Hlavní navigace

SPIR dostal šest návrhů na řešení crossmediálního výzkumu

Jan Beránek 7. 5. 2015

Šestice návrhů na další vývoj měření návštěvnosti napříč mediatypy se sešlo na podatelně SPIRu. Sdružení chce do konce května všechny zanalyzovat.

Kolem crossmediálního měření začalo být živo koncem loňského roku. Na velké listopadové debatě mezi zástupci médií, agentur i zadavatelů reklamy se totiž ukázalo, že na trhu neexistuje shoda, co by vlastně měl společný výzkum měřit a jak by měl fungovat.

To se projevilo i v množství návrhů dalšího vývoje a možného řešení situace, které se sešly po výzvě SPIRu k jejich zaslání. Kromě pěti výzkumných agentur zaslal svůj příspěvek i mobilní operátor a poskytovatel televizního vysílání O2, oznámil SPIR v tiskové zprávě

Mezi uchazeči z řad výzkumných společností jsou GfK, Median, STEM/MARK, Mediaresearch ve spolupráci s Nielsen a TNS Aisa se prezentuje společně s comScore a Kantar Media. 

CIF16

V následujících týdnech SPIR provede analýzu návrhů a během května by měl rozbor doputovat všem zúčastněným asociacím – tedy Unii vydavatelů, rozhlasové sekci SKMO a Asociaci měření venkovní reklamy. Celá akce zatím nepovede k rozjezdu tendru na výzkumnou agenturu, ale zatím má jen podrobně zmapovat situaci na trhu výzkumů.

Svůj vlastní plán na crossmediální výzkum má také Asociace televizních organizací (ATO), která se ale chce zabývat jen měřením videoobsahu. Podle serveru Mediaguru si asociace zatím objednala výzkum konzumace médií. Jeho výsledky má agentura Mediaresearch prezentovat v červnu.

Našli jste v článku chybu?
Podnikatel.cz: 5 věcí, které o EET ještě nevíte

5 věcí, které o EET ještě nevíte

Vitalia.cz: Fyzioterapeutka: Chůze naboso? Rozhodně ano!

Fyzioterapeutka: Chůze naboso? Rozhodně ano!

DigiZone.cz: Na jaká videa se vlastně díváme

Na jaká videa se vlastně díváme

Podnikatel.cz: Vrcholový řídící zaměstnanec za 75 tisíc

Vrcholový řídící zaměstnanec za 75 tisíc

Měšec.cz: „Ukradli“ jsme peníze z bezkontaktních karet

„Ukradli“ jsme peníze z bezkontaktních karet

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

120na80.cz: Galerie: Čínští policisté testují českou minerálku

Galerie: Čínští policisté testují českou minerálku

Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Podnikatel.cz: Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Vitalia.cz: 7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

120na80.cz: Rodiče, pozor: jak dodat vitamín D bez rizika

Rodiče, pozor: jak dodat vitamín D bez rizika

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

DigiZone.cz: LG OLED65E6: první pohled

LG OLED65E6: první pohled

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Vitalia.cz: Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

120na80.cz: Co je padesátkrát sladší než cukr?

Co je padesátkrát sladší než cukr?

Vitalia.cz: Tohle všechno se dá usušit

Tohle všechno se dá usušit

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Vitalia.cz: Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí