Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Spory v českém Second Life

V minulých dnech poznamenalo některá diskusní fóra další kolo konfliktu, který v české komunitě Second Life probíhá již od minulého roku. Hlavními aktéry jsou dvě významné osobnosti českého SL, Martin Dvořák a Jaroslav Peňaška. Co se tedy stalo, a proč se i na Lupě začaly objevovat podezřelé komentáře?

Léto je v plném proudu, ale navzdory klasické „okurkové sezoně“ se přece jen čas od času stane něco, co si zaslouží naší pozornost. V posledních dnech a týdnech se kupříkladu rozhořel jeden starší spor, ve kterém proti sobě stojí Martin Dvořák ze společnosti BENETA (respektive beVirtual s.r.o.) a Jaroslav Peňaška se svou firmou Informační systémy ( http://www.pe­naska.kvalitne­.cz ) (a virtuální společností DÉJÀ VU International). U nás na Lupě se tento „konflikt“ projevil zejména tím, že se před několika dny skoro u všech starších článků o Second Life objevily komentáře zaměřené právě proti Benetě. Podobné komentáře (dalo by se říci spamy) se minulý týden vyskytly i na dalších serverech a diskusních fórech.

Odpověď na otázku „o co vlastně jde?“ není úplně jednoduchá, protože počátky těchto problémů sahají až do března 2007, kdy spolu začali pan Dvořák a pan Peňaška komunikovat a spolupracovat. Tato spolupráce trvala několik měsíců, nicméně někdy v srpnu se kvůli neshodám rozešli. Přesné příčiny se bohužel v podstatě nikde neobjevují a obě strany vidí problémy jinde. Podle pana Dvořáka byla tím důvodem zejména nespolehlivost a nedostatečná kvalita práce pana Peňašky; a pan Peňaška si pro změnu stěžuje, že mu v Benetě upírali jeho zásluhy a vydávali je za své.

Ale podívejme se na celou chronologii postupně, a vraťme se zpátky na začátek, tedy do března roku 2007. Beneta se v té době začínala o fenomén Second Life intenzívně zajímat (koncem února například vznikly první příspěvky na portálu secondlife.cz), a pan Peňaška se ve světě Second Life už dokonce nějakou chvíli pohyboval se svou SL firmou Déjà Vu International. Pracoval mimo jiné na vývoji programu „Second Life Speech Tools“, což byl text-to-speech engine, který četl chaty a umožnil postavám „mluvit“.

Zpočátku vše vypadalo relativně klidně, spolupráce byla přínosná pro obě strany. Jak uvádějí i oficiální tiskové zprávy, Déjà Vu International operovala jako „divize“ Benety, kde pan Peňaška získal pozici technologického vedoucího. Informační kampaň se vydařila, a v následujících měsících nastal svým způsobem „boom“ českého Second Life, kdy se o něm začalo mnohem více psát v médiích a zájem o „druhý život“ pozvolna projevovaly i různé firmy. Vznikla také sesterská společnost Benety, beVirtual s.r.o., která zajišťovala právě aktivity spojené se SL.

V dubnu 2007 se software Second Life Speech Tools objevil na prestižní akci Second Life Expo, koncem měsíce byla vydána i historicky první česká lokalizace SL. Významnou událostí byla i sobota 12. května, kdy oba pánové vystoupili na brněnské konferenci Games Developers Session 2007 se společnou přednáškou s názvem „Tvořivost a obchod v Second Life“ (videozáznam je možné shlédnou v archivu přednášek Masarykovy univerzity).

I další události na poli české Second Life scény byly zejména pro její komunitu povzbudivé – v polovině května došlo k prvnímu virtuálnímu srazu komunity kolem portálu secondlife.cz (sešly se tehdy asi tři desítky avatarů), a v průběhu června začala stavba československého města, které později dostalo název Bohemia (oficiální otevření proběhlo 14. září). V následujících měsících začaly do města přicházet různé firmy a instituce, a tento trend pokračuje v podstatě do dnešní doby.

Bohužel, zhruba ve stejném období se cesty pana Dvořáka a pana Peňašky rozešly, a z důvodů, které znají zřejmě jen oni, to nebyl rozchod příliš klidný. Svou úlohu možná sehrál i zamýšlený Peňaškův projekt SL časopisu, který mohl být panem Dvořákem chápán jako konkurence. Ať už byly příčiny jakékoliv, brzy došlo i na ostrá slova, a později také různá nařčení. Vše vyvrcholilo 24. října 2007, kdy pan Peňaška vystoupil na tiskové konferenci Českého rozhlasu v rámci veletrhu INVEX, a obvinil pana Dvořáka a Benetu z celé řady trestných činů. Situaci museli řešit organizátoři i policie a Beneta k celé události následně vydala oficiální vyjádření.

Incident se kupodivu téměř vůbec neobjevil v médiích, což ale nic nemění na skutečnosti, že vztahy obou bývalých kolegů klesly na bod mrazu. Po dobu několika měsíců mezi nimi panovalanapjatá atmosféra, a období relativního klidu se střídala s občasnými kritickými příspěvky pana Peňašky (na webech secondlife.cz či secondlife.sk, pod různými články na Internetu atd.). V posledních několika týdnech tyto aktivity nabraly na intenzitě, a podobných komentářů se během několika dnů objevily řádově desítky. Ostatně právě tyto „virtuální nepokoje“ mne inspirovaly k tomu, abych na celou situaci podíval podrobněji.

Během své rešerše jsem si pročetl desítky a desítky článků na různých webech a blozích, a v zhruba stovky diskusních příspěvků pod jednotlivými texty. Mimo jiné jsem se ujistil v tom, že podobně jako v reálném životě, ani v Second Life nelze příliš generalizovat (že například nějaká skupina je homogenní a má stejné cíle), spíše naopak. Nejen mezi celými městy, ale i mezi jednotlivými rezidenty (uživateli) existuje spletitá síť vzájemných vazeb, sympatií a antipatií, které se navíc v průběhu doby mění a vyvíjejí.

Virtuální světy samozřejmě do jisté míry jen reflektují realitu, takže není divu, že trpí podobnými problémy jako svět kolem nás. A stejně jako se lidé dokáží zuřivě hádat v diskusích o reformě zdravotnictví, o radaru v Brdech nebo o regulaci Internetu, tak obdobné konflikty probíhají i v Second Life. A to de facto všude – v Bohemii pod správou pana Dvořáka (kde už byla řada vyhrocených diskusí, a konala se i jedna demonstrace), ve Valutě pana Peňašky a Patrika Martynova (ta se pro změnu před několika dny kvůli vnitřním sporům rozpadla na Czechii a Slovakii) a jistě i v dalších českých městech, oblastech a skupinách, kterých je samozřejmě mnohem více (jen se o nich tak často nepíše).

Co se týče samotného konfliktu mezi Déjà Vu a Benetou, domnívám se, že i zde sehrály větší úlohu vzájemné antipatie či neústupnost, spíše než reálné překážky. Pan Peňaška chce celou dobu jediné: aby mu byly přiznány jeho zásluhy, a aby si Beneta jeho práci nepřivlastňovala. Pan Dvořák zase zcela logicky opakovaně požaduje, aby o jeho společnosti nebyly šířeny pomluvy, a aby přestaly zmiňované útoky a obvinění. A přestože se tyto cíle v podstatě nevylučují, prostředky k jejich dosažení jsou voleny poněkud nešťastně, a zahrnují i zmiňované osobní útoky či hrozby žalobou.

Ačkoliv celý spor působí na první pohled komplikovaně, ve skutečnosti není takový problém najít si potřebné informace. Nakonec je možné dokonce zjistit (po odečtení většiny emocí nebo zavádějící rétoriky), že se obě strany v řadě věcí překvapivě shodují. Tak například pan Peňaška je skutečně autorem softwaru Second Life Speech Tools, a Beneta jen podotýká, že z tohoto produktu neměla žádný přímý zisk ani v období vzájemné kooperace. Pan Peňaška je také autorem prvního překladu SL do češtiny, nicméně po přerušení spolupráce vyvinula Beneta svou vlastní verzi a průběžně ji aktualizuje. Nu a co se týče samotného šíření Second Life v českém prostředí, podílely se na něm oba subjekty – zavedená společnost Beneta využila své jméno a marketing, zatímco Déjà Vu mohla nabídnout jednak produkty a jednak zkušenosti s tímto virtuálním světem. A mimochodem, první významnější komunitu kolem sebe nevybudoval ani pan Dvořák, ani pan Peňaška, ale jistá Malarwen Hall, která založila skupinu „Czechs Unite“ již někdy v roce 2006.

Kontakty? Setkání? Předplaťte si celoroční členství v NetClubu

Chcete být v centru dění, v internetové komunitě? Setkávat se s těmi, jejichž názory hýbou českým internetem? Předplaťte si členství na každoměsíčním setkání NetClubu a potkávejte se s zajímavými lidmi. Bližší informace zde

Letošní druhý NetClub proběhne v únoru s Erikem Taberym, šéfredaktorem časopisu Respekt, který lidé buďto milují, nebo nenávidí. 

       

Jedním dechem je třeba ale zdůraznit, že nadávky či spamování jsou velmi nevhodným způsobem komunikace či získávání pozornosti, a přinejmenším to dotyčného sráží v očích čtenářů. To je ovšem pravidlo, které by si měl uvědomit de facto každý uživatel internetu. Možná bychom se dnes a denně nemuseli setkávat s vulgarismy a flamewars pod téměř každou diskusí (a teď nemám na mysli jen v tomto ohledu nechvalně známé Novinky.cz, podobné prohřešky proti netiketě se objevují téměř všude).

Tak jako tak, nyní je řada na obou hlavních aktérech. Jen oni totiž mají ve svých rukou možnost buď neshody dále eskalovat, a dotlačit jeden druhého možná až ke komplikovanému a nákladnému soudnímu sporu, a nebo se mohou pokusit uzavřít příměří. To by mělo samozřejmě hned několik výhod: oba by se mohli namísto malicherných konfliktů věnovat svým vlastním projektům, česká Second Life komunita by si konečně oddychla a ostatní čtenáři by se alespoň nemuseli obávat, odkud zase vyskočí nějaký kousavý komentář.

Anketa

Zaregistrovali jste na českém Internetu zmíněný spor?

       

Jan Rylich

Autor vystudoval obor Informační studia a knihovnictví na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a v současnosti pokračuje oborem Studia nových médií tamtéž.

Školení Google+ pro firmy

DW - Školení PPC
  • Jak využít Google+ pro firemní komunikaci a marketing.
  • Čím se liší Google+ od Twitteru a Facebooku z pohledu firemního využití.
  • Jak využít Google+ v souladu s pravidly užívání.
  • Založení Google+ Page (Stránky) krok po kroku, včetně praktických tipů.

Detailní informace o školení Google+ »

Přehled názorů

článek?
anonymní uživatel 12. 8. 2008 09:01
Nový
├ 
Re: článek?
Jaromír Adámek 12. 8. 2008 09:23
Nový
│
└ 
Máte-li dotazy, ptejte se především na příslušných portálech
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:39
Nový
│
 
├ 
Ty woe...
xOx 12. 8. 2008 13:23
Nový
│
 
│
└ 
Nemám sílu se znovu hádat...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:30
Nový
│
 
│
 
└ 
Ach jo - přesně tohle jsem nechtěl... Sice se ještě jakž takž úroveň diskuze…
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:47
Nový
│
 
│
 
 
└ 
Re: Ach jo - přesně tohle jsem nechtěl... Sice se ještě jakž takž úroveň…
Denis - Ova 12. 8. 2008 13:53
Nový
│
 
│
 
 
 
└ 
Jj - vrchol spamování - odpovídat si na vlastní příspěvky
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:02
Nový
│
 
├ 
Re: Máte-li dotazy, ptejte se především na příslušných portálech
Jaromír Adámek 12. 8. 2008 14:57
Nový
│
 
│
└ 
Co má nechat se pomlouvat proboha společnýho s chlapstvím?
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 15:09
Nový
│
 
│
 
└ 
Tohle je vážně na palici :(.
Jaromír Adámek 12. 8. 2008 18:16
Nový
│
 
│
 
 
└ 
tak sorry - já se jen zeptal :/
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 18:23
Nový
│
 
│
 
 
 
└ 
Chápeš, že je to už minulost?
Jaromír Adámek 12. 8. 2008 19:21
Nový
│
 
│
 
 
 
 
├ 
No jo - máš recht. Jenže to já jsem dělal....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 19:52
Nový
│
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: Chápeš, že je to už minulost?
anonymní uživatel 12. 8. 2008 19:54
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
└ 
Ale ne... Ono je to jen špatně napsaný opět...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 20:01
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Ale ne... Ono je to jen špatně napsaný opět...
anonymní uživatel 12. 8. 2008 20:10
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Ale ne... Ono je to jen špatně napsaný opět...
Kde je ta krádež? 12. 8. 2008 20:37
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
└ 
No vona nenapsala, že moje firma...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 20:47
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: No vona nenapsala, že moje firma...
anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:07
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: No vona nenapsala, že moje firma...
anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:23
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Neschopny sehnat zakazniky? :D
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 21:40
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Neschopny sehnat zakazniky? :D
anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:50
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
└ 
To doufám, že už to vědí...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 22:11
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
└ 
Re: To doufám, že už to vědí...
anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:09
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
└ 
Myslím, že jsem to vysvětlil víc než jasně. Nebudu se k tomu vracet...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:12
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
└ 
Re: Myslím, že jsem to vysvětlil víc než jasně. Nebudu se k tomu vracet...
anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:25
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
└ 
Takže řekl jsem to tu už několikrát, ale ještě jednou to tedy zopakuju...
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 09:10
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
└ 
Re: Takže řekl jsem to tu už několikrát, ale ještě jednou to tedy zopakuju...
anonymní uživatel 13. 8. 2008 10:49
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Vážený pane, řekl jsem to tu už několikrát, ale speciálně pro Vás tedy…
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 10:52
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
├ 
Mimochodem - všimněte si, že pan Dvořák nakonec stáhnul ze svého webu...
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 11:05
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Vážený pane, řekl jsem to tu už několikrát, ale speciálně pro Vás tedy…
anonymní uživatel 13. 8. 2008 11:24
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Vážený pane, řekl jsem to tu už tak jasně, že jasněji to nejde...
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 11:27
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Vážený pane, řekl jsem to tu už tak jasně, že jasněji to nejde...
Jana Kolářová 13. 8. 2008 11:49
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Jak jinak by jste to tedy nazvala?
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 12:30
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Jak jinak by jste to tedy nazvala?
Jana Kolářová 13. 8. 2008 14:33
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Pane Dvořáku nebo kdo z vás se tady teď vydává za nějakou paní Kolářovou....
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 15:11
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Pane Dvořáku nebo kdo z vás se tady teď vydává za nějakou paní…
Ostap Bender 13. 8. 2008 15:12
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Pane Dvořáku nebo kdo z vás se tady teď vydává za nějakou paní…
Jana Kolářová 13. 8. 2008 15:30
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Důkazů jsem předložil víc než dost....
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 18:35
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Neschopny sehnat zakazniky? :D
anonymní uživatel 12. 8. 2008 22:30
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Už jsem to tu několikrát zodpověděl....
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 09:21
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Už jsem to tu několikrát zodpověděl....
cb 13. 8. 2008 09:36
Nový
│
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Cca 2000
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 09:40
Nový
│
 
└ 
Re: Máte-li dotazy, ptejte se především na příslušných portálech
anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:50
Nový
│
 
 
└ 
Pana Rylicha osobně neznám...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:56
Nový
│
 
 
 
└ 
HA
virus007 12. 8. 2008 23:45
Nový
│
 
 
 
 
└ 
Problém je jen v občas poněkud neetických metodách...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:51
Nový
└ 
Re: článek?
anonymní uživatel 12. 8. 2008 13:03
Nový
 
└ 
Ne, chápete to naprosto opačně
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:26
Nový
 
 
├ 
Re: Ne, chápete to správně:)
devil45 12. 8. 2008 13:36
Nový
 
 
│
└ 
No - tohle je celkem srozumitelný...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:41
Nový
 
 
└ 
Re: Ne, chápete to naprosto opačně
cb 13. 8. 2008 08:24
Nový
 
 
 
└ 
Neřešte to - jen si prostě zapamatujte....
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 08:56
Nový
okurky
Jiri 12. 8. 2008 09:05
Nový
└ 
Re: okurky
anonymní uživatel 12. 8. 2008 09:07
Nový
Banální spor dvou podnikatelů.
Jaromír Adámek 12. 8. 2008 09:20
Nový
└ 
Re: Banální spor dvou podnikatelů.
anonymní uživatel 12. 8. 2008 09:24
Nový
 
└ 
Zdaleka tak banální není... Jde v něm o miliony...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:03
Nový
 
 
├ 
Pochopte - nejde o to, jestli jako firma vyrábím hračky.. Peníze jsou peníze
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:07
Nový
 
 
└ 
Re: Zdaleka tak banální není... Jde v něm o miliony...
pepak 12. 8. 2008 12:36
Nový
 
 
 
└ 
Ano, neumím, také nejsem žádný PR manager...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:45
Nový
 
 
 
 
└ 
Re: Ano, neumím, také nejsem žádný PR manager...
Alan 12. 8. 2008 13:28
Nový
 
 
 
 
 
└ 
Nebudu se o tom znovu hádat....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:36
Nový
Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 09:23
Nový
├ 
Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera
pepak 12. 8. 2008 09:31
Nový
│
├ 
Celá věc je složitější a významnější než vypadá
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 09:50
Nový
│
│
├ 
Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá
pepak 12. 8. 2008 10:19
Nový
│
│
│
└ 
Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:27
Nový
│
│
├ 
Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá
Ondrej Páleš 12. 8. 2008 10:26
Nový
│
│
│
└ 
Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:36
Nový
│
│
└ 
Etika v ČR.
Jaromír Adámek 12. 8. 2008 12:39
Nový
│
│
 
└ 
Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:50
Nový
│
│
 
 
└ 
Re: Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému...
Jaromír Adámek 12. 8. 2008 13:10
Nový
│
│
 
 
 
├ 
Re: Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému...
Jaromír Adámek 12. 8. 2008 13:12
Nový
│
│
 
 
 
└ 
Re: Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:32
Nový
│
│
 
 
 
 
└ 
Re: Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému...
Alexus 14. 8. 2008 09:55
Nový
│
├ 
Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera
Ondřej Kučera 12. 8. 2008 09:55
Nový
│
│
└ 
Dávám vám za pravdu
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:18
Nový
│
└ 
Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera
anonymní uživatel 12. 8. 2008 10:04
Nový
├ 
Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera
pp 12. 8. 2008 10:06
Nový
│
└ 
Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera
Mysel 12. 8. 2008 10:19
Nový
└ 
Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera
Lukáš Nevosád 12. 8. 2008 10:15
Nový
 
└ 
Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:42
Nový
A co na to Radim Pechman? Cesky SL guru.
tewy 12. 8. 2008 10:18
Nový
└ 
Radim Hasalik? Neznam... :)
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:21
Nový
 
├ 
Aha - už vím - POOH
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:25
Nový
 
│
├ 
Tedy ne Pooh, ale články o SL
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:32
Nový
 
│
└ 
Re: Aha - už vím - POOH
INRI 12. 8. 2008 10:34
Nový
 
│
 
└ 
Re: Aha - už vím - POOH
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:41
Nový
 
│
 
 
└ 
Re: Aha - už vím - POOH
anonymní uživatel 17. 8. 2008 18:30
Nový
 
└ 
Re: Radim Hasalik? Neznam... :)
tewy 12. 8. 2008 11:18
Nový
Za co?
Libb 12. 8. 2008 10:55
Nový
└ 
Re: Za co?
Jaromír Adámek 12. 8. 2008 13:17
Nový
tyhlety spory
ojoj 12. 8. 2008 10:58
Nový
└ 
Možná ty spory někoho otravují, ale je třeba se jimi zabývat...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 11:37
Nový
 
└ 
Re: Možná ty spory někoho otravují, ale je třeba se jimi zabývat...
mart8 12. 8. 2008 12:13
Nový
 
 
└ 
No a to je právě ten problém...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:20
Nový
 
 
 
└ 
Re: No a to je právě ten problém...
mart8 12. 8. 2008 13:33
Nový
 
 
 
 
└ 
Chápu...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:39
Nový
 
 
 
 
 
└ 
Re: Chápu...
adt 12. 8. 2008 13:44
Nový
 
 
 
 
 
 
└ 
Jo, asi je to tak....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:49
Nový
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Jo, asi je to tak....
Petan Que 12. 8. 2008 13:58
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Lehká pomoc - spolupracuj s některými firmami
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:03
Nový
Hloupý komentář
SA 12. 8. 2008 12:40
Nový
└ 
Nebudu to moc komentovat, ale měli by jste vědět...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:57
Nový
 
├ 
Re: Nebudu to moc komentovat, ale měli by jste vědět...
anonymní uživatel 12. 8. 2008 14:05
Nový
 
│
├ 
Libuška Alderson nebyla nikdy součástí týmu
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:16
Nový
 
│
└ 
Mimochodem - Beneta se tu vyjadřuje, jen o tom nevíte...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:25
Nový
 
└ 
Re: Nebudu to moc komentovat, ale měli by jste vědět...
anonymní uživatel 13. 8. 2008 14:18
Nový
 
 
└ 
Re: Nebudu to moc komentovat, ale měli by jste vědět...
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 15:09
Nový
 
 
 
└ 
Re: Nebudu to moc komentovat, ale měli by jste vědět...
Záchranář 13. 8. 2008 17:43
Nový
clanek o nicem
Evžen Rejfíř 12. 8. 2008 12:46
Nový
└ 
No pokud se vám ji tam podaří dostat, budu rád :D
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:00
Nový
 
└ 
Re: No pokud se vám ji tam podaří dostat, budu rád :D
anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:47
Nový
Zájem veřejnosti?
adt 12. 8. 2008 13:05
Nový
└ 
Re: Zájem veřejnosti?
anonymní uživatel 12. 8. 2008 13:18
Nový
RE: Spory v českém Second Life
q 12. 8. 2008 14:08
Nový
juchů, konečně je pravda venku....
Ivanka Akina 12. 8. 2008 14:21
Nový
├ 
Ivčo - to, co tu píšeš, by mělo smysl jedině tehdy...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:34
Nový
│
└ 
Re: Ivčo - to, co tu píšeš, by mělo smysl jedině tehdy...
Ivanka Akina 12. 8. 2008 14:49
Nový
│
 
└ 
Re: Ivčo - to, co tu píšeš, by mělo smysl jedině tehdy...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:59
Nový
├ 
Re: juchů, konečně je pravda venku....
Ostap Bender 12. 8. 2008 15:01
Nový
│
└ 
Re: juchů, konečně je pravda venku....
BLEK. 12. 8. 2008 17:00
Nový
│
 
└ 
Porucha osobnosti je vošklivá věc, to jo :)
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:23
Nový
└ 
Re: juchů, konečně je pravda venku....
pod přezdívkou nad přezdi 12. 8. 2008 23:34
Nový
Divíte se někdo tomu,
adt 12. 8. 2008 14:53
Nový
├ 
Jo, je to pravda, ale poraďte mi jak to mám zastavit, když sám vidíte....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 15:03
Nový
│
└ 
Re: Jo, je to pravda, ale poraďte mi jak to mám zastavit, když sám vidíte....
adt 12. 8. 2008 15:10
Nový
└ 
Re: Divíte se někdo tomu,
Ivanka Akina 12. 8. 2008 15:12
Nový
 
├ 
Re: Divíte se někdo tomu,
Loki 12. 8. 2008 15:25
Nový
 
│
└ 
Re: Divíte se někdo tomu,
Ivanka Akina 12. 8. 2008 15:30
Nový
 
├ 
Re: Divíte se někdo tomu,
adt 12. 8. 2008 15:38
Nový
 
└ 
Ivano, ty si asi fakt nedáš pokoj, že?
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:00
Nový
 
 
├ 
Re: Ivano, ty si asi fakt nedáš pokoj, že?
anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:07
Nový
 
 
│
└ 
Ale jo - něco tam bude...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:10
Nový
 
 
│
 
└ 
Re: Ale jo - něco tam bude...
anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:16
Nový
 
 
│
 
 
└ 
To se zase nebojte.. To já dělám...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:20
Nový
 
 
│
 
 
 
└ 
Re: To se zase nebojte.. To já dělám...
anonymní uživatel 12. 8. 2008 18:39
Nový
 
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: To se zase nebojte.. To já dělám...
Kynik 12. 8. 2008 21:52
Nový
 
 
└ 
Re: Ivano, ty si asi fakt nedáš pokoj, že?
richi 12. 8. 2008 17:26
Nový
 
 
 
└ 
Tady to je...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:44
Nový
 
 
 
 
└ 
Re: Tady to je...
richi 12. 8. 2008 17:58
Nový
 
 
 
 
 
└ 
Re: Tady to je...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 18:02
Nový
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Tady to je...
richi 12. 8. 2008 18:12
Nový
Prohlášení společnosti BENETA.cz k tomuto článku
Martin Dvořák - BENETA.cz 12. 8. 2008 15:22
Nový
└ 
I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření proti…
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 15:41
Nový
 
├ 
Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření proti…
Beneton Alter Ego 12. 8. 2008 15:58
Nový
 
│
└ 
Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření proti…
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:16
Nový
 
│
 
└ 
Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření proti…
Magnát z Bolevce 12. 8. 2008 16:57
Nový
 
├ 
Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření proti…
velkotovárník 12. 8. 2008 16:06
Nový
 
│
├ 
Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření proti…
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:13
Nový
 
│
│
└ 
Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření proti…
anonymní uživatel 12. 8. 2008 16:23
Nový
 
│
│
 
└ 
Co je pomluva a co pravda?
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:33
Nový
 
│
│
 
 
└ 
Re: Co je pomluva a co pravda?
anonymní uživatel 12. 8. 2008 16:54
Nový
 
│
│
 
 
 
└ 
Odpovězte si sám - jaký by to mělo význam?
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:08
Nový
 
│
│
 
 
 
 
└ 
Re: Odpovězte si sám - jaký by to mělo význam?
anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:12
Nový
 
│
│
 
 
 
 
 
└ 
Pokud jsem takový idiot, jak říkáte...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:15
Nový
 
│
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Pokud jsem takový idiot, jak říkáte...
anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:22
Nový
 
│
│
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Jo tak to bude vono....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:25
Nový
 
│
└ 
A ještě jedna věc... Pokud jste důvtipný, asi Vám dojde...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:54
Nový
 
│
 
└ 
Re: A ještě jedna věc... Pokud jste důvtipný, asi Vám dojde...
anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:40
Nový
 
│
 
 
└ 
Pominu-li, že jste se právě sám dopustil pomluvy...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:53
Nový
 
├ 
Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření proti…
anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:29
Nový
 
│
└ 
Hahahaha - vtipný.....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:37
Nový
 
│
 
└ 
Re: Hahahaha - vtipný.....
cb 13. 8. 2008 09:10
Nový
 
└ 
Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření proti…
anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:36
Nový
Závěrem - navrhuju tedy ještě jednou mír zbraní....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 15:32
Nový
└ 
Re: Závěrem - navrhuju tedy ještě jednou mír zbraní....
anonymní uživatel 12. 8. 2008 15:46
Nový
 
└ 
Pokud jste četl ten článek a přesto tohle prohlašujete...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:14
Nový
 
 
└ 
Re: Pokud jste četl ten článek a přesto tohle prohlašujete...
adt 12. 8. 2008 16:21
Nový
 
 
 
└ 
Citoval bych zde Larryho Flinta - názor je jako díra v....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:24
Nový
 
 
 
 
└ 
Re: Citoval bych zde Larryho Flinta - názor je jako díra v....
anonymní uživatel 12. 8. 2008 18:05
Nový
 
 
 
 
 
└ 
No předpokládám, že pana Rylicha
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 18:07
Nový
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: No předpokládám, že pana Rylicha
anonymní uživatel 12. 8. 2008 18:09
Nový
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: No předpokládám, že pana Rylicha
anonymní uživatel 12. 8. 2008 18:37
Nový
 
 
 
 
 
 
 
└ 
No - řekl bych, že to k tomu nemá tak daleko...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 18:59
Nový
lupa
sx 12. 8. 2008 16:25
Nový
└ 
Re: lupa
Mrakoplaš 12. 8. 2008 16:29
Nový
 
└ 
Promiňte, ale tady myslím křivdíte...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:17
Nový
Stejně je to jen o sexu
Naushika Lutrova 12. 8. 2008 17:23
Nový
└ 
Ze začátku ano - LOL - ale to rychle omrzí :)
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:34
Nový
 
└ 
Re: Ze začátku ano - LOL - ale to rychle omrzí :)
Naushika Lutrova 12. 8. 2008 18:59
Nový
 
 
└ 
To je nabídka? LOL :)
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 19:07
Nový
 
 
 
└ 
Re: To je nabídka? LOL :)
bredy.jinak.cz 12. 8. 2008 20:17
Nový
 
 
 
 
└ 
Jako já už fakt tyhle vztahy v SL nepěstuju, LOL
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 20:24
Nový
Už bych to tedy konečně uzavřel...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:49
Nový
co to ku...
QiQ 12. 8. 2008 18:38
Nový
Cimrman zavidi!
hexx 12. 8. 2008 19:31
Nový
└ 
No vono to má s Cimrmanem hodně společného :D
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 20:15
Nový
 
└ 
Re: No vono to má s Cimrmanem hodně společného :D
hexx 12. 8. 2008 22:56
Nový
 
 
└ 
Pobavit lidi je fajn, ne? :)
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:35
Nový
Protože tu vzniká mnoho dohadů, zkusím to ještě jednou zjednodušeně vysvětlit…
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 20:21
Nový
├ 
Re: Protože tu vzniká mnoho dohadů, zkusím to ještě jednou zjednodušeně…
anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:16
Nový
│
└ 
No comment....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 21:23
Nový
│
 
└ 
Re: No comment....
anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:58
Nový
│
 
 
└ 
Ne - fair use znamena....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 22:08
Nový
│
 
 
 
└ 
Re: Ne - fair use znamena....
anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:20
Nový
│
 
 
 
 
└ 
Tuhle otázku už jsem zodpověděl....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:31
Nový
└ 
Re: Protože tu vzniká mnoho dohadů, zkusím to ještě jednou zjednodušeně…
Kartofel 12. 8. 2008 23:23
Nový
Penaska?
mil 12. 8. 2008 20:25
Nový
└ 
Re: Penaska?
mil 14. 8. 2008 19:06
Nový
Ze se na to nevy....
anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:50
Nový
└ 
Re: Ze se na to nevy....
Malarwen 12. 8. 2008 21:51
Nový
 
├ 
Re: Ze se na to nevy....
anonymní uživatel 12. 8. 2008 22:05
Nový
 
└ 
Ale jo Mal.. To my bychom se na to rádi vys...
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 22:13
Nový
 
 
├ 
Co mě ale mrzí nejvíc je to, že jsem se zase nechal vyprovokovat k tomu, aby…
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 22:21
Nový
 
 
│
└ 
Re: Co mě ale mrzí nejvíc je to, že jsem se zase nechal vyprovokovat k tomu,…
Kartofel 12. 8. 2008 23:25
Nový
 
 
└ 
Re: Ale jo Mal.. To my bychom se na to rádi vys...
anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:18
Nový
 
 
 
└ 
Proboha jak můžete být tak naivní....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:23
Nový
 
 
 
 
└ 
Re: Proboha jak můžete být tak naivní....
anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:49
Nový
 
 
 
 
 
└ 
Jo tak to jim dejte do ruky slepeckou hůl....
Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:56
Nový
 
 
 
 
 
 
└ 
To ovšem nemyslíte vážně, že ne???
anonymní uživatel 13. 8. 2008 08:19
Nový
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Pane - já v tomhle sporu žiju už skoro rok....
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 09:01
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Pane - já v tomhle sporu žiju už skoro rok....
Ostap Bender 13. 8. 2008 09:26
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Pane - já v tomhle sporu žiju už skoro rok....
masque 13. 8. 2008 14:59
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Pane - já v tomhle sporu žiju už skoro rok....
Záchranář 13. 8. 2008 17:51
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
└ 
Re: Pane - já v tomhle sporu žiju už skoro rok....
Milan 14. 8. 2008 02:30
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
U toho jsem si málem učůrnul :)
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 02:56
Nový
Jeste ze nase firma do SL nevstoupila
Eelke 13. 8. 2008 07:12
Nový
podnikani v second life
sketchrain 13. 8. 2008 07:30
Nový
└ 
No vidíte - o panu Dvořákovi se všude píše....
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 08:51
Nový
cha chá
honza 13. 8. 2008 08:41
Nový
└ 
Dal bych Vám za pravdu, kdyby....
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 08:54
Nový
 
├ 
Re: Dal bych Vám za pravdu, kdyby....
anonymní uživatel 13. 8. 2008 09:18
Nový
 
│
└ 
Jo - to je přesně to, co by se hodilo Benetě...
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 09:23
Nový
 
│
 
└ 
Re: Jo - to je přesně to, co by se hodilo Benetě...
cb 13. 8. 2008 09:38
Nový
 
│
 
 
└ 
Ano, přesně takhle se snaží hrát na city Beneta
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 09:47
Nový
 
│
 
 
 
└ 
Re: Ano, přesně takhle se snaží hrát na city Beneta
Benetka 13. 8. 2008 13:13
Nový
 
└ 
Re: Dal bych Vám za pravdu, kdyby....
honza 13. 8. 2008 10:00
Nový
Protože takhle by to mohlo jít do nekonečna, nebudu už dál reagovat...
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 09:36
Nový
Peňaško
cb 13. 8. 2008 09:37
Nový
└ 
Trocha slušnosti v oslovení by neškodila..
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 09:51
Nový
Otazka na
sketchrain 13. 8. 2008 10:32
Nový
├ 
Jo, ma to vlastni ekonomiku...
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 10:37
Nový
│
└ 
Re: Jo, ma to vlastni ekonomiku...
sketchrain 13. 8. 2008 10:52
Nový
│
 
└ 
V podstatě ano...
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 11:30
Nový
└ 
Re: Otazka na
Ivanka Akina 13. 8. 2008 11:32
Nový
 
├ 
Re: Otazka na
Real Life 13. 8. 2008 11:49
Nový
 
│
├ 
Re: Otazka na
Real Life 13. 8. 2008 11:53
Nový
 
│
│
└ 
ja versus můj av
Ivanka Akina 13. 8. 2008 12:47
Nový
 
│
└ 
heh
Ivanka Akina 13. 8. 2008 12:35
Nový
 
└ 
Re: Otazka na
sketchrain 13. 8. 2008 12:36
Nový
 
 
└ 
No...
Ivanka Akina 13. 8. 2008 12:56
Nový
 
 
 
└ 
Souhlas, ale SL nepoškozuje ten článek, ale to co dělá Beneta
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 13:16
Nový
 
 
 
 
└ 
Jarku...
Ivanka Akina 13. 8. 2008 13:34
Nový
 
 
 
 
 
├ 
Re: Jarku...
Dvojsmysl 13. 8. 2008 14:00
Nový
 
 
 
 
 
│
└ 
Re: Jarku...
Ivanka Akina 13. 8. 2008 14:29
Nový
 
 
 
 
 
└ 
Ivanko - Tvoje profesní schopnosti bych nechal raději bez komentáře..
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 14:03
Nový
 
 
 
 
 
 
└ 
Jarku...
Ivanka Akina 13. 8. 2008 14:43
Nový
RE: Spory v českém Second Life
honza 13. 8. 2008 13:18
Nový
├ 
RE: Spory v českém Second Life
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 14:09
Nový
│
└ 
RE: Spory v českém Second Life
honza 13. 8. 2008 20:18
Nový
│
 
└ 
Za předpokladu, že jste ovšem zaměstnanec
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 20:25
Nový
│
 
 
├ 
Re: Za předpokladu, že jste ovšem zaměstnanec
honza 13. 8. 2008 20:43
Nový
│
 
 
└ 
Re: Za předpokladu, že jste ovšem zaměstnanec
cb 14. 8. 2008 10:59
Nový
└ 
RE: Spory v českém Second Life
Jana Kolářová 13. 8. 2008 15:18
Nový
Takže shrneme obsah této diskuze...
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 15:15
Nový
├ 
Re: Takže shrneme obsah této diskuze...
Ostap Bender 13. 8. 2008 15:18
Nový
└ 
Re: Takže shrneme obsah této diskuze...
honza 13. 8. 2008 20:33
Nový
To Jarek Peňaška
Lada 13. 8. 2008 15:18
Nový
Něco o Jarkovi
adt 13. 8. 2008 15:24
Nový
├ 
Re: Něco o Jarkovi
anonymní uživatel 13. 8. 2008 16:34
Nový
│
└ 
Re: Něco o Jarkovi
Eelke 13. 8. 2008 19:45
Nový
└ 
Re: Něco o Jarkovi
Jana Kolářová 13. 8. 2008 16:54
Nový
 
└ 
Re: Něco o Jarkovi
anonymní uživatel 13. 8. 2008 17:01
Nový
RE: Spory v českém Second Life
Cougar 13. 8. 2008 18:13
Nový
Diskuse
Jan Rylich 13. 8. 2008 19:51
Nový
├ 
Re: Diskuse
lyon 13. 8. 2008 19:54
Nový
├ 
Já se strašně omlouvám, ale diskuze se jako obvykle trochu zvrhla :(
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 20:12
Nový
│
└ 
Re: Já se strašně omlouvám, ale diskuze se jako obvykle trochu zvrhla :(
anonymní uživatel 14. 8. 2008 01:05
Nový
│
 
└ 
Už se pomalu začínám cítit provinile, že vůbec žiju :)
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 01:22
Nový
│
 
 
└ 
Re: Už se pomalu začínám cítit provinile, že vůbec žiju :)
Abraxis 14. 8. 2008 01:29
Nový
│
 
 
 
└ 
Jo - řeknu... Stačí říct kolikrát ještě....
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 01:53
Nový
│
 
 
 
 
├ 
Jak říká Holly v Červeným trpaslíkovi... Chcete to v dlouhé nebo krátké verzi?
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 02:03
Nový
│
 
 
 
 
└ 
Re: Jo - řeknu... Stačí říct kolikrát ještě....
Lháři 14. 8. 2008 02:04
Nový
│
 
 
 
 
 
├ 
Tak o tom přesvědčíte možná slabomyslné jedince...
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 02:10
Nový
│
 
 
 
 
 
│
└ 
Re: Tak o tom přesvědčíte možná slabomyslné jedince...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 03:25
Nový
│
 
 
 
 
 
└ 
Tak tedy pár důkazů (vše doložitelné i svědectvími)
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 03:06
Nový
└ 
Re: Diskuse
Klik 13. 8. 2008 20:31
Nový
 
└ 
Mohl by jste mít pravdu, kdyby ovšem...
Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 21:14
Nový
 
 
└ 
Re: Mohl by jste mít pravdu, kdyby ovšem...
Medvídek 13. 8. 2008 21:50
Nový
 
 
 
└ 
Jak poznat, že je pravděpodobné, že komentář psal někdo ze zainteresované…
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 00:47
Nový
 
 
 
 
├ 
Re: Jak poznat, že je pravděpodobné, že komentář psal někdo ze zainteresované…
anonymní uživatel 14. 8. 2008 00:56
Nový
 
 
 
 
│
└ 
Promiň - LOL - vždycky si toho všimnu až když to odešlu :D
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 01:17
Nový
 
 
 
 
│
 
└ 
Re: Promiň - LOL - vždycky si toho všimnu až když to odešlu :D
anonymní uživatel 14. 8. 2008 01:26
Nový
 
 
 
 
├ 
Re: Jak poznat, že je pravděpodobné, že komentář psal někdo ze zainteresované…
Abraxis 14. 8. 2008 00:57
Nový
 
 
 
 
└ 
Re: Jak poznat, že je pravděpodobné, že komentář psal někdo ze zainteresované…
Prober se tupče 14. 8. 2008 01:57
Nový
 
 
 
 
 
└ 
O-o
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 02:07
Nový
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: O-o
Prober se tupče 14. 8. 2008 02:15
Nový
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Tak to bych Vás měl znát, když jsem u vás řediteloval :)
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 02:59
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Tak to bych Vás měl znát, když jsem u vás řediteloval :)
anonymní uživatel 14. 8. 2008 03:19
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Má to jen jeden háček... Na výplatní pásce Benety mě nenajdeš...
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 03:26
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Má to jen jeden háček... Na výplatní pásce Benety mě nenajdeš...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 03:32
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
└ 
Víš - pokud bude Beneta trvat na tom, že ty ústní dohody jsou platné...
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 03:42
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
├ 
Jedna lidová moudrost říká....
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 03:51
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
│
├ 
Mimochodem - pokud se Beneta rozhodne konečně přiznat barvu, mohli bychom tedy…
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 04:29
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
│
│
└ 
Re: Mimochodem - pokud se Beneta rozhodne konečně přiznat barvu, mohli bychom…
Hrad 14. 8. 2008 10:23
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
│
│
 
└ 
Re: Mimochodem - pokud se Beneta rozhodne konečně přiznat barvu, mohli bychom…
anonymní uživatel 14. 8. 2008 10:26
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
│
└ 
Re: Jedna lidová moudrost říká....
Elvis 14. 8. 2008 11:47
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
└ 
Re: Víš - pokud bude Beneta trvat na tom, že ty ústní dohody jsou platné...
Hrad 14. 8. 2008 10:44
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
│
 
 
└ 
Re: Víš - pokud bude Beneta trvat na tom, že ty ústní dohody jsou platné...
Elvis 14. 8. 2008 11:07
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Mimochodem... Nemohla by mi Beneta na to vydat dodatečně potvrzení?
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 04:08
Nový
RE: Spory v českém Second Life
anonymní uživatel 13. 8. 2008 20:18
Nový
...
Věra Pohlová 13. 8. 2008 23:15
Nový
Uryvek vyjádření dalších uživatelů SL k Benetě a panu Dvořákovi...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 03:11
Nový
└ 
Re: Uryvek vyjádření dalších uživatelů SL k Benetě a panu Dvořákovi...
Nic 14. 8. 2008 11:09
Nový
 
├ 
V tom pripade se zeptejte jednak autora a jednak pana Daniela Dočekala
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 11:41
Nový
 
│
├ 
Re: V tom pripade se zeptejte jednak autora a jednak pana Daniela Dočekala
Vyhrůžky 14. 8. 2008 12:11
Nový
 
│
└ 
Re: V tom pripade se zeptejte jednak autora a jednak pana Daniela Dočekala
Loki Dancer 14. 8. 2008 13:07
Nový
 
│
 
└ 
Promiň Loki, nechci Tvůj postoj k Bohemii zneužívat...
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 13:18
Nový
 
│
 
 
└ 
zneužil
Ivanka Akina 14. 8. 2008 14:19
Nový
 
│
 
 
 
└ 
Re: zneužil
anonymní uživatel 14. 8. 2008 14:39
Nový
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: zneužil
Ivanka Akina 14. 8. 2008 15:06
Nový
 
│
 
 
 
 
 
└ 
Re: zneužil
anonymní uživatel 14. 8. 2008 15:10
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: zneužil
Ivanka Akina 14. 8. 2008 15:26
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: zneužil
anonymní uživatel 14. 8. 2008 15:37
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
LoL
Ivanka Akina 14. 8. 2008 15:54
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: LoL
anonymní uživatel 14. 8. 2008 16:04
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: LoL
anonymní uživatel 14. 8. 2008 16:39
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: LoL
Ivanka Akina 14. 8. 2008 17:09
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: LoL
anonymní uživatel 14. 8. 2008 17:10
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: LoL
anonymní uživatel 14. 8. 2008 17:11
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: LoL
Ivanka Akina 14. 8. 2008 17:26
Nový
 
└ 
Re: Uryvek vyjádření dalších uživatelů SL k Benetě a panu Dvořákovi...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 12:17
Nový
Tak tedy pár důkazů (vše doložitelné i svědectvími a nezpochybnitelné)
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 03:17
Nový
└ 
Hmmm...
Elvis 14. 8. 2008 10:44
Nový
 
├ 
Re: Hmmm...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 10:56
Nový
 
│
└ 
Re: Hmmm...
mart8 14. 8. 2008 12:19
Nový
 
├ 
Re: Hmmm...
Elvis 14. 8. 2008 11:19
Nový
 
│
├ 
Re: Hmmm...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 11:37
Nový
 
│
│
└ 
Re: Hmmm...
Elvis 14. 8. 2008 12:24
Nový
 
│
│
 
└ 
Re: Hmmm...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 12:30
Nový
 
│
│
 
 
└ 
Re: Hmmm...
Elvis 14. 8. 2008 12:55
Nový
 
│
└ 
Já vím - vy stojíte o týpky, jako je pan Dvořák...
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 11:45
Nový
 
├ 
Malá chybička se Ti do toho vloudila...
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 11:44
Nový
 
│
└ 
Re: Malá chybička se Ti do toho vloudila...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 11:53
Nový
 
└ 
Neboj - na ty ostatní důkazy o krádežích článků taky dojde...
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 11:53
Nový
 
 
├ 
Re: Neboj - na ty ostatní důkazy o krádežích článků taky dojde...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 12:22
Nový
 
 
├ 
Re: Neboj - na ty ostatní důkazy o krádežích článků taky dojde...
Elvis 14. 8. 2008 12:43
Nový
 
 
│
├ 
Problém je jen v tom, že v momentě, kdy jsem publikovat přestal....
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 13:13
Nový
 
 
│
│
└ 
Re: Problém je jen v tom, že v momentě, kdy jsem publikovat přestal....
Karell 14. 8. 2008 14:10
Nový
 
 
│
└ 
A proto se vždy uvádí u článků zdroj....
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 13:19
Nový
 
 
└ 
Re: Neboj - na ty ostatní důkazy o krádežích článků taky dojde...
Admin secondlife.cz 14. 8. 2008 16:15
Nový
 
 
 
└ 
Re: Neboj - na ty ostatní důkazy o krádežích článků taky dojde...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 16:22
Nový
Nenechte se zmást tím, že vypadá, jako by sem psali nějací nezávislý čtenáři
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 13:26
Nový
├ 
Re: Nenechte se zmást tím, že vypadá, jako by sem psali nějací nezávislý…
anonymní uživatel 14. 8. 2008 13:40
Nový
├ 
No, je to trošku zoufalý, co tu pan Peňaška předvádí...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 14:17
Nový
├ 
Re: Nenechte se zmást tím, že vypadá, jako by sem psali nějací nezávislý…
anonymní uživatel 14. 8. 2008 14:17
Nový
│
└ 
Re: Nenechte se zmást tím, že vypadá, jako by sem psali nějací nezávislý…
anonymní uživatel 14. 8. 2008 16:18
Nový
└ 
Re: Nenechte se zmást tím, že vypadá, jako by sem psali nějací nezávislý…
anonymní uživatel 15. 8. 2008 08:18
Nový
 
└ 
Takže to, že někdo bojuje za svoje právo, aby jeho rodinu nevydírala nějaká…
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 08:36
Nový
 
 
└ 
Re: Takže to, že někdo bojuje za svoje právo, aby jeho rodinu nevydírala…
anonymní uživatel 15. 8. 2008 09:39
Nový
Už vím co pana Peňašku trápí
sketchrain 14. 8. 2008 18:05
Nový
├ 
Re: Už vím co pana Peňašku trápí
anonymní uživatel 14. 8. 2008 18:50
Nový
│
└ 
Re: Už vím co pana Peňašku trápí
anonymní uživatel 14. 8. 2008 18:54
Nový
│
 
└ 
Re: Už vím co pana Peňašku trápí
sketchrain 14. 8. 2008 19:17
Nový
│
 
 
└ 
Re: Už vím co pana Peňašku trápí
anonymní uživatel 14. 8. 2008 19:22
Nový
├ 
Tak tenhle si vychutnám :) Takže...
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 18:59
Nový
│
├ 
Re: Tak tenhle si vychutnám :) Takže...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 19:05
Nový
│
└ 
Re: Tak tenhle si vychutnám :) Takže...
anonymní uživatel 14. 8. 2008 22:01
Nový
└ 
Re: Už vím co pana Peňašku trápí
masque 15. 8. 2008 12:44
Nový
JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 19:07
Nový
├ 
Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/
mil 14. 8. 2008 19:08
Nový
│
└ 
Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/
Eelke 14. 8. 2008 19:18
Nový
├ 
Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/
anonymní uživatel 14. 8. 2008 19:17
Nový
├ 
Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/
Ivanka Akina 14. 8. 2008 19:24
Nový
├ 
Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/
anonymní uživatel 14. 8. 2008 19:55
Nový
├ 
Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/
Ostap Bender 14. 8. 2008 19:59
Nový
└ 
Nemáte koukám moc smysl pro humor :)
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 22:19
Nový
 
└ 
Re: Nemáte koukám moc smysl pro humor :)
Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 22:48
Nový
 
 
└ 
Re: Nemáte koukám moc smysl pro humor :)
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 00:11
Nový
ZÁVĚREČNÉ VYJÁDŘENÍ FIRMY JAROSLAV PEŇAŠKA - INFORMAČNÍ SYSTÉMY K OBSAHU…
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 09:33
Nový
├ 
Re: ZÁVĚREČNÉ VYJÁDŘENÍ FIRMY JAROSLAV PEŇAŠKA - INFORMAČNÍ SYSTÉMY K OBSAHU…
anonymní uživatel 15. 8. 2008 10:15
Nový
├ 
Re: ZÁVĚREČNÉ VYJÁDŘENÍ FIRMY JAROSLAV PEŇAŠKA - INFORMAČNÍ SYSTÉMY K OBSAHU…
mil 15. 8. 2008 10:39
Nový
└ 
Argumentam ad nauseam
anonymní uživatel 15. 8. 2008 12:02
Nový
 
