Hlavní navigace

SPIR: pětina uživatelů kliká na internetovou reklamu

Martin Vyleťal

Z druhé vlny doplňkového marketingového výzkumu projektu NetMonitor vyplývá, že nejvíce uživatele obtěžuje reklama v televizi. Naopak množství internetové reklamy je podle 60 procent respondentů přiměřené. Internetovou reklamu nevnímá nebo se snaží ignorovat 28 procent internetových uživatelů a blokuje ji 7 procent internetových uživatelů. Zhruba každý pátý klikne na reklamu, která ho zaujme.

Z druhé vlny doplňkového marketingového výzkumu projektu NetMonitor vyplývá, že nejvíce uživatele obtěžuje reklama v televizi. Naopak množství internetové reklamy je podle 60 procent respondentů přiměřené. Internetovou reklamu nevnímá nebo se snaží ignorovat 28 procent internetových uživatelů a blokuje ji 7 procent internetových uživatelů. Zhruba každý pátý klikne na reklamu, která ho zaujme.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
16. 2. 2011 17:22
SOS (neregistrovaný)

To jsi vystihl přesně, teď mají stránky Lupy šířku A4. Jenže text který čtu je umístěn "značně vlevo", už z toho začínám švigrat, a užitečná plocha textu zabírá jen 2/3 šířky této stránky.

Běžně zvětšuji celý web (115% je optimum, 125% je u mne přes celou šířku obrazovky s 1280 pixely) a problémy s orientací nemám. Také posouvám židli o 10 cm do leva... přece si nebudu pořád ničit krční páteř. ;-(

16. 2. 2011 16:19
Honza (neregistrovaný)

Ta šířka stránky má smysl. Jakmile by byly řádky textu širší, než cca 20cm (asi jako A4 na výšku), špatně by se to četlo, protože oko pak má problémy trefit další řádek.