Internet Info, s.r.o. Lupa Root Měšec Podnikatel DigiZone Slunečnice Vitalia new Bomba Navrcholu Weblogy Jagg Woko Dobrý web Computer.cz SK: MojeLinky


Názory k článku Spory v českém Second Life

Názor 1100 z 564 nalezených. |< < 1 2 3 4 5 6 > >|
Datum: 12. 8. 2008 9:01 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: článek? (Celé vlákno)
Chápu že je okurková sezona ale tohle je fakt o ničem.
Odpovědět
aura:
48
Jaromír Adámek
Datum: 12. 8. 2008 9:23 Nový
Vložil: Jaromír Adámek
Titulek: Re: článek? (Celé vlákno)
Je to tak. Rozebírat v technických novinách spory podnikatelů (byť působících ve virtuálním světě) mi připadá jako plýtvání časem.
Odpovědět
Titulek: Máte-li dotazy, ptejte se především na příslušných portálech (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 13:23 Nový
Vložil: xOx (neregistrovaný)
Titulek: Ty woe... (Celé vlákno)
Ty seš fakt psychouš, tak běž ty bábovko něco dělat a ukaž, že fakt tolik umíš, zatím umíš akorát sprostě nadávat, co tak koukám po internetu. Jako, klobouk dolů, zblbnout i lidi, co si říkaj novináři tím, že budou psát o někom, kdo vlastně asi nemá co nabídnout ani ukázat, to je fakt umění, v tom seš dobrej :-D
Tak šup do politiky, tam ti to bude slušet:-)
Odpovědět
Titulek: Nemám sílu se znovu hádat... (Jaroslav Peňaška) Nový
Titulek: Ach jo - přesně tohle jsem nechtěl... Sice se ještě jakž takž úroveň diskuze drží, ale... (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 13:53 Nový
Vložil: Denis - Ova (neregistrovaný)
Titulek: Re: Ach jo - přesně tohle jsem nechtěl... Sice se ještě jakž takž úroveň diskuze drží, ale... (Celé vlákno)
Člověk co si odpovídá sám sobě? Fakt seš hustej:-) To je Pan Spammer:-D
Odpovědět
Titulek: Jj - vrchol spamování - odpovídat si na vlastní příspěvky (Jaroslav Peňaška) Nový
Já naopak od Benety nečetl jediný článek a četl dva články a jedno video, které tě obhajují.

Když se člověk podívá, kolikrát si přispěl do této diskuse, tak si říkám, že to už není normální.

Čeho tímhle vším docílíš, jsem už napsal a nebudu se opakovat (akorát, aby ses pak nedivil, že tě lidi nemají rádi).

Buď chlap už proboha, chováš se jak baba grafoman.
Odpovědět
Titulek: Co má nechat se pomlouvat proboha společnýho s chlapstvím? (Jaroslav Peňaška) Nový
aura:
48
Jaromír Adámek
Datum: 12. 8. 2008 18:16 Nový
Vložil: Jaromír Adámek
Titulek: Tohle je vážně na palici :(. (Celé vlákno)
"zapálit na Václavák"

Chlape, tak teď jsi to už přepískl definitivně :(.

Vyřeš si spor s Benetou v soukromí (klidně soudně), a netahej do takové prkotiny Lupu a její čtenáře.

Co jsi čekal, že tady bude pod článkem? Aspoň vidíš, jak je tvůj spor globálně "důležitý".

Třeba taková cenzůra od T-mobilu, to je kauza. Nebo cenzůra od Číny (teď vyzdvihnutá olympiádou). Nebo nedávná chyba v DNS.

Promiň, ale ta tvoje věc je prkotina (i když pro tebe je podnikatelsky zničující). Je chyba, že o tom vůbec vyšel článek na Lupě. A už vůbec je chyba, že ty osobně komentuješ tisíce slovy celou diskusi. A že by ses měl upálit? Ty by ses na to měl hlavně vykašlat, vypnout počítač, na dva týdny zajet do své nejoblíbenější lokality a pak zase začít znovu makat. A UŽ SE KE KAUZE NEVRACET!!! Nejsi Palach. Jak budeš řešit opravdové problémy, když ti například během pár let umře půlka rodiny? Když obchodní problémy chceš řešit tím, že se upálíš, a nebo o tom jen mluvíš :(, to je opravdu síla.

Končí to přesně, jak jsem řekl. Beneta je na tom naprosto stejně a ty jsi ze sebe udělal grafomanského šaška a snížil sis výrazně svou prestiž, protože je vidět, že jsi špatný podnikatel, a navíc člověk, který se není schopen nadnést nad problémy. Co na to říká tvoje partnerka? Neleze ji už krkem, že jen štouráš do této staré kauzy a nerozjíždíš nic nového? A tebe to osobně baví investovat tolik času do tak negativní záležitosti?

Víš kolikrát, tě takhle ještě někdo okrade? Mnohokrát. A co s tím jako budeš dělat? Se upalovat? Zdá se ti to normální? Mě tedy ne :(. Takové lidi poslouchat nebudu, možná by bylo vhodné nezajít jen na dovolenou, ale pokud budeš mít i po ní podobná nutkání, tak k psychiatrovi...

Se odhlašuji z této diskuse (a tobě doporučuji to stejné, pokud si chceš zachovat ještě nějakou lidskou úctu, všichni už o kauze vědí a není ji třeba dál probírat). Tohle je vážně na palici :(.
Odpovědět
Titulek: tak sorry - já se jen zeptal :/ (Jaroslav Peňaška) Nový
aura:
48
Jaromír Adámek
Datum: 12. 8. 2008 19:21 Nový
Vložil: Jaromír Adámek
Titulek: Chápeš, že je to už minulost? (Celé vlákno)
Víš, co jsi měl udělat?

Vyvíjet a prodávat dál svůj program, jako by se nic nestalo. Pokud ho Beneta prodávala, tak se s nimi domluvit, ať přestanou (případně předběžné opatření, pokud by odmítli) a vydat o tom PR. A to je vše :).

Ty bojuješ pro nic a za nic. Bojuješ za věc, která je už dávno mrtvá. Beneta na ni kašle, pro tebe nemá význam, pro nás nemá význam.

Co vlastně nechceš vzdávat? Chápeš, že je to už minulost?

Jací filmoví hrdinové? Ujasni si priority. Jasně, pokud někoho dáš k soudu a vyloženě tě okrad (což není tento případ, protože mezi vámi něco bylo a tak soud bude trvat 5 let a oni budou tvrdit něco jiného než ty). Měl by jsi šanci, kdyby nějaký jiný čech jen změnil tvůj copyright a prodával to pod svou značkou, tady šlo ale o nekvalitní podnikatelský vztah a do toho bych soud netahal, to nepochopí a bude tě to stát jen stovky tisíc na poplatcích. Takže, když si ujasníš, o co jde, můžeš udělat už jen jediné:
1) si říct, že jsi své jméno očistil (a to více, než dostatečně)
2) jít dál, a vyvíjet něco nového, nebo pokračovat v stávajícím

Jestli chceš ale "bojovat", tak pohoříš.

Teď vynakládáš naprosto šílené, nepřiměřené úsilí na medializaci vašeho vztahu s benetou.

Jsem četl záznamy ICQ, když ses s nimi bavil. Tehdy jsi měl zachovat chladnou hlavu, napsat s nimi smlouvu, a dát jim jen procenta z prodeje z toho, co oni budou schopni přes sebe prodat. Místo toho jsi byl nadšením bez sebe, že máš super program, že ho neumíš propagovat, a jak jsi rád, že jsi Benetu našel. A tak jsi do toho vlítl. TEHDY jsi měl věnovat větší úsilí nastartování tohoto nového vztahu. A začínat spolupráci jen smluvně podloženou za jasných podmínek a za jasných vztahů (a ne že tě budou oni vydávat za svého zaměstnance a kdoví co).

A místo toho, jsi to tehdy podcenil a snažíš se to teď "vynahradit", že všem ukážeš, jaká je Beneta špatná, jenže na to ti teď každý kašle. Jaký si vztah uděláš, takový ho máš.

Pro mě osobně je unavující číst o takové malé kauze hned několikrát.

Myslím, že by jsi měl přestat psát jen ty svoje slohové práce, a aspoň jednou v životě si přečíst to, co tady píšeme, možná by jsi pochopil, že je opravdu nejlepší, se na to vykašlat a jít prostě dál. Když ti někdo ublíží, tak není normální to řešit rok a ještě přes několik novin, tím zatížíš nejen sebe, ale i mě a ostatní lidí, a to je pěkné svinstvo. Laskavě se na danou věc vykašli, udělej si pauzu, a začni zase makat. A nezapomeň se poučit z vlastních chyb. Ty jen píšeš samé kecy, jak ti bylo ublíženo, ale kdyby jsi tady místo toho psal, kde jsi udělal TY SÁM chybu, tak to bude poučnější, jak pro tebe, tak i pro nás.

Vždyť ty jsi tu vložil už minimálně do diskuse pár tisíc slov (a já taky, jak čtu o tom tvém upalování a podobné blbosti) a řešení pořád žádné, jenom samý boj a boj a boj :(. Měl by ses probudit, nejsi Barban Conan.
Odpovědět
Titulek: No jo - máš recht. Jenže to já jsem dělal.... (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 19:54 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Chápeš, že je to už minulost? (Celé vlákno)
Jaromíre, ale ona Beneta žádný program nesebrala a nikdy neprodávala, to ani není v SL technicky možné. Ten pan Peňaška plácá naprostý nesmysly.
Odpovědět
Titulek: Ale ne... Ono je to jen špatně napsaný opět... (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 20:10 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Ale ne... Ono je to jen špatně napsaný opět... (Celé vlákno)
Ne, ted to vypada, ze Beneta se zoufale snazi nakapsovat na mrtvem projektu Second Life. A ze nekomu prodava pouze vitr v kapse? Takovych firem na trhu je.

Mimochodem, je zcela BEZNE, ze nekdo vyrabi a nekdo jiny prodava. Pokud je ale nekdo takovej vocas, ze si neosetri smluvni vztahy, tak ma holt smulu.

Nasledny plac nad rozlitym mlikem nema smysl. Pokud jste dostatecne inteligentni, tak se z toho ponaucite a priste nastartujete lepe.

A je jedno, zda to bude ve first, second nebo third life. Podobnymi diskusemi ze sebe delate akorat vola.
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 20:37 Nový
Vložil: Kde je ta krádež? (neregistrovaný)
Titulek: Re: Ale ne... Ono je to jen špatně napsaný opět... (Celé vlákno)
Takže moment, pojďme si to ujasnit. Beneta vydělává a vydělávala jenom na tom, že provozuje virtuální město Bohemia. Jak zrovna říkáš, zároveň prohlásila, že ty jsi dělal první češtinu pro SL a řekla, že tvoje firma Dejavu dělá nějaký program pro Second Life. Kde je ta krádež?
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 20:47 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: No vona nenapsala, že moje firma... (Celé vlákno)
Voni napsali, že tu firmu založili a já jsem její development director. Navíc tak, že to vypadalo, že je to prostě součást Benety, takže teď skoro nikdo neví, že právě moje firma byla tou první českou firmou, která začala služby v SL nabízet a jediná, která měla v té době příslušné know-how, chápeš? Nastartovali svůj business tím, že si v médiích přivlastnili můj a tím si samozřejmě přihráli i zakázky, který bych jinak z velké většiny asi získal já.
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 21:07 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: No vona nenapsala, že moje firma... (Celé vlákno)
Dobře pane Penaško, to jsou hezký povídačky pro venezuelskou telenovelu, ale Vy tady veřejně obviňujete firmu s dobrým jménem z krádeže, což je velmi závažné obvinění a já se tedy, stejně jako můj předřečník, znovu ptám, kde je ta krádež?
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 21:23 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: No vona nenapsala, že moje firma... (Celé vlákno)
No tak jsem u meritu věci, pan Paňaška zde obviňuje onu firmu z toho, že je neschopný sehnat zákazníky. No není to zábavné? Já chi vidět, Jarku, jak s tímhle obstojíte u soudu. Taky mě zaráží, že za ten rok, co váš spor s onou firmou trvá jste nebyl schopný sehnat nové zákazníky??? Zvlášť když jste tak schopný, jak se zde prezentujete. Budu zde asi opakovat dokolečka to, co už zde někdo psal: Přestaňte spamovat diskuze na odborných serverech a začněte něco dělat.
Odpovědět
Titulek: Neschopny sehnat zakazniky? :D (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 21:50 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Neschopny sehnat zakazniky? :D (Celé vlákno)
Pane Jarku, to snad nemyslíte vážně, že ne? Kdyby jste byl doopravdy tak dobrý, nadaný a všehoschopný(v dobrém slova smyslu), tak by se u vás dveře se zákazníky a jejich zakázkami netrhly. Ohánět se zde rok starou záležitostí, nehledě na to, že vaše spolupráce s Benetou netrvala ani čtvrt roku je dost divné. Za tu dobu, co jste "bojoval za spravedlnost", jste už mohl dávno vybudovat firmu novou a směle konkurovat firmě Beneta. Tomu se říká fér boj. Tím co tady předvádíte nezískáte nic, naopak. Pokud tuto diskuzi sledují firmy, které by do SL také rády vstoupily, tak už přesně vědí, komu se mají vyhnout.
Odpovědět
Titulek: To doufám, že už to vědí... (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 23:09 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: To doufám, že už to vědí... (Celé vlákno)
Pořád tady mluvíte o tom, jak Vás okradli, ale když se Vás několik diskutujících zeptalo, kde je tedy ta krádež, najednou Vám docházejí argumenty? Jak můžete takhle beztrestně někoho z krádeže obvinit a pak nejednou mlčet? Tohle je velmi neférové jednání, v podstatě jste jen zneužil známosti Benety k tomu, abyste upozornil na své doposud nefunkční podnikání.
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 23:12 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Myslím, že jsem to vysvětlil víc než jasně. Nebudu se k tomu vracet... (Celé vlákno)
Najděte si to zde v diskuzi prosím. Proto jsem sem dnes celý den psal, abych zodpověděl případné nejasnosti.
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 23:25 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Myslím, že jsem to vysvětlil víc než jasně. Nebudu se k tomu vracet... (Celé vlákno)
Nezlobte se na mě, ale ani v článku, ani v diskuzi není jediná zmínka o tom v čem konkrétním vás ta firma podle vás okradla? Buď narovinu řekněte, že jste podvodník, který se jim snaží šplhat po zádech nebo předložte jasné a pádné argumenty. Tohle mlžení po několikahodinové diskuzi, kde někoho neprávem obviňujete fakt nesnáším.
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 9:10 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Takže řekl jsem to tu už několikrát, ale ještě jednou to tedy zopakuju... (Celé vlákno)
Beneta vydávala moji práci za svoji, přestože na to neměla žádnou smlouvu a udělala si tím promo v novinách. Také lhala o tom, v čem všem byla v SL první, štvala proti nám lidi a používala mnoho dalších nekalostně soutěžních postupů. Pan Dvořák zveřejňoval například moje články svým jménem, manipuloval s tím, co jsem kdy řekl a zveřejňoval na svém portále pomluvy, kterými moje aktivity v SL ničil a svoje vyzdvihoval. Snažil se mě vydírat a zastrašovat, manipuloval lidi, kteří se mnou spolupracovali (i jim třeba volal) a podobně. Přesvědčil i novináře, aby o mě nepsali atd. Nezdá se vám, že je toho až až?
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 10:49 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Takže řekl jsem to tu už několikrát, ale ještě jednou to tedy zopakuju... (Celé vlákno)
Podle všeho co čtu, tak s Vámi Beneta zkusila jeden měsíc spolupracovat a vydala jedno tiskové prohlášení, aby Vám udělala reklamu a veškerý sw jste si prodával výhradně Vy.

