Hlavní navigace

SPIR si vybral pro další dva roky společnost Gemius

7. 4. 2014
Doba čtení: do minuty

Sdílet

 Autor: Gemius
Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) rozhodla, že dodavatelem výzkumu NetMonitor v letech 2015 a 2016 bude firma Gemius.

Podmínky obsahují i možnou opci na prodloužení dvouletého projektu o další až dva roky. Hlavním přínosem má být multiplatformní měření poskytující informace o konzumaci online obsahu napříč různými zařízeními, jako jsou třeba počítače, tablety, mobilní telefony nebo chytré televize. 

V nové vlně bude také možné zkrátit termín dodávky dat, měřit internetová GRP pro reklamní kampaně a mobilní aplikace. Gemius bude pokračovat v dosavadní realizaci NetMonitoru ve spolupráci s agenturou Mediaresearch, se kterou projekt dodává již od roku 2005. Smlouva o spolupráci bude formálně uzavřena během několika dní.

Zdroj: tisková zpráva

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).