Hlavní navigace

Sdružení pro internetovou reklamu přijalo sedm nových členů

Jiří Macich ml.

Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu na svém posledním zasedání přijala do řad sdružení hned sedm nových členů. Patří k nim internetová aukční síň Aukro.cz, společnost Retail Info (provozovatel akcniceny.cz a monitor.cz), vydavatelství Burda Communications (mimo jiné stojí za hrej.cz), společnost LIN zastřešující internetové aktivity rádia Impuls, internetová agentura Sun Marketing, česká pobočka Microsoftu a internetová sekce Ogilvy One – OgilvyInteractive. (Tisková zpráva)

Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu na svém posledním zasedání přijala do řad sdružení hned sedm nových členů. Patří k nim internetová aukční síň Aukro.cz, společnost Retail Info (provozovatel akcniceny.cz a monitor.cz), vydavatelství Burda Communications (mimo jiné stojí za hrej.cz), společnost LIN zastřešující internetové aktivity rádia Impuls, internetová agentura Sun Marketing, česká pobočka Microsoftu a internetová sekce Ogilvy One – OgilvyInteractive. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?