Ještě stále jste od včerejška neřekl, kde je ta krádež, ze které ji obviňujete a začínám mít pocit, že se do svých komentářů pěkně zamotáváte a protiřečíte si. Jednoznačně tedy řekněte, co Vám Beneta ukradla, když ji v každém svém komentáři tak vehementně obviňujete, protože víte pane Peňaško, začíná to vypadat jako pěkná bouda. Jestli se ukáže, že jste skutečně jen takový malý český podvodníček, tak má Lupa a pan Rylich, který článek napsal, z ostudy pořádný kabát.
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 10:52 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Vážený pane, řekl jsem to tu už několikrát, ale speciálně pro Vás tedy znovu... (Celé vlákno)
Takže pokud vezmeme dohledatelná a ověřitelná fakta jak leží a běží, chronologie událostí je asi takováto:

1. Martin Dvořák poprvé vstoupil do SL někdy v květnu roku 2006, ale nebyl tam zatím aktivní, jen ho zkusil. Pořídil si doménu secondlife.cz a čekal na příležitost.

2. Já jsem poprvé vstoupil do SL v srpnu 2006 a začal jej intenzivně používat.
Můj současný avatar Jarek Dejavu je z října, protože předtím jsem hrál pod jiným jménem, ale podnikat a vyvíjet speech tools jsem začal až pod tímto avatarem)

3. Už v té době existovala v SL poměrně velká (cca 100 členů?) komunita Čechů jménem
CZECHS UNITE, do které jsem vstoupil, založená čecho-američankou MALARWEN HALL Právě MALARWEN HALL (skutečné jméno lze dohledat v médiích myslím) je tedy zakladatelkou první české komunity v SL.

4. První funkční prototyp Second Life Speech Tools vznikl už v té době a první uživatelé začali
betaverzi používat někdy na přelomu listopadu a prosince, kdy jsem si také zaregistroval
doménu secondlife.sk a s přáteli založil v Second Life firmu "DEJA VU international"
- firmu zaměřenou na softwarová a technologická řešení v Second Life, ale i na všechny další
SL služby, jako je překladatelství, design oblečení i budování staveb.

Dohledatelní čeští členové zakládajícího týmu:
- Petr Fruhorf? řečený Freela (v SL avatar Freela Wilder), o kterém se píše v článku v magazínu
Lidových novin z loňského roku v souvislosti s jeho pracovní agentůrou v SL.

- Jaromír Keprt (v SL avatar Em Taiyou) z Olomouce - můj dlouholetý kolega a programátor).
existuje k tomu opět textový záznam veškeré komunikace atd.

- PulseDriver Nixdorf (RL jméno možno zjistit)

možná několik dalších, musel bych to dohledat

Dohledatelní zahraniční spolupracovníci: Maďar Calhoun Hock

5. SL Firma DEJAVU international získala postupně asi 8 základních členů rady a několik desítek spolupracovníků z celého světa a začala v SL podnikat - v regionu MEOLA (sousední region VALUTY, okolo které se celý příběh tak nějak točí) jsme postavili první sídlo firmy a nákupní centrum, vytvořili první oblečení pro avatary a začátkem ledna 2007 jsem začal v SL prodávat svůj software Second Life Speech Tools a přednášet o něm v anglickém jazyce.

6. Výsledky se rychle dostavili - V lednu 2007 jsem jednak byl pozván na SL EXPO 2007 a jednak mě zkontaktovala jedna holandská firma s nabídkou na SL stavební zakázku za cca 10000 USD. I když ze zakázky nakonec sešlo, byla to první nabídka v odpovědi na naši nabídku služeb.

7. 31. března 2007 mě kontaktovala Beneta.CZ s nabidkou spolupráce a zastřešení našich aktivit. V médiích začala podle jakési předběžné dohody o tom, že časem vytvoříme společně firmu s mou 49 procentní účastí výměnou za poskytnuté know-how a služeb mojí firmy, prezentovat moji práci jako práci Benety a firmu DEJA VU international jako svoji divizi, kterou založili a mě za jejího development directora.

8. Na dalších projektech, na kterých jsme měli podle dohody spolupracovat a které jsem rozplánoval společně s panem Dvořákem a poskytl k nim konzultace (zejména české město), se však pan Dvořák domluvil s jinou skupinou lidí v SL, přestože jsem mu dal možnost využít různých řešení poskytnutých mou skupinou, pročež jsem jakoukoliv další spolupráci na této části odmítl, obzvláště z důvodu, že pan Dvořák využil k propagaci Benety a portálu secondlife.cz vše, co jsem vytvořil, včetně překladu SL do češtiny, různých návodů a mojí propagace secondlife.cz prostřednictvím mého portálu secondlife.sk a přímého nekonkurování Benetě podle dohody a svoji část dohody odmítl plnit.

9. První zakázku, kterou si u mojí firmy Jaroslav Peňaška - informační systémy záhy objednala - banku J&T jsme nakonec společně i přes různé problémy s přesnými informacemi o její realizaci během spolupráce dokončili, i když tuto jednorázouvou smlouvu na jednu jedinou zakázku jsem podepsat nechtěl a trval jsem minimálně na rámcové smlouvě a exkluzivitě na zakázky v SL pro firmu Beneta, ale na tom jsme se nakonec oproti původní dohodě nedohodli a já už další zakázky pro Benetu odmítl za těchto podmínek realizovat.

10. Beneta.CZ následně s naším městem soupeřila ne zrovna férovým způsobem a pomlouvala, kde se dalo, včetně zakázky, kterou jsem pro ně realizoval a snažila se ututlat informace o tom, jak to se spoluprácí ve skutečnosti bylo.

11. Následně jsem vystoupil před novináři na tiskové konferenci Českého rozhlasu na Invexu se svými otázkami k této záležitosti. Záležitost však byla Benetou bagatelizována a podáno na mě trestní oznámení.

12. I později Beneta vyvíjela nátlak na moje spolupracovníky v SL, abychom jí nekonkurovali, snažila se cenzurovat nejen útoky a spam, což chápu, ale především i jakékoliv otázky k tématu a sama vydávala prohlášení, která moji firmu i nadále poškozují a snažila se zabránit jakémukoliv průniku informací do médií nátlakem na ty, kdo je chtěli zveřejnit - například Filmová akademie Písek, která se mnou natočila rozhovor, ve kterém jsem svůj názor vyjádřil, s tím, že neměli možnost reagovat, přestože já jsem také neměl možnost reagovat na různá jejich - navíc nepravdivá - vystoupení v médiích a články, i když jsem se o to snažil.
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 11:05 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Mimochodem - všimněte si, že pan Dvořák nakonec stáhnul ze svého webu... (Celé vlákno)
články, které vložil pod svým jménem, přestože nebyly jeho, když vidí, že se informace dostali do médií. Potřebujete další důkazy? (mimochodem - předtím tam byli i přes můj výslovný zákaz několik měsíců a i když jsem ty svoje smazal, pan Dvořák je naprosto bez skrupulí obnovil a zamezil mi k nim přístup a dokud neměl nové návody pro nováčky od nových uživatelů, drze používal ty moje k propagaci svého webu.)
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 11:24 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Vážený pane, řekl jsem to tu už několikrát, ale speciálně pro Vás tedy znovu... (Celé vlákno)
Výborně, děkujeme za další hromadu nicněříkající omáčky. Již víme, že jste byl v SL, měl jste pocit, že jste nejlepší, pak přišla Beneta a byla lepší než Vy. V životě nic divného. Naposledy Vás tady vyzývám, jednoznačně veřejně a jednou větou napište, co Vám ta firma ukradla! Umíte dokonale odpovídat na to, na co se Vás člověk neptá. Jestli Vám opravdu něco ukradli, dokážete to říci. Jestli nic neukradli, budete se zoufale z odpovědi vykrucovat, což momentálně předvádíte.
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 11:27 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Vážený pane, řekl jsem to tu už tak jasně, že jasněji to nejde... (Celé vlákno)
Přeberte si to sám...
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 11:49 Nový
Vložil: Jana Kolářová (neregistrovaný)
Titulek: Re: Vážený pane, řekl jsem to tu už tak jasně, že jasněji to nejde... (Celé vlákno)
Dočetla jsem diskuzi až sem a také mi není jasné v čem vidíte tolik zmiňovanou krádež. Já Vás chápu, že podnikat je složité, ale přeci se nemůžete zviditelňovat tím, že budete někoho známého křivě obviňovat. To není příliš férové.
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 12:30 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Jak jinak by jste to tedy nazvala? (Celé vlákno)
Podvody na uživatelích i firmách? Přivlasňování si něčího úspěchu, prestiže nebo práce? Krádeže odborných článků a jiného duševního vlastniství (protože když si vezmu něco cizího a nezaplatím za to, není to nic jiného než sprostý podvod a krádež)... Jak se tomu říká u vás? U nás se tomu říká krádež. A není lepší důkaz než to, že Beneta pod tíhou důkazů nýní kradené články stáhla a i všechna vylhaná prohlášení, která stáhnout mohla. Doporučuji také nastudovat další články na internetu, které se zabývají tím, jak je to se Second Life doopravdy a jak některé firmy teď litují, že se do Second Life nechali nalákat.

Firma Beneta není úspěšná sama o sobě... Jen díky práci a úspěchů mnoha lidí, které si přivlastnila.
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 14:33 Nový
Vložil: Jana Kolářová (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jak jinak by jste to tedy nazvala? (Celé vlákno)
Stále postrádám jeden jediný důkaz toho, co ukradla Beneta Vám? Nikdo jiný Benetu nikde nenapadá, takže mluvte prosím jen za sebe. Proč nám v této diskuzi neposkytnete jasný důkaz toho, co Vám Beneta sebrala? Již několik příspěvků se stále jen oháníte obecnými frázemi. Ano, krást se nemá, ale podle toho, co se všude píše, tak Vám nikdo nic neukradl. O co Vám tedy vlastně jde?
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 15:11 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Pane Dvořáku nebo kdo z vás se tady teď vydává za nějakou paní Kolářovou.... (Celé vlákno)
Tyhle příspěvky, které sem vkládáte, lidé určitě poznají i na dalších fórech a asi všem dojde, kdo je píše a proč...
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 15:12 Nový
Vložil: Ostap Bender (neregistrovaný)
Titulek: Re: Pane Dvořáku nebo kdo z vás se tady teď vydává za nějakou paní Kolářovou.... (Celé vlákno)
Dá se paranoia léčit?
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 15:30 Nový
Vložil: Jana Kolářová (neregistrovaný)
Titulek: Re: Pane Dvořáku nebo kdo z vás se tady teď vydává za nějakou paní Kolářovou.... (Celé vlákno)
Pane Peňaško, není vůbec podstatné, že mi nevěříte, kdo jsem, podstatné je, že jste napadl slušnou firmu a ani po dvou dnech nepředložil jediný důkaz. Tomu se říká trestný čin pomluva a poškozování dobrého jména firmy.

Ve světle těchto okolností navrhuji, abyste se Benetě veřejně omluvil a ve spolupráci s redakcí Lupy napsal opravný článek. Vůbec nechápu, jak si někdo takový podvod vůbec může dovolit!!!

J. Kolářová
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 18:35 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Důkazů jsem předložil víc než dost.... (Celé vlákno)
Kdo je vidět nechce, ten je nevidí a asi je sám podvodník nebo podvodníkům pomáhá... Přeberte si to...
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 22:30 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Neschopny sehnat zakazniky? :D (Celé vlákno)
V článku a v diskuzích je napsáno, že jste měsíc spolupracovali na prodeji vašeho SW, a pak jste spolupráci ukončili, protože se neprodal ani jeden kus vašeho SW a ani Beneta ani vy jste z toho nic neměli. Beneta tento SW podle vašeho předchozího vyjádření již pak nikdy neprodávala a ze svého webu vše smazala. Přestaňte tedy prosím mlžit a řekněte, kde je ona zmiňovaná krádež?
V opačném případě se totiž dopouštíte trestného činu.
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 9:21 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Už jsem to tu několikrát zodpověděl.... (Celé vlákno)
Beneta si přivlastnila "autorství" toho projektu - lépe řečeno dělala v médiích, že jsem nějaký jejich zaměstnanec a moje firma, že je součástí jejich firmy.

Připsala si také autorství mého prvního českého překladu Second Life (opět - tak, že se snažila, aby to vypadalo, že jsem zaměstnanec Benety a mě nutila tvrdit totéž)

Připsali si i to, že se zůčastnili SL EXPO 2007, kterého jsem se ale zůčastnil já (pozván jsem byl od ledna). Oni nebyli dokonce ani žádný sponzor nebo něco. Prostě jen slibovali spolupráci.

No a co se software týče - prodal jsem ho stovky až tisíce kusů, ale do ciziny a jen vlastní zásluhou - pro české trhy určen nebyl - Čechům jsme ho dávali zadarmo v rámci skupiny, protože jim maximálně mohl pomoci s angličtinou. Tudíž promo v České republice mělo smysl jen jako promo Benety, která tvrdila, že vyvinuly revoluční software. Už chápete? Oni ho ani prodávat nechtěli (alespoň ne do ciziny a v Čechách to stejně nešlo) Chtěli si jen na tom udělat jméno a udělali si ho, ale to moje jméno pro změnu poškodilo, protože teď nikdo neví, že ta firma jsem byl já a žádná Beneta.
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 9:36 Nový
Vložil: cb (neregistrovaný)
Titulek: Re: Už jsem to tu několikrát zodpověděl.... (Celé vlákno)
Tak stovky nebo tisice?
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 9:40 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Cca 2000 (Celé vlákno)
Více než 1200 na SLEXCHANGE eshop a zbytek přímo ve světě SL.
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 17:50 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Máte-li dotazy, ptejte se především na příslušných portálech (Celé vlákno)
Aha, takže tady je jádro pudla. Martin je prostě v médiích a o tobě nikde ani zmínka. Ale to víš hochu, na to musíš nejdříve opravdu něco dokázat. Jen mě udivuje, co jsi dal svému kamarádovi Rylichovi, že o tobě napsal článek na lupu.
Odpovědět
Titulek: Pana Rylicha osobně neznám... (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 23:45 Nový
Vložil: virus007 (neregistrovaný)
Titulek: HA (Celé vlákno)
Každá firma, která chce vydělat peníze levně nakupuje a draze prodává. Nevidím v tom žádný problém...
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 23:51 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Problém je jen v občas poněkud neetických metodách... (Celé vlákno)
Podnikání samo o sobě není neetické - neetické je jen neetické podnikání.
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 13:03 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: článek? (Celé vlákno)
Takže máme tedy nějakou firmu, která něco dělá a jde jí to evidentně dobře a jednoho spammera, který s ní měl kdysi něco do činění a teď se na tom snaží přiživit, chápu to tak správně? Pak ale nechápu, jak o tom může někdo napsat článek na Lupu a dát spammerovi legální prostor pro zveřejnění svého ničím zajímavého příběhu?
Odpovědět
Titulek: Ne, chápete to naprosto opačně (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 13:36 Nový
Vložil: devil45 (neregistrovaný)
Titulek: Re: Ne, chápete to správně:) (Celé vlákno)
Kdybys tady furt něco neřešil, nebyl by tu bord*l.
Seš fakt objektivní
"pojďme řešit buď k nám na virtualnisvety.cz nebo je prosim jdětě psat na secondlife.cz, kde se zavděčíte"
vůbec nevím, kdo komu co udělal, ale ty seš fakt jasnej:-)
Odpovědět
Titulek: No - tohle je celkem srozumitelný... (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 13. 8. 2008 8:24 Nový
Vložil: cb (neregistrovaný)
Titulek: Re: Ne, chápete to naprosto opačně (Celé vlákno)
Proc bychom tady meli neco resit, to je prece vas problem.
Odpovědět
Datum: 13. 8. 2008 8:56 Nový
Vložil: Jaroslav Peňaška (neregistrovaný)
Titulek: Neřešte to - jen si prostě zapamatujte.... (Celé vlákno)
...kdo je Beneta a pan Dvořák, aby až se budou příště zase holedbat, v čem všem dosáhli v SL prvenství, aby jste věděli, jak to bylo doopravdy.
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 9:05 Nový
Vložil: Jiri (neregistrovaný)
Titulek: okurky (Celé vlákno)
Jedine podstatne co ze clanku vyplyva je, ze okurky dosly a to je v okurkove sezone docela pruser. Jinak oboum zminenym panum preji, aby se usmirili a v SL si zaridili spolecne bydleni se spoustou ruzoveho nabytku.
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 9:07 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: okurky (Celé vlákno)
co už taky s takovejma vajcama :)
Odpovědět
aura:
48
Jaromír Adámek
Datum: 12. 8. 2008 9:20 Nový
Vložil: Jaromír Adámek
Titulek: Banální spor dvou podnikatelů. (Celé vlákno)
Banální spor dvou podnikatelů (jsem viděl rozhovor se stranou, která SW naprogramovala a ztěžovala si na spolupráci strany "propagace").

Akorát, že žijou ve virtuálním světě, tak to dotáhli tak daleko, že si vytvořili dvě česka :).

Typická ukázka, jak vtáhnout do sporu běžného uživatele. V běžném životě by "emigrovali" oba podnikatelé a zůstali uživatelé. Jelikož ve virtuálním "druhém životě" je půda natolik levná, že vše vlastnil jeden z podnikatelů, to dopadlo takhle komicky.

Je to nedokonalost "druhého života" není tam tolik lidí, jako na skutečné planetě, a tedy i pořádná konkurence a přiměřeně vysoká cena půdy, aby nedocházelo k podobným úsměvným akcím, ze kterých je pak divný jen uživatel.

Jak by to dopadlo, kdyby O2 vlastnila celou Českou republiku, a přišel by T-mobile a koupil si vedle podobnou, a pak Vodafone, a udělal to stejné, a pak Ufon a taky to udělal. Byly by tu čtyři České Republiky s čechy, kteří by měli mírně rozčtvrcenou identitu :).
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 9:24 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Banální spor dvou podnikatelů. (Celé vlákno)
Omyl Jaromíre, uživatelům Second life je to uplně jedno a těch pár návštěvníků nějakého ostrova je irelevantní záležitost. Při těch pár desítkách aktivních uživatelů SL celkové je to celé nakonec zcela irelevantní. Vpodstatě na úrovni sporu nějakých dvou lidí používajících nějaký web s návštěvnosti 20 lidí denně.

Právě proto že půda je tak levná a SL je zadarmo, tak je celý spor uplně o ničem - nikdo z nich nevlastní vůbec nic. Nikdo z nich nedokázal vůbec nic - do SL sice natahali pár hloupých firem, ale selhali zcela v tom, aby tam dokázali přitáhnout uživatele.

Další komentář viz http://www.pooh.cz/pooh/a.asp?a=2015142
Odpovědět
Titulek: Zdaleka tak banální není... Jde v něm o miliony... (Jaroslav Peňaška) Nový
Titulek: Pochopte - nejde o to, jestli jako firma vyrábím hračky.. Peníze jsou peníze (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 12:36 Nový
Vložil: pepak (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zdaleka tak banální není... Jde v něm o miliony... (Celé vlákno)
No, každopádně se vám podařilo přesvědčit mě, že si svoje problémy řešit neumíte a že je mi těžce nesympatická vaše snaha hodit to na "širokou veřejnost" s tím, ať to ta "nějak v můj prospěch vyřeší".
Odpovědět
Titulek: Ano, neumím, také nejsem žádný PR manager... (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 13:28 Nový
Vložil: Alan (neregistrovaný)
Titulek: Re: Ano, neumím, také nejsem žádný PR manager... (Celé vlákno)
Aha, takže takhle to je, závist úspěšné firmě?
To klesla Lupa už hodně dolů, že tu píše o každým bulíkovi, kterej má obě ruce levý a nechce se mu dělat, jen by se vezl na úspěchu jiných:)
Hochu, když chceš reklamu, tak si ji zaplať, tohle co předvádíš je fakt nechutný.
Odpovědět
Titulek: Nebudu se o tom znovu hádat.... (Jaroslav Peňaška) Nový
Titulek: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 9:31 Nový
Vložil: pepak (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera (Celé vlákno)
Proboha, co je to za formulace? "Průlomový článek", "kauza", "vyřešit bez soudu"? Já jsem si z článku odnesl dojem, že se na internetu za posledních pár měsíců nestalo vůbec nic, o čem by stálo za to psát, když už stojí za to řešit takovéhle s prominutím "hovadiny". Co vůbec dělá na Lupě článek o banálním sporu dvou firem, které si navzájem na svém maličkém pískovišti rozšlapaly bábovičky? Nemělo by to tu spíš být o věcech, které mají pro český internet význam?
Odpovědět
Titulek: Celá věc je složitější a významnější než vypadá (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 10:19 Nový
Vložil: pepak (neregistrovaný)
Titulek: Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá (Celé vlákno)
Nevšimnul. Neviděl jsem o tom ani slovo, což by vcelku odpovídalo významu, který celé události připisuji. Souhlasím, že by "média měla věnovat pozornost, protože se dotýká obecně neetického způsobu, jakým některé firmy podnikají", ale skoro bych preferoval, kdyby to dělaly na subjektech většího významu než na dvou zahrádkářských sdruženích v Dolních Kotěhůlkách.
Odpovědět
Titulek: Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá (Jaroslav Peňaška) Nový
aura:
55
Ondrej Páleš
Datum: 12. 8. 2008 10:26 Nový
Vložil: Ondrej Páleš <ondrej (zavináč) pales (tečka) cz>
Titulek: Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá (Celé vlákno)
"...by opravdu média měla věnovat pozornost, protože se dotýká obecně neetického způsobu, jakým některé firmy podnikají..."

O tom, že některé firmy podnikají obecně neetickým způsobem snad v této zemi nemusíte nikoho přesvědčovat. Takových (a mnohem závažnějších) případů čteme dnes a denně v rubrikách "z domova" všech více či méně seriózních "všeobecných" médií. To opravdu není téma pro Lupu, jelikož SL má pro český Internet snad ještě menší význam než třeba můj blog. To by se tu mohlo klidně psát o tom, jak se pomlátili dva Češi ve World of Warcraft a pak ten jeden druhého ještě pomluvil ve škole před celou třídou a navíc mu sebral pastelky. O tom, že někteří lidi jsou svině (a teď opravdu nemám v úmyslu mířit tím na jednu či druhou stranu, protože mě to fakt ani trochu nezajímá), víme všichni a každý kdo někdy třeba jen přičichl k podnikání to ví dvojnásob. Tak pevné nervy a sbohem.
Odpovědět
Titulek: Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá (Jaroslav Peňaška) Nový
aura:
48
Jaromír Adámek
Datum: 12. 8. 2008 12:39 Nový
Vložil: Jaromír Adámek
Titulek: Etika v ČR. (Celé vlákno)
"kterému by opravdu média měla věnovat pozornost, protože se dotýká obecně neetického způsobu, jakým některé firmy podnikají"

Víš kolik firem rozjíždí podnikání v ČR s tím, že někoho napálí? Z mých vlastních zkušeností polovina.

Platební morálka je tu šílená.
Ústní dohody se neplní (natož písemné).

Jistě psát o tom je třeba, ale kdyby měly být média plné kauzy malých podnikatelů, jako jsi já, ty, Beneta, tak by v nich nebylo nic jiného.

Myslím, že chceš moc. Příště věnuj více času výběru svého partnera. Už mě opravdu přestává bavit číst o této miniaturní kauze mezi tebou a Benetou.

Prostě se na to vykašli a podnikej dál. Lidi časem uvidí (i kdyby tě Beneta pomluvila), že to není pravda, že jsi solidní chlap.

Jenže ty věnuješ tunu času na očištění svého jména a celkem zbytečně.

Normální je vydat PR, kde člověk vše vysvětlí a podnikat dál s tím, že člověk získá větší pozici a lepší jméno, a ne pořád publikovat a psát sáhodlouhé komentáře.

Jistě, zničilo tě to, ale není už na čase jít konečně dál, a pořád nerozebírat tuto mentalitu? Mentalita je v ČR příšerná, tak se podle toho příště zařiď.
Odpovědět
Titulek: Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému... (Jaroslav Peňaška) Nový
Já tě chápu. Mě by to taky strašně naštvalo (že se ti snažili vzít produkt a pak ještě kdoví co).

Ale je čas jít dál, už toho bylo moc :( ...

Z mého pohledu teď ztrácíš kredit ty osobně, protože se v tom pořád štouráš, a takové lidi, kteří propírají svoje osobní či podnikatelské spory na 10 pokračování mezi lidmi já osobně nemám rád.

Myslím, že účelem novin není informovat o podobně malých kauzách v podobném rozsahu, jak se stalo. Nestojí to za to, jsou tu důležitější témata.

