Společnosti Slevomat.cz a Zoot se zapletly do prodeje padělků triček Lacoste

Čtvrteční iDnes přináší článek „Neodolal a koupil tričko Lacoste za polovinu. Byl to však padělek“, s informacemi o případu, kdy společnost Slevomat.cz, s.r.o. nabízela prostřednictvím webu v listopadu 2011 padělky triček Lacoste, které dodala společnost ZOOT a.s., která je známa provozováním vlastn

Čtvrteční iDnes přináší článek „Neodolal a koupil tričko Lacoste za polovinu. Byl to však padělek“, s informacemi o případu, kdy společnost Slevomat.cz, s.r.o. nabízela prostřednictvím webu v listopadu 2011 padělky triček Lacoste, které dodala společnost ZOOT a.s., která je známa provozováním vlastního nákupního portálu zoot.cz. 

 Do celého případu se zapojila i Česká obchodní inspekce, v článku citovaná mluvčí ČOI Miloslava Fléglová iDnes sdělila: „Posudky, o které jsme žádali ve Francii, potvrdily podezření, že se jednalo o padělky výrobků firmy Lacoste. O výši pokuty dosud nebylo pravomocně rozhodnuto, rozhodne o ní ředitel inspektorátu, který tento případ řeší.“Nabídka Slevomatu, která již není aktivní (trička již nejde koupit), je stále vidět na webu a podle zobrazeného údaje bylo prodáno 732 voucherů. 

 Snad si majitelé triček přes zimu neuřízli nošením falešných krokodýlů příliš ostudy a třeba se po konečném verdiktu ČOI s právní pomocí a zapojením soudů domohou i vrácení peněz v nepřehledné situaci, kdy Slevomat s odkazem na uplynutí lhůty vracet peníze za vouchery podle vyjádření v článku odmítá a hází vinu na dodavatele, kterým byla společnost Zoot.

15 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 4. 2012 15:40

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »