SPIR je proti cenzuře Internetu kvůli boji s hazardem

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) také odmítá poslanecký návrh nařídit poskytovatelům připojení blokovat přístup na webové stránky s nelegálním hazardem. Dovolujeme si vyjádřit náš nesouhlas s tímto návrhem, protože internet je nejen svobodné, ale především na kontrolu velice složité médium. Jakékoliv vnášení prvků cenzury do internetu pak představuje riziko pro volné šíření názorů ve společnosti a může otevřít dveře pro zásadní poškození rozvoje internetu, který představuje stále…

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) také odmítá poslanecký návrh nařídit poskytovatelům připojení blokovat přístup na webové stránky s nelegálním hazardem. Dovolujeme si vyjádřit náš nesouhlas s tímto návrhem, protože internet je nejen svobodné, ale především na kontrolu velice složité médium. Jakékoliv vnášení prvků cenzury do internetu pak představuje riziko pro volné šíření názorů ve společnosti a může otevřít dveře pro zásadní poškození rozvoje internetu, který představuje stále významnější nástroj pro společenskou diskusi a interakci mezi lidmi, uvádí SPIR.

EBF16

Znepokojující je v této souvislosti také ta část návrhu, podle níž by měly být blokovány stránky, které pouze zobrazí reklamu na takovéto loterie či se jen byť o nich zmíní, což by mohlo být vždy vyloženo jako jejich podpora či propagace. Zde je riziko zneužití takovéhoto ustanovení k potlačení nezávislých názorů zcela jednoznačné, říká SPIR a pokračuje: V praxi taková zákonná norma vyvolá pouze chaos a nejasnosti, aniž by pomohla jádru věci. Stát navíc takovouto úpravou zcela rezignuje na své základní funkce a přesouvá řešení svých problémů na třetí subjekty.

Více viz celé nekrácené stanovisko Sdružení pro internetovou reklamu.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 6. 2011 9:38

Školení Google Analytics

  •  
    Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak ovládat Google Analytics a najít co potřebuji.
  • Jak měřit hodnotu objednávek z webu.

Detailní informace o školení Google Analytics »