Hlavní navigace

SPIR hledá řečníky na Internet Advertising Conference 2012

Redakce

12. dubna 2012 se v hotelu Clarion v Praze koná již 5. ročník výroční celodenní konference Sdružení pro internetovou reklamu Internet Advertising Conference 2012. Jak již název napovídá, konference je zaměřena na problematiku internetové reklamy, nejrůznější formy marketingu, aktuální mediální otázky či legislativu a regulaci ovlivňující podmínky na trhu.

12. dubna 2012 se v hotelu Clarion v Praze koná již 5. ročník výroční celodenní konference Sdružení pro internetovou reklamu Internet Advertising Conference 2012. Jak již název napovídá, konference je zaměřena na problematiku internetové reklamy, nejrůznější formy marketingu, aktuální mediální otázky či legislativu a regulaci ovlivňující podmínky na trhu.

Přečtete si výstup z loňského ročníku: IAC 2011: Tištěná média se musí změnit. Ale jak?

Pokud máte zájem na konferenci vystoupit, popřípadě máte tip na zajímavého řečníka, jehož přednášku byste rádi na konferenci zhlédli, můžete složení řečníků ovlivnit vyplněním následujícího formuláře. Své návrhy posílejte nejpozději do 25. ledna 2012.

Našli jste v článku chybu?