Já jsem to osobně četl vše už dvakrát a viděl rozhovor s tebou na videu, a teď zase na Lupe a tvé sáhodlouhé komentáře a zase odkazy ještě někam mimo.

Kdo to má všechno číst, já osobně jsem si svůj názor už udělal dávno, a je myslím třeba jít dál. Z mého pohledu se jedná jednoznačně o tvé selhání jako podnikatele si vybrat spolehlivého partnera, které tady pak rozmazáváš v tuctu novin, je to už trapné a otravné.

Prostě se na to vykašli a začni raději zlepšovat a prodávat svůj produkt.

Tebe jde o to, aby každý věděl, že Beneta tě poškodila. O to ale nejde, jde o ten tvůj produkt, o tvůj život. Po takhle rozjetém vysvětlování tak malé kauzy si tě každý bude pamatovat jako špatného podnikatele, který se jen vykecává, kašle na produkt (tam máš investovat svůj čas, a ne tady) a je ho všude plno...

Prostě toho už bylo až nad hlavu :(
Odpovědět
Jestli narazím na spor Beneta X ty za měsíc zase někde jinde, tak mě asi klepne pepka...
Odpovědět
Titulek: Re: Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému... (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 14. 8. 2008 9:55 Nový
Vložil: Alexus (neregistrovaný)
Titulek: Re: Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému... (Celé vlákno)
Mozes inak, zjavne nechces.

Ak by si bol naozaj taka silna osobnost, ako sa prezentujes, uz davno mas firmu uspesnejsiu ako BeVirtual, ci ako sa teraz uz volaju.

Alexus G.
Odpovědět
aura:
50
Ondřej Kučera
Datum: 12. 8. 2008 9:55 Nový
Vložil: Ondřej Kučera
Titulek: Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera (Celé vlákno)
Asi tak.

Kolik jen takových KAUZ už bylo někde na všech možných chatech. Všichni tam tím žijí, jeden obviňuje druhého, padají tvrdá slova o soudech a trestních oznámeních a pak se obě skupiny přelijí na jiné chaty a je zase klid.

Jsou to všechno jen virtuální problémy uhrovitých puberťáků, kteří celí žijí jen tak nějak virtuálně zapadlí u počítačů.

Fakt bych někdy chtěl zažít, jak takový chudáček jde podat to trestní oznámení :) Z policie by ho odvezla sanitka svázaného v kazajce rovnou na psychiatrii.
Odpovědět
Titulek: Dávám vám za pravdu (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 10:04 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera (Celé vlákno)
prosim vas, dejte mu tam palec dolu, diky
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 10:06 Nový
Vložil: pp (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera (Celé vlákno)
"Pokud se tuto záležitost podaří vyřešit bez soudu ... veřejnou debatou ..." Nikoliv Watsone, váš osobní spor zajímá nemnoho lidí, prosím, vyřešte si jej pouze vy dva mezi sebou. Veřejně oznamte výsledek, ale ušetřete nás debaty.
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 10:19 Nový
Vložil: Mysel (neregistrovaný)
Titulek: Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera (Celé vlákno)
Kdyby se preli o nesmrtelnost chrousta, ale takhle?...
Odpovědět
aura:
63
Lukáš Nevosád
Datum: 12. 8. 2008 10:15 Nový
Vložil: Lukáš Nevosád <lukas (zavináč) nevosad (tečka) cz>
Titulek: Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera (Celé vlákno)
Get a life, man.
Odpovědět
Titulek: Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 10:18 Nový
Vložil: tewy (neregistrovaný)
Titulek: A co na to Radim Pechman? Cesky SL guru. (Celé vlákno)
Pane autore, nechce te s nim udelat interview abycom vedeli, jaky je postoj nejvyznamejsiho cecha v SL - Radima Hasalika. Rekl bych, ze pro budoucnost SL bude jeho nazor klicovy.
Odpovědět
Titulek: Radim Hasalik? Neznam... :) (Jaroslav Peňaška) Nový
Titulek: Aha - už vím - POOH (Jaroslav Peňaška) Nový
Titulek: Tedy ne Pooh, ale články o SL (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 10:34 Nový
Vložil: INRI (neregistrovaný)
Titulek: Re: Aha - už vím - POOH (Celé vlákno)
To neznate Hasalika? Co to jste za ztroskotaneho budizknicemu, ze neznate Jeho, Radima Hasalika? Domnival jsem se, ze jeho sveraznou zivotni drahu, od skromnych zacatku, kdy pracoval jako brigadnik v prvni ceske pobocce internetu (tenkrat ji jeste vlastnil Docekal, pak nejak pribrali fuku, ale RH mel furt prava), pres jeho genocidu od ochranky supermarketu, po dalsi fenomenalni projekty, za vsechny jmenujme Brouzdej, az po moderni aktivity, kdy mnoha mlady a neuspesnym amaterum nabizi pomocnou ruku v oblastech jako SEO, ERP..sleduje opravdu kazdy, krome tech, kteri byli poslednich 18 let zavreni nekde ve sklepe. Asi jsem se mylil.
Odpovědět
Titulek: Re: Aha - už vím - POOH (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 17. 8. 2008 18:30 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Aha - už vím - POOH (Celé vlákno)
Tak tohle by leccos vysvětlovalo...
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 11:18 Nový
Vložil: tewy (neregistrovaný)
Titulek: Re: Radim Hasalik? Neznam... :) (Celé vlákno)
Preci nejvetsi cesky marketingovy guru v SL. Copak jste se neucastnil jeho virtualni prednasky o SEO?
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 10:55 Nový
Vložil: Libb (neregistrovaný)
Titulek: Za co? (Celé vlákno)
Co to je ten second life...?
Odpovědět
aura:
48
Jaromír Adámek
Datum: 12. 8. 2008 13:17 Nový
Vložil: Jaromír Adámek
Titulek: Re: Za co? (Celé vlákno)
Máš bod :) ! Jsi to vystihnul.
Odpovědět
Datum: 12. 8. 2008 10:58 Nový
Vložil: ojoj (neregistrovaný)
Titulek: tyhlety spory (Celé vlákno)
jenom kazdeho otravuji. Ja bych vsechny ty virtualni svety zakazala.
Odpovědět
Titulek: Možná ty spory někoho otravují, ale je třeba se jimi zabývat... (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 12:13 Nový
Vložil: mart8 (neregistrovaný)
Titulek: Re: Možná ty spory někoho otravují, ale je třeba se jimi zabývat... (Celé vlákno)
chlape, vy musíte mít času, že jsem tak zběsile datluteje... možná, kdyby jste se tolik nestaral o medializaci vašeho sporu (nikdo Vás tu skoro neznal, ale ještě chvíli a zařadíte s do kategorie RHčků), už jste mohl mít půlku doma.
Odpovědět
Titulek: No a to je právě ten problém... (Jaroslav Peňaška) Nový
Datum: 12. 8. 2008 13:33 Nový
Vložil: mart8 (neregistrovaný)
Titulek: Re: No a to je právě ten problém... (Celé vlákno)
"Já mám stejné právo, aby mě lidé znali" -> tak to nevim, jak toho chcete dosáhnout? zaplevelením fór? Chápete, že začínáte být lidem spíše pro smích a škodíte si?

Ross Hedvíček taky chtěl a taky měl právo :-)

P.S.: nepřipravujete na toto téma nějaký pravidelný newsletter?
Odpovědět
Titulek: Chápu... (Jaroslav Peňaška) Nový
Názor 1100 z 564 nalezených. |< < 1 2 3 4 5 6 > >|

Sledování názorů

Registrovaným uživatelům nabízíme upozornění na nové názory e-mailem. Prosím, přihlaste se nebo se zaregistrujte.

Přehled názorů

Nastavení kvality: Vlastní Vše 2 3 4 5 6 7 8 9
článek? anonymní uživatel 12. 8. 2008 9:01
   Re: článek? Jaromír Adámek 12. 8. 2008 9:23
   Máte-li dotazy, ptejte se především na příslušných portálech Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:39 Nepřečtený
   Ty woe... xOx 12. 8. 2008 13:23
   Nemám sílu se znovu hádat... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:30 Nepřečtený
   Ach jo - přesně tohle jsem nechtěl... Sice se ještě jakž takž úroveň diskuze... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:47 Nepřečtený
   Re: Ach jo - přesně tohle jsem nechtěl... Sice se ještě jakž takž úroveň... Denis - Ova 12. 8. 2008 13:53
   Jj - vrchol spamování - odpovídat si na vlastní příspěvky Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:02 Nepřečtený
   Re: Máte-li dotazy, ptejte se především na příslušných portálech Jaromír Adámek 12. 8. 2008 14:57
   Co má nechat se pomlouvat proboha společnýho s chlapstvím? Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 15:09 Nepřečtený
   Tohle je vážně na palici :(. Jaromír Adámek 12. 8. 2008 18:16
   tak sorry - já se jen zeptal :/ Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 18:23 Nepřečtený
   Chápeš, že je to už minulost? Jaromír Adámek 12. 8. 2008 19:21
   No jo - máš recht. Jenže to já jsem dělal.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 19:52 Nepřečtený
   Re: Chápeš, že je to už minulost? anonymní uživatel 12. 8. 2008 19:54
   Ale ne... Ono je to jen špatně napsaný opět... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 20:01 Nepřečtený
   Re: Ale ne... Ono je to jen špatně napsaný opět... anonymní uživatel 12. 8. 2008 20:10
   Re: Ale ne... Ono je to jen špatně napsaný opět... Kde je ta krádež? 12. 8. 2008 20:37
   No vona nenapsala, že moje firma... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 20:47
   Re: No vona nenapsala, že moje firma... anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:07
   Re: No vona nenapsala, že moje firma... anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:23
   Neschopny sehnat zakazniky? :D Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 21:40 Nepřečtený
   Re: Neschopny sehnat zakazniky? :D anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:50
   To doufám, že už to vědí... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 22:11 Nepřečtený
   Re: To doufám, že už to vědí... anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:09
   Myslím, že jsem to vysvětlil víc než jasně. Nebudu se k tomu vracet... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:12
   Re: Myslím, že jsem to vysvětlil víc než jasně. Nebudu se k tomu vracet... anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:25
   Takže řekl jsem to tu už několikrát, ale ještě jednou to tedy zopakuju... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 9:10
   Re: Takže řekl jsem to tu už několikrát, ale ještě jednou to tedy... anonymní uživatel 13. 8. 2008 10:49
   Vážený pane, řekl jsem to tu už několikrát, ale speciálně pro Vás tedy... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 10:52
   Mimochodem - všimněte si, že pan Dvořák nakonec stáhnul ze svého webu... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 11:05
   Re: Vážený pane, řekl jsem to tu už několikrát, ale speciálně pro Vás tedy... anonymní uživatel 13. 8. 2008 11:24
   Vážený pane, řekl jsem to tu už tak jasně, že jasněji to nejde... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 11:27
   Re: Vážený pane, řekl jsem to tu už tak jasně, že jasněji to nejde... Jana Kolářová 13. 8. 2008 11:49
   Jak jinak by jste to tedy nazvala? Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 12:30
   Re: Jak jinak by jste to tedy nazvala? Jana Kolářová 13. 8. 2008 14:33
   Pane Dvořáku nebo kdo z vás se tady teď vydává za nějakou paní Kolářovou.... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 15:11
   Re: Pane Dvořáku nebo kdo z vás se tady teď vydává za nějakou paní... Ostap Bender 13. 8. 2008 15:12
   Re: Pane Dvořáku nebo kdo z vás se tady teď vydává za nějakou paní... Jana Kolářová 13. 8. 2008 15:30
   Důkazů jsem předložil víc než dost.... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 18:35
   Re: Neschopny sehnat zakazniky? :D anonymní uživatel 12. 8. 2008 22:30
   Už jsem to tu několikrát zodpověděl.... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 9:21
   Re: Už jsem to tu několikrát zodpověděl.... cb 13. 8. 2008 9:36
   Cca 2000 Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 9:40
   Re: Máte-li dotazy, ptejte se především na příslušných portálech anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:50
   Pana Rylicha osobně neznám... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:56 Nepřečtený
   HA virus007 12. 8. 2008 23:45
   Problém je jen v občas poněkud neetických metodách... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:51
   Re: článek? anonymní uživatel 12. 8. 2008 13:03
   Ne, chápete to naprosto opačně Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:26 Nepřečtený
   Re: Ne, chápete to správně:) devil45 12. 8. 2008 13:36
   No - tohle je celkem srozumitelný... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:41 Nepřečtený
   Re: Ne, chápete to naprosto opačně cb 13. 8. 2008 8:24
   Neřešte to - jen si prostě zapamatujte.... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 8:56
okurky Jiri 12. 8. 2008 9:05
   Re: okurky anonymní uživatel 12. 8. 2008 9:07
Banální spor dvou podnikatelů. Jaromír Adámek 12. 8. 2008 9:20
   Re: Banální spor dvou podnikatelů. anonymní uživatel 12. 8. 2008 9:24
   Zdaleka tak banální není... Jde v něm o miliony... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:03 Nepřečtený
   Pochopte - nejde o to, jestli jako firma vyrábím hračky.. Peníze jsou peníze Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:07 Nepřečtený
   Re: Zdaleka tak banální není... Jde v něm o miliony... pepak 12. 8. 2008 12:36
   Ano, neumím, také nejsem žádný PR manager... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:45 Nepřečtený
   Re: Ano, neumím, také nejsem žádný PR manager... Alan 12. 8. 2008 13:28
   Nebudu se o tom znovu hádat.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:36 Nepřečtený
Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 9:23 Nepřečtený
   Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera pepak 12. 8. 2008 9:31
   Celá věc je složitější a významnější než vypadá Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 9:50 Nepřečtený
   Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá pepak 12. 8. 2008 10:19
   Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:27 Nepřečtený
   Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá Ondrej Páleš 12. 8. 2008 10:26
   Re: Celá věc je složitější a významnější než vypadá Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:36 Nepřečtený
   Etika v ČR. Jaromír Adámek 12. 8. 2008 12:39
   Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:50 Nepřečtený
   Re: Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému... Jaromír Adámek 12. 8. 2008 13:10
   Re: Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému... Jaromír Adámek 12. 8. 2008 13:12
   Re: Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:32 Nepřečtený
   Re: Lze lhát po dlouhou dobu malému množství lidí nebo po krátkou velkému... Alexus 14. 8. 2008 9:55
   Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera Ondřej Kučera 12. 8. 2008 9:55
   Dávám vám za pravdu Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:18 Nepřečtený
   Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera anonymní uživatel 12. 8. 2008 10:04
   Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera pp 12. 8. 2008 10:06
   Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera Mysel 12. 8. 2008 10:19
   Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera Lukáš Nevosád 12. 8. 2008 10:15
   Re: Jan Rylich by měl dostat Second Life Pulitzera Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:42 Nepřečtený
A co na to Radim Pechman? Cesky SL guru. tewy 12. 8. 2008 10:18
   Radim Hasalik? Neznam... :) Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:21 Nepřečtený
   Aha - už vím - POOH Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:25 Nepřečtený
   Tedy ne Pooh, ale články o SL Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:32 Nepřečtený
   Re: Aha - už vím - POOH INRI 12. 8. 2008 10:34
   Re: Aha - už vím - POOH Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 10:41 Nepřečtený
   Re: Aha - už vím - POOH anonymní uživatel 17. 8. 2008 18:30
   Re: Radim Hasalik? Neznam... :) tewy 12. 8. 2008 11:18
Za co? Libb 12. 8. 2008 10:55
   Re: Za co? Jaromír Adámek 12. 8. 2008 13:17
tyhlety spory ojoj 12. 8. 2008 10:58
   Možná ty spory někoho otravují, ale je třeba se jimi zabývat... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 11:37 Nepřečtený
   Re: Možná ty spory někoho otravují, ale je třeba se jimi zabývat... mart8 12. 8. 2008 12:13
   No a to je právě ten problém... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:20 Nepřečtený
   Re: No a to je právě ten problém... mart8 12. 8. 2008 13:33
   Chápu... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:39 Nepřečtený
   Re: Chápu... adt 12. 8. 2008 13:44 Nepřečtený
   Jo, asi je to tak.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:49 Nepřečtený
   Re: Jo, asi je to tak.... Petan Que 12. 8. 2008 13:58 Nepřečtený
   Lehká pomoc - spolupracuj s některými firmami Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:03 Nepřečtený
Hloupý komentář SA 12. 8. 2008 12:40 Nepřečtený
   Nebudu to moc komentovat, ale měli by jste vědět... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 12:57 Nepřečtený
   Re: Nebudu to moc komentovat, ale měli by jste vědět... anonymní uživatel 12. 8. 2008 14:05 Nepřečtený
   Libuška Alderson nebyla nikdy součástí týmu Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:16 Nepřečtený
   Mimochodem - Beneta se tu vyjadřuje, jen o tom nevíte... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:25 Nepřečtený
   Re: Nebudu to moc komentovat, ale měli by jste vědět... anonymní uživatel 13. 8. 2008 14:18 Nepřečtený
   Re: Nebudu to moc komentovat, ale měli by jste vědět... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 15:09 Nepřečtený
   Re: Nebudu to moc komentovat, ale měli by jste vědět... Záchranář 13. 8. 2008 17:43 Nepřečtený
clanek o nicem Evžen Rejfíř 12. 8. 2008 12:46 Nepřečtený
   No pokud se vám ji tam podaří dostat, budu rád :D Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 13:00 Nepřečtený
   Re: No pokud se vám ji tam podaří dostat, budu rád :D anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:47 Nepřečtený
Zájem veřejnosti? adt 12. 8. 2008 13:05 Nepřečtený
   Re: Zájem veřejnosti? anonymní uživatel 12. 8. 2008 13:18 Nepřečtený
RE: Spory v českém Second Life q 12. 8. 2008 14:08 Nepřečtený
juchů, konečně je pravda venku.... Ivanka Akina 12. 8. 2008 14:21 Nepřečtený
   Ivčo - to, co tu píšeš, by mělo smysl jedině tehdy... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:34 Nepřečtený
   Re: Ivčo - to, co tu píšeš, by mělo smysl jedině tehdy... Ivanka Akina 12. 8. 2008 14:49 Nepřečtený
   Re: Ivčo - to, co tu píšeš, by mělo smysl jedině tehdy... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 14:59 Nepřečtený
   Re: juchů, konečně je pravda venku.... Ostap Bender 12. 8. 2008 15:01 Nepřečtený
   Re: juchů, konečně je pravda venku.... BLEK. 12. 8. 2008 17:00 Nepřečtený
   Porucha osobnosti je vošklivá věc, to jo :) Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:23 Nepřečtený
   Re: juchů, konečně je pravda venku.... pod přezdívkou nad přezdi 12. 8. 2008 23:34 Nepřečtený
Divíte se někdo tomu, adt 12. 8. 2008 14:53 Nepřečtený
   Jo, je to pravda, ale poraďte mi jak to mám zastavit, když sám vidíte.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 15:03 Nepřečtený
   Re: Jo, je to pravda, ale poraďte mi jak to mám zastavit, když sám... adt 12. 8. 2008 15:10 Nepřečtený
   Re: Divíte se někdo tomu, Ivanka Akina 12. 8. 2008 15:12 Nepřečtený
   Re: Divíte se někdo tomu, Loki 12. 8. 2008 15:25 Nepřečtený
   Re: Divíte se někdo tomu, Ivanka Akina 12. 8. 2008 15:30 Nepřečtený
   Re: Divíte se někdo tomu, adt 12. 8. 2008 15:38 Nepřečtený
   Ivano, ty si asi fakt nedáš pokoj, že? Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:00 Nepřečtený
   Re: Ivano, ty si asi fakt nedáš pokoj, že? anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:07 Nepřečtený
   Ale jo - něco tam bude... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:10 Nepřečtený
   Re: Ale jo - něco tam bude... anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:16 Nepřečtený
   To se zase nebojte.. To já dělám... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:20 Nepřečtený
   Re: To se zase nebojte.. To já dělám... anonymní uživatel 12. 8. 2008 18:39 Nepřečtený
   Re: To se zase nebojte.. To já dělám... Kynik 12. 8. 2008 21:52 Nepřečtený
   Re: Ivano, ty si asi fakt nedáš pokoj, že? richi 12. 8. 2008 17:26 Nepřečtený
   Tady to je... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:44 Nepřečtený
   Re: Tady to je... richi 12. 8. 2008 17:58 Nepřečtený
   Re: Tady to je... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 18:02 Nepřečtený
   Re: Tady to je... richi 12. 8. 2008 18:12 Nepřečtený
Prohlášení společnosti BENETA.cz k tomuto článku Martin Dvořák - BENETA.cz 12. 8. 2008 15:22 Nepřečtený
   I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření proti... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 15:41 Nepřečtený
   Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření... Beneton Alter Ego 12. 8. 2008 15:58 Nepřečtený
   Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:16 Nepřečtený
   Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření... Magnát z Bolevce 12. 8. 2008 16:57 Nepřečtený
   Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření... velkotovárník 12. 8. 2008 16:06 Nepřečtený
   Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:13 Nepřečtený
   Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření... anonymní uživatel 12. 8. 2008 16:23 Nepřečtený
   Co je pomluva a co pravda? Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:33 Nepřečtený
   Re: Co je pomluva a co pravda? anonymní uživatel 12. 8. 2008 16:54 Nepřečtený
   Odpovězte si sám - jaký by to mělo význam? Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:08 Nepřečtený
   Re: Odpovězte si sám - jaký by to mělo význam? anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:12 Nepřečtený
   Pokud jsem takový idiot, jak říkáte... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:15 Nepřečtený
   Re: Pokud jsem takový idiot, jak říkáte... anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:22 Nepřečtený
   Jo tak to bude vono.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:25 Nepřečtený
   A ještě jedna věc... Pokud jste důvtipný, asi Vám dojde... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:54 Nepřečtený
   Re: A ještě jedna věc... Pokud jste důvtipný, asi Vám dojde... anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:40 Nepřečtený
   Pominu-li, že jste se právě sám dopustil pomluvy... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:53 Nepřečtený
   Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření... anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:29 Nepřečtený
   Hahahaha - vtipný..... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:37 Nepřečtený
   Re: Hahahaha - vtipný..... cb 13. 8. 2008 9:10 Nepřečtený
   Re: I já v těchto dnech připravuji Návrh na vydání předběžného opatření... anonymní uživatel 12. 8. 2008 17:36 Nepřečtený
Závěrem - navrhuju tedy ještě jednou mír zbraní.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 15:32 Nepřečtený
   Re: Závěrem - navrhuju tedy ještě jednou mír zbraní.... anonymní uživatel 12. 8. 2008 15:46 Nepřečtený
   Pokud jste četl ten článek a přesto tohle prohlašujete... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:14 Nepřečtený
   Re: Pokud jste četl ten článek a přesto tohle prohlašujete... adt 12. 8. 2008 16:21 Nepřečtený
   Citoval bych zde Larryho Flinta - názor je jako díra v.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 16:24 Nepřečtený
   Re: Citoval bych zde Larryho Flinta - názor je jako díra v.... anonymní uživatel 12. 8. 2008 18:05 Nepřečtený
   No předpokládám, že pana Rylicha Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 18:07 Nepřečtený
   Re: No předpokládám, že pana Rylicha anonymní uživatel 12. 8. 2008 18:09 Nepřečtený
   Re: No předpokládám, že pana Rylicha anonymní uživatel 12. 8. 2008 18:37 Nepřečtený
   No - řekl bych, že to k tomu nemá tak daleko... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 18:59 Nepřečtený
lupa sx 12. 8. 2008 16:25 Nepřečtený
   Re: lupa Mrakoplaš 12. 8. 2008 16:29 Nepřečtený
   Promiňte, ale tady myslím křivdíte... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:17 Nepřečtený
Stejně je to jen o sexu Naushika Lutrova 12. 8. 2008 17:23 Nepřečtený
   Ze začátku ano - LOL - ale to rychle omrzí :) Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:34 Nepřečtený
   Re: Ze začátku ano - LOL - ale to rychle omrzí :) Naushika Lutrova 12. 8. 2008 18:59 Nepřečtený
   To je nabídka? LOL :) Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 19:07 Nepřečtený
   Re: To je nabídka? LOL :) bredy.jinak.cz 12. 8. 2008 20:17 Nepřečtený
   Jako já už fakt tyhle vztahy v SL nepěstuju, LOL Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 20:24 Nepřečtený
Už bych to tedy konečně uzavřel... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 17:49 Nepřečtený
co to ku... QiQ 12. 8. 2008 18:38 Nepřečtený
Cimrman zavidi! hexx 12. 8. 2008 19:31 Nepřečtený
   No vono to má s Cimrmanem hodně společného :D Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 20:15 Nepřečtený
   Re: No vono to má s Cimrmanem hodně společného :D hexx 12. 8. 2008 22:56 Nepřečtený
   Pobavit lidi je fajn, ne? :) Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:35 Nepřečtený
Protože tu vzniká mnoho dohadů, zkusím to ještě jednou zjednodušeně... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 20:21 Nepřečtený
   Re: Protože tu vzniká mnoho dohadů, zkusím to ještě jednou zjednodušeně... anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:16 Nepřečtený
   No comment.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 21:23 Nepřečtený
   Re: No comment.... anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:58 Nepřečtený
   Ne - fair use znamena.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 22:08 Nepřečtený
   Re: Ne - fair use znamena.... anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:20 Nepřečtený
   Tuhle otázku už jsem zodpověděl.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:31 Nepřečtený
   Re: Protože tu vzniká mnoho dohadů, zkusím to ještě jednou zjednodušeně... Kartofel 12. 8. 2008 23:23 Nepřečtený
Penaska? mil 12. 8. 2008 20:25 Nepřečtený
   Re: Penaska? mil 14. 8. 2008 19:06 Nepřečtený
Ze se na to nevy.... anonymní uživatel 12. 8. 2008 21:50 Nepřečtený
   Re: Ze se na to nevy.... Malarwen 12. 8. 2008 21:51 Nepřečtený
   Re: Ze se na to nevy.... anonymní uživatel 12. 8. 2008 22:05 Nepřečtený
   Ale jo Mal.. To my bychom se na to rádi vys... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 22:13 Nepřečtený
   Co mě ale mrzí nejvíc je to, že jsem se zase nechal vyprovokovat k tomu, aby... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 22:21 Nepřečtený
   Re: Co mě ale mrzí nejvíc je to, že jsem se zase nechal vyprovokovat k tomu,... Kartofel 12. 8. 2008 23:25 Nepřečtený
   Re: Ale jo Mal.. To my bychom se na to rádi vys... anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:18 Nepřečtený
   Proboha jak můžete být tak naivní.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:23 Nepřečtený
   Re: Proboha jak můžete být tak naivní.... anonymní uživatel 12. 8. 2008 23:49 Nepřečtený
   Jo tak to jim dejte do ruky slepeckou hůl.... Jaroslav Peňaška 12. 8. 2008 23:56 Nepřečtený
   To ovšem nemyslíte vážně, že ne??? anonymní uživatel 13. 8. 2008 8:19 Nepřečtený
   Pane - já v tomhle sporu žiju už skoro rok.... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 9:01 Nepřečtený
   Re: Pane - já v tomhle sporu žiju už skoro rok.... Ostap Bender 13. 8. 2008 9:26 Nepřečtený
   Re: Pane - já v tomhle sporu žiju už skoro rok.... masque 13. 8. 2008 14:59 Nepřečtený
   Re: Pane - já v tomhle sporu žiju už skoro rok.... Záchranář 13. 8. 2008 17:51 Nepřečtený
   Re: Pane - já v tomhle sporu žiju už skoro rok.... Milan 14. 8. 2008 2:30 Nepřečtený
   U toho jsem si málem učůrnul :) Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 2:56 Nepřečtený
Jeste ze nase firma do SL nevstoupila Eelke 13. 8. 2008 7:12 Nepřečtený
podnikani v second life sketchrain 13. 8. 2008 7:30 Nepřečtený
   No vidíte - o panu Dvořákovi se všude píše.... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 8:51 Nepřečtený
cha chá honza 13. 8. 2008 8:41 Nepřečtený
   Dal bych Vám za pravdu, kdyby.... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 8:54 Nepřečtený
   Re: Dal bych Vám za pravdu, kdyby.... anonymní uživatel 13. 8. 2008 9:18 Nepřečtený
   Jo - to je přesně to, co by se hodilo Benetě... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 9:23 Nepřečtený
   Re: Jo - to je přesně to, co by se hodilo Benetě... cb 13. 8. 2008 9:38 Nepřečtený
   Ano, přesně takhle se snaží hrát na city Beneta Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 9:47 Nepřečtený
   Re: Ano, přesně takhle se snaží hrát na city Beneta Benetka 13. 8. 2008 13:13 Nepřečtený
   Re: Dal bych Vám za pravdu, kdyby.... honza 13. 8. 2008 10:00 Nepřečtený
Protože takhle by to mohlo jít do nekonečna, nebudu už dál reagovat... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 9:36 Nepřečtený
Peňaško cb 13. 8. 2008 9:37 Nepřečtený
   Trocha slušnosti v oslovení by neškodila.. Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 9:51 Nepřečtený
Otazka na sketchrain 13. 8. 2008 10:32 Nepřečtený
   Jo, ma to vlastni ekonomiku... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 10:37 Nepřečtený
   Re: Jo, ma to vlastni ekonomiku... sketchrain 13. 8. 2008 10:52 Nepřečtený
   V podstatě ano... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 11:30 Nepřečtený
   Re: Otazka na Ivanka Akina 13. 8. 2008 11:32 Nepřečtený
   Re: Otazka na Real Life 13. 8. 2008 11:49 Nepřečtený
   Re: Otazka na Real Life 13. 8. 2008 11:53 Nepřečtený
   ja versus můj av Ivanka Akina 13. 8. 2008 12:47 Nepřečtený
   heh Ivanka Akina 13. 8. 2008 12:35 Nepřečtený
   Re: Otazka na sketchrain 13. 8. 2008 12:36 Nepřečtený
   No... Ivanka Akina 13. 8. 2008 12:56 Nepřečtený
   Souhlas, ale SL nepoškozuje ten článek, ale to co dělá Beneta Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 13:16 Nepřečtený
   Jarku... Ivanka Akina 13. 8. 2008 13:34 Nepřečtený
   Re: Jarku... Dvojsmysl 13. 8. 2008 14:00 Nepřečtený
   Re: Jarku... Ivanka Akina 13. 8. 2008 14:29 Nepřečtený
   Ivanko - Tvoje profesní schopnosti bych nechal raději bez komentáře.. Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 14:03 Nepřečtený
   Jarku... Ivanka Akina 13. 8. 2008 14:43 Nepřečtený
RE: Spory v českém Second Life honza 13. 8. 2008 13:18 Nepřečtený
   RE: Spory v českém Second Life Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 14:09 Nepřečtený
   RE: Spory v českém Second Life honza 13. 8. 2008 20:18 Nepřečtený
   Za předpokladu, že jste ovšem zaměstnanec Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 20:25 Nepřečtený
   Re: Za předpokladu, že jste ovšem zaměstnanec honza 13. 8. 2008 20:43 Nepřečtený
   Re: Za předpokladu, že jste ovšem zaměstnanec cb 14. 8. 2008 10:59 Nepřečtený
   RE: Spory v českém Second Life Jana Kolářová 13. 8. 2008 15:18 Nepřečtený
Takže shrneme obsah této diskuze... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 15:15 Nepřečtený
   Re: Takže shrneme obsah této diskuze... Ostap Bender 13. 8. 2008 15:18 Nepřečtený
   Re: Takže shrneme obsah této diskuze... honza 13. 8. 2008 20:33 Nepřečtený
To Jarek Peňaška Lada 13. 8. 2008 15:18 Nepřečtený
Něco o Jarkovi adt 13. 8. 2008 15:24 Nepřečtený
   Re: Něco o Jarkovi anonymní uživatel 13. 8. 2008 16:34 Nepřečtený
   Re: Něco o Jarkovi Eelke 13. 8. 2008 19:45 Nepřečtený
   Re: Něco o Jarkovi Jana Kolářová 13. 8. 2008 16:54 Nepřečtený
   Re: Něco o Jarkovi anonymní uživatel 13. 8. 2008 17:01 Nepřečtený
RE: Spory v českém Second Life Cougar 13. 8. 2008 18:13 Nepřečtený
Diskuse Jan Rylich 13. 8. 2008 19:51 Nepřečtený
   Re: Diskuse lyon 13. 8. 2008 19:54 Nepřečtený
   Já se strašně omlouvám, ale diskuze se jako obvykle trochu zvrhla :( Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 20:12 Nepřečtený
   Re: Já se strašně omlouvám, ale diskuze se jako obvykle trochu zvrhla :( anonymní uživatel 14. 8. 2008 1:05 Nepřečtený
   Už se pomalu začínám cítit provinile, že vůbec žiju :) Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 1:22 Nepřečtený
   Re: Už se pomalu začínám cítit provinile, že vůbec žiju :) Abraxis 14. 8. 2008 1:29 Nepřečtený
   Jo - řeknu... Stačí říct kolikrát ještě.... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 1:53 Nepřečtený
   Jak říká Holly v Červeným trpaslíkovi... Chcete to v dlouhé nebo krátké... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 2:03 Nepřečtený
   Re: Jo - řeknu... Stačí říct kolikrát ještě.... Lháři 14. 8. 2008 2:04 Nepřečtený
   Tak o tom přesvědčíte možná slabomyslné jedince... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 2:10 Nepřečtený
   Re: Tak o tom přesvědčíte možná slabomyslné jedince... anonymní uživatel 14. 8. 2008 3:25 Nepřečtený
   Tak tedy pár důkazů (vše doložitelné i svědectvími) Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 3:06 Nepřečtený
   Re: Diskuse Klik 13. 8. 2008 20:31 Nepřečtený
   Mohl by jste mít pravdu, kdyby ovšem... Jaroslav Peňaška 13. 8. 2008 21:14 Nepřečtený
   Re: Mohl by jste mít pravdu, kdyby ovšem... Medvídek 13. 8. 2008 21:50 Nepřečtený
   Jak poznat, že je pravděpodobné, že komentář psal někdo ze zainteresované... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 0:47 Nepřečtený
   Re: Jak poznat, že je pravděpodobné, že komentář psal někdo ze... anonymní uživatel 14. 8. 2008 0:56 Nepřečtený
   Promiň - LOL - vždycky si toho všimnu až když to odešlu :D Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 1:17 Nepřečtený
   Re: Promiň - LOL - vždycky si toho všimnu až když to odešlu :D anonymní uživatel 14. 8. 2008 1:26 Nepřečtený
   Re: Jak poznat, že je pravděpodobné, že komentář psal někdo ze... Abraxis 14. 8. 2008 0:57 Nepřečtený
   Re: Jak poznat, že je pravděpodobné, že komentář psal někdo ze... Prober se tupče 14. 8. 2008 1:57 Nepřečtený
   O-o Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 2:07 Nepřečtený
   Re: O-o Prober se tupče 14. 8. 2008 2:15 Nepřečtený
   Tak to bych Vás měl znát, když jsem u vás řediteloval :) Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 2:59 Nepřečtený
   Re: Tak to bych Vás měl znát, když jsem u vás řediteloval :) anonymní uživatel 14. 8. 2008 3:19 Nepřečtený
   Má to jen jeden háček... Na výplatní pásce Benety mě nenajdeš... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 3:26 Nepřečtený
   Re: Má to jen jeden háček... Na výplatní pásce Benety mě nenajdeš... anonymní uživatel 14. 8. 2008 3:32 Nepřečtený
   Víš - pokud bude Beneta trvat na tom, že ty ústní dohody jsou platné... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 3:42 Nepřečtený
   Jedna lidová moudrost říká.... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 3:51 Nepřečtený
   Mimochodem - pokud se Beneta rozhodne konečně přiznat barvu, mohli bychom... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 4:29 Nepřečtený
   Re: Mimochodem - pokud se Beneta rozhodne konečně přiznat barvu, mohli... Hrad 14. 8. 2008 10:23 Nepřečtený
   Re: Mimochodem - pokud se Beneta rozhodne konečně přiznat barvu, mohli... anonymní uživatel 14. 8. 2008 10:26 Nepřečtený
   Re: Jedna lidová moudrost říká.... Elvis 14. 8. 2008 11:47 Nepřečtený
   Re: Víš - pokud bude Beneta trvat na tom, že ty ústní dohody jsou platné... Hrad 14. 8. 2008 10:44 Nepřečtený
   Re: Víš - pokud bude Beneta trvat na tom, že ty ústní dohody jsou platné... Elvis 14. 8. 2008 11:07 Nepřečtený
   Mimochodem... Nemohla by mi Beneta na to vydat dodatečně potvrzení? Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 4:08 Nepřečtený
RE: Spory v českém Second Life anonymní uživatel 13. 8. 2008 20:18 Nepřečtený
... Věra Pohlová 13. 8. 2008 23:15 Nepřečtený
Uryvek vyjádření dalších uživatelů SL k Benetě a panu Dvořákovi... anonymní uživatel 14. 8. 2008 3:11 Nepřečtený
   Re: Uryvek vyjádření dalších uživatelů SL k Benetě a panu Dvořákovi... Nic 14. 8. 2008 11:09 Nepřečtený
   V tom pripade se zeptejte jednak autora a jednak pana Daniela Dočekala Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 11:41 Nepřečtený
   Re: V tom pripade se zeptejte jednak autora a jednak pana Daniela Dočekala Vyhrůžky 14. 8. 2008 12:11 Nepřečtený
   Re: V tom pripade se zeptejte jednak autora a jednak pana Daniela Dočekala Loki Dancer 14. 8. 2008 13:07 Nepřečtený
   Promiň Loki, nechci Tvůj postoj k Bohemii zneužívat... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 13:18 Nepřečtený
   zneužil Ivanka Akina 14. 8. 2008 14:19 Nepřečtený
   Re: zneužil anonymní uživatel 14. 8. 2008 14:39 Nepřečtený
   Re: zneužil Ivanka Akina 14. 8. 2008 15:06 Nepřečtený
   Re: zneužil anonymní uživatel 14. 8. 2008 15:10 Nepřečtený
   Re: zneužil Ivanka Akina 14. 8. 2008 15:26 Nepřečtený
   Re: zneužil anonymní uživatel 14. 8. 2008 15:37 Nepřečtený
   LoL Ivanka Akina 14. 8. 2008 15:54 Nepřečtený
   Re: LoL anonymní uživatel 14. 8. 2008 16:04 Nepřečtený
   Re: LoL anonymní uživatel 14. 8. 2008 16:39 Nepřečtený
   Re: LoL Ivanka Akina 14. 8. 2008 17:09 Nepřečtený
   Re: LoL anonymní uživatel 14. 8. 2008 17:10 Nepřečtený
   Re: LoL anonymní uživatel 14. 8. 2008 17:11 Nepřečtený
   Re: LoL Ivanka Akina 14. 8. 2008 17:26 Nepřečtený
   Re: Uryvek vyjádření dalších uživatelů SL k Benetě a panu Dvořákovi... anonymní uživatel 14. 8. 2008 12:17 Nepřečtený
Tak tedy pár důkazů (vše doložitelné i svědectvími a nezpochybnitelné) Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 3:17 Nepřečtený
   Hmmm... Elvis 14. 8. 2008 10:44 Nepřečtený
   Re: Hmmm... anonymní uživatel 14. 8. 2008 10:56 Nepřečtený
   Re: Hmmm... mart8 14. 8. 2008 12:19 Nepřečtený
   Re: Hmmm... Elvis 14. 8. 2008 11:19 Nepřečtený
   Re: Hmmm... anonymní uživatel 14. 8. 2008 11:37 Nepřečtený
   Re: Hmmm... Elvis 14. 8. 2008 12:24 Nepřečtený
   Re: Hmmm... anonymní uživatel 14. 8. 2008 12:30 Nepřečtený
   Re: Hmmm... Elvis 14. 8. 2008 12:55 Nepřečtený
   Já vím - vy stojíte o týpky, jako je pan Dvořák... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 11:45 Nepřečtený
   Malá chybička se Ti do toho vloudila... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 11:44 Nepřečtený
   Re: Malá chybička se Ti do toho vloudila... anonymní uživatel 14. 8. 2008 11:53 Nepřečtený
   Neboj - na ty ostatní důkazy o krádežích článků taky dojde... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 11:53 Nepřečtený
   Re: Neboj - na ty ostatní důkazy o krádežích článků taky dojde... anonymní uživatel 14. 8. 2008 12:22 Nepřečtený
   Re: Neboj - na ty ostatní důkazy o krádežích článků taky dojde... Elvis 14. 8. 2008 12:43 Nepřečtený
   Problém je jen v tom, že v momentě, kdy jsem publikovat přestal.... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 13:13 Nepřečtený
   Re: Problém je jen v tom, že v momentě, kdy jsem publikovat přestal.... Karell 14. 8. 2008 14:10 Nepřečtený
   A proto se vždy uvádí u článků zdroj.... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 13:19 Nepřečtený
   Re: Neboj - na ty ostatní důkazy o krádežích článků taky dojde... Admin secondlife.cz 14. 8. 2008 16:15 Nepřečtený
   Re: Neboj - na ty ostatní důkazy o krádežích článků taky dojde... anonymní uživatel 14. 8. 2008 16:22 Nepřečtený
Nenechte se zmást tím, že vypadá, jako by sem psali nějací nezávislý čtenáři Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 13:26 Nepřečtený
   Re: Nenechte se zmást tím, že vypadá, jako by sem psali nějací nezávislý... anonymní uživatel 14. 8. 2008 13:40 Nepřečtený
   No, je to trošku zoufalý, co tu pan Peňaška předvádí... anonymní uživatel 14. 8. 2008 14:17 Nepřečtený
   Re: Nenechte se zmást tím, že vypadá, jako by sem psali nějací nezávislý... anonymní uživatel 14. 8. 2008 14:17 Nepřečtený
   Re: Nenechte se zmást tím, že vypadá, jako by sem psali nějací nezávislý... anonymní uživatel 14. 8. 2008 16:18 Nepřečtený
   Re: Nenechte se zmást tím, že vypadá, jako by sem psali nějací nezávislý... anonymní uživatel 15. 8. 2008 8:18 Nepřečtený
   Takže to, že někdo bojuje za svoje právo, aby jeho rodinu nevydírala nějaká... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 8:36 Nepřečtený
   Re: Takže to, že někdo bojuje za svoje právo, aby jeho rodinu nevydírala... anonymní uživatel 15. 8. 2008 9:39 Nepřečtený
Už vím co pana Peňašku trápí sketchrain 14. 8. 2008 18:05 Nepřečtený
   Re: Už vím co pana Peňašku trápí anonymní uživatel 14. 8. 2008 18:50 Nepřečtený
   Re: Už vím co pana Peňašku trápí anonymní uživatel 14. 8. 2008 18:54 Nepřečtený
   Re: Už vím co pana Peňašku trápí sketchrain 14. 8. 2008 19:17 Nepřečtený
   Re: Už vím co pana Peňašku trápí anonymní uživatel 14. 8. 2008 19:22 Nepřečtený
   Tak tenhle si vychutnám :) Takže... Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 18:59 Nepřečtený
   Re: Tak tenhle si vychutnám :) Takže... anonymní uživatel 14. 8. 2008 19:05 Nepřečtený
   Re: Tak tenhle si vychutnám :) Takže... anonymní uživatel 14. 8. 2008 22:01 Nepřečtený
   Re: Už vím co pana Peňašku trápí masque 15. 8. 2008 12:44 Nepřečtený
JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/ Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 19:07 Nepřečtený
   Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/ mil 14. 8. 2008 19:08 Nepřečtený
   Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/ Eelke 14. 8. 2008 19:18 Nepřečtený
   Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/ anonymní uživatel 14. 8. 2008 19:17 Nepřečtený
   Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/ Ivanka Akina 14. 8. 2008 19:24 Nepřečtený
   Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/ anonymní uživatel 14. 8. 2008 19:55 Nepřečtený
   Re: JSEM VIRTUÁLNÍ KACÍŘ!!! NA HRANICI SE MNOU! A KAMENOVAT! :/ Ostap Bender 14. 8. 2008 19:59 Nepřečtený
   Nemáte koukám moc smysl pro humor :) Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 22:19 Nepřečtený
   Re: Nemáte koukám moc smysl pro humor :) Jaroslav Peňaška 14. 8. 2008 22:48 Nepřečtený
   Re: Nemáte koukám moc smysl pro humor :) Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 0:11 Nepřečtený
ZÁVĚREČNÉ VYJÁDŘENÍ FIRMY JAROSLAV PEŇAŠKA - INFORMAČNÍ SYSTÉMY K OBSAHU... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 9:33 Nepřečtený
   Re: ZÁVĚREČNÉ VYJÁDŘENÍ FIRMY JAROSLAV PEŇAŠKA - INFORMAČNÍ SYSTÉMY K OBSAHU... anonymní uživatel 15. 8. 2008 10:15 Nepřečtený
   Re: ZÁVĚREČNÉ VYJÁDŘENÍ FIRMY JAROSLAV PEŇAŠKA - INFORMAČNÍ SYSTÉMY K OBSAHU... mil 15. 8. 2008 10:39 Nepřečtený
   Argumentam ad nauseam anonymní uživatel 15. 8. 2008 12:02 Nepřečtený
   Re: Argumentam ad nauseam anonymní uživatel 15. 8. 2008 12:12 Nepřečtený
   Re: Argumentam ad nauseam Ivanka Akina 15. 8. 2008 12:16 Nepřečtený
   Kdyby Beneta už předem neprohlašovala, že se bude snažit udělat z toho... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 13:18 Nepřečtený
   Samozřejmě, že ne všichni, kdo sem píší, mají něco společného s Benetou... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 13:15 Nepřečtený
   Ty šaku jeden... Ivanka Akina 15. 8. 2008 13:58 Nepřečtený
   Re: Samozřejmě, že ne všichni, kdo sem píší, mají něco společného s... Karell 15. 8. 2008 14:22 Nepřečtený
   nechci bejt to... Ivanka Akina 15. 8. 2008 14:28 Nepřečtený
   Jo - to jsem slíbil, ale netušil jsem, že se sem přesune Ivančin klan atd... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 17:39 Nepřečtený
Děkuju všem Hunder Bellios 15. 8. 2008 14:26 Nepřečtený
   Re: Děkuju všem Ivanka Akina 15. 8. 2008 14:30 Nepřečtený
   Re: Děkuju všem Hunder Bellios 15. 8. 2008 14:35 Nepřečtený
   Re: Děkuju všem Ivanka Akina 15. 8. 2008 15:42 Nepřečtený
DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 18:08 Nepřečtený
   Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE... sketchrain 15. 8. 2008 18:51 Nepřečtený
   Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE... anonymní uživatel 15. 8. 2008 18:58 Nepřečtený
   Jsem vlastně rád, že tady je to 1 proti téměř všem... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 19:31 Nepřečtený
   Už jsi to říkal MUDr. Janderovi? anonymní uživatel 15. 8. 2008 19:47 Nepřečtený
   Re: Už jsi to říkal MUDr. Janderovi? Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 21:55 Nepřečtený
   Re: Už jsi to říkal MUDr. Janderovi? anonymní uživatel 15. 8. 2008 22:26 Nepřečtený
   Re: Už jsi to říkal MUDr. Janderovi? Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:45 Nepřečtený
   Re: Už jsi to říkal MUDr. Janderovi? anonymní uživatel 15. 8. 2008 22:50 Nepřečtený
   Ale ne... Ivanka Akina 15. 8. 2008 19:37 Nepřečtený
   Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE... Ivanka Akina 15. 8. 2008 19:05 Nepřečtený
   Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 19:38 Nepřečtený
   Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE... sketchrain 15. 8. 2008 19:43 Nepřečtený
   Re: DODATEK: POKUD JSTE DOSUD NEMĚLI PŘEDSTAVU, CO JE ČESKÝ SECOND LIFE... Ivanka Akina 15. 8. 2008 19:45 Nepřečtený
Nikdo dobrovolně rád neposlouchá, že jeho klid je vykoupen tím, že někdo... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 19:45 Nepřečtený
   Re: Nikdo dobrovolně rád neposlouchá, že jeho klid je vykoupen tím, že někdo... Ivanka Akina 15. 8. 2008 19:48 Nepřečtený
   Re: Nikdo dobrovolně rád neposlouchá, že jeho klid je vykoupen tím, že někdo... anonymní uživatel 15. 8. 2008 19:52 Nepřečtený
   No to byl vždycky můj sen ;/ Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 20:03 Nepřečtený
Práce léčí - ale ta produktivní Miriam Lefavre 15. 8. 2008 19:51 Nepřečtený
   Re: Práce léčí - ale ta produktivní Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 19:56 Nepřečtený
   prase prase prase Ivanka Akina 15. 8. 2008 20:07 Nepřečtený
   prase prase prase prase.... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 20:11 Nepřečtený
   Re: prase prase prase prase.... Ivanka Akina 15. 8. 2008 21:11 Nepřečtený
   Principál klauna sežrat nenechá... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 21:37 Nepřečtený
   Heh prasátko... Ivanka Akina 15. 8. 2008 21:44 Nepřečtený
   Ivčo - Ty jen nevíš, jak se zase někam nacpat... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 21:40 Nepřečtený
   Re: Práce léčí - ale ta produktivní Ivanka Akina 15. 8. 2008 19:57 Nepřečtený
   Re: Práce léčí - ale ta produktivní Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 20:05 Nepřečtený
   lol Ivanka Akina 15. 8. 2008 20:10 Nepřečtený
   Re: lol Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 20:13 Nepřečtený
   Re: lol Ivanka Akina 15. 8. 2008 20:27 Nepřečtený
   Škoda, že ani Ty ne.... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:01 Nepřečtený
   Re: Škoda, že ani Ty ne.... Ivanka Akina 15. 8. 2008 22:08 Nepřečtený
   Ivanko - tahle diskuze už je mrtvá asi dva dny - povídáme si tu jen my... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:27 Nepřečtený
   Re: Ivanko - tahle diskuze už je mrtvá asi dva dny - povídáme si tu jen my... Ivanka Akina 15. 8. 2008 22:48 Nepřečtený
   Re: Ivanko - tahle diskuze už je mrtvá asi dva dny - povídáme si tu jen my... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:57 Nepřečtený
   Re: Ivanko - tahle diskuze už je mrtvá asi dva dny - povídáme si tu jen my... Ivanka Akina 15. 8. 2008 23:10 Nepřečtený
   Re: Škoda, že ani Ty ne.... Hunder Bellios 15. 8. 2008 22:27 Nepřečtený
   A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:32 Nepřečtený
   Oops - samý :) Teď mi zase budeš předhazovat dyslexii... Ale to holt... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:34 Nepřečtený
   Re: A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios... anonymní uživatel 15. 8. 2008 22:45 Nepřečtený
   Re: A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:50 Nepřečtený
   Re: A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios... Ivanka Akina 15. 8. 2008 22:55 Nepřečtený
   Re: A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios... anonymní uživatel 15. 8. 2008 23:03 Nepřečtený
   Re: A sakra... Ozval se samí pan Hunder Bellios... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:12 Nepřečtený
   Re: Práce léčí - ale ta produktivní Miriam Lefavre 15. 8. 2008 20:14 Nepřečtený
   Ještě že jsme na internetu - tady jsou prostě všichni nuly a jedničky ;/ Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 20:18 Nepřečtený
   jen se ukaž Peňaško... Ivanka Akina 15. 8. 2008 20:38 Nepřečtený
   Re: jen se ukaž Peňaško... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 21:48 Nepřečtený
   Re: jen se ukaž Peňaško... Ivanka Akina 15. 8. 2008 21:59 Nepřečtený
   Re: jen se ukaž Peňaško... anonymní uživatel 15. 8. 2008 22:35 Nepřečtený
   Ale ježiši - už je to tu zase.... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:39 Nepřečtený
   Tomu se říká Naběhnout si na vidle... anonymní uživatel 15. 8. 2008 22:44 Nepřečtený
   Re: Tomu se říká Naběhnout si na vidle... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 22:48 Nepřečtený
   Re: Tomu se říká Naběhnout si na vidle... anonymní uživatel 15. 8. 2008 23:00 Nepřečtený
   Celej svět ne - jen ti, kdo mají na tom zájem ;) Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:09 Nepřečtený
   Re: Celej svět ne - jen ti, kdo mají na tom zájem ;) anonymní uživatel 15. 8. 2008 23:23 Nepřečtený
   Re: Celej svět ne - jen ti, kdo mají na tom zájem ;) Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:32 Nepřečtený
   Bože! anonymní uživatel 15. 8. 2008 23:50 Nepřečtený
   Kdybych je neznal, nepsal bych to desetkrát správně a jednou špatně, ne?... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 13:32 Nepřečtený
   Dyslexii poznáš podle toho, že dotyčný napíše úplně klidně tvrdé y po ř. Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 13:33 Nepřečtený
PO 5-TI DNECH SE S VÁMI, KDO JSTE VYDRŽELI AŽ DO KONCE TÉHLE BLBINY, LOUČÍM... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:06 Nepřečtený
   Zase lžeš... anonymní uživatel 15. 8. 2008 23:17 Nepřečtený
   Re: Zase lžeš... Ivanka Akina 15. 8. 2008 23:29 Nepřečtený
   Re: Zase lžeš... anonymní uživatel 15. 8. 2008 23:37 Nepřečtený
   Nauč se používat Google. Dobrou... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:39 Nepřečtený
   Předveď nám to anonymní uživatel 16. 8. 2008 0:01 Nepřečtený
   Re: Předveď nám to Ivanka Akina 16. 8. 2008 0:07 Nepřečtený
   Ok... Tady to máš, ale pak už dobrou... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 0:40 Nepřečtený
   Re: Ok... Tady to máš, ale pak už dobrou... anonymní uživatel 16. 8. 2008 1:05 Nepřečtený
   Re: Ok... Tady to máš, ale pak už dobrou... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 1:32 Nepřečtený
   Komik... anonymní uživatel 16. 8. 2008 1:54 Nepřečtený
   Re: Komik... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 2:00 Nepřečtený
   Re: Komik... anonymní uživatel 16. 8. 2008 2:22 Nepřečtený
   Já Tě tu o ničem přesvědčovat nepotřebuju.... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 9:17 Nepřečtený
   Ale ty potřebuješ přesvědčovat... :) anonymní uživatel 16. 8. 2008 13:10 Nepřečtený
   Re: Ale ty potřebuješ přesvědčovat... :) Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 13:28 Nepřečtený
   Re: Ale ty potřebuješ přesvědčovat... :) anonymní uživatel 16. 8. 2008 13:48 Nepřečtený
   Re: Já Tě tu o ničem přesvědčovat nepotřebuju.... anonymní uživatel 16. 8. 2008 13:19 Nepřečtený
   Víš jak se to dělá, aby se o Tobě všude psalo? Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 9:24 Nepřečtený
   Být narcista si může dovolit člověk jako třeba Saudek... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 9:28 Nepřečtený
   Idiote anonymní uživatel 16. 8. 2008 10:55 Nepřečtený
   Ach jo - tak polopatě... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 11:20 Nepřečtený
   Re: Zase lžeš... Ivanka Akina 15. 8. 2008 23:48 Nepřečtený
   Re: Zase lžeš... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:37 Nepřečtený
   Re: Zase lžeš... Ivanka Akina 15. 8. 2008 23:44 Nepřečtený
   Já mluvím o tom, když jsi dělala pro mě... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:49 Nepřečtený
   Re: Já mluvím o tom, když jsi dělala pro mě... Ivanka Akina 15. 8. 2008 23:56 Nepřečtený
   Re: Zase lžeš... anonymní uživatel 15. 8. 2008 23:52 Nepřečtený
   O-o TROLE.... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:56 Nepřečtený
   Re: O-o TROLE.... Ivanka Akina 15. 8. 2008 23:59 Nepřečtený
   Re: O-o TROLE.... anonymní uživatel 16. 8. 2008 0:05 Nepřečtený
   Re: Zase lžeš... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:31 Nepřečtený
   Re: Zase lžeš... anonymní uživatel 15. 8. 2008 23:44 Nepřečtený
   O-o Řekl jsem dobrou... Jaroslav Peňaška 15. 8. 2008 23:54 Nepřečtený
   Re: O-o Řekl jsem dobrou... anonymní uživatel 16. 8. 2008 0:07 Nepřečtený
PS: LUPO, prosím, když tak to tu nějak zkraťte... Už je to úplně mimo... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 0:00 Nepřečtený
   Jen mi není jasné... anonymní uživatel 16. 8. 2008 0:05 Nepřečtený
   To jo, ale nic se nemá přehánět... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 0:45 Nepřečtený
   O-o ŘEKL JSEM DOBROU, DĚTI!!! :D Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 0:46 Nepřečtený
Zabte to už někdo konečně!!§ masque 16. 8. 2008 4:18 Nepřečtený
   Re: Zabte to už někdo konečně!!§ Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 9:41 Nepřečtený
VIRTUÁLNÍ KACÍŘ - OBRÁZEK :) Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 11:23 Nepřečtený
   Re: VIRTUÁLNÍ KACÍŘ - OBRÁZEK :) masque 16. 8. 2008 12:15 Nepřečtený
   Jen do mě! A přikládej na tu hranici pořádně! ;) Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 12:35 Nepřečtený
.. Jitka Fuková 16. 8. 2008 12:31 Nepřečtený
   Jen klid - už jdu sám ;) Tohle byl už závěr exhibice :D Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 12:36 Nepřečtený
   Re: Jen klid - už jdu sám ;) Tohle byl už závěr exhibice :D anonymní uživatel 16. 8. 2008 12:52 Nepřečtený
   Tak to už by snad stačilo, ne? Proboha jak se to tu k sobě chováte lidi... anonymní uživatel 16. 8. 2008 13:30 Nepřečtený
   Re: Tak to už by snad stačilo, ne? Proboha jak se to tu k sobě chováte... anonymní uživatel 16. 8. 2008 13:59 Nepřečtený
   Re: Tak to už by snad stačilo, ne? Proboha jak se to tu k sobě chováte... anonymní uživatel 16. 8. 2008 15:12 Nepřečtený
   Re: Tak to už by snad stačilo, ne? Proboha jak se to tu k sobě chováte... anonymní uživatel 16. 8. 2008 15:27 Nepřečtený
   Re: Tak to už by snad stačilo, ne? Proboha jak se to tu k sobě chováte... anonymní uživatel 16. 8. 2008 15:38 Nepřečtený
   Re: Tak to už by snad stačilo, ne? Proboha jak se to tu k sobě chováte... anonymní uživatel 16. 8. 2008 15:43 Nepřečtený
   Re: Tak to už by snad stačilo, ne? Proboha jak se to tu k sobě chováte... anonymní uživatel 16. 8. 2008 17:08 Nepřečtený
   Re: Tak to už by snad stačilo, ne? Proboha jak se to tu k sobě chováte... anonymní uživatel 16. 8. 2008 17:45 Nepřečtený
   Re: Tak to už by snad stačilo, ne? Proboha jak se to tu k sobě chováte... anonymní uživatel 16. 8. 2008 17:58 Nepřečtený
   Jo - normální zbabělec by zavřel firmu, ustoupil Benetě z cesty a šel do... anonymní uživatel 16. 8. 2008 17:20 Nepřečtený
Abych to uzavřel... anonymní uživatel 16. 8. 2008 15:13 Nepřečtený
   Kdo může napsat takovou blbost, ten evidentně článek ani diskuzi nečetl anonymní uživatel 16. 8. 2008 17:16 Nepřečtený
   Re: Kdo může napsat takovou blbost, ten evidentně článek ani diskuzi nečetl anonymní uživatel 16. 8. 2008 17:37 Nepřečtený
   Já tam vidím těch review 21 anonymní uživatel 16. 8. 2008 17:53 Nepřečtený
   Re: Já tam vidím těch review 21 anonymní uživatel 16. 8. 2008 18:22 Nepřečtený
   Myslim, ze nejsou, ale muzes se tech lidi zeptat osobne nakonec.... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 18:45 Nepřečtený
   Re: Myslim, ze nejsou, ale muzes se tech lidi zeptat osobne nakonec.... anonymní uživatel 16. 8. 2008 19:11 Nepřečtený
   Re: Myslim, ze nejsou, ale muzes se tech lidi zeptat osobne nakonec.... anonymní uživatel 16. 8. 2008 19:12 Nepřečtený
   Re: Myslim, ze nejsou, ale muzes se tech lidi zeptat osobne nakonec.... anonymní uživatel 16. 8. 2008 19:31 Nepřečtený
   Re: Myslim, ze nejsou, ale muzes se tech lidi zeptat osobne nakonec.... Abraxis 16. 8. 2008 21:17 Nepřečtený
   Re: Myslim, ze nejsou, ale muzes se tech lidi zeptat osobne nakonec.... anonymní uživatel 16. 8. 2008 21:49 Nepřečtený
   No ono to tak i je... Každýmu, kdo slušně přišel a požádal jsem nabídl... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 19:49 Nepřečtený
   Re: Kdo může napsat takovou blbost, ten evidentně článek ani diskuzi nečetl anonymní uživatel 16. 8. 2008 17:44 Nepřečtený
   Re: Kdo může napsat takovou blbost, ten evidentně článek ani diskuzi nečetl anonymní uživatel 16. 8. 2008 17:55 Nepřečtený
   Re: Kdo může napsat takovou blbost, ten evidentně článek ani diskuzi nečetl anonymní uživatel 16. 8. 2008 18:29 Nepřečtený
   Vono je to celkem jedno... Ať tady řeknu cokoliv, vždycky se najde někdo,... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 18:48 Nepřečtený
   Re: Vono je to celkem jedno... Ať tady řeknu cokoliv, vždycky se najde... anonymní uživatel 16. 8. 2008 19:04 Nepřečtený
kvalitní názor park 16. 8. 2008 19:47 Nepřečtený
   Hlasuj: Toto je kvalitní názor anonymní uživatel 16. 8. 2008 19:58 Nepřečtený
Už jsem se několikrát rozloučil, ale diskuze pořád nepřestává a mě to prostě... Jaroslav Peňaška 16. 8. 2008 20:11 Nepřečtený
   Re: Už jsem se několikrát rozloučil, ale diskuze pořád nepřestává a mě to... anonymní uživatel 16. 8. 2008 20:36 Nepřečtený
Tohle už je fakt otřesné!§ masque 16. 8. 2008 21:40 Nepřečtený
   Myslíš zakomplexované blbečky, jako jsi Ty? anonymní uživatel 16. 8. 2008 22:16 Nepřečtený
   muheh... anonymní uživatel 16. 8. 2008 23:05 Nepřečtený
   Říká se RULEZ! ne JE RULES :) RULES je blbost :) anonymní uživatel 16. 8. 2008 23:11 Nepřečtený
   Re: Říká se RULEZ! ne JE RULES :) RULES je blbost :) anonymní uživatel 16. 8. 2008 23:16 Nepřečtený
   Re: Říká se RULEZ! ne JE RULES :) RULES je blbost :) anonymní uživatel 16. 8. 2008 23:24 Nepřečtený
   Naprostá pitomost.... anonymní uživatel 17. 8. 2008 1:10 Nepřečtený
   Re: muheh... masque 17. 8. 2008 0:34 Nepřečtený
   Ano - toto je přesně ten případ, kdy je přání otcem myšlenky.... Jaroslav Peňaška 17. 8. 2008 1:14 Nepřečtený
   Re: Ano - toto je přesně ten případ, kdy je přání otcem myšlenky.... anonymní uživatel 17. 8. 2008 1:19 Nepřečtený
   Re: Ano - toto je přesně ten případ, kdy je přání otcem myšlenky.... Jaroslav Peňaška 17. 8. 2008 1:21 Nepřečtený
   Re: Ano - toto je přesně ten případ, kdy je přání otcem myšlenky.... anonymní uživatel 17. 8. 2008 1:37 Nepřečtený
   No - tak to mám štěstí, že jsem jim zatím neukázal všechny králíky, co mám v... Jaroslav Peňaška 17. 8. 2008 1:40 Nepřečtený
   Peňaška otcem myšlenky... anonymní uživatel 17. 8. 2008 1:48 Nepřečtený
   Re: Tohle už je fakt otřesné!§ donaR 16. 8. 2008 22:22 Nepřečtený
   Re: Tohle už je fakt otřesné!§ anonymní uživatel 16. 8. 2008 22:38 Nepřečtený
   Tohle jsem ale fakt nepsal, poněvadž já bych to napsal... Jaroslav Peňaška 17. 8. 2008 1:18 Nepřečtený
   Re: Tohle jsem ale fakt nepsal, poněvadž já bych to napsal... anonymní uživatel 17. 8. 2008 1:50 Nepřečtený
DOBROU NOC PŘEJE VIRTUÁLNÍ KACÍŘ! A KDO SEM JEŠTĚ PŘIDÁ KOMENTÁŘ, TEN JE... Jaroslav Peňaška 17. 8. 2008 1:32 Nepřečtený
   Re: DOBROU NOC PŘEJE VIRTUÁLNÍ KACÍŘ! A KDO SEM JEŠTĚ PŘIDÁ KOMENTÁŘ, TEN JE... anonymní uživatel 17. 8. 2008 1:47 Nepřečtený
Sebrané výroky J.P. anonymní uživatel 17. 8. 2008 2:48 Nepřečtený
   Jo - je to tak - závislost na diskutování je strašná věc :) :) :) Jaroslav Peňaška 17. 8. 2008 8:46 Nepřečtený
   Je to trapas, Jarku... ale tvůj! anonymní uživatel 17. 8. 2008 11:09 Nepřečtený
   Vím co se patří anonymní uživatel 17. 8. 2008 11:18 Nepřečtený
   Re: Jo - je to tak - závislost na diskutování je strašná věc :) :) :) cb 17. 8. 2008 13:11 Nepřečtený
Můžete relativizovat všechno, co řeknu - nakonec proto jste sem přišli..... Jaroslav Peňaška 17. 8. 2008 8:53 Nepřečtený
   Re: Můžete relativizovat všechno, co řeknu - nakonec proto jste sem... anonymní uživatel 17. 8. 2008 10:52 Nepřečtený
Víte co fakt nechápu?? anonymní uživatel 17. 8. 2008 11:39 Nepřečtený
Dg. anonymní uživatel 17. 8. 2008 18:52 Nepřečtený
článek o tom Eso Rimmer 21. 8. 2008 11:04 Nepřečtený
   To se nestalo v nějaké hře... Jaroslav Peňaška 22. 8. 2008 12:05 Nepřečtený
úrodná okurková sezóna :-) D.Ch 23. 8. 2008 14:11 Nepřečtený
   Re: úrodná okurková sezóna :-) Jan Rylich 25. 8. 2008 12:24 Nepřečtený
   Re: úrodná okurková sezóna :-) anonymní uživatel 26. 8. 2008 8:50 Nepřečtený
   Re: úrodná okurková sezóna :-) Souhasím 28. 8. 2008 12:02 Nepřečtený
   Re: Jan Rylich 29. 8. 2008 1:45 Nepřečtený
   Re: Re: anonymní uživatel 29. 8. 2008 12:13 Nepřečtený
Zobrazit kvalitníZobrazit všePřidat