupinu ať národnostní, regionální, nebo zájmovou. A tam je vidět jak personalizovaný spam nefunguje. Boteď když nefunguje furt solidně v reklamě, těžko zaboduje personalizace ve spamu.
Stále máme nedokonalé překladače takže springlish a stánkařská čeština varuje lépe než antispam..
Takže do budoucna myslím, že nebudeme hovořit o spamu odolných systémech , ale spamu odolných uživatelích. Protože ten kdo vytváří spam si neuvědomuje, že automatický proces, kterým generuje obsah přestává být zajímavý. Globálně uživatelé nejsou homogenní prostředí , tedy spam čím dál tím víc střílí vedle.
Čínský psaný spam považuji za atypický. Ono asi bude podvědomí, že z čínského běžného Franty uživatele moc dolarů nekouká.
U mně by vedla jazykem angličtina a španělština. Obsahově by to byly screemeři tak v 50% , 25% klasika phising . O ten zbytek by se dělil takový ten klasický spam léky, mobily, pojištění , akcie.