Hlavní navigace

SPIR vyhlašuje výběrové řízení na monitoring internetové reklamy

Jiří Macich ml.

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) včera vypsalo výběrové řízení na projekt monitoringu internetové reklamy. SPIR považuje za podstatné, aby byla monitorována především plošná reklama, multimédia, audio reklama a textová reklama. Projekt je vypisován na tři roky a hodnocení přihlášených prací bude probíhat dvoukolově. V prvním kole budou probíhat jednotlivá slyšení projektů, do druhého kola postoupí firmy vybrané na shortlist, z něhož vzejde vítěz. (Tisková zpráva)

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) včera vypsalo výběrové řízení na projekt monitoringu internetové reklamy. SPIR považuje za podstatné, aby byla monitorována především plošná reklama, multimédia, audio reklama a textová reklama. Projekt je vypisován na tři roky a hodnocení přihlášených prací bude probíhat dvoukolově. V prvním kole budou probíhat jednotlivá slyšení projektů, do druhého kola postoupí firmy vybrané na shortlist, z něhož vzejde vítěz. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?