Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Spam v Česku: ÚOOÚ si nemyslí, že je to tak hrozné (doplněno)

V.Mlich
V.Mlich (neregistrovaný)
9. 6. 2008 8:17 Nový

Nastaveni spamfiltru

celé vlákno
Na jakou ze to adresu se maji posilat stiznosti? Ze bych si u spamoveho filtru nastavil, aby to misto mazani preposilal tam...
V.Mlich
V.Mlich (neregistrovaný)
9. 6. 2008 8:21 Nový

Kdo da vic?

celé vlákno
Ted jsem se dival do statistik, za duben i za kveten mi to v jedinem boxu smazlo po 22 tisic kousku.
jozin
jozin (neregistrovaný)
9. 6. 2008 8:45 Nový

Re: Nastaveni spamfiltru

celé vlákno
Jedine pres formular. Asi vedi proc.
Hugo
Hugo (neregistrovaný)
9. 6. 2008 8:20 Nový

ÚOOÚ...

celé vlákno
... je banda blbů, ostatně jako kterýkoliv úřad v Práglu. Obracet se na ně nemá smysl, můžete stížnost napsat na lampárnu na nákladním nádraží s úplně stejným výsledkem.
MLASKAC
MLASKAC (neregistrovaný)
9. 6. 2008 8:39 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
jednou mi to nedalo.a vysledek katastrofalni. prej ze dany podnikatel v dobe poslani mailu jeste nebyl podnikatel ale zacinal a tudiz se na nej platnost zakona nevztahuje.


jsou to dementi
iq
iq (neregistrovaný)
9. 6. 2008 8:50 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
potvrzuji.. poslal jsem jim x stiznosti a, uz pomalu vyprs lhuta po, kterou smi odpovedet.. u nekterych vyprsela.

Mam pocit, ze to nikdo neresi, kdyz ctu, ze rozdali jen pul milonu pokut.

UOOU nema autoritu pred spamery, ale normalni firmy buzeruje.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 9:11 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
Kvůli firemnímu newsletteru jsou schopni udělat místní šetření , ale Hotel u Lípy a další čeští spameři je nijak netrápí :-O
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 11:36 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
Je to presne tak. UOOU doslova sikanuje slusne podnikatele. Aby ne, kdyz predseda UOOU je byv. primator prahy, pritel hradniho dedy.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 11:57 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
Predseda UOOU ma pravomoce akorat na to, aby objednaval toaletni papir. Zaplatpanbuh za to. Inspektori jsou na nem zaplatpanbuh nezavisli.

Vsichni pamatujeme jeho pamatny vyrok, v dobe, kdy se na Prahu valila tisicileta voda: "Zachovejte klid, nic se nedeje." - za tri hodiny byla voda ve dvou soupravach na Florenci.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 13:23 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
Jo, on je taky nezavislej, hlavne politicky, ze zakona.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 14:22 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
jiste jsou firmy, ktere uvitaly tu spoustu zakazek na opravuj poniceneho mj. i verejneho majetku..
Miko
Miko (neregistrovaný)
9. 6. 2008 9:01 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
kdybys aspoň napsal "jako kterýkoliv jiný úřad v ČR". S první částí souhlasím, v druhé jsi se docela shodil O.o
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 11:37 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
mam zkusenost z vice mist v CR a leckde urednici jsou slusni a ochotni, to ovsem neplati pro UOOU
Hugo
Hugo (neregistrovaný)
9. 6. 2008 12:02 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
Tak to nemáš pravdu... V Praze je daleko víc příležitostí k zaměstnání, takže na úřadech zůstali jen absolutní lemplové a blbci, když tam přijde někdo nový, obvykle ve zkušební době sám uteče nebo je vyštípán zasloužilými soudruhy. Mimo Prahu si lidi už moc vybírat nemůžou, takže se tam může najít i slušný a schopný úředník...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 14:24 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
jj
Mysel
Mysel (neregistrovaný)
9. 6. 2008 10:59 Nový

Jak "funguje" UOOU

celé vlákno
Jdnou mi do nekolika mailovych schranek prisel spam jak vysity - nevyzadana nabidka sluzeb od jednoho hotelu (asi vsichni vite, od ktereho...). I nelenil jsem a ucinil podani na UOOU.

Pul roku se nic nedelo. Pak mi prisel od Uradu mail plny alibistickych kecu, jestli jsem si sve podani nerozmyslel, zda slo skutecne o nevyzadanou nabidku atd. Napsal jsem tedy pracovnikum Uradu, co si o jejich metodach myslim. Slusne, ale durazne. Dostalo se mi odpovedi, ktera me utvrdila v nazoru, ze Urad zadnou praci vykonavat neni schopen a jeho zamestnanci vedomne pravomoci sverene zakonem vykonavat snad ani nechteji.

Od te doby je cca dva roky ticho. Urad naprosto nedodrzuje zakonne lhuty, s autorem podani nijak nekomunikuje, nijak nejedna atd. Takze az mi zase nejaka svine z Kamenice n.L. posle svuj spam, vyrazim na postu a panu hotelierovi i nasim drahym urednikum poslu balik exkrementu s venovanim. Panu hotelierovi na revans (ja ho o jeho sracky neprosil) a panum urednikum jako vyraz ohodnoceni jejich narocne a obetave prace.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 11:39 Nový

Re: Jak "funguje" UOOU

celé vlákno
souhlas, mohu potvrdit, ze nedodrzuji lhuty, sikana a nezakonna buzerace to jim ale jde vyborne..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 11:47 Nový

Re: Jak "funguje" UOOU

celé vlákno
Já si v tom hotelu po každém spamu zamluvím několik pokojů, vždy z jiného mailu a a telefonu (je fakt, že mi nepoužitá čísla brzy dojdou). Posledně toho bylo za 25 tisíc :-). Doporučuji.
Jaromír Adámek aura:34
9. 6. 2008 11:58 Nový

Re: Jak "funguje" UOOU

celé vlákno
Občan bere odpovědnost do svých rukou, jak smutné :(.

Hotelu tím neuškodíš (stejně s tím počítá a má schválně přeobsazeno), ale je to pěkná ukázka, že lidi v UOOU je třeba do jednoho vyházet.
Mysel
Mysel (neregistrovaný)
10. 6. 2008 16:45 Nový

Re: Jak "funguje" UOOU

celé vlákno
Ano, DoS attack je celkem adekvatni reakci. Take znam nekolik lidi, kteri to opakovane udelali. (Existuji i dost sofistikovane varianty. :o) )
hotelierParoubek
hotelierParoubek (neregistrovaný)
9. 6. 2008 15:04 Nový

Re: Jak "funguje" UOOU

celé vlákno
Hele ses zakaznik? Mas zajem zamluvit si pardani pokoj v nasem skvelem hotelu u Lipy?¨¨

Ne??!!!

No to se nevidi. Svin3 ignorujici nabidku na ten nejlepsi hotel pod sluncem - nevyuzil nasich sluzeb ANI jednou - a jeste si bude stezovat ZE HO UPOZORNUJI ZE BY MEL NAVSTIVIT HOTEL A PLATIT ... socka jedna zavistiva neprispela by aby si zacinajici podnikatel zacal prosperovat a jeste by se cloveku snazily hazet klacky pod nohy... p1co :)

A tech emailu zase tolik rozeslanych neni. To aby lidi vubec vedeli ze existuje nejlepsi hotel pod slunecem a ZE BY MEL CLOVEK ZVAZIT ZAPLATIT SI TAM POKOJ


Ale at si klidne stezuji zavistivci a pitomc1 co nemaji jinou zivotni starost nez to ze je irituje ze si nekdo dela reklamni kampan za nizsi naklady nez treba neunosne naklady na standardni reklamu. NASTESTI ... VITE NA CEM ZALEZI?? NA KONEXICH. Nekteri lide poslou par stovek mailu a maji problem a nekdo hold muze poslat statisice mailu denne s vedomim ZE NIKDY NEBUDE MIT PROBLEM

na zdravi! vodka je zdrava
Hugo
Hugo (neregistrovaný)
9. 6. 2008 15:54 Nový

Re: Jak "funguje" UOOU

celé vlákno
Ale nesmí se jí vypít moc, co :-/?
adt
adt (neregistrovaný)
11. 6. 2008 0:09 Nový

