Hlavní navigace

Sputěno měření internetové reklamy

14. 11. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) dnes oficiálně spustilo projekt AdMonitoring, který měří reklamní výkon celoplošné reklamy na vybraných internetových médiích. Mezi hlavní formy sledované reklamy patří obrázková, flashová, textová a kombinovaná reklama. Z pohledu dostupných dat pro mediální a marketingové agentury se tak český Internet definitivně dostal na úroveň ostatních mediatypů jako tisk či televize.

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) dnes oficiálně spustilo projekt AdMonitoring, který měří reklamní výkon celoplošné reklamy na vybraných internetových médiích. Mezi hlavní formy sledované reklamy patří obrázková, flashová, textová a kombinovaná reklama. Z pohledu dostupných dat pro mediální a marketingové agentury se tak český Internet definitivně dostal na úroveň ostatních mediatypů jako tisk či televize.

V současné chvíli je do projektu zapojeno cca 80 médií včetně velkých vydavatelů jako Seznam, Centrum, iDnes, Ringier i Internet Info. AdMonitoringu poskytují data o reklamních kampaních a ceníkové ceny, na základě kterých se následně počítá reklamní výkon. Zapojená i nezapojená média kromě toho prochází scanovací robot Nettrack, který sbírá data o zobrazovaných reklamních formátech a doplňuje deklarované statistiky.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je ředitelem médií vydavatelství Internet Info. V letech 2005 – 2008 působil jako šéfredaktor serveru Lupa.cz. Vystudoval Fakultu informatiky MU a Fakultu sociálních věd UK. Online komunikaci se věnuje i na svém blogu www.alesmiklik.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).