SPIR má nové členy ve výkonné radě

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) včera zvolilo nové složení své výkonné rady. Změny proběhly pouze na dvou místech: místo Jany Doválelové z MindShare zaujal David Martinásek (Beyond Interactive) a v sekci médií vystřídal Tomáše Jankůje (ArboInteractive) Petr Jelínek z CET 21. Výkonnou radu nyní čeká volba nového předsedy, která proběhne na její první schůzi ve středu 18. června.

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) včera zvolilo nové složení své výkonné rady. Změny proběhly pouze na dvou místech: místo Jany Doválelové z MindShare zaujal David Martinásek (Beyond Interactive) a v sekci médií vystřídal Tomáše Jankůje (ArboInteractive) Petr Jelínek z CET 21. Výkonnou radu nyní čeká volba nového předsedy, která proběhne na její první schůzi ve středu 18. června.

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»