Re: Jak "funguje" UOOU

celé vlákno
Ano, takových bylo víc: http://www.maly.cz/debata-s-uradem.html
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 6. 2008 13:41 Nový

Re: Jak "funguje" UOOU

celé vlákno
Docela zvlastni, kdyz urad ma cas na nezakonnou buzeraci podnikatelu, na z jejich strany nadbytecnou korespondenci, na foceni se s prezidentem a naslednou tvorbu gigantickych fotogalerii a jine ptakoviny, ale na reseni svych povinnosti si cas nenajde...
RIK
RIK (neregistrovaný)
10. 6. 2008 16:55 Nový

Re: ÚOOÚ...

celé vlákno
Proc je v clanku napsano anonymne UOOU rika: "...", proc tam neni konkretni jmeno cloveka z UOOU, ktery je autorem replik v textu.

Paklize je text autenticky, pak ukazuje na dokonalou nekompetenci a autor techto prispevku nechape problematikou, kterou se zabyva ani na nejjednodussi uzivatelske urovni.

Nicmene me to neprekvapuje, UOOU mimo jineho, neni schopno ani v zakone lhute (plus rok a pul) odpovedet na pravoplatnou stiznost a to vcetne nekolika urgenci ... nema smysl se rozcilovat, je to typicky priklad uradu pro urad. Je zkratka dobre vedet, ze penize z nasich dani jsou rozdelovany na bohulibe ucely. Tfuj tajbl.
sojkovec spammer
sojkovec spammer (neregistrovaný)
9. 6. 2008 9:15 Nový

SPAM

celé vlákno
hotelierParoubek
hotelierParoubek (neregistrovaný)
9. 6. 2008 15:09 Nový

Re: SPAM

celé vlákno
A tohle ma bejt jako vtipny?! Vzdyt je to kravina. Jsem ani nevydrzel podivat se na to do konce
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 15:22 Nový

Re: SPAM

celé vlákno
protoze jsi modry suchar, ktery neumi anglicky :-)
Petr Onderka
15. 6. 2008 22:25 Nový

Re: SPAM

celé vlákno
To je hlavně scénka, ze které pojem spam, jak jej dnes používáme pochází.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 9:22 Nový

Proč mě to nepřekvapuje...

celé vlákno
Přístup státních orgánů k záležitostem jako spam atd... Z jejich pohledu se jedná o další práci "navíc". Docela mě překvapila původní délka reakce 16 měsíců. Prostě obvyklá lhůta pro úřady kdy se cíl neshoduje s jejich primárním určením (získávání peněz od občanů libovolným způsobem). To asi budou muset zřídit další úřad pro boj s nevyžádanou poštou kde bude zaměstnáno x stovek "specialistů". A dále antispamové filtry téměř protizákonné? Kde to žijeme?! Docela mě překvapuje, že neexistuje nějaká volně přístupná centrální databáze do které by byli zaneseny adresy ze kterých jsou spamy odesílány, případně jejich vzory podle kterých by byli filtrovány na úrovni poskytovatele ještě než příjdou do schránek. Také bych úplně zakázal možnost hromadné korespondence kdy se v hlavičce mailu zobrazí komu byl mail odeslán včetně adres.
N/A
N/A (neregistrovaný)
9. 6. 2008 9:29 Nový

Re: Proč mě to nepřekvapuje...

celé vlákno
:-) nebojte, dockate se. socialisticke staty evropske budou za par let pozadovat po clenskych statech absolutni kontrolu veskere komunikace. ostatne o pripravnych krocich si muzete precist v jinem clanku na tomto serveru.

co se tyce volne pristupnych DB adres, existuji ruzne volne dostupne (SpamCop, DNSBL, ...) databaze IP adres, z nichz je rozesilan spam. DB e-mailovych adres je ciry nesmysl. za domaci ukol si muzete rozmyslet proc. ;-)
no
no (neregistrovaný)
9. 6. 2008 9:47 Nový

Re: Proč mě to nepřekvapuje...

celé vlákno
Amerika na tom není líp. Velký Bratr číhá všude.
a8n
a8n (neregistrovaný)
9. 6. 2008 11:07 Nový

Re: Proč mě to nepřekvapuje...

celé vlákno
Jn, za chvíli budeme jezdit za demokracií do Číny.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 11:41 Nový

Re: Proč mě to nepřekvapuje...

celé vlákno
nevim jak socialisticke staty evropske, ale zcela jist jsem si, ze prave nedavno takove dalsi smirovani odhlasovala pravicova koalice ODS, zelenych a sektaru...
Peppa1
Peppa1 (neregistrovaný)
9. 6. 2008 9:47 Nový

blokovani

celé vlákno
SPAMu je vážně moc a to už jsem zablokoval IP adresy celé Latinské Ameriky, Čínu, Koreu, Honkong, Indonesii, Mexiko, ADSLka a kabelovky USA, Francie, Itálie a dalších evropských zemi...
Jaromír Adámek aura:34
9. 6. 2008 12:03 Nový

Re: blokovani

celé vlákno
Koho jsi nezablokoval?
Peppa1
Peppa1 (neregistrovaný)
9. 6. 2008 13:33 Nový

Re: blokovani

celé vlákno
Proč se ptáš? To co potřebuji do firmy příjde.
petr_p
petr_p (neregistrovaný)
9. 6. 2008 9:48 Nový

Spam je i první reklama

celé vlákno
V případě obchodní nabídky zaslané českou firmou s možností odhlášení je třeba toto učinit, a teprve pokud to nepomůže a nabídky docházejí dále, je třeba tuto firmu náležitě ‚poučit‘, uvádí ÚOOÚ. Jinými slovy když vám poprvé přijde nějaká obchodní nabídka, je to v pořádku. Když vám ale přijde znovu i po vyjádření jasného nesouhlasu se zasíláním dalších obchodních sdělení, je to už případ pro ÚOOÚ.

To je chybný výklad z neúplné citace. Tento postup popisuje odhlášení, pokud již příjemce souhlas vyslovil.

Avšak pokud přijde první mail ve stylu „prodáváme sekačky, takto se můžete odhlásit“, a vy jste s toutu firmou neměli dosud nic společného, tak je to spam jako vyšitý.

Mira
Mira (neregistrovaný)
30. 6. 2008 10:52 Nový

Re: Spam je i první reklama

celé vlákno
Souhlas, navic je vseobecne doporucovana zasada na spam nereagovat...

V tomto smyslu by pak nebyly SPAMem ani zahranicni nabidky na viagru, protoze tem taky neodepisuju, ze nemam zajem..
Jaromír Adámek aura:34
9. 6. 2008 11:31 Nový

Má podobný úřad vůbec smysl?

celé vlákno
90% emailů je SPAM.

Úřad pro jeho potírání vedl jen 70 řízení.

To je absurdní, má podobný úřad vůbec smysl?

70 řízení, to zvládne sekretářka vyřídit za týden.

Kde je zase chyba.

Přece existuje více subjektů v ČR, EU, USA než 70, na které může tento úřad "dosáhnout".

A pokuta 500k CZK, to je méně, než 10k na jeden subjekt. Vždyť to je naprosto smešná suma, a ty subjekty si ji zahrnou mezi náklady na propagaci ve stylu, "tady nás reklama v TV stála 200k, tady rádio 50k, a SPAM jsme odeslali zdarma, jen nějaká trapná instituce chtěla 7k jako nějaký "poplatek"".

Proč já vůbec platím daně? Za tohle :( ?! No to snad ne!
Docent
Docent (neregistrovaný)
9. 6. 2008 12:14 Nový

Re: Má podobný úřad vůbec smysl?

celé vlákno
Samozřejmě že nemá, je to jenom koryto. Já v práci "zdědil" mobil a chodily mně na něj SMSky od jisté zásilkové služby. Takže jsem je mailem zdvořile požádal, ať mně nic neposílají, dostalo se mně odpovědi, že na to číslo žádné SMS nezasílají, po delší srdečné korespondenci, kdy jsem jim poslal i fotku displeje mobilu s číslem jejich GSM brány, s tím přestali.

Ale pro změnu mně začaly chodit jejich "výhodné" nabídky na mail, z kterého jsem s nimi ve výše uvedené věci komunikoval... Tak jsem to poslal na onen úřad, 3 měsíce ticho po pěšině, otázal jsem se tedy, co s mojí stížností je a dostal jsem celkem arogantní mail od nějaké babizny, že takových stížností, jako je moje, mají tisíce, a po dalším půlroce přišel mail, že to řešit nebudou, protože jsem jediný, kdo si na onu firmu stěžoval...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 13:25 Nový

Re: Má podobný úřad vůbec smysl?

celé vlákno
LOL, dejte je k soudu. Sice to malo co jim hrozi srazenim z platu je malo, ale alespon neco.
Jaromír Adámek aura:34
9. 6. 2008 13:57 Nový

je to jediná možnost

celé vlákno
LOL :), asi je to jediná možnost. U koho si vlastně člověk pak má stěžovat, případně za co je dát k soudu, za zdržování a nedodžování zákonných lhůt? Za nedodržení správního řádu?

Co z toho člověk může vytřískat?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 14:18 Nový

Re: je to jediná možnost

celé vlákno
ano oboji lze napadnout u soudu, ale verte, nikdy to neni jedinna moznost :-)

v CR vytriskate kulove, ale neco se jim nauctovat da + nemajetkova ujma :)
Jaromír Adámek aura:34
9. 6. 2008 20:35 Nový

Re: je to jediná možnost

celé vlákno
A jaká je další možnost, inspiruj nás, aspoň "anonymně" :). Já opravdu nevím, nic dalšího mě nenapadá (kromě už zmíněné krabice s exkrementy... :D LOL ).
Activator
Activator (neregistrovaný)
9. 6. 2008 11:32 Nový

Botnety

celé vlákno
Kdyby někoho zajímalo, odkud je odesíláno tolik spamů, tak tady najde odpověď: http://blog.synopsi.com/2008-04-27/botnety
Doubler
Doubler (neregistrovaný)
9. 6. 2008 15:22 Nový

RE: Spam v Česku: ÚOOÚ si nemyslí, že je to tak hrozné

celé vlákno
ÚOOÚ chybí odborně fundovaní pracovníci. Z úryvků jejich vyjádření to většina lidí pochopí. Pokud někdo něčemu nerozumí, tak to bagatelizuje, což je v Česku reakce dosti typická...
AMN
AMN (neregistrovaný)
9. 6. 2008 15:48 Nový

Souhlas s ÚOOÚ

celé vlákno
Přijde mně to tady jako tlupa lidí co neumí číst, obzvláště pan redaktor. Pokud si myslí ÚOOÚ, že se spamem u nás to není tak horký, tak má naprostou pravdu, protože tento úřed řeší spam pocházející z ČR a nikoliv ze zahraničí a podíl českého spamu posílaného ve velkém je skutečně naprosto zanedbatelný, v tom mají jednoznačně pravdu. Stejně tak pan redaktor vůbec nepochopil smysl té věty o ochraně soukromí, rozhodně nikdo neměl na mysli, že tam jsou lidi co čtou emaily, ale že administráotři nasazují antispamové ochrany a tyto ochrany čtou emaily, což samozřejmě je porušením zákona.
misch
misch (neregistrovaný)
9. 6. 2008 16:00 Nový

Re: Souhlas s ÚOOÚ

celé vlákno
že administráotři nasazují antispamové ochrany a tyto ochrany čtou emaily, což samozřejmě je porušením zákona
WTF? Je nějaký zásadní rozdíl mezi tím když antispam "čte" obsah mailu, a mezi tím když ho "čte" samotný mailserver během přenosu?
michal
michal (neregistrovaný)
9. 6. 2008 16:13 Nový

Re: Souhlas s ÚOOÚ

celé vlákno
a co teprv kdyz ho cte zalohovaci paskova mechanika...
AMN
AMN (neregistrovaný)
9. 6. 2008 18:14 Nový

Re: Souhlas s ÚOOÚ

celé vlákno
zálohovací pásková média nebo jakýkoliv jiný přenos jen načítá data a ta přenáší, ale nezpracovává jejich obsah, což je zásadní rozdíl. spam fitr váš email přečte obsah emailu a tento obsah vyhodnotí, takže se dá říct, že v podstatě hodně nadsazeně dá říct, že ví o čem se tam píše a rozhodne jestli je to závadný nebo nezávadný obsah.
pepak
pepak (neregistrovaný)
9. 6. 2008 20:02 Nový

Re: Souhlas s ÚOOÚ

celé vlákno
To se nepochybně dá říct. A máte naprostou pravdu, že to bude nadnesené - hodně nadnesené. Přesněji řečeno, bude to absolutně nepravdivé - takový typický spamfiltr ani vzdáleně netuší, o čem zpráva je, prostě tupě aplikuje nějaký postup a sleduje, jestli dosažený počet bodů překročil nějakou zvenčí hranici.
AMN
AMN (neregistrovaný)
9. 6. 2008 18:19 Nový

Re: Souhlas s ÚOOÚ

celé vlákno
Přirovnal bych to k tomu jako kdyby na poště seděla paní, která otvírá všechny zásilky, ty přečetla a podle daných směrnic vyhodnotil jestli ta pošta je reklamní spam a nebo je to zdravá pošta k doručení, do které přidá razítko, že je OK nebo zda je to spam, následně obálku zalepí a podle toho jak ste si to na poště zařídili vám ji buď doručí a nebo tu závadnou paní ihned hodí do koše. O to víc je to jasný zásah když spam filtr přidává do té původní zprávy informaci zda se jedná o spam, což je jasným porušením té původní zprávy a porušením zákona. Je to sice vše absurdní a všem nám jsou tyto spam filtry k užitku a z právního hlediska by to mohla být zajímavá kauza.
Vraana
Vraana (neregistrovaný)
9. 6. 2008 21:50 Nový

Re: Souhlas s ÚOOÚ

celé vlákno
ta vaše paní však do konce života neopustí své pracoviště a co přečetla není schopna nikomu předat.

nezasahuje do zprávy, ale do hlavičky t.j. napíše něco na obálku dopisu
pepak
pepak (neregistrovaný)
9. 6. 2008 19:58 Nový

Re: Souhlas s ÚOOÚ

celé vlákno
Nač tak silná slova jako "řeší"? Navrhoval bych držet se více při zemi (a blíže k realitě) a prostě psát, "ÚOOÚ přijímá podněty pouze na české spamy a tyto následně ignoruje." Aby to snad někdo nechápal chybně, že ÚOOÚ nedělá vůbec nic, mohlo by se to případně doplnit nezpochybitelnými úspěchy úřadu: "ÚOOÚ se dlouhodobě daří trestat až tři spammery ročně pokutami v řadu stokorun."
Alexander Doktor aura:52
9. 6. 2008 18:34 Nový

Zaujatost a překrucování faktů

celé vlákno
Ať už jsou úspěšnost nebo přístup ÚOOÚ jakékoli, snad by bylo dobré v článku uvádět fakta a nikoli "domněnky předkládané jako fakta". Tento úřad nemá mezi svými povinnostmi boj s tuzemskými rozesílateli nevyžádané pošty, řeší výhradně nevyžádaná obchodní sdělení, což je setsakra rozdíl. Ono celkově - pokud je napsán článek s takovýmto titulkem, očekával bych, že bude dán prostor ÚOOÚ minimálně k vyjádření. Z článku jednoznačně vyplývá zaujatost autora, což podle mého názoru není vhodné.
Aleš Miklík aura:88
9. 6. 2008 20:37 Nový

Re: Zaujatost a překrucování faktů

celé vlákno
UOOU ma v clanku prostor pro vyjadreni vice nez velkorysy a sam ani nevyuzil vsechny otazky, ktere jsme na nej meli. Definice jeho povinnosti vsak opravdu nebyla zcela presna, coz je nyni napraveno - diky za upozorneni.
Vxd
Vxd (neregistrovaný)
9. 6. 2008 21:53 Nový

fuck you Inecon

celé vlákno
INECON je banda zk.rv.n.ch b.z.r.ntů
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 6. 2008 8:56 Nový

Přílišná zaujatost vůči ÚOOÚ

celé vlákno
Negativně hodnotím snahu autora vyvolat flamewar, je to snaha pochopitelná leč podlá. Přílišná zaujatost vůči ÚOOÚ, což se stalo trendy záležitostí, poškozuje objektivitu článku samotného. Je třeba autora upozornit, že například legislativa, kterou se ÚOOÚ řídí je schválena českými zákonodárci, vyplývá však z mnoha regulí Evropské unie, které sotva ovlivníme.

Uznávám, že síla ÚOOÚ je malá, nicméně četnost typicky českého spamu je také zandebatelná, proto se domnívám, že jediné a dlouhodobé řešení nebude úprava legislativy pro daná území (internet nemá hranice), ale čistě technické řešení na úrovni různých filtrů, případně koncepční změny protokolu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 6. 2008 12:33 Nový

Re: Přílišná zaujatost vůči ÚOOÚ

celé vlákno
Vazeny pane, ta legislativa je typickou zprzneninou jinak potrebneho zakona vzdalene inspirovanou regulemi EU. Jenze ani touto legislativou se UOOU casto NERIDI. A mimochodem vzhledem k tomu, ze predseda UOOU je take poradcem Topolanka, tak na legislativu ma taky vliv.
Jaromír Adámek aura:34
10. 6. 2008 23:54 Nový

Re: Přílišná zaujatost vůči ÚOOÚ

celé vlákno
Vymlouvat se na EU je ubohost.

Na co se ještě chcete vymlouvat, že Vám nějaký "šotek" zahazuje podání (jak bylo v diskusi několikrát řečeno), a proto je neřešíte?!

Co takhle jen dodržovat zákony ČR, a řešit všechny podněty? I když příjde jen jediný podnět na subjekt.

A mimochodem, co se takhle pod svůj diskusní příspěvek podepsat, ať víme, s kým máme tu čest.

Tady nejste mezi hlupáky, aby Vám podobné klasické výmluvy prošly, jasně tu několikrát bylo řečene, že na stížnosti nereagujete, zákonem dané lhůty pro vyřízení neplníte a urgence ignorujete. Proč tam vlastně se, to je tam lepší dát nějakou opici, či rovnou script, který bude automaticky podněty mazat. Udělit celkově pokut za 500k korun 70 subjektům je naprosto směšné.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 6. 2008 16:50 Nový

Aktvní antispam - Blokovat odkazy uvedené ve spamu

celé vlákno
Aktvní antispam - Blokovat odkazy uvedené ve spamu

Podle mě je realizovatelná služba, která bude blokovat odkazy uvedené ve spamu zadáváním mnoha příkazů robotem. Je podle mne možné přeposílat jí spam tak aby ho statisticky vyhodnotila a nejvíce časté odkazy blokovala strojem. Jsem ochoten platit na takovou službu 50 Kč měsíčně, mám 99% spamu. Ať to někdo zřídí v zahraničí, pokud je to u nás nezákonné blokovat někomu stránky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 6. 2008 22:38 Nový

Re: Aktvní antispam - Blokovat odkazy uvedené ve spamu

celé vlákno
Za sest stovaku rocne se to skoro nevyplati ani fakturovat
Maaartin
Maaartin (neregistrovaný)
10. 6. 2008 23:39 Nový

Re: Aktvní antispam - Blokovat odkazy uvedené ve spamu

celé vlákno
Pravda, nic moc.... ale napad se mi libi.

Lepsi by asi byl program, co by na vsecky odkazy ze vsech spamu nekolikrat vlezl a trochu to tam proklikal. Kdyby ho meli vsichni, tak by to hezky odrovnalo par stranek.

I kdyz predpokladam ze by se to zas zneuzivalo k bojkotu konkurence....
Jaromír Adámek aura:34
10. 6. 2008 23:59 Nový

Re: Aktvní antispam - Blokovat odkazy uvedené ve spamu

celé vlákno
Je to nelegální.

U nás věci řešíme přes policii, soudy, či jiné státní instituce.

Raději podejte žádost na UOOU a případně si stěžujte na jeho nečinnost, jednou se to rozjet musí.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 6. 2008 13:45 Nový

Re: Aktvní antispam - Blokovat odkazy uvedené ve spamu

celé vlákno
to nejde.. problem je v tom, ze se napr. sam k odberu prihlasite, pak casem zapomenete a uz klikate na tlacitko ohlasit spam a nemusite ani zapomenout, ono, kdyz to bude jednoduche, tak to spousta lidi klikne az to odebirat nebude chtit z lenosti... takze pak se zablokuji nevinne stranky.. to neni dobre. Na druhou stranu nechapu co by na tom melo byt nelegalni ??
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem