Názory k článku
Spekulace o prodeji Seznamu nabírají na obrátkách
marconi (neregistrovaný)
1. 8. 2008 7:49
Nový
V Seznamu jsou nejpíše nějaká šktaulata hejbejte se...
celé vlákno
... neb Patrick Žandl změnil pozici v teamu Streamu.
Kukral (neregistrovaný)
1. 8. 2008 10:57
Nový
Re: V Seznamu jsou nejpíše nějaká šktaulata hejbejte se...
celé vlákno
Patrik Zandl je na vyhazov. Chteji se ho zbavit, ale zatim se nenasla odpovidajici nahrada. Tak aspon ta zmena pozice v tymu.
1. 8. 2008 7:54
Nový
Ivo je příliš chytrý...
celé vlákno
Ivo je příliš chytrý na to, aby se vzdával svého "zlatého dolu".
Michal Kára (neregistrovaný)
1. 8. 2008 8:06
Nový
Re: Ivo je příliš chytrý...
celé vlákno
Ale mozna existuji paky, jak ho k tomu donutit.
A take je zajimave ze uz pres dva mesice nenapsal prispevek na svuj blog.
A take je zajimave ze uz pres dva mesice nenapsal prispevek na svuj blog.
1. 8. 2008 8:09
Nový
Re: Ivo je příliš chytrý...
celé vlákno
Jaké páky :)?
Naopak bych řekl, že on má jako majoritní akcionář vše pod kontrolou.
Akorát ho musí děsně štvát, že si nemůže vyplatit dividenda (bez toho, aby dal podíl společníkům...).
Naopak bych řekl, že on má jako majoritní akcionář vše pod kontrolou.
Akorát ho musí děsně štvát, že si nemůže vyplatit dividenda (bez toho, aby dal podíl společníkům...).
Michal Kára (neregistrovaný)
1. 8. 2008 10:45
Nový
Re: Ivo je příliš chytrý...
celé vlákno
Jake paky tam jsou se muzeme jenom dohadovat... Kazdopadne soucasni vlastnici minoritniho podilu za nej zaplatili docela dost, takze predpokladam, ze nejsou tak uplne rukojmi majoritniho akcionare.
tonny (neregistrovaný)
1. 8. 2008 15:11
Nový
Re: Ivo je příliš chytrý...
celé vlákno
Jake paky ??? No jednoduche... v davnejsej dobe sa o nasu firmu zaujimali zahranicni investori. Chceli za investiciu "iba" 28% akcii. Ked sa predlozila zmluva bola tam klauzula, ze v pripade ich existu sme nuteni predat cast svojho podielu tak aby novy spoluvlastnik mohol ziskat vacsinu....treba este nejake vysvetlenie ??? To ze niekto vlastni mensinovy podiel este neznamena ze nemoze donutit vacsinoveho konat v zhode s nim.....ci to ma vsak Ivo , sa mozeme len dohadovat...ale verim ze hej....a to ze na konci roka bude vlastnit Seznam....ked bude mat 10% akcii stale vlastni Seznam takze ani toto nemusim by nepravdive vyjadrenie :)
1. 8. 2008 20:04
Nový
S jakým kapitálem vám nabízeli
celé vlákno
To je pravda, můžeme se jen dohadovat.
Každopádně k výplatě dividend nedošlo (chtěl to minoritní akcionář, ale né Ivo), takže v minimálně tomhle hlasování se jede podle počtu akcií.
Díky, že ses rozepsal. Jo smlouvy, to je něco. Taky je čtu, a někdy se nestačím divit (a společnosti se zas diví, proč je čtu, a že někdy něco nepodepíšu). Každý má to, co si podepíše.
S jakým kapitálem vám nabízeli, že k vám vstoupí (aspoň řádově), a kdy to bylo?
Každopádně k výplatě dividend nedošlo (chtěl to minoritní akcionář, ale né Ivo), takže v minimálně tomhle hlasování se jede podle počtu akcií.
Díky, že ses rozepsal. Jo smlouvy, to je něco. Taky je čtu, a někdy se nestačím divit (a společnosti se zas diví, proč je čtu, a že někdy něco nepodepíšu). Každý má to, co si podepíše.
S jakým kapitálem vám nabízeli, že k vám vstoupí (aspoň řádově), a kdy to bylo?
tonny (neregistrovaný)
4. 8. 2008 14:18
Nový
Re: S jakým kapitálem vám nabízeli
celé vlákno
nebolo to nijako oslnujuce (450k euro) a bolo to v zaciatku minuleho roka.
Nakoniec sme to nezobrali, ale zmluvy s investormi treba citat hlavne medzi riadkami....
Nakoniec sme to nezobrali, ale zmluvy s investormi treba citat hlavne medzi riadkami....
4. 8. 2008 16:44
Nový
Jak to s tebou investor myslí :), že?
celé vlákno
Tak to opravdu nenabízeli moc. Kdoví, jestli by za to šlo pořádně firmu rozjet (v dnešní době je to už málo).
"treba citat hlavne medzi riadkami..."
Tím asi myslíš, že jde poznat, jak to s tebou investor myslí :), že? Jestli si tam dá něco podobného, jak o čem jsi psal, tak asi moc dobře se na člověka nedívá, a chce ho jen obrat.
"treba citat hlavne medzi riadkami..."
Tím asi myslíš, že jde poznat, jak to s tebou investor myslí :), že? Jestli si tam dá něco podobného, jak o čem jsi psal, tak asi moc dobře se na člověka nedívá, a chce ho jen obrat.
kasna (neregistrovaný)
1. 8. 2008 8:01
Nový
tip
celé vlákno
Tipuju, ze kupcem bude (nebo uz je) Warburg.
1. 8. 2008 8:34
Nový
Re: tip
celé vlákno
tak já tipuju že jim bude václav honza čep nebo jak se jmenuje lol
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 8. 2008 8:50
Nový
Re: tip
celé vlákno
To by Internet ČR monopolizovalo víc než je
1. 8. 2008 8:49
Nový
Nedají vyvést
celé vlákno
ad "Takové peníze se také jen tak ze Seznamu nedají vyvést") Ale jasně že dají: stačí vyplatit část akumulovaného zisku.
Honza (neregistrovaný)
1. 8. 2008 8:56
Nový
Lukačovič
celé vlákno
"Lukačovič zaměstnance štědře odměňuje a motivuje"
Když jsem svého času dělal chvilku v seznamu, byly tam platy (v rámci oboru) jasně podprůměrné a programátoři jasně nadprůměrní. Tedy aspoň podle toho, co vím a já vím jen něco, nemohl jsem samozřejmě šmírovat v účtárně :-) Nevím, jaká je tam situace teď, ale pokud se nezměnila, nemají se programátoři čeho bát. Klidně můžou jít dělat někam jinam a jedině si polepší.
Když jsem svého času dělal chvilku v seznamu, byly tam platy (v rámci oboru) jasně podprůměrné a programátoři jasně nadprůměrní. Tedy aspoň podle toho, co vím a já vím jen něco, nemohl jsem samozřejmě šmírovat v účtárně :-) Nevím, jaká je tam situace teď, ale pokud se nezměnila, nemají se programátoři čeho bát. Klidně můžou jít dělat někam jinam a jedině si polepší.
1. 8. 2008 9:07
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
Pokud to bylo před zavedením vyplácení podílu na zisku, tak souhlas. Pokud to bylo po zavedení podílu na zisku, zřejmě jste v Seznamu nedělal tak dlouho, abyste na tento podíl měl nárok. Jinak byste tohle asi neříkal...
Radek (neregistrovaný)
1. 8. 2008 9:28
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
Podíl na zisku je zajímavá věc, otázkou je, jaký je fix. Tj. kolik vlastně ročně celkově vyděláte.
Nikdy jsem nikde žádného ajťáka ze Seznamu neviděl veřejně tvrdit, jak je finančně za vodou, protože bastlí google-look-and-feel aplikace v Pythonu/PHPku a je z něj milionář. Většinou ten úžasný podíl na zisku zmiňují lidé, kteří v seznamu nepracují a jen si to přečetli na PR létáčcích.
Nikdy jsem nikde žádného ajťáka ze Seznamu neviděl veřejně tvrdit, jak je finančně za vodou, protože bastlí google-look-and-feel aplikace v Pythonu/PHPku a je z něj milionář. Většinou ten úžasný podíl na zisku zmiňují lidé, kteří v seznamu nepracují a jen si to přečetli na PR létáčcích.
1. 8. 2008 9:36
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
Jsou dvě věci:
- kolik vlastně v průměru za rok vyděláte (součet měsíčních mezd za rok, individuálních měsíčních odměn a podílu na zisku po roce) a kolik to dělá v přepočtu na měsíc
- jak moc se to liší od průměru v oboru (nebo možná spíš od mediánu)
A abych reagoval i na druhou část - přede mnou onen úžasný podíl na zisku (jasně, liší se podle pracovní pozice, podle toho, jak dlouho jste zaměstnán, ...) zmiňují i lidé, kteří v Seznamu pracují :-)
- kolik vlastně v průměru za rok vyděláte (součet měsíčních mezd za rok, individuálních měsíčních odměn a podílu na zisku po roce) a kolik to dělá v přepočtu na měsíc
- jak moc se to liší od průměru v oboru (nebo možná spíš od mediánu)
A abych reagoval i na druhou část - přede mnou onen úžasný podíl na zisku (jasně, liší se podle pracovní pozice, podle toho, jak dlouho jste zaměstnán, ...) zmiňují i lidé, kteří v Seznamu pracují :-)
1. 8. 2008 9:53
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
A ještě možná jedna věc - spousta mladých chce peníze teď, hned, okamžitě. To u Seznamu nefunguje, na rozumný průměr se dostanete právě až po těch podílech ze zisku. Proto lze na různých fórech (např. nedávno na Root.cz) zahlédnout komentáře ex-kandidátů na práci v Seznamu, kteří raději šli jinam, kde jim nabídli víc peněz. Je otázkou o kolik víc peněz mají a jakou práci tam dělají, ale to už samozřejmě nezmiňují :)
Jakkoli je práce v Seznamu srdeční záležitostí (ty lidi to prostě baví), kdyby nakonec k prodeji došlo a nový majitel výplatu podílu ze zisku zrušil (a nevyrovnal platy), asi by to vedlo k odchodu těch lepších ze Seznamu pryč.
Jakkoli je práce v Seznamu srdeční záležitostí (ty lidi to prostě baví), kdyby nakonec k prodeji došlo a nový majitel výplatu podílu ze zisku zrušil (a nevyrovnal platy), asi by to vedlo k odchodu těch lepších ze Seznamu pryč.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 8. 2008 22:24
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
Jinymi slovy, v seznamu nemaji jistotu zadnou. Prezentujete se jako znalec pomeru v seznamu, tak fajn, ale tvrdite, ze budouci majitel muze vse zrusit a tedy nema cenu premyslet, zda Vam pak ten mizernoucky podil na zisku navrati to, ze zacinate s horsi mzdou.
V seznamu pracovat nedoporucuji. I ja neznam kazdeho seznamaka, ale co jsem mel cest poznat, tak ty odmeny byly bida.
V seznamu pracovat nedoporucuji. I ja neznam kazdeho seznamaka, ale co jsem mel cest poznat, tak ty odmeny byly bida.
Programátor (neregistrovaný)
1. 8. 2008 9:56
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
V Seznamu jsem dělal dva roky a roční odměnu jsem dostal. Po odchodu a nástupu jinde byl můj nástupní plat o něco vyšší než seznamácký fix + 1/12 roční odměny.
Chavel (neregistrovaný)
1. 8. 2008 11:17
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
lol, proc proboha tak tajemne ?
musel jste podepsat nakej papir, ze o platu se nesmite zminovat, nebo se stydite ?
no pokud jste neco podepsal, tak porad muzete rici, do jake klasicke ceske kategorie to pada. pro neznale, v cz je 5 programatorskych kategorii (alespon pokud je mne znamo:-):
1. 40-50
2. 50-60
3. 60-80
4. 80-100
5. 100+
musel jste podepsat nakej papir, ze o platu se nesmite zminovat, nebo se stydite ?
no pokud jste neco podepsal, tak porad muzete rici, do jake klasicke ceske kategorie to pada. pro neznale, v cz je 5 programatorskych kategorii (alespon pokud je mne znamo:-):
1. 40-50
2. 50-60
3. 60-80
4. 80-100
5. 100+
jasně (neregistrovaný)
1. 8. 2008 13:05
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
Proč myslíte? Já bych pod 50 ani nevstal ráno z postele, jestli mají mín než 40 tak jsou to fakt trubky že tam makají :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 8. 2008 13:32
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
To byste se divil, kolik takových trubek je. I v Praze.
Např, v Ostravě lidi programují i za 15 a ještě k tomu dělají adminy a user support :)
Např, v Ostravě lidi programují i za 15 a ještě k tomu dělají adminy a user support :)
haha (neregistrovaný)
1. 8. 2008 13:29
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
Co to je za tlak???
Napiste nejdrive sam, kde delate a za kolik vy trubko!
:) (bez urazky)
Napiste nejdrive sam, kde delate a za kolik vy trubko!
:) (bez urazky)
Chavel (neregistrovaný)
1. 8. 2008 14:03
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
no bavili jsme se o penezich v Seznamu, ale pokud teda nekoho zajima ma malickost, ja s tim nemam problem.
naopak si myslim, ze tajeni platu v IT je to nejvetsi svinstvo, ktere manazeri pouzivaji, aby lidem vnutili nizke nastupaky. kdyby se obecne vedelo, jaky je prumer za tu kterou praci a pozici a teda kolik kdo muze pozadovat, tak to prospeje vsem (az na ty manazery) a celkove se v IT platy zvednou. tim, ze normalni lide drzi hubu a krok, okradaji hlavne sebe:-(
proste tady chybi sluzba, jaka je v US/UK bezna (neco jako http://www.itjobswatch.co.uk).
treba nechapu Ostravaky, ze delaji za pakatel, kdyz vedi, ze muzou dostat nastupak v Praze 40tisic a i kdyz najem je tady pekelnej, porad z tech 40 nejak vyzijete.
anebo to prave mozna nevedi... protoze je to jedno velke TAJEMSTVI :-(
zpet ke mne.
pokud to vazne chcete vedet,
nejsem nejak vyjimecny programator, z teamu lidi ve kterem pracuji jsem spis podprumerny, programuji na unixech (clustery na bazi HP/Solaris/Linux) v nadnarodni komunikacni firme s pobockou v Praze. Mastim skripty v php, perlu, bashi, javascriptu, dale maintainance v Ccku, a vyjimecne v assembleru.
radim se do skupiny 2. a podle reakce okoli bych mozna mohl jit i do 3., ovsem taky je mozne, ze je to jen me zbozne prani, mozna uz jsem na stropu ted, prave proto by to chtelo seriozni studii, at je s cim srovnavat.
a ted pro zmenu, jak to je u vas ? :-)
naopak si myslim, ze tajeni platu v IT je to nejvetsi svinstvo, ktere manazeri pouzivaji, aby lidem vnutili nizke nastupaky. kdyby se obecne vedelo, jaky je prumer za tu kterou praci a pozici a teda kolik kdo muze pozadovat, tak to prospeje vsem (az na ty manazery) a celkove se v IT platy zvednou. tim, ze normalni lide drzi hubu a krok, okradaji hlavne sebe:-(
proste tady chybi sluzba, jaka je v US/UK bezna (neco jako http://www.itjobswatch.co.uk).
treba nechapu Ostravaky, ze delaji za pakatel, kdyz vedi, ze muzou dostat nastupak v Praze 40tisic a i kdyz najem je tady pekelnej, porad z tech 40 nejak vyzijete.
anebo to prave mozna nevedi... protoze je to jedno velke TAJEMSTVI :-(
zpet ke mne.
pokud to vazne chcete vedet,
nejsem nejak vyjimecny programator, z teamu lidi ve kterem pracuji jsem spis podprumerny, programuji na unixech (clustery na bazi HP/Solaris/Linux) v nadnarodni komunikacni firme s pobockou v Praze. Mastim skripty v php, perlu, bashi, javascriptu, dale maintainance v Ccku, a vyjimecne v assembleru.
radim se do skupiny 2. a podle reakce okoli bych mozna mohl jit i do 3., ovsem taky je mozne, ze je to jen me zbozne prani, mozna uz jsem na stropu ted, prave proto by to chtelo seriozni studii, at je s cim srovnavat.
a ted pro zmenu, jak to je u vas ? :-)
Michal Kára (neregistrovaný)
1. 8. 2008 21:08
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
Kdyby se platy netajily, tak by manazeri neresili nic jineho nez "Proc mam nizsi plat kdyz tamten dela podobnou praci a ma ho vyssi?" a "Proc mam jen o trochu vyssi plat nez tamten a pritom moje prace je o moooc tezsi a zodpovednejsi?". Navic cenova hladina je +/- znama. Pokud si myslite, ze muzete dostat vic, tak to zkuste - nejdriv bezte za svym sefem, pak obehnete par pozic jinde a uvidite, jestli vas berou na hul nebo ne ;-)
Chavel (neregistrovaný)
4. 8. 2008 17:29
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
jasne, ale jak je dobrym zvykem, manazeri maji motivacni dolozky ke smlouve, takze treba dostavaji procenta ze zisku, pokud je zisk v urcite urovni. a tyto dolozky at klidne zustavaji tajne:-)
ale mne stejne slo hlavne o platy programatoru. uznavam, ze u jinych postu je stanoveni platu mnohem komplikovanejsi, stejne tak jeho prumerovani. u programatora jsou schopnosti docela dobre meritelne :-)
dale bych nesouhlasil s tim, ze cenova hladina je dana.
nastrelil jsem tady nejake rozdeleni, o kterem mluvi vetsina a podivejte se jak to nekoho z regionu pobourilo.
a rozhodne i v ramci Prahy jsou ty rozdily obrovske, i tady je spousta mensich firem, ktere to zkousi a pokud si drze nereknete o hodne, tak klidne nabidnou i smesnou sumu.
ale mne stejne slo hlavne o platy programatoru. uznavam, ze u jinych postu je stanoveni platu mnohem komplikovanejsi, stejne tak jeho prumerovani. u programatora jsou schopnosti docela dobre meritelne :-)
dale bych nesouhlasil s tim, ze cenova hladina je dana.
nastrelil jsem tady nejake rozdeleni, o kterem mluvi vetsina a podivejte se jak to nekoho z regionu pobourilo.
a rozhodne i v ramci Prahy jsou ty rozdily obrovske, i tady je spousta mensich firem, ktere to zkousi a pokud si drze nereknete o hodne, tak klidne nabidnou i smesnou sumu.
Seznamackej matador (neregistrovaný)
1. 8. 2008 21:23
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
Kazdej ma v Seznamu plat jakej si vyjedna ty troubo, at ses manazer nebo programator. Proste tvou trzni cenu urcuje i tvoje schopnost vyjednat si vysi platu. To ale tobe, prave proto ze ses podprumer nedochazi a neumis to.
stoural (neregistrovaný)
1. 8. 2008 23:08
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
Ano na jedne strane mate pravdu. Na druhou stranu to muze byt velmi schopny clovek, ktereho proste ztratite. Jenom kvuli tomu, jak si mnete ruce, ze jste na nem uspesne usetril par tisic.
Chavel (neregistrovaný)
4. 8. 2008 17:17
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
rofl, tohle mohl zplodit jen naprosto nezkuseny manager, co nevi jak to ve velke firme chodi :-)
v IT mate lidi, co maji spise obchodnicke schopnosti, t.j. umi "lhat" a prodat vam i naprosto nefunkcni shit za miliony. u nich jsou dobre vyjednavaci schopnosti naprosto ultimatni zalezitost. takove lidi chcete do sales divize.
ale takove lidi se naprosto nechodi na managerske pozice (team leader), protoze kdyz umi kvalitne "lhat" svym nadrizenym ohledne terminu a rozpracovanosti projektu, tak to je tak akorat na skodu cele firmy.
takze mate obchodniky, mate manazery, a posledni skupinou jsou programatori. u nich nechcete aby umeli lhat a vyjednavat, u nich taky nepotrebujete, aby umeli ridit lidi. dobry programatori funguji naopak funguji co nejvice "deterministicky", dokazi veci "algoritmizovat".
a tak takovy co si "umi" dohodnout lepsi plat, co se "umi" prodat NENI dobry programator.
jsem uz trosicku starsi a neco malo zkusenosti z desitky firem kde jsem delal jsem nasbiral, takze to fakt dobre znam.
ti co umi kecat, fakt dobre neprogramuji.
a prave pro takove programatory jsou dulezite presne statisticke znalosti - kolik % v jakem rozmezi atd...
opet opakuji - neznalost je dobra tak akorat pro manazery.
a proto vas taky na takoveho tipuji :-)
mimochodem, co je podprumerem v teamu sachovych mistru, je jeste porad daleko nadprumerem normalni populace...
programator by teda nemohl vypustit z huby vasi vetu, protoze nezna z jakeho teamu se prumeruje :-)
v IT mate lidi, co maji spise obchodnicke schopnosti, t.j. umi "lhat" a prodat vam i naprosto nefunkcni shit za miliony. u nich jsou dobre vyjednavaci schopnosti naprosto ultimatni zalezitost. takove lidi chcete do sales divize.
ale takove lidi se naprosto nechodi na managerske pozice (team leader), protoze kdyz umi kvalitne "lhat" svym nadrizenym ohledne terminu a rozpracovanosti projektu, tak to je tak akorat na skodu cele firmy.
takze mate obchodniky, mate manazery, a posledni skupinou jsou programatori. u nich nechcete aby umeli lhat a vyjednavat, u nich taky nepotrebujete, aby umeli ridit lidi. dobry programatori funguji naopak funguji co nejvice "deterministicky", dokazi veci "algoritmizovat".
a tak takovy co si "umi" dohodnout lepsi plat, co se "umi" prodat NENI dobry programator.
jsem uz trosicku starsi a neco malo zkusenosti z desitky firem kde jsem delal jsem nasbiral, takze to fakt dobre znam.
ti co umi kecat, fakt dobre neprogramuji.
a prave pro takove programatory jsou dulezite presne statisticke znalosti - kolik % v jakem rozmezi atd...
opet opakuji - neznalost je dobra tak akorat pro manazery.
a proto vas taky na takoveho tipuji :-)
mimochodem, co je podprumerem v teamu sachovych mistru, je jeste porad daleko nadprumerem normalni populace...
programator by teda nemohl vypustit z huby vasi vetu, protoze nezna z jakeho teamu se prumeruje :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 8. 2008 18:47
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
nicmene pokud vy chcete do sales oddeleni lhare, tak potom to take nesvedci o tom, ze byste toho prilis mnoho pochytil ohledne moderniho rizeni podniku..
Chavel (neregistrovaný)
7. 8. 2008 14:51
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
asi jste prehledl, ze jsem psal "lhat" :-)
no pokud jste jeste nenarazil na nejakeho sales managera, ktery "prizdobil" produkt sve firmy, a tvrdil, ze to umi neco, co to ve skutecnosti neumi... tak to jste jeste moc obchodnich jednani (nebo vyberovych rizeni) neabsolvoval.
oni, tyhle lide ze sales, to ani neberou jako lez :-)
no pokud jste jeste nenarazil na nejakeho sales managera, ktery "prizdobil" produkt sve firmy, a tvrdil, ze to umi neco, co to ve skutecnosti neumi... tak to jste jeste moc obchodnich jednani (nebo vyberovych rizeni) neabsolvoval.
oni, tyhle lide ze sales, to ani neberou jako lez :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 8. 2008 1:48
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
ale neprehledl a prave ze jsem na takove lidi narazil.. moderni firma je u me ta, ktera dela obchody win-win, zaostala je u me takova ta frima typicky ODSacka, ktera dela obchody ve stylu sado-maso
Honza (neregistrovaný)
4. 8. 2008 22:01
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
No, když si tak čtu, co napsal "Seznamackej matador", tak jsem fakt rád, že jsem tam pobyl jenom zkušební dobu :-) S takovými kolegy bych spolupracoval nerad.
Honza (neregistrovaný)
1. 8. 2008 10:20
Nový
Re: Lukačovič
celé vlákno
Jo jo, dělal jsem tam jenom krátce a ještě před tím systémem odměn. Ale teď beru hrubého jako v té reklamě (už nevím na co) ne 2x, ale 2,5 krát více.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 8. 2008 10:53
Nový
Slovensko
celé vlákno
"na trhu s vyhledáváním vedou lokální portály (Slovensko, Rusko a Korea)"
Na Slovensku vo vyhľadávaní jasne vedie Google.
Odkiaľ máte info že to tak nie je?
Na Slovensku vo vyhľadávaní jasne vedie Google.
Odkiaľ máte info že to tak nie je?
1. 8. 2008 13:05
Nový
Re: Slovensko
celé vlákno
Ano, máte pravdu, že se Slovenskem se mýlím. Přiznávám to a lituji, že se mi tam zřejmě to Slovensko ve spěchu nějak federativně zasociovalo ;-)
Pro přesnost tedy - Korea, tam vede Naver, vysvětlující článek - http://www.web20asia.com/166
Rusko, vede Yandex a Rambler - http://www.bizreport.com/2007/10/not_all_countries_go_gaga_for_google.html
Rambleru ale patřila firma ZAO Begun, do které teď Google v Rusku investoval a přes kteriou bude mít k dispozici další obsah pro umisťování reklam.
Jak to vypadalo na Slovensku už více než před rokem, uvádí tento zdroj: http://blog.web-future.cz/vyhledavace-slovensko-podil/
Pro přesnost tedy - Korea, tam vede Naver, vysvětlující článek - http://www.web20asia.com/166
Rusko, vede Yandex a Rambler - http://www.bizreport.com/2007/10/not_all_countries_go_gaga_for_google.html
Rambleru ale patřila firma ZAO Begun, do které teď Google v Rusku investoval a přes kteriou bude mít k dispozici další obsah pro umisťování reklam.
Jak to vypadalo na Slovensku už více než před rokem, uvádí tento zdroj: http://blog.web-future.cz/vyhledavace-slovensko-podil/
PeterG (neregistrovaný)
2. 8. 2008 22:17
Nový
Re: Slovensko
celé vlákno
Neviem ako tie analyzy boli robene, ale su dost nezmyselne. Pohybujem sa na slovenskom internetovom trhu (Centrum.sk a Atlas.sk). Sledoval som monitoring (merania a ziadne statistiky) a viem, ze vyhladavanie na Atlas.sk bolo slabsie nez na Centrum.sk. Dokonca jedine vyhladavanie tam tvori vyhladavanie zo sme.sk, ktore je nastavene na Atlas.sk. V reale vsak odhadujem podiel Centrum.sk vo vyhladavani okolo 1% a v katalogu to moze byt troska viac. V Atlas.sk v katalogu musi vyhladavat este menej ludi. Ich titulka ma mensiu navstevnost nez "ich sluzby" referaty.sk a dp.sk. Cisla katalogu ani nezverejnuju. Cerpat mozno z udajov aimmonitor.sk, kde je vacsina internetovych medii (tych co nieco na SK trhu znamenaju) zapojena.
Cize je zaujimave, ze sa v cislach objavuje Atlas.sk a neobjavuje sa tam Centrum.sk.
Cize je zaujimave, ze sa v cislach objavuje Atlas.sk a neobjavuje sa tam Centrum.sk.
sx (neregistrovaný)
1. 8. 2008 11:07
Nový
ivo lukacovic
celé vlákno
myslim ze ivo lukacovic je bulhar jelikoz u neho ne znamena ano a naopak
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 8. 2008 11:28
Nový
miluji newspeak
celé vlákno
miluji newspeak z Orwellovo 1984:
10. vydání Slovníku doporučuje používat:
"...usvědčit z vyřčení úplné nepravdy"
namísto
"...usvědčit z vyřčení úplné lži"
prostě teď je to "doublegood" článek, zatímco předtím to "doubleplusungood"
novináři a takynovináři, proberte se
10. vydání Slovníku doporučuje používat:
"...usvědčit z vyřčení úplné nepravdy"
namísto
"...usvědčit z vyřčení úplné lži"
prostě teď je to "doublegood" článek, zatímco předtím to "doubleplusungood"
novináři a takynovináři, proberte se
cc (neregistrovaný)
1. 8. 2008 12:43
Nový
Google to tady už válcuje
celé vlákno
Myslím, že je nejvyšší čas se Seznamu zbavit, Google to tady už válcuje.
Příchozí návštěvy se nám na naše www přesouvají ze Seznamu na Google dost tvrdě.
Příchozí návštěvy se nám na naše www přesouvají ze Seznamu na Google dost tvrdě.
jasně (neregistrovaný)
1. 8. 2008 13:08
Nový
Re: Google to tady už válcuje
celé vlákno
Google nic neválcuje, Seznam se pohřbívá za živa sám svým nepoužitelným fulltextem ... ale jestli tam platí vážne mín než 40tis tak už chápu proč nemůžou najít pořádné programátory ... pak to vypadá jak to vypadá ...
Honza (neregistrovaný)
1. 8. 2008 13:35
Nový
Re: Google to tady už válcuje
celé vlákno
Ale kdyz jsem tam makal ja (uz je to dyl), tak ty schopne programatory najit dokazali. Fakt tam bylo dost schopnych lidi.
kamil (neregistrovaný)
1. 8. 2008 17:18
Nový
Re: Google to tady už válcuje
celé vlákno
verim ze do dvou let se ivo toho sveho titanicu rad zbavi
Jirka (neregistrovaný)
1. 8. 2008 17:37
Nový
Je fér se dělit o zisk se společníky.
celé vlákno
Nelíbí se mi na Lukačovičovi, jak se chová ke společníkům. Prostě pokud někdo vlastní 30% firmy, je fér mu dát i 30% podíl na zisku.
S člověkem, který tohle neuznává bych nikdy do ničeho nešel...
S člověkem, který tohle neuznává bych nikdy do ničeho nešel...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 8. 2008 23:24
Nový
Re: Je fér se dělit o zisk se společníky.
celé vlákno
souhlas a nejen k partnerum, ale i k uzivatelum.
uživatel (neregistrovaný)
2. 8. 2008 0:25
Nový
Re: Je fér se dělit o zisk se společníky.
celé vlákno
Jo, je to zajímavá myšlenka. Je správné užívat vyhledávač, který vlastní člověk, který nehraje nefér se společníky vlastní firmy? A může kontrolovat miliony osobních emailu atd.
uživatel (neregistrovaný)
2. 8. 2008 0:26
Nový
Re: Je fér se dělit o zisk se společníky.
celé vlákno
Oprava: který nehraje fér.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2008 8:49
Nový
Re: Je fér se dělit o zisk se společníky.
celé vlákno
A v čem to není fér?
Seznamackej matador (neregistrovaný)
1. 8. 2008 21:25
Nový
Koupej to pinčusové
celé vlákno
celej ceskej internet skoupí zidáci warburg pinčus.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2008 15:28
Nový
Re: Koupej to pinčusové
celé vlákno
spíš pič*usové a seznamácký media sales bude šéfovat ubohý Šebesta, který neumí ošéfovat ani Centrum... (aspoň by mu tým konečně mohl dělat nějaké obraty když už Centrum padá dolůůů....) Btw. výtěžnost kampaní na Atlase to je extrémní shit! CTR nízké, konverze ještě více!
cc (neregistrovaný)
2. 8. 2008 15:43
Nový
Re: Koupej to pinčusové
celé vlákno
Ale zaplatit za to chtějí 2x tolik než Seznam.. :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2008 16:08
Nový
Re: Koupej to pinčusové
celé vlákno
Ryba smrdí od hlavy
obchodak z C. (neregistrovaný)
2. 8. 2008 16:08
Nový
Re: Koupej to pinčusové
celé vlákno
Sebesta je opravdu neschopnej k...t. Nevidi si ani spicku nosu a mluvi jak přihřátej.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2008 16:15
Nový
Re: Koupej to pinčusové
celé vlákno
A můžete mi říct kdo schopnej je?
centrumák hadr (neregistrovaný)
2. 8. 2008 16:39
Nový
neschopný vedení Centra
celé vlákno
podle mě je teda neschopnej hlavně Mucha a Nesrsta. Ty to válej tak, že firma je v rozkladu a nenajdeš místo kde by nebyl průser.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2008 16:58
Nový
Re: neschopný vedení Centra
celé vlákno
Ale prosim tě, Nesrsta je tam měsíc a půl
centrumák hadr (neregistrovaný)
2. 8. 2008 17:20
Nový
Re: neschopný vedení Centra
celé vlákno
je tam 3 měsíce, od 1.5. to že to nevíš jenom svědčí o tom, že nic nedělá.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2008 17:37
Nový
Re: neschopný vedení Centra
celé vlákno
Centrum chystá expanzi do Evropy, myslíš, že má čas diskutovat s takovými nulami jako ty?
MD (neregistrovaný)
5. 8. 2008 8:43
Nový
Re: neschopný vedení Centra
celé vlákno
.. trochu neschopnost tam asi bude, když budují obchod na formátech, které už příští rok nebudou mít žádnou bonitu a pravděpodobně skončí.. a to i po sloučení obou portálů..
max (neregistrovaný)
4. 8. 2008 13:49
Nový
tunelovani
celé vlákno
mozna se jedna o male tunelovani... kdo by nechtel zalizit jen tak spolecnost a vyinkasovat pak treba 100k $ za realizaci obchodu ? pak se vse zrusi a kazdy je vysmaty :)
5. 8. 2008 10:25
Nový
Konečně střízlivý pohled
celé vlákno
Sem si řikal, kdy už konečně lidi přestanou skákat na lep účelovým dezinformacím Ivo Lukačoviče... :-) Mně se na jeho chování nelíbí, že - ač je vzorem mladého úspěšného podnikatele - neváhá účelově mlžit a kecat, když jde o jeho vlastní zájem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 8. 2008 11:56
Nový
Re: Konečně střízlivý pohled
celé vlákno
Lukaševič vzorem mladého a úspěšného podnikatele? Haha
Ten je především vzorem podnikání po česku. Baťovské západní hodnoty jsou pryč. Podnikání ve stylu "pro stovku podtrhnout vlastní mámu". Nepochopitelné počínání, zvlášť ve chvíli, kdy se peníze jen suší bezúčelně na účtech.
Ten je především vzorem podnikání po česku. Baťovské západní hodnoty jsou pryč. Podnikání ve stylu "pro stovku podtrhnout vlastní mámu". Nepochopitelné počínání, zvlášť ve chvíli, kdy se peníze jen suší bezúčelně na účtech.