├ 
Re: Argumentam ad nauseam
anonymní uživatel 15. 8. 2008 12:12
Nový
 
├ 
Re: Argumentam ad nauseam
Ivanka Akina 15. 8. 2008 12:16
Nový
 
│
└ 
Kdyby Beneta už předem neprohlašovala, že se bude snažit udělat z toho příběh…
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 13:18
Nový
 
└ 
Samozřejmě, že ne všichni, kdo sem píší, mají něco společného s Benetou...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 13:15
Nový
 
 
├ 
Ty šaku jeden...
Ivanka Akina 15. 8. 2008 13:58
Nový
 
 
└ 
Re: Samozřejmě, že ne všichni, kdo sem píší, mají něco společného s Benetou...
Karell 15. 8. 2008 14:22
Nový
 
 
 
├ 
nechci bejt to...
Ivanka Akina 15. 8. 2008 14:28
Nový
 
 
 
└ 
Jo - to jsem slíbil, ale netušil jsem, že se sem přesune Ivančin klan atd...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 17:39
Nový
Děkuju všem
Hunder Bellios 15. 8. 2008 14:26
Nový
└ 
Re: Děkuju všem
Ivanka Akina 15. 8. 2008 14:30
Nový
 
└ 
Re: Děkuju všem
Hunder Bellios 15. 8. 2008 14:35
Nový
 
 
└ 
Re: Děkuju všem
Ivanka Akina 15. 8. 2008 15:42
Nový
DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 18:08
Nový
├ 
Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE...
sketchrain 15. 8. 2008 18:51
Nový
├ 
Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE...
anonymní uživatel 15. 8. 2008 18:58
Nový
│
├ 
Jsem vlastně rád, že tady je to 1 proti téměř všem...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 19:31
Nový
│
│
└ 
Už jsi to říkal MUDr. Janderovi?
anonymní uživatel 15. 8. 2008 19:47
Nový
│
│
 
└ 
Re: Už jsi to říkal MUDr. Janderovi?
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 21:55
Nový
│
│
 
 
└ 
Re: Už jsi to říkal MUDr. Janderovi?
anonymní uživatel 15. 8. 2008 22:26
Nový
│
│
 
 
 
└ 
Re: Už jsi to říkal MUDr. Janderovi?
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:45
Nový
│
│
 
 
 
 
└ 
Re: Už jsi to říkal MUDr. Janderovi?
anonymní uživatel 15. 8. 2008 22:50
Nový
│
└ 
Ale ne...
Ivanka Akina 15. 8. 2008 19:37
Nový
└ 
Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE...
Ivanka Akina 15. 8. 2008 19:05
Nový
 
└ 
Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 19:38
Nový
 
 
├ 
Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE...
sketchrain 15. 8. 2008 19:43
Nový
 
 
└ 
Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE...
Ivanka Akina 15. 8. 2008 19:45
Nový
Nikdo dobrovolně rád neposlouchá, že jeho klid je vykoupen tím, že někdo jiný…
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 19:45
Nový
├ 
Re: Nikdo dobrovolně rád neposlouchá, že jeho klid je vykoupen tím, že někdo…
Ivanka Akina 15. 8. 2008 19:48
Nový
└ 
Re: Nikdo dobrovolně rád neposlouchá, že jeho klid je vykoupen tím, že někdo…
anonymní uživatel 15. 8. 2008 19:52
Nový
 
└ 
No to byl vždycky můj sen ;/
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 20:03
Nový
Práce léčí - ale ta produktivní
Miriam Lefavre 15. 8. 2008 19:51
Nový
├ 
Re: Práce léčí - ale ta produktivní
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 19:56
Nový
│
└ 
prase prase prase
Ivanka Akina 15. 8. 2008 20:07
Nový
│
 
└ 
prase prase prase prase....
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 20:11
Nový
│
 
 
└ 
Re: prase prase prase prase....
Ivanka Akina 15. 8. 2008 21:11
Nový
│
 
 
 
├ 
Principál klauna sežrat nenechá...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 21:37
Nový
│
 
 
 
│
└ 
Heh prasátko...
Ivanka Akina 15. 8. 2008 21:44
Nový
│
 
 
 
└ 
Ivčo - Ty jen nevíš, jak se zase někam nacpat...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 21:40
Nový
└ 
Re: Práce léčí - ale ta produktivní
Ivanka Akina 15. 8. 2008 19:57
Nový
 
├ 
Re: Práce léčí - ale ta produktivní
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 20:05
Nový
 
│
└ 
lol
Ivanka Akina 15. 8. 2008 20:10
Nový
 
│
 
└ 
Re: lol
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 20:13
Nový
 
│
 
 
└ 
Re: lol
Ivanka Akina 15. 8. 2008 20:27
Nový
 
│
 
 
 
└ 
Škoda, že ani Ty ne....
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:01
Nový
 
│
 
 
 
 
├ 
Re: Škoda, že ani Ty ne....
Ivanka Akina 15. 8. 2008 22:08
Nový
 
│
 
 
 
 
│
└ 
Ivanko - tahle diskuze už je mrtvá asi dva dny - povídáme si tu jen my dva...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:27
Nový
 
│
 
 
 
 
│
 
└ 
Re: Ivanko - tahle diskuze už je mrtvá asi dva dny - povídáme si tu jen my…
Ivanka Akina 15. 8. 2008 22:48
Nový
 
│
 
 
 
 
│
 
 
└ 
Re: Ivanko - tahle diskuze už je mrtvá asi dva dny - povídáme si tu jen my…
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:57
Nový
 
│
 
 
 
 
│
 
 
 
└ 
Re: Ivanko - tahle diskuze už je mrtvá asi dva dny - povídáme si tu jen my…
Ivanka Akina 15. 8. 2008 23:10
Nový
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: Škoda, že ani Ty ne....
Hunder Bellios 15. 8. 2008 22:27
Nový
 
│
 
 
 
 
 
└ 
A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:32
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
├ 
Oops - samý :) Teď mi zase budeš předhazovat dyslexii... Ale to holt…
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:34
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios...
anonymní uživatel 15. 8. 2008 22:45
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:50
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios...
Ivanka Akina 15. 8. 2008 22:55
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios...
anonymní uživatel 15. 8. 2008 23:03
Nový
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:12
Nový
 
└ 
Re: Práce léčí - ale ta produktivní
Miriam Lefavre 15. 8. 2008 20:14
Nový
 
 
└ 
Ještě že jsme na internetu - tady jsou prostě všichni nuly a jedničky ;/
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 20:18
Nový
 
 
 
└ 
jen se ukaž Peňaško...
Ivanka Akina 15. 8. 2008 20:38
Nový
 
 
 
 
└ 
Re: jen se ukaž Peňaško...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 21:48
Nový
 
 
 
 
 
├ 
Re: jen se ukaž Peňaško...
Ivanka Akina 15. 8. 2008 21:59
Nový
 
 
 
 
 
└ 
Re: jen se ukaž Peňaško...
anonymní uživatel 15. 8. 2008 22:35
Nový
 
 
 
 
 
 
└ 
Ale ježiši - už je to tu zase....
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:39
Nový
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Tomu se říká Naběhnout si na vidle...
anonymní uživatel 15. 8. 2008 22:44
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Tomu se říká Naběhnout si na vidle...
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:48
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Tomu se říká Naběhnout si na vidle...
anonymní uživatel 15. 8. 2008 23:00
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Celej svět ne - jen ti, kdo mají na tom zájem ;)
Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:09
Nový